Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

peter_muler oile dobrze ciebie rozumiem to chodzi o to :) chyba :D...

 

ukash hym to zwykly standard 50% przezroczystosci i filter kolor pomaranczowy.

 

a wiec buduje dalej biblioteke mat wiec poczatki wnetrza...

 

studio_test3.jpg

  • Odpowiedzi 230
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bzyku, czemu takie oburzenie na temat ze to moze lakier z evermotion? ;]] Nie lubisz ich czy jak? :D Ten ostatni render juz da rade ;) Bryla wydaje sie bardziej plastyczna niz na kilku ostatnich, dobre, dobre. :]

A material wnetrza, hmm, conajmniej niewydarzony.

Napisano

Wtorek nie czemu czy ja cos takiego powiedzialem wrecz odwrotnie a te znaczki :D "!!!" to tylko podkreslenie ze on ma malo wspolnego z everami...

ale kolor wnetrza to nie moj wymysl taki jest ;) :P

Napisano

aston tez takie montuje w swoich lepszych modelach, ;) i mi sie podoba, kwestia gustu, a model ... co ja moge powiedziec... =]

Napisano

Bzyku nie jestem o tym przekonany, bo może to wina oświetlenia i braku szyb, ale wydaje mi sie, że materiał wnętrza powinien być ciemniejszy

 

BTW modelik piękny

Napisano

chudy jak bedzie za ciemny to po dodaniu szyb by byl calkowicie czarny a nie oto mi chodzi

 

troske dalej wiecej wnetrza i ucze sie uzywac multi/sub teraz przynajmnej wiem gdzie co mam :D...a z szybami jeszcze walcze a dokladnie baczną :D

studio_test7.jpg

Napisano

jeszcze jeden raz wnetrze a dokladniej ta deska :) dobra jeszcze pare poprawek i 2 teksturki ja sie nie myle moze 3...

studio_test8.jpg

Napisano

Dobra szyba moze jeszcze raz sprawdze jak bedzie jak wzmocnie odbicia troche moze krzywą falloffta pomieszac hym ale to naprawde jest wina softlighta padajacego idealnie pod takim kątem co jest szyba. i do dodaniu normalnych odbic tak jak to jest na tylenei i innych szybach poprostu robi sie calkowicie biala tyle ........

 

pshinoda-> wiesz moze to kwestia gustu ale futuryzm tego wwnetrza idealnie pasuje do futurystycznej lini nadwozia = idelany conceptcar

Napisano

głównie nie chodziło o to że wnętrze jest złe, ale o to że ten moniotor i osłona "zegarów" są chyba za duże, za bardzo wystają ponad linie deski rozdzielnczej

 

pozdro

Napisano

monitor jest dokladnie 7" wiec nie moze wystawac za wysoko. a deska i zegary cholera wie robie calkowicie na oko chce sie tylko zblizyc do tego co jest w orginale roznice beda zawsze bo jak sie nie dotki nie zmierzy samemu to niestety ale ciezko ze zdjec jest wywnioskowac wysokosci szerokosci i wogole wymiary najczesciej to jedna wielka zgadywanka a jeszcze minusem jest to ze jak robie wydaje mi sie ze jest ok dochodzi jaki element i okazuje sie ze cos ma zle wymiary a jest mocno powiazane ze soba i innymi elementami to juz trzeba zaczynac od nowa

Napisano

nom i new record tego jeszcze nie bylo 23:43:09. to nie mialo tak byc no ale jak musi to niestety musze poszukac oszczednosci czasu...

studio_test11.jpg

Napisano

bardzo piknie.. ale dlaczego tak dlugo?? moze przez oswiatlenie.. czym oswietliles??

fajny lakier i material opon ale cos dziwne odbicie u dolu czyb bocznych

 

pozdro ;>

Napisano

Bzyku rzadzisz i tyle... piekna robota! No i ten caly studio setup... cos pieknego!!

Gratuluje umiejetnosci!!!

 

Czy jest szansa na jakis tutek Twojego autorstwa odnosnie oswietlenia takowej scenki??

 

pozdrawiam!

Napisano

No niestety ostatni render bez szyb był ok.. dalsza reszta już nie :( Na mniejszych rederach znacznie lepiej wygląda . Z przodu dziwnie się kończy maska taki uskok jest (niewiem może to tak w tym modelu jest.. tez zawsze miałem problem z tym miejscem w prawie każdym samochodzi). I okna wydają sie być nie równe na dole. Opony "wlgądają" jakby były gładziutkie, wręcz z refleksami. Ale to i tak nie zmienia faktu że jest to jeden z najlepszych modeli smaochodw na tym forum, jednakże nie najlepszy, ale moze się jescze dużo zmieni ;)

Napisano

no to tak tnx na poczatku a komentzarze a dalej :).

 

kome-> juz tobie powiedziale...

 

-=S3B=- -> nie raczej nie nie narazie bo by bylo za pieknie i za duzo czasu przy tym czyms spedzilem zeby teraz wszystko powiedziec...

 

Archangel-> :D

 

SCORPI -> przod nie mowe ze jest idealnie taki sam jak w orginale bo bym sklamal samego siebie minimalnie powinien miec boki inny profil no ale... szyby sa rowne tylko przy exporcie chcialem zaoszczedzic troche i wogole nie mialo byc zadnej scenki z takimi odbiciami wiec by tego nie bylo widac a teraz musze jeszcze raz ja/je wyexportowac by to poprawiac.A oopona ha widziesz poogladaj sobie zdjeciato zobaczysz ze guma tez odbija a tym bardziej na oponach ktore maja klase predkosci A= do 5km/h :D a przeciez bedą jeszcze na niej napisy itd to nie koniec

o takie:

side.jpg

Napisano

Bzyku powiedz mi skad sie nauczyles tak Rhino? z tego surfacingu o alias czy z jakichs konkretnych tutkow? Bylbym bardzo wdzieczny za odpowiedz to Fluence jest piekne chcialbym kiedys tak nosorozca ujazmic:)

POZDRAWIAM

Napisano

szczerze hym nigdy nie lubilem tutoriali nieraz tylko je przegladalem i sluzyly mi nie do nauki modelowania co bardziej do poznania jakis nowych narzedzi ktorych nigdy nie uzywalem i niewiedzialem ze takie istnieją, a od czasow meganki przestalem szukac wogole innych nowych, teraz raczej tylko wszystko co jest zwiazane z ST help online siwetne tutki w nim są i to profesjonalne a nie jakies przez ludzi robionych nabralem do nich troszke dystansu

Napisano

Tez mi sie wydaje ze ten napis jest troszke za maly.... Bzyku a nie myslales o tym zeby przerzucic sie na cos much more sophisticated ie. Alias ST 12? Maja Juz Przeciez PLE...

POZDRAWIAM

Napisano

wszystko ladnie ale bok opony jest troche za plaski. no i jak sie robi tak detaliczny model mozna by sie pokusic o uwzglednienie ugiecia opony pod naciskiem pojazdu :D

Napisano

kome-> no nie moze byc wiekszy bo ma byc mniejszy od pax system i miescic sie we wglebieniu wiec wiekszy nie moze byc.

 

MohSETH-> przeciez kto powiedzial ze nieznam ST od wewnatrz, wiele poprawek w powierzchniach fluence wprowadzilem wlasnie w ST jest to boski soft tylko ze tez duzobardziej wymagajacy sprzetowo niz takie rhino jak chocby dla milego dla uzytkownika wlasnego interface'u min to 1600x1200 bo na standardzie nieda sie pracowac bo troszke trzeba sie naprzewijac.

 

sens hym z taka geometrią mesha ;) niepoweldowanymi wertexami ;) wszystko by sie rozwalilo a pozatym nawet nie wiem jak by to zrobic coc napewno by byla fajny efekt :)

Napisano

no to zrobilem testa wszystkiego ;) wsumie to powinno wyladowac tu wczoraj rano ale mi sie jakos niechialo :P he a troche rozjasniony w psie bo znowu pomieszalem za duzo ;)...

studio_test12_ps.jpg

Napisano

ja tez zastanawiam sie nad hdri tylko dla kloszy i wnetrza lamp bo odbicia tego otoczenia są zbyt slabe by lampki mogly ladnie wygladac a pozatym mam mieszane uczucie co do polaczenia vray+ szklo...

Napisano

wydaje mi się że tylne światła i boczne kierunki mają za bardzo cukierkowe i jednolite kolory, masz już odbłyśniki pod nimi czy jeszcsze nie??

i jeszcze ten LCD w środku chyba za mocno świeci .... nie zapominaj że pod takim kątem kolory na LCD'kach się zmieniają (i ciemnieją)

pozatym wygląda wyśmienicie :D

Napisano

:) javor nie no mozna by posterowac falloff'tem swiecenie LCD ale no nie wiem to juz by bylo lekkie przegiecie nie no nieche mi sie w to bawic zbytnio :P...

a co do odblasków tak są tylko ze niema co sie odnich odbijac zbytnio zaraz jakas mapke pomniejsze i potestuje jak to bedzie wygladac z takimi odbiciami o ile wogole bedzie wygladac ;) i bedzie cos widac bo za duzo jest boxów maskujacych odbicia i ervinopment moze niedac rady no ale sprawdze

Napisano

w sumie wszystko co zauwazylem bylo wymienione.. mnie sie bardzo podoba miejsce gdzie fluence stoi :D a wlasciwie to za nim tam gdzie sie sciemnia, bardzo ladnie to wyglada

 

pozdro

Napisano

efekt psują troszek szyby sa troszke jak ze scanline'a przyjemnie było by zobaczyć na nich jakieś reflexy a wnętrze powinno być ciemniejsze,słabiej oświetlone

Napisano

Bzyku a jak to hamuje ? tylko mi sie nie tłumacz że to ma wygladac a nie jezdzic :)

 

a tak to swietny poza szeroko pojetymi lampami ;)

 

i ustaw jakoś różnie koła bo sa idealnie tak samo przekrecone - szczegół a jednak :)

Napisano

AGmakonts- a co jest na szybie przeciez to nie tekstura dlatego podnosze ciagle tak zeby w polowie szyby sie przynajmniej cos odbijalo a na dole nic...

 

sikham tarcze mam ale jeszcze brakuje mi zacisku/ow i tylko nie zaczynaj jak jakis tam ktos inny nie pamietam kto nawet ale felgi xrefuje tylko gdy chce wyrenderowac w calosci bo to prawie polowa polygonow calego modelu gdy sa razem z tarczami to dalej testy. a wogole czesto przy zdjeciach conceptów sie z takim czyms spotykam i jakis nigdy nie wygladalo mi to jakis nienaturalnie moze nawet specjalnie ustawiaja ciezko okreslic trza by sie zapytac tych co je pstrykaja (oczywiscie ma to miejsce tylko zdjec w studiu)

 

--edit--

ps. az sobie pogladalem te co mam zdjecia i jesli to nie rendery ;) mam nadzieje to we wszystkich logos powiedzmy mazdy GMa czy innego jest idelanie ustawiony i to moze byc wlasnie przyczyna tego dlaczego tak robią....

Napisano

hmm..moze i to jest wypas szyba i bardzo realistycznie oswietlone wnetrze i w rzeczywistosci tak wlasnie by wygladalo no ale nie zmienia to faktu ze szyba i oswietlenie wnetrza psuja obrazek.

Napisano

k... zrobie czrne szyby i po klopocie i polygonow troche zyskam nawet nie troche bo 250.000 juz by bylo latwiej ;) niech psuje partoli ja tam masterem od oswietlenia ciaglego testowania jakis smiesznych materialow,shaderow itp sie nie nadaje a moj komp tymbardziej mowi ze ma to w d... i ja zaczynam tez tak myslec lampki znaczy klosze poprawie bo mi sie tez nie podobaja wiec bede mieszac az cos znimi wymieszam a szyby mam je gdzies wnetrze mi sie podoba cos takiego chcialem chyba ze moj monitor jest tak juz wypalony ze mnie klamie a ma juz dobrych wiele latek. a i wszybie odbija sie to co ma sie wniej odbijac skad ja ma wziasc inne ?? ehhhhhh przeciez nie wyczaruje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności