Jump to content

Sidefx Houdini 19


Recommended Posts

Sneak Peek Houdini 19

Przebudowany grooming wygląda bardzo fajnie i interaktywnie, informacje i opcje wyświetlane na ekranie nie są tak surowe jak były, teraz to wygląda nowocześnie i miło dla oka 🙂 to samo tworzenie krzywych.
Liczyłem trochę, że pocisną z tworzeniem ubrań w bardziej interaktywny i user friendly sposób jak w md ale na to będzie chyba trzeba poczekać na kolejną wersję. Ale akceleracja grainów bardzo się przyda. Layout tools też wyglądają na przyjazne użyszkodnikowi choć pewnie tylko w stage będą działały, trzeba będzie się chyba w końcu przekonać do tego solarisa 🙂

Kozacko jak zwykle 🙂

 

H19 Launch & HIVE
SideFX is pleased to announce the official reveal of Houdini 19 Oct 18, 19, 21

https://www.sidefx.com/houdini-hive/houdini-19-hive/

 

Edited by Destroyer
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, makak said:

Jak zwykle robi wrażenie 🙂 aczkolwiek przy wizkach, symulacje potrzebne są mi do niczego, ale zawsze miło popatrzeć 🙂 

Oj tam przy wizkach generowanie otoczenia w tle 

generator kuchni czy półek etc. jakieś zastosowania by się znalazło bez problemu tylko, że czasami w klasycznych softach są już nawet lepsze rozwiązania i nie trzeba się uczyć nowego  🙂 

https://www.sidefx.com/tutorials/product-visualization-workflow-overview/

 

Edited by Destroyer
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Bardzo pozytywnie, grooming i layout tools stają się bardzo intuicyjne, szybkie i przyjazne artystycznie. Hudy ma to do siebie, że masa rzeczy jest bardzo techniczna, programistyczna i mało przystępna ale widać, że idą coraz bardziej w kierunku żeby nie tylko można było zrobić dużo ale też łatwiej i przyjemniej a nie jakby ciągnąc za sobą pług 🙂 Wygląda jakby realnie można było używać houdiniego do szybkiego budowania scen z ręki a nie tylko w proceduralny sposób.

Dodali rigging w kineFx i w planach jest pójście na całość w stronę animacji i animatorów, bardzo mnie ciekawi jak mocno w to wejdą i jak szybko dogonią majkę pod względem wygody. Już teraz są ludzie co rigują i animują w hudym ale nie jest to idelne, materiałów jest mało i czasami trzeba iść bardzo naokoło ale to ma się zmienić, zobaczymy 🙂 

Zateezowali tylko game changer in quad remesher- ciekawe co tam ponawymyślali 🙂

Dodali opcje scalania sekcji w UI, prosta rzecz a cieszy, będzie dużo bardziej czytelnie i poręcznie, finally god damned 😛

rHSJsTJ.png

Edited by Destroyer
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy