KoMic Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 witam, dawno nic nie pisalem brak czasu, weny, checi i czego kolwiek sobie wymyslicie jesczze, po prostu masakra, wo wczoraj musialem ukonczyc projekt do warsztatow pod tytulem Wizja piekla , tak to wyglada moze nei jest super piekne ale jest skonczone, moze kiedys bede mial czas aby sie temu lepiej przyjzec i przylozyc tu i tam, pozdro
KLICEK Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 super sprawa naprawde jedna z lepszych prac na forum jakie ostatnio widzialem , a nie bylo ich wiele :) Niestety jednak brakuje czegos w tle. Mam nadzieje ze powrocisz do projektu.
lumaq Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Ojej pan w dolnym lewym rogu zgubil gdzies nozke:P
Obywatel Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Praca jest naprawde bardzo dobra - obrazek jest ekspresyjny i dynamiczny. Rozumiem, ze korzystales z jakiegos xdof'a, czy glebie ostrosci dodales w inny sposob (ze wzgledu na motion blur w jednym renderze). Krew w wodzie i brudy na plazy to jakas podmalowka, tak? Mam tylko jedno zastrzezenie - bynajmniej nie techniczne, bo dla mnie od tej strony jest wszystko w porzadku - Wszystkie kule leca prostopadle do plazy, a bunkry byly wyzej, jezeli to normandia. Tyle nudzenia :-)
kozioo Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Ładne, podoba mi sie. Taki lekko makietowy ten render, ale ogolne wrazenia pozytywne. Szkoda tylko że w tle nie widac wiekszej ilości żołnierzy.
Baton Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Gratulacje ukonczenia. Jakos brakuje mi dynamiki w tym ujeciu. Niby sa strzaly, wybuchy itp ale to jednak nie to.
spoon Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 te pociski strasznie psują...do niczego nie są podobne i wszystkie w jednym kierunku...
KLICEK Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 tak zeby sie przyczepic dodam , ze gdyby ten pan co dostal w glowe w realu mial taka poze to koniec swiata ;) powinno go wrecz oderwac od ziemi i ostro glowa pociagnac w tyl ;) a on sie zachowal tak jak by dostal w reke.
SAIRAM Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Jak dla mnie to trochę przesadziłeś. Bo patrz, jak z takiej broni można gościowi odstrzelić noge albo łeb. Jak byś dorobił jakieś małe miny to by było extra. Co do strony technicznej i wizualnej czekam na to kiedy ja sam będę mógł przedstawić swoje pomysły w tak profesjonalny sposób. Jednym słowem- SUPER!!! ps najlepszy soldier to ten który próbuje zasuwać kraulem w powietrzu(co wojna robi z ludzi:)))))))))))))))) pozdro
polka dot Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 sairam o co ci chodzi przecie widac gdzieniegdzie wybuchy od min ;) pracka mi sie bardzo podoba, ta krew w wodzie i w powietrzu nadaje klimat, zolnieze sa w ciekawych pozycjach, jedyne do czego siemoge przyczepic to tjw puste tlo, dziwny dof jakis i zolniez kolo crossa po prawej ma buty z cyrku rodem (nie znam sie na chyba riggowaniu ale chyba chodzi tu o chyba evenlupy czy cos takiego ;) pozdrawiam i 5- / 6 ^^
spike Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 te pociski jakieś chyba za duże są i jakoś za równo lecą i brakuje mi tu strzałów co do góry pod kątem lecą. Sam krytykuje a lepszego i tak nie zrobie pozdro
Marcin Y Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 bardzo fajne - zupełnie jakby moje sny z dzieciństwa o setkach plastikowych żołnierzyków stały się rzeczywistością ;) co na minus? szkoda, że porzucone wyposażenie jest tak mało zróżnicowane: hełm, karabin, hełm, hełm. Trochę można było tego zrzucić więcej na ziemię - sprzęt inwazyjny był bardzo zróżnicowany, miny na tyczkach, miotacze płomieni, rury bangealore'a [czy jak to siętam nazywa] na plaży robił się niezły śmietnik. Podobnie wyposażenie samych żołnierzy - tym bardziej że modeling takiego plecaczka czy miotacza z pewnością nie zabierze więcej czasu niż cała postać ;) ale to tylko drobiazgi. No i konceptualnie praca fajna - bo który facet jak spojrzy to nie powie "aleee wypas" ;)
Toshio Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Wspaniały obraz, bardzo podobna plaża do tej z Medal of Honor Frontline :)
Georgas Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Super,tylko 2 uwagi:po pierwsze te pociski troche zajasne,i po drugie coś w tle powinno być mam nadzieje że wrucisz jeszcze kiedyś do tej pracy,naprawde spoko!!!
prabab Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Powinieneś w tle dorobić kilkudziesieciu żołnieży (Żeby było od nich pełno) i kilka innych barek desantowych. Pociski chyba za duże są, ale jestem still impressed. Tylko trochę przydałoby się uczynić to mroczniejszym i zwiększyć saturację.
jaras Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 rewelka, kawał dobrej roboty. Jestem pod wrażeniem. Ciekawi mnie czy wszystko renderowałeś w 1 scenie ? czy komponowane było z różnych warstw łączonych np. w PSie ? (wiesz... wybuchy, pociski, flary, mblury itp. ) jakbyś mógł zapodać kilka szczegółów technicznych ? please pozdrawiam p.s. Vray ?
Leru Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 KoMic -> zgadzam się z przedmówcami - pociski za jasne. Ale co jeszcze gryzie bardzo to kadr. Nieba widać zdecydowanie za dużo; czekałem na załadowanie się obrazka, doszło do końca i miałem cichą nadzieję, że to nie jest koniec a tymczasem prawda okazała się bolesna. Popraw kadr, przesuń go trochę niżej, niech będzie widać więcej barek, żołnierzy i piasku, wybuchów, akcji i tego całego harmidru, niż spokojnego nieba. Próbowałeś dodać w tle jakąś barkę, która pali sie czarnym, gęstym dymem zwiewanym w lewy brzeg ekranu ? Tak poza tym to pracka mi się bardzo podoba, pamiętając prostą budowę żołnierzy, render na pewno swoje również zyskuje. Również gratuluję, życzę powodzenia Pozdrawiam
Kuciel Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Superwoa praca, gratuluje ukonczenia, ale zawsze jest jakies ale, woda mnie nie przekonuje i za malo ludu w tle, taki spokuj panuje w oddali ze nie wspolga w zaden sposob z pierwszym planem, ale i tak jest super :)
sir_Bols Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 pociski zdecydowanie psuja efekt... flarami do nich strzelali?... koles po lewej stronie na barce wyglada jakby mial swiecaca bransoletke ;).... no ale poza tym to praca naprawde dobra
Marcin Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 troche mi woda przy brzegu nie pasi ;) wyglada jak lód .. no ale sie czepiam ... pracka jest swietna .... no moze za malo krwi na piasku ;)
greg_jg Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Nie mogę powiedzieć, że jest to przyjemna praca (tematyka),...... ale wygląda bardzo dobrze. Zachowany ruch, nawet krew widać w powietrzu(miejscami). Praca dynamiczna. Nie pasują mi 2 rzeczy: gość, który chce się przewrócić, ale nie może i karabin wiszący gdzieś w przestrzeni. Edit: Za szybko kończy się pole widzenia :/ "Good Job Solider!" ;) ps. najlepiej prezentuje się gość w prawym dolnym rogu.
Pionier Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 na 1 rzut oka ;) wydaje sie calkiem "przejmne". Ale to szybko przechodzi i widac wszystkie niedociagniecia, a szkoda :(.
KoMic Posted November 13, 2004 Author Posted November 13, 2004 Wow, nei spodziewalem sie takiego odzewu, thx 4 all, jeszcze dizs dokladnei odpowiem na kazde pytanie, tylko z lekka pozniej bo teraz nei mam czasu, Podstawowym problemem tej pracy jest czas, ktorego nie mialem, czas przejsciowy z tego co jest w starym Wipie i co teraz prezentuje to max 6-7h pracy, a w takim czasie nie da sie zrobic czegos super, nie odwalajac pewnych zdawalo by sie mniej istotnych fragmentow na pierwszy rzut oka a jak wytkneliscie okazujacych sie dosc istotnymi, sprobujee jsczze powalczyc o ta prace bo warto,,, pozdro i jesczze raz thx: ] maxymalizacja
SAIRAM Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Ja tam tych wybuchów od bomb nie widze, ale cóż lata nie te zwrok może nawalać:)) Jeszcze raz gratuluje wspaniałej pracki. pozdro for all
Knysha Posted November 13, 2004 Posted November 13, 2004 Hmm fajne, ale pierwsze cos sie rzuca w oczy to efekt przelatujacych pociskow karabinowych ;/ - imo powinny byc mniejsze, ale ogolnie dobrze. GW!
snakeq Posted November 14, 2004 Posted November 14, 2004 Kawał dobrej roboty, ale i tak się przyczepie :P, woda tak jak już wcześniej ktoś mówił przypomina troche lód, w lewym dolnym rogu krew wygląda jak mgiełka na wodą oraz wybuch za barką jakiś taki cienki jest ale ja tam jestem urodzonym krytykiem więc nie zwracaj na to uwagi :D. good job
Damian Posted November 14, 2004 Posted November 14, 2004 sporo sie na brushowales tutej, nie wiem juz co mowic o 3d bo nakombinowales ile sie da. scena fajna, przedmowcy powiedzieli wszystko co wazne, ja dodam ze wygląda miejscami jakbyc zrobil zrzot z medala, szczegolnie te giwery i barykady.. masz potencjał, a prcaka jest dobra, ale moze być fakien masterłork!
Por@szek Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 Dla mnie gites, chociaz nie dawalbym jej jeszcze do finished, a jeszcze podlubal. Mozna ja jeszcze podpicowac. Nie chcialo mi sie cytac co pisali przedmowcy, ale jedna rzecz jest dla mnie strasznie razaca. Pociski, wygladaja jak strzaly z lasera. Dla mnie odpada. Taki blysk uzyskujesz jedynie przy wystrzale, a nie locie pocisku. No i male ale ze dwoch kolesi lezy prawie w identycznej pozie, mimo ze jeden ma nogi(jeszcze) a drugi (juz) nie. W kazdym badz razie pracka na poziomie, ale mimo wszystko fajnie byloby abys jeszcze nad nia posiedzial.
Eyescream Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 Poraszek ale np. co 11'sty pocisk wystrzelony z mg 42 był pociskiem smugowym(taki który świeci przez co można lepiej wycelować i skorygować kierunek ognia i one się żarzyły może nie tak mocno ale zawsze.
Recommended Posts