EthicallyChallenged Napisano 7 Grudzień 2020 Napisano 7 Grudzień 2020 Jest lepsza od tej sprzed roku, więc postęp jest, ale do perfekcji jeszcze sporo brakuje. Chyba byłoby lepiej, gdybyś zrobił żuchwę jako oddzielny element i przyjrzał się uważniej proporcjom i położeniu. Obadaj też, jak te wszystkie wypukłości i dziury odnoszą się do ludzkiej głowy która już jest obleczona mięśniami, chrząstkami i skórą, bo gdyby na tej czaszcze poumieszczać na przykład uszy, usta, oczy, poruszać rzuchwą, to by sie zrobił troche bałagan i szybko by wyszło w praniu, że wiele rzeczy jest nie na swoim miejscu. No chyba, że to nie jest ludzka czaszka tylko jakiegoś innego stwora. 1
Arturborubar Napisano 7 Grudzień 2020 Napisano 7 Grudzień 2020 https://sketchfab.com/3d-models/visible-interactive-human-exploding-skull-252887e2e755427c90d9e3d0c6d3025f 1
Blaza Napisano 9 Grudzień 2020 Autor Napisano 9 Grudzień 2020 Trochę poprawiłem Tu wersja po modne obecnie klimaty cyber 1
triget Napisano 11 Styczeń 2021 Napisano 11 Styczeń 2021 @Blaza przejrzałem wszystko co wrzuciłeś i jest bardzo ok. Podoba mi się. 1
Sebazx6r Napisano 16 Luty 2021 Napisano 16 Luty 2021 2 lata już minełu od 1 postu. Proponuje zacząć rzezbic czesciej i mimo wszystko na początek opanuje podstawowe propocje. Wielkosci oczu etc. Moim zdaniem musisz robić tego w **uj... dużo. tylko z krótkimi przerwami na otrzezwienei z amoku zajebistości. I nie sluchaj rodziny bo sie nei znaja dla nich bedzie to piekme. Ja pierwsze lata cisnałem nawet 16h dziennie xD... from zero to eeee **uj artysta to ja nie jestem xD... Nie fiksuj sie ne jednym sofcie topo stawiac tez trzeba umić. Z czasem moze byc tak ze bedziesz lepszy w czyms innym i co innego moze cie zaczac jarać.
Blaza Napisano 17 Luty 2021 Autor Napisano 17 Luty 2021 Głównie skupiam się na rysunku, obecnie rzeźbienie to dodatek. W przerwach od rysowania coś sobie robię. Doba ma 24 h i nie da się wszystkiego zrobić 😒
Sebazx6r Napisano 17 Luty 2021 Napisano 17 Luty 2021 Proponuje rzezbic i wrzucac sobie do podmalowke. Wokol mozesz wszystko narysowac a rzebe uzyc z jakims toonem wyrenderowac lub uzyc pod spod. Tak samo poustawiac perspektywe poustawiac w nie koniecznie w zbrushu. Wypluc obrazek do podmalowania. To jest czesto uzywane przez konceptartystow. 1
Blaza Napisano 24 Luty 2021 Autor Napisano 24 Luty 2021 Jeszcze pytanie mam, da się jakoś zrobić włosy w Substance Painter? Albo wyeksportować jakoś te z Zbrush? 1
michalo Napisano 18 Wrzesień 2021 Napisano 18 Wrzesień 2021 Hej, Polecam dodać jakąś mimikę na twarzy, uczyni to portret ciekawszym. Jeśli masz trochę kasy na dawkę wiedzy to polecam DESIGN + ANATOMY TUTORIAL PACKAGE Rafaela Grassettiego. Bez owijania w bawełnę są jego tutoriale ale dawka wiedzy potężna. W tej paczce jest anatomia i rendering zbrush bpr passes do psa. 2 2
Blaza Napisano 11 Listopad 2021 Autor Napisano 11 Listopad 2021 Taki tam test symulacji tkanin w ZBrush. 1
Blaza Napisano 14 Styczeń 2022 Autor Napisano 14 Styczeń 2022 Poprawiłem sobie stary model. Wydaje mi się że teraz jest lepiej 👍 1
Blaza Napisano 24 Styczeń 2022 Autor Napisano 24 Styczeń 2022 Tu próba wyciągnięcia czegoś z Zbrushowego rendera. 3
Nezumi Napisano 24 Styczeń 2022 Napisano 24 Styczeń 2022 Mozna duzo wyciagnac z ZBrushowego rendera ale trzeba to albo poskladac z wielu warstw w PS-ie czy innym Affinity Photo albo uzywac nie matcap tylko materialow na ktore dziala swiatlo. Wtedy mozna lepiej oswietlic scenke.
michalo Napisano 24 Styczeń 2022 Napisano 24 Styczeń 2022 BPR ma filtry, na nich też można trochę podziałać - dodać blura, przyostrzyć, jakieś tam manipulacje barwami, obrysy itp. Mało to precyzyjne ale potrafi dać spoko efekty. Warto też używać różnych materiałów. Zajrzyj na ZBC tam jest fajna ilustracja renderowana w ZBrushu. https://www.zbrushcentral.com/t/daisy-dream/420491 @Blaza postać całkiem spoko i render też w miarę jak na zb. ALe ta peleryna to jakaś masakra. NIe ufał bym dynamice z zb. Albo zrób to ręcznie rzeźbiąc albo wymodeluj na lowpoly jakieś grubsze fałdy, bo w sumie nie musisz bardzo pofalować takiej peleryny żeby było spoko. Na insta wrzuciłem filmik jak robię właśnie takie fałdy na modelu low poly zwykłym brushem - chyba orbcracs lub coś takiego. Siatkę wygładzam dynamic subdiv a jak potrzebuję robić mniejsze fałdki to skaczęo 1 w standardowej subdiv. Zerknij to może ci się przyda. https://www.instagram.com/p/COiMO_mjdCZ/?utm_source=ig_web_button_share_sheet Bo taka peleryna to idealny przykład pod ten workflow. Na low poly też te dynamic brushe lepiej działają, bo one zaginająsiatkę. Więc czym gęstsza tym dziwniej to zaczyna wyglądać.
Blaza Napisano 25 Styczeń 2022 Autor Napisano 25 Styczeń 2022 Tutaj podpatrzyłem jak gość robi render. Filtry są i materiały również 👍 ZBRUSH BPR Filters Tutorial - Spyro Concept - YouTube
michalo Napisano 25 Styczeń 2022 Napisano 25 Styczeń 2022 3 godziny temu, Blaza napisał: Tutaj podpatrzyłem jak gość robi render. Filtry są i materiały również 👍 ZBRUSH BPR Filters Tutorial - Spyro Concept - YouTube Zauważ, że dużo roboty robi tam sam detal na modelu i polypaint. To jest w sumie część sukcesu dobrego rendera w bpr. Możesz podrasować taki detal AO i fajnie będzie to wyglądało. Bo w sumie dobry model hd sam się broni nawet przy najprostszym renderze. A braków w detalu nie ukryjesz, chyba, ze robisz celowo taki model/render. Artystycznie czy coś 😉 Czyli ja bym najpierw podrasował ten model. Moze trochę dodał grubości do elementów zbroi. Gdzieniegdzie jest bardzo płasko - np boki brzucha.
Blaza Napisano 25 Styczeń 2022 Autor Napisano 25 Styczeń 2022 17 minut temu, michalo napisał: Gdzieniegdzie jest bardzo płasko - np boki brzucha. Nie chciałem też przesadzać z grubością. Starałem się myśleć jak by to miało wszystko działać w realu i żeby trochę mobilności było.
Blaza Napisano 15 Marzec 2022 Autor Napisano 15 Marzec 2022 Taki lepszy render. Ten z kolorem mi trochę nie wyszedł🥲 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się