Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nic mnie tak nie irytuje jak socially awkward nerdzi nie wiedzacy co zrobic z rekami na scenie (czyli cos jak ja 😄) powtarzajacy slowa w stylu "excited!" i "amazing!" jednostajnym glosem, w ktorym nie ma ani odrobiny "exicitementu".
Co nie zmienia faktu ze silnik sie prezentuje zajebiscie. Tez mam ochote zaistalowac - jedyne co mnie przed tym powstrzymuje to fakt, ze nie jest mi do niczego portrzebny w obecnej pracy 😄

Napisano (edytowane)

Ale @Nezumi patrząc na Tima to wstając od komputera po całym dniu ciężkiej pracy, w starym porozciaganym i za dużym ubraniu codziennym można już bez cienia ironii powiedzieć, że wygląda się jak milion dolarów albo nawet i miliard 🙂 

Edytowane przez Destroyer
  • Haha 1
Napisano (edytowane)

Ano, koles jest 7 lat starszy ode mnie... Tylko czy az? Ciezko powiedziec.
Bardziej chodzi mi o to, ze do prezentacji wole osoby co znaja sie na... prezentowaniu. Nie musza znac softu - maja sie nauczyc tekstu i powiedziec go z usmiechem na twarzy i chociaz jakas znikoma doza dobrze udawanej emocji. Kiedy koles co zniszczyl oczy gapiac sie w monitor wychodzi na scene i mowi do publicznosci - ktorej pewnie nie widzi przez krotkowzrocznosc - glosem przywodzacym na mysl konajacego z wycienczenia... No nie moj kubek herbaty, ze tak powiem.
Jedno jest pewne - nie moge sie doczekac wywlekania flakow w MK12 na tym silniku. Mam nadzieje na to, ze dodadza npc - putina albo chociaz rosyjskiego zolnierza zeby mozna na nich trenowac fatalities.

Edytowane przez Nezumi
  • Like 1
Napisano

Częściowo się zgodzę ale z drugiej strony jak jest prezenter czytający z promptera i widać na milion kilometrów w pełnym mroku, że nie ma pojęcia o czym mówi ale pokazuje całym sobą jak lifestylowo będziesz szczęśliwy i spełniony, otoczony przyjaciółmi i ciągle uśmiechnięty używając tego arkusza kalkulacyjnego to ja też tego nie kupuję 🙂

A jak widzę Tima czy innego nerdowego suchoklatesa stremowanego przed kamerą to i widać że jest ale nie chce tutaj być to myślę

giphy.gif?cid=790b7611c00c0406ca3bdb3b17

  • Haha 2
Napisano (edytowane)

W sumie masz racje. Z dwojga zlego lepiej juz ten zagubiony, smutny koles. Chociaz sprzedaje to samo - Eksajting Emejzing Meta 3.0 ™ 😄

Edytowane przez Nezumi
  • Like 1
Napisano
24 minutes ago, Nezumi said:

W sumie masz racje. Z dwojga zlego lepiej juz ten zagubiony, smutny koles. Chociaz sprzedaje to samo - Eksajting Emejzing Meta 3.0 ™ 😄

Dokładnie i jak na niego patrzysz to myślisz, że wcale tak dużo się nie różnimy, tylko kilka lat i prawie 8 miliardów dolarów 🙂 

  • Sad 1
  • Haha 2
Napisano (edytowane)

Jeżeli ktoś w finalnej wersji ma przy staracie nawet gołej sceny bląd "GPU Crashed or D3D Device removed" i macie MSI afterburnera to wywalcie RivaTuner statistics z systemu, próbowałem różnych rozwiązań znalezionych w Internecie i to pomogło jak ręka odjął, swoją drogą dziwne, że wersje preview alpha itd działały bez problemu a finalna najpierw jęczy, że sterowniki nie są najnowsze i mogą sprawiać problemy a potem i tak się na czymś innym wywala 🙂

Po iluś tam godzinach walki z tym problemem przed i po świętach to już mi się trochę odechciało tego UE na ten moment 🙂 

Edytowane przez Destroyer
Napisano (edytowane)
1 hour ago, Skyrush said:

@Destroyer a masz może pomysł jak wyłączyć kompilacje ~7k shaderów za każdym razem jak wczytuje projekt albo tworzę pustą scenę? xD To powinno kompilować wtedy kiedy używam danego shadera

A ić Pan w.... 😉 Chyba się nie da i tak musi być. Pamiętam memy o komplikacji shaderow i do końca nie wiedziałem o co chodziło a teraz już wiem 😉 Za mało mam doświadczenia i nie wiem czy można ten krok pominąć ale zgaduje, że nie i trzeba go przebrnąć niestety 😕 Ale kompiluje się tylko jedne raz na twoim komputerze a jak już przez to przebrnie to po ponownym otwarciu projektu nie powinno kompilować ponownie ale fakt odpalasz pustą scenę ale z dajmy na to startowym contenetme żeby na szybko coś sprawdzić a UE 

20-30min i już można szybciutko sprawdzać 😛 

W ogóle to przydał by się wątek że zmaganiami z UE jak jest tutaj z pytaniami do blendera, takie mydło i powidło bo na prezentacjach to wszystko łatwo i przyjemnie a jak się już samemu usiądzie to nie ma tak różowo 🙂 Mi cały czas po zrenderiwaniu jakiejś sekwencji UE crashuje za każdym razem a ten path tracing to zwykły offline renderer a nie żadne realtime to równie dobrze można i vrayem renderować, to już się wyjaśniła tajemnica czemu to tak dobrze wyglądało na pokazówkach 🙂

 

Edytowane przez Destroyer
  • Haha 2
Napisano
Godzinę temu, Destroyer napisał:

Ale kompiluje się tylko jedne raz na twoim komputerze a jak już przez to przebrnie to po ponownym otwarciu projektu nie powinno kompilować ponownie

no właśnie nie bałdzo xD

 

Godzinę temu, Destroyer napisał:

na szybko coś sprawdzić a UE 

no właśnie, ale po tych 30 min to już zapomniałem co chciałem sprawdzić xDD

 

Godzinę temu, Destroyer napisał:

path tracing to zwykły offline renderer a nie żadne realtime to równie dobrze można i vrayem renderować

ale chyba jest szybszy niż taki vray czy arnold z lekko gorszą jakością, wolałbym renderować w ue5 aniamcje np ~1 frame/second, niż ~1 frame/hour xD

Napisano
25 minutes ago, Skyrush said:

ale chyba jest szybszy niż taki vray czy arnold z lekko gorszą jakością, wolałbym renderować w ue5 aniamcje np ~1 frame/second, niż ~1 frame/hour xD

No to u mnie pathtracing to nie był nawet w pobliżu tych ~1 frame/second a temporat denoise i jakosć nie była nawet w małym stopniu akceptowalna więc wcale tak różowo nie jest 😛 a robiłem prosty test. Noi materiały robi się inaczej niż w klasycznym dcc ale też w razie czego możesz zrenderować vieport i efet jest bardzo zbliżony a w większości dcc to ledwo co widać na ekranie 🙂

 

28 minutes ago, Skyrush said:

no właśnie, ale po tych 30 min to już zapomniałem co chciałem sprawdzić xDD

same 🙂 to tak rozbija pracę co by nie robić, chcesz sprawdzić redner i czekasz kilak min do pierwszego piksela, albo jakiś generator czy suwak przeciągniesz w painetze i zanim przepali wszystko i przeliczy to już nie pamiętasz co zmieniałeś i jaki efekt miało wcześniej i tak idzie strasznie opornie, A jak na tę minutkę skoczysz gdzieś w intenrnet żeby przeczekać to nawet pół godziny mija i sobie przypominasz, że przecież pracowałeś 🙂 realtime my ass 😛 

 

30 minutes ago, Skyrush said:

no właśnie nie bałdzo xD

No u mnie tylko raz kompiluje chyba że potem coś zaimportujesz, dodasz bibliotekę czy coś to pewni znowu musi przemielić ale przy otworzeniu już przekompilowanej sceny to u mnie już nie mieli.

Klasyczna odpowiedz developerów na zgłaszanie błędów które cały czas męczą " a u mnie działa" 😄
Trzeba się trochę pouczyć tego narzędzie i będzie można lepiej ocenić bo póki co to ja tylko liznąłem, widzę potencjał i trzeba sprawdzić ile w tym prawdy będzie na koniec dnia 🙂 

Napisano

Pobrałem jakiś tydzień temu tego UE5, potem dodatki City. Medieval Village i parę innych.... Wiadomo, pierwsza kompilacja trwa sporo, jakieś 20-30min, potem już idzie gładko, aczkolwiek w każdym z projektów coś jest nie tak.... no cóż silnik zachęcający z uwagi na masę dodatków FREE... Raz też miałem BSOD, ale później porobiłem testy i niestety chyba BSOD spowodował RAM, który się lekko gotował w obudowie, przebudowałem troszkę układ wentylatorów i z 45stC wewnątrz obudowy mam teraz 33 przy pełnym obciążeniu CPU i GPU (i7-11700K i Rtx3070Ti SuprimX).

Co do ogólnego interfejsu, to mi jakoś bardziej do gustu przypadł interfejs kolesi od Unigine, no ale UE5 trzeba liznąć.... i coś tam pobudować od podstaw.

Napisano
7 minutes ago, michalo said:

TO jakaś stacja w Chinach chyba. Więc photo, ale to nic złego skoro o  to też chodzi w nowym UE.

No właśnie ludek pisze, że nie, modelował ze zdjęć teksturował w painterze i procedurami w ue łamał powtarzalność tekstury.

Że też mu się chciało, usiadłby na dupie i odpoczął 🙂

https://www.artstation.com/artwork/3qBzaY

GQ2mrGu.jpg

  • Wow 1
Napisano
3 hours ago, RaVirr said:

Pfff, wyjdę na dwór z telefonem za 500 zł i nagram takie samo w 5 minut, bes sęsu

Zazdo, co prawda telefon z wyższej półki tj za prawie 500zł też mam ale do stacji w Japonii to mam kawałeczek a w rowerze mi łańcuch trochę skrzypi 😄 

Ale zgodzę się  żę bes sęsu, jak prace hiperrealistów dziubdzaijacyh jakieś zdjęcie z projektora pędzelkiem na płótnie. Jak już robisz w 3d to masz wolność i możesz zrobić wszystko a nie pokazać to co jest za oknem 🙂 Mógł dodać coś czego nie widzi się codziennie na takiej stacji np gołą babę albo no nie wiem dwie 😄 Widziałem dużo internetów i wiem, że takie rzeczy się widzi ale jak wspomniałem powyżej nie codziennie 😄

  • Haha 1
Napisano (edytowane)
26 minut temu, Destroyer napisał:

Zazdo, co prawda telefon z wyższej półki tj za prawie 500zł też mam ale do stacji w Japonii to mam kawałeczek a w rowerze mi łańcuch trochę skrzypi 😄 

Ale zgodzę się  żę bes sęsu, jak prace hiperrealistów dziubdzaijacyh jakieś zdjęcie z projektora pędzelkiem na płótnie. Jak już robisz w 3d to masz wolność i możesz zrobić wszystko a nie pokazać to co jest za oknem 🙂 Mógł dodać coś czego nie widzi się codziennie na takiej stacji np gołą babę albo no nie wiem dwie 😄 Widziałem dużo internetów i wiem, że takie rzeczy się widzi ale jak wspomniałem powyżej nie codziennie 😄

Co do gołej babby zgoda - zawsze 😉 

A co do tego żeby dodać coś od siebie to też zgoda, ba ja nawet wole jak grafik/artysta etc. definiuje rzeczywistość po swojemu. Jakaś ciekawa stylistyka, kolor lub zniekształcenie które pokazuje tego który wykonywał grafikę/obraz itd. Choć hiperrealistyczne prace robią wrażenie to mało mówią o autorze i są troche nudnawe bo pokazują świat który dobrze znamy bez żadnej twórczej interpretacji.

Edytowane przez Mortom
  • Like 1
Napisano

@Mortom Trochę tutaj kpię i szydzę ale nawet ta realistyka robi wrażenie zwłaszcza, że w realtimie. 

Ale fakt, że często hiperrealsityczne obrazy są pozbawione duszy i nawet obraz gdzie portret jest bardziej namalowany plamą jest bardziej prawdziwy i żywy.

A tutaj coś w zupełnie innym stylu z unreala, still wygląda jak painting.

https://www.artstation.com/artwork/mzgNOY

TAbA1OZ.jpg

 

  • Like 3
Napisano (edytowane)
8 hours ago, Destroyer said:

A tutaj coś w zupełnie innym stylu z unreala, still wygląda jak painting.

Niby fajny czajniczek, ale nadal nie ma golej baby.

Edytowane przez Nezumi
  • kekw 1
Napisano (edytowane)

A też was to drażni w tym drugim filmiku,  że przy każdej zmianie ujęcia dym zaczyna lecieć od zera z tego komina? Taki drobiazg a strasznie ściąga uwagę zwłaszcza, ze to największy ruch w ujęciu. A kobieta mogła zrenderować dłuższą sekwencje i przyciąć w montażu albo puścić kamerę nie od pierwszej klatki animacji albo puścić symulację z presimulate czy co tam są za opcje w tym unrealu bo się nie znam na Niagarze 😛 

Edytowane przez Destroyer
  • Haha 1
Napisano
Godzinę temu, Destroyer napisał:

A też was to drażni w tym drugim filmiku,  że przy każdej zmianie ujęcia dym zaczyna lecieć od zera z tego komina? Taki drobiazg a strasznie ściąga uwagę zwłaszcza, ze to największy ruch w ujęciu. A kobieta mogła zrenderować dłuższą sekwencje i przyciąć w montażu albo puścić kamerę nie od pierwszej klatki animacji albo puścić symulację z presimulate czy co tam są za opcje w tym unrealu bo się nie znam na Niagarze 😛 

Rzeczywiście ten dymek jest to dość annoying 🙂 

@blood_brother 200.gif no z tym siusiakiem to pojechałeś 🙂 

  • Like 1
  • kekw 1
Napisano
55 minut temu, tobiq4 napisał:

Nie wiem, ale dla mnie te ich mordki mało przekonywujące, cała reszta okej, ale twarze no takie bez charakteru, troszkę plastikowe. Hmmmm/

Mi też się nie podobają, zwłaszcza animacje twarzy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności