Jump to content

Recommended Posts

Posted

witam, dawno nic nie pisalem brak czasu, weny, checi i czego kolwiek sobie wymyslicie jesczze, po prostu masakra, wo wczoraj musialem ukonczyc projekt do warsztatow pod tytulem Wizja piekla , tak to wyglada moze nei jest super piekne ale jest skonczone, moze kiedys bede mial czas aby sie temu lepiej przyjzec i przylozyc tu i tam, pozdro

 

D-day1.jpg

  • Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

super sprawa naprawde jedna z lepszych prac na forum jakie ostatnio widzialem , a nie bylo ich wiele :)

Niestety jednak brakuje czegos w tle. Mam nadzieje ze powrocisz do projektu.

Posted

Praca jest naprawde bardzo dobra - obrazek jest ekspresyjny i dynamiczny. Rozumiem, ze korzystales z jakiegos xdof'a, czy glebie ostrosci dodales w inny sposob (ze wzgledu na motion blur w jednym renderze). Krew w wodzie i brudy na plazy to jakas podmalowka, tak? Mam tylko jedno zastrzezenie - bynajmniej nie techniczne, bo dla mnie od tej strony jest wszystko w porzadku - Wszystkie kule leca prostopadle do plazy, a bunkry byly wyzej, jezeli to normandia. Tyle nudzenia :-)

Posted

Ładne, podoba mi sie. Taki lekko makietowy ten render, ale ogolne wrazenia pozytywne. Szkoda tylko że w tle nie widac wiekszej ilości żołnierzy.

Posted

tak zeby sie przyczepic dodam , ze gdyby ten pan co dostal w glowe w realu mial taka poze to koniec swiata ;) powinno go wrecz oderwac od ziemi i ostro glowa pociagnac w tyl ;) a on sie zachowal tak jak by dostal w reke.

Posted

Jak dla mnie to trochę przesadziłeś. Bo patrz, jak z takiej broni można gościowi odstrzelić noge albo łeb. Jak byś dorobił jakieś małe miny to by było extra. Co do strony technicznej i wizualnej czekam na to kiedy ja sam będę mógł przedstawić swoje pomysły w tak profesjonalny sposób. Jednym słowem- SUPER!!!

ps najlepszy soldier to ten który próbuje zasuwać kraulem w powietrzu(co wojna robi z ludzi:))))))))))))))))

 

pozdro

Posted

sairam o co ci chodzi przecie widac gdzieniegdzie wybuchy od min ;)

 

pracka mi sie bardzo podoba, ta krew w wodzie i w powietrzu nadaje klimat, zolnieze sa w ciekawych pozycjach, jedyne do czego siemoge przyczepic to tjw puste tlo, dziwny dof jakis i zolniez kolo crossa po prawej ma buty z cyrku rodem (nie znam sie na chyba riggowaniu ale chyba chodzi tu o chyba evenlupy czy cos takiego ;)

 

pozdrawiam i 5- / 6 ^^

Posted

te pociski jakieś chyba za duże są i jakoś za równo lecą i brakuje mi tu strzałów co do góry pod kątem lecą. Sam krytykuje a lepszego i tak nie zrobie

 

pozdro

Posted

bardzo fajne - zupełnie jakby moje sny z dzieciństwa o setkach plastikowych żołnierzyków stały się rzeczywistością ;)

 

co na minus? szkoda, że porzucone wyposażenie jest tak mało zróżnicowane: hełm, karabin, hełm, hełm. Trochę można było tego zrzucić więcej na ziemię - sprzęt inwazyjny był bardzo zróżnicowany, miny na tyczkach, miotacze płomieni, rury bangealore'a [czy jak to siętam nazywa] na plaży robił się niezły śmietnik.

Podobnie wyposażenie samych żołnierzy - tym bardziej że modeling takiego plecaczka czy miotacza z pewnością nie zabierze więcej czasu niż cała postać ;)

ale to tylko drobiazgi.

 

No i konceptualnie praca fajna - bo który facet jak spojrzy to nie powie "aleee wypas" ;)

Posted

Super,tylko 2 uwagi:po pierwsze te pociski troche zajasne,i po drugie coś w tle powinno być mam nadzieje że wrucisz jeszcze kiedyś do tej pracy,naprawde spoko!!!

Posted

Powinieneś w tle dorobić kilkudziesieciu żołnieży (Żeby było od nich pełno) i kilka innych barek desantowych. Pociski chyba za duże są, ale jestem still impressed. Tylko trochę przydałoby się uczynić to mroczniejszym i zwiększyć saturację.

Posted

rewelka, kawał dobrej roboty. Jestem pod wrażeniem. Ciekawi mnie czy wszystko renderowałeś w 1 scenie ? czy komponowane było z różnych warstw łączonych np. w PSie ? (wiesz... wybuchy, pociski, flary, mblury itp. ) jakbyś mógł zapodać kilka szczegółów technicznych ? please

pozdrawiam

p.s. Vray ?

Posted

KoMic -> zgadzam się z przedmówcami - pociski za jasne. Ale co jeszcze gryzie bardzo to kadr. Nieba widać zdecydowanie za dużo; czekałem na załadowanie się obrazka, doszło do końca i miałem cichą nadzieję, że to nie jest koniec a tymczasem prawda okazała się bolesna.

Popraw kadr, przesuń go trochę niżej, niech będzie widać więcej barek, żołnierzy i piasku, wybuchów, akcji i tego całego harmidru, niż spokojnego nieba.

Próbowałeś dodać w tle jakąś barkę, która pali sie czarnym, gęstym dymem zwiewanym w lewy brzeg ekranu ?

 

Tak poza tym to pracka mi się bardzo podoba, pamiętając prostą budowę żołnierzy, render na pewno swoje również zyskuje. Również gratuluję, życzę powodzenia

 

Pozdrawiam

Posted

Superwoa praca, gratuluje ukonczenia, ale zawsze jest jakies ale, woda mnie nie przekonuje i za malo ludu w tle, taki spokuj panuje w oddali ze nie wspolga w zaden sposob z pierwszym planem, ale i tak jest super :)

Posted

pociski zdecydowanie psuja efekt... flarami do nich strzelali?... koles po lewej stronie na barce wyglada jakby mial swiecaca bransoletke ;).... no ale poza tym to praca naprawde dobra

Posted

troche mi woda przy brzegu nie pasi ;) wyglada jak lód .. no ale sie czepiam ...

 

pracka jest swietna ....

 

no moze za malo krwi na piasku ;)

Posted

Nie mogę powiedzieć, że jest to przyjemna praca (tematyka),...... ale wygląda bardzo dobrze.

Zachowany ruch, nawet krew widać w powietrzu(miejscami). Praca dynamiczna.

Nie pasują mi 2 rzeczy: gość, który chce się przewrócić, ale nie może i karabin wiszący gdzieś w przestrzeni.

 

Edit: Za szybko kończy się pole widzenia :/

 

"Good Job Solider!" ;)

 

ps. najlepiej prezentuje się gość w prawym dolnym rogu.

Posted

Wow, nei spodziewalem sie takiego odzewu, thx 4 all, jeszcze dizs dokladnei odpowiem na kazde pytanie, tylko z lekka pozniej bo teraz nei mam czasu, Podstawowym problemem tej pracy jest czas, ktorego nie mialem, czas przejsciowy z tego co jest w starym Wipie i co teraz prezentuje to max 6-7h pracy, a w takim czasie nie da sie zrobic czegos super, nie odwalajac pewnych zdawalo by sie mniej istotnych fragmentow na pierwszy rzut oka a jak wytkneliscie okazujacych sie dosc istotnymi, sprobujee jsczze powalczyc o ta prace bo warto,,, pozdro i jesczze raz thx: ] maxymalizacja

Posted

Ja tam tych wybuchów od bomb nie widze, ale cóż lata nie te zwrok może nawalać:))

 

Jeszcze raz gratuluje wspaniałej pracki.

 

pozdro for all

Posted

Kawał dobrej roboty, ale i tak się przyczepie :P, woda tak jak już wcześniej ktoś mówił przypomina troche lód, w lewym dolnym rogu krew wygląda jak mgiełka na wodą oraz wybuch za barką jakiś taki cienki jest ale ja tam jestem urodzonym krytykiem więc nie zwracaj na to uwagi :D. good job

Posted

sporo sie na brushowales tutej, nie wiem juz co mowic o 3d bo nakombinowales ile sie da. scena fajna, przedmowcy powiedzieli wszystko co wazne, ja dodam ze wygląda miejscami jakbyc zrobil zrzot z medala, szczegolnie te giwery i barykady.. masz potencjał, a prcaka jest dobra, ale moze być fakien masterłork!

Posted

Dla mnie gites, chociaz nie dawalbym jej jeszcze do finished, a jeszcze podlubal. Mozna ja jeszcze podpicowac. Nie chcialo mi sie cytac co pisali przedmowcy, ale jedna rzecz jest dla mnie strasznie razaca. Pociski, wygladaja jak strzaly z lasera. Dla mnie odpada. Taki blysk uzyskujesz jedynie przy wystrzale, a nie locie pocisku. No i male ale ze dwoch kolesi lezy prawie w identycznej pozie, mimo ze jeden ma nogi(jeszcze) a drugi (juz) nie. W kazdym badz razie pracka na poziomie, ale mimo wszystko fajnie byloby abys jeszcze nad nia posiedzial.

Posted

Poraszek ale np. co 11'sty pocisk wystrzelony z mg 42 był pociskiem smugowym(taki który świeci przez co można lepiej wycelować i skorygować kierunek ognia i one się żarzyły może nie tak mocno ale zawsze.




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy