Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jest lepsza od tej sprzed roku, więc postęp jest, ale do perfekcji jeszcze sporo brakuje. Chyba byłoby lepiej, gdybyś zrobił żuchwę jako oddzielny element i przyjrzał się uważniej proporcjom i położeniu. Obadaj też, jak te wszystkie wypukłości i dziury odnoszą się do ludzkiej głowy która już jest obleczona mięśniami, chrząstkami i skórą, bo gdyby na tej czaszcze poumieszczać na przykład uszy, usta, oczy, poruszać rzuchwą, to by sie zrobił troche bałagan i szybko by wyszło w praniu, że wiele rzeczy jest nie na swoim miejscu. No chyba, że to nie jest ludzka czaszka tylko jakiegoś innego stwora.

  • Odpowiedzi 86
  • Wyświetleń 13,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Napisano
  • Autor

Trochę poprawiłem

1730692487_Beznazwy-3.thumb.jpg.e41e404393c0c43de24d71a65d72a472.jpg

Tu wersja po modne obecnie klimaty cyber

942790214_Beznazwy-2.thumb.jpg.69ed04d7c664e7eef799d5e62c345c54.jpg

532506551_Beznazwy-4.thumb.jpg.2306d1b71787df11f407b1ca52fed3de.jpg

Napisano

2 lata już minełu od 1 postu. Proponuje zacząć rzezbic czesciej i mimo wszystko na początek opanuje podstawowe propocje. Wielkosci oczu etc. 
Moim zdaniem musisz robić tego w **uj...  dużo. tylko z krótkimi przerwami na otrzezwienei z amoku zajebistości. I nie sluchaj rodziny bo sie nei znaja dla nich bedzie to piekme.

Ja pierwsze lata cisnałem nawet 16h dziennie xD... from zero to eeee **uj artysta to ja nie jestem xD... Nie fiksuj sie ne jednym sofcie topo stawiac tez trzeba umić.
Z czasem moze byc tak ze bedziesz lepszy w czyms innym i co innego moze cie zaczac jarać.

 

Napisano
  • Autor

Głównie skupiam się na rysunku, obecnie rzeźbienie to dodatek. W przerwach od rysowania coś sobie robię.

Doba ma 24 h i nie da się wszystkiego zrobić 😒

Napisano

Proponuje rzezbic i wrzucac sobie do podmalowke. Wokol mozesz wszystko narysowac a rzebe uzyc z jakims toonem wyrenderowac lub uzyc pod spod. 
Tak samo poustawiac perspektywe poustawiac w nie koniecznie w zbrushu. Wypluc obrazek do podmalowania.
To jest czesto uzywane przez konceptartystow.

Napisano
  • Autor

1454263716_Beznazwy-1.thumb.jpg.9065121a28aba5e6d1f025c3b09e3953.jpg1451076185_Beznazwy-2.thumb.jpg.6fd9a6406fc335295f7c7a53215e779d.jpg

 

Jeszcze pytanie mam, da się jakoś zrobić włosy w Substance Painter? Albo wyeksportować jakoś te z Zbrush? 

Napisano

Hej, 
Polecam dodać jakąś mimikę na twarzy, uczyni to portret ciekawszym. 

Jeśli masz trochę kasy na dawkę wiedzy to polecam  DESIGN + ANATOMY TUTORIAL PACKAGE Rafaela Grassettiego. Bez owijania w bawełnę są jego tutoriale ale dawka wiedzy potężna.

W tej paczce jest anatomia i rendering zbrush bpr passes do psa. 

Napisano
  • Autor

Poprawiłem sobie stary model. Wydaje mi się że teraz jest lepiej 👍

sandro2.thumb.jpg.d9bbb428d41e077b377e5b0f9615dea2.jpg

Napisano

Mozna duzo wyciagnac z ZBrushowego rendera ale trzeba to albo poskladac z wielu warstw w PS-ie czy innym Affinity Photo albo uzywac nie matcap tylko materialow na ktore dziala swiatlo. Wtedy mozna lepiej oswietlic scenke.

Napisano

BPR ma filtry, na nich też można trochę podziałać - dodać blura, przyostrzyć, jakieś tam manipulacje barwami, obrysy itp. Mało to precyzyjne ale potrafi dać spoko efekty.

Warto też używać różnych materiałów.

Zajrzyj na ZBC tam jest fajna ilustracja renderowana w ZBrushu. 

https://www.zbrushcentral.com/t/daisy-dream/420491

 

@Blaza postać całkiem spoko i render też w miarę jak na zb. ALe ta peleryna to jakaś masakra. NIe ufał bym dynamice z zb. Albo zrób to ręcznie rzeźbiąc albo wymodeluj na lowpoly jakieś grubsze fałdy, bo w sumie nie musisz bardzo pofalować takiej peleryny żeby było spoko. Na insta wrzuciłem filmik jak robię właśnie takie fałdy na modelu low poly zwykłym brushem - chyba orbcracs lub coś takiego. Siatkę wygładzam dynamic subdiv a jak potrzebuję robić mniejsze fałdki to skaczęo 1 w standardowej subdiv.  Zerknij to może ci się przyda. 

https://www.instagram.com/p/COiMO_mjdCZ/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

Bo taka peleryna to idealny przykład pod ten workflow. 

Na low poly też te dynamic brushe lepiej działają, bo one zaginająsiatkę. Więc czym gęstsza tym dziwniej to zaczyna wyglądać. 

 

 

Napisano
  W dniu 25.01.2022 o 07:16, Blaza napisał:

Tutaj podpatrzyłem jak gość robi render. Filtry są i materiały również 👍

ZBRUSH BPR Filters Tutorial - Spyro Concept - YouTube

Zauważ, że dużo roboty  robi tam sam detal na modelu i polypaint. To jest w sumie część sukcesu dobrego rendera w bpr. Możesz podrasować taki detal AO i fajnie będzie to wyglądało. 

Bo w sumie dobry model hd sam się broni nawet przy najprostszym renderze. A braków w detalu nie ukryjesz, chyba, ze robisz celowo taki model/render. Artystycznie czy coś 😉

 

Czyli ja bym najpierw podrasował ten model. Moze trochę dodał grubości do elementów zbroi. Gdzieniegdzie jest bardzo płasko - np boki brzucha. 

Napisano
  • Autor
  W dniu 25.01.2022 o 10:58, michalo napisał:

Gdzieniegdzie jest bardzo płasko - np boki brzucha.

Nie chciałem też przesadzać z grubością. Starałem się myśleć jak by to miało wszystko działać w realu i żeby trochę mobilności było. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności