Bzyku Napisano 20 Luty 2005 Autor Napisano 20 Luty 2005 peter_muler oile dobrze ciebie rozumiem to chodzi o to :) chyba :D... ukash hym to zwykly standard 50% przezroczystosci i filter kolor pomaranczowy. a wiec buduje dalej biblioteke mat wiec poczatki wnetrza...
WToreK Napisano 20 Luty 2005 Napisano 20 Luty 2005 Bzyku, czemu takie oburzenie na temat ze to moze lakier z evermotion? ;]] Nie lubisz ich czy jak? :D Ten ostatni render juz da rade ;) Bryla wydaje sie bardziej plastyczna niz na kilku ostatnich, dobre, dobre. :] A material wnetrza, hmm, conajmniej niewydarzony.
Bzyku Napisano 20 Luty 2005 Autor Napisano 20 Luty 2005 Wtorek nie czemu czy ja cos takiego powiedzialem wrecz odwrotnie a te znaczki :D "!!!" to tylko podkreslenie ze on ma malo wspolnego z everami... ale kolor wnetrza to nie moj wymysl taki jest ;) :P
WToreK Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Material wnetrza taki jak ludzie z Reanult wymyslili? Fak, no to Fluenca juz nie kupuje, jak sie w czyms takim pokazac ? ;)
Gość eax Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 aston tez takie montuje w swoich lepszych modelach, ;) i mi sie podoba, kwestia gustu, a model ... co ja moge powiedziec... =]
chudy Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Bzyku nie jestem o tym przekonany, bo może to wina oświetlenia i braku szyb, ale wydaje mi sie, że materiał wnętrza powinien być ciemniejszy BTW modelik piękny
lpshinoda Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 mi całość podoba się bardzo - nic dodać i nic ująć, jak na razie przynajmniej pozdro
Bzyku Napisano 22 Luty 2005 Autor Napisano 22 Luty 2005 chudy jak bedzie za ciemny to po dodaniu szyb by byl calkowicie czarny a nie oto mi chodzi troske dalej wiecej wnetrza i ucze sie uzywac multi/sub teraz przynajmnej wiem gdzie co mam :D...a z szybami jeszcze walcze a dokladnie baczną :D
Bzyku Napisano 22 Luty 2005 Autor Napisano 22 Luty 2005 jeszcze jeden raz wnetrze a dokladniej ta deska :) dobra jeszcze pare poprawek i 2 teksturki ja sie nie myle moze 3...
Bzyku Napisano 23 Luty 2005 Autor Napisano 23 Luty 2005 jeszczeejedno lekko poprawiona ostrosc teksturek i ciemniejsza szyba troszke :). i w calosci
SansSerif Napisano 23 Luty 2005 Napisano 23 Luty 2005 model do poprawy, szyba do wymiany. ciemna, plaska jak blat i nieladnie odbija (jesli cokolwiek odbija) :D
polka dot Napisano 23 Luty 2005 Napisano 23 Luty 2005 szyba wyglada jak szary standard ze zmniejszonym opacity, wogole szkla nie przypomina ale moze to wina env..? ;)
lpshinoda Napisano 23 Luty 2005 Napisano 23 Luty 2005 całość nie jest zła, ale ta szyba boczna i to "futurystyczne" wnętrze jakoś psują całościowy efekt, nie podoba mi się :( pozdro
Bzyku Napisano 23 Luty 2005 Autor Napisano 23 Luty 2005 Dobra szyba moze jeszcze raz sprawdze jak bedzie jak wzmocnie odbicia troche moze krzywą falloffta pomieszac hym ale to naprawde jest wina softlighta padajacego idealnie pod takim kątem co jest szyba. i do dodaniu normalnych odbic tak jak to jest na tylenei i innych szybach poprostu robi sie calkowicie biala tyle ........ pshinoda-> wiesz moze to kwestia gustu ale futuryzm tego wwnetrza idealnie pasuje do futurystycznej lini nadwozia = idelany conceptcar
lpshinoda Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 głównie nie chodziło o to że wnętrze jest złe, ale o to że ten moniotor i osłona "zegarów" są chyba za duże, za bardzo wystają ponad linie deski rozdzielnczej pozdro
Bzyku Napisano 24 Luty 2005 Autor Napisano 24 Luty 2005 monitor jest dokladnie 7" wiec nie moze wystawac za wysoko. a deska i zegary cholera wie robie calkowicie na oko chce sie tylko zblizyc do tego co jest w orginale roznice beda zawsze bo jak sie nie dotki nie zmierzy samemu to niestety ale ciezko ze zdjec jest wywnioskowac wysokosci szerokosci i wogole wymiary najczesciej to jedna wielka zgadywanka a jeszcze minusem jest to ze jak robie wydaje mi sie ze jest ok dochodzi jaki element i okazuje sie ze cos ma zle wymiary a jest mocno powiazane ze soba i innymi elementami to juz trzeba zaczynac od nowa
Bzyku Napisano 25 Luty 2005 Autor Napisano 25 Luty 2005 nom i new record tego jeszcze nie bylo 23:43:09. to nie mialo tak byc no ale jak musi to niestety musze poszukac oszczednosci czasu...
polka dot Napisano 25 Luty 2005 Napisano 25 Luty 2005 bardzo piknie.. ale dlaczego tak dlugo?? moze przez oswiatlenie.. czym oswietliles?? fajny lakier i material opon ale cos dziwne odbicie u dolu czyb bocznych pozdro ;>
-=S3B=- Napisano 25 Luty 2005 Napisano 25 Luty 2005 Bzyku rzadzisz i tyle... piekna robota! No i ten caly studio setup... cos pieknego!! Gratuluje umiejetnosci!!! Czy jest szansa na jakis tutek Twojego autorstwa odnosnie oswietlenia takowej scenki?? pozdrawiam!
Archangel Napisano 26 Luty 2005 Napisano 26 Luty 2005 Bzyku jakbys chcial kogos adoptowac to ja sie pisze :P
SCORPI Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 No niestety ostatni render bez szyb był ok.. dalsza reszta już nie :( Na mniejszych rederach znacznie lepiej wygląda . Z przodu dziwnie się kończy maska taki uskok jest (niewiem może to tak w tym modelu jest.. tez zawsze miałem problem z tym miejscem w prawie każdym samochodzi). I okna wydają sie być nie równe na dole. Opony "wlgądają" jakby były gładziutkie, wręcz z refleksami. Ale to i tak nie zmienia faktu że jest to jeden z najlepszych modeli smaochodw na tym forum, jednakże nie najlepszy, ale moze się jescze dużo zmieni ;)
Bzyku Napisano 28 Luty 2005 Autor Napisano 28 Luty 2005 no to tak tnx na poczatku a komentzarze a dalej :). kome-> juz tobie powiedziale... -=S3B=- -> nie raczej nie nie narazie bo by bylo za pieknie i za duzo czasu przy tym czyms spedzilem zeby teraz wszystko powiedziec... Archangel-> :D SCORPI -> przod nie mowe ze jest idealnie taki sam jak w orginale bo bym sklamal samego siebie minimalnie powinien miec boki inny profil no ale... szyby sa rowne tylko przy exporcie chcialem zaoszczedzic troche i wogole nie mialo byc zadnej scenki z takimi odbiciami wiec by tego nie bylo widac a teraz musze jeszcze raz ja/je wyexportowac by to poprawiac.A oopona ha widziesz poogladaj sobie zdjeciato zobaczysz ze guma tez odbija a tym bardziej na oponach ktore maja klase predkosci A= do 5km/h :D a przeciez bedą jeszcze na niej napisy itd to nie koniec o takie:
Bzyku Napisano 28 Luty 2005 Autor Napisano 28 Luty 2005 nie wiem czy cos zrobie z diffuse ale narazie jest tylko kolor bez zadnych efektow dodatkowych :)
MohSETH Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 Bzyku powiedz mi skad sie nauczyles tak Rhino? z tego surfacingu o alias czy z jakichs konkretnych tutkow? Bylbym bardzo wdzieczny za odpowiedz to Fluence jest piekne chcialbym kiedys tak nosorozca ujazmic:) POZDRAWIAM
Bzyku Napisano 1 Marzec 2005 Autor Napisano 1 Marzec 2005 szczerze hym nigdy nie lubilem tutoriali nieraz tylko je przegladalem i sluzyly mi nie do nauki modelowania co bardziej do poznania jakis nowych narzedzi ktorych nigdy nie uzywalem i niewiedzialem ze takie istnieją, a od czasow meganki przestalem szukac wogole innych nowych, teraz raczej tylko wszystko co jest zwiazane z ST help online siwetne tutki w nim są i to profesjonalne a nie jakies przez ludzi robionych nabralem do nich troszke dystansu
polka dot Napisano 1 Marzec 2005 Napisano 1 Marzec 2005 hmmm bnie widzialem nigdy na oczy tej opony ale mam wrazenie ze ten napis jest w zbyt malej skali a nie powinien byc troche wiekszy? pzdro
MohSETH Napisano 1 Marzec 2005 Napisano 1 Marzec 2005 Tez mi sie wydaje ze ten napis jest troszke za maly.... Bzyku a nie myslales o tym zeby przerzucic sie na cos much more sophisticated ie. Alias ST 12? Maja Juz Przeciez PLE... POZDRAWIAM
SansSerif Napisano 1 Marzec 2005 Napisano 1 Marzec 2005 wszystko ladnie ale bok opony jest troche za plaski. no i jak sie robi tak detaliczny model mozna by sie pokusic o uwzglednienie ugiecia opony pod naciskiem pojazdu :D
Hatred Napisano 1 Marzec 2005 Napisano 1 Marzec 2005 czuje sie rozwalony na maciupkie kawaleczki.... dla mnie wymiot kompletny, a najlepsza jest felga :)
Bzyku Napisano 1 Marzec 2005 Autor Napisano 1 Marzec 2005 kome-> no nie moze byc wiekszy bo ma byc mniejszy od pax system i miescic sie we wglebieniu wiec wiekszy nie moze byc. MohSETH-> przeciez kto powiedzial ze nieznam ST od wewnatrz, wiele poprawek w powierzchniach fluence wprowadzilem wlasnie w ST jest to boski soft tylko ze tez duzobardziej wymagajacy sprzetowo niz takie rhino jak chocby dla milego dla uzytkownika wlasnego interface'u min to 1600x1200 bo na standardzie nieda sie pracowac bo troszke trzeba sie naprzewijac. sens hym z taka geometrią mesha ;) niepoweldowanymi wertexami ;) wszystko by sie rozwalilo a pozatym nawet nie wiem jak by to zrobic coc napewno by byla fajny efekt :)
lpshinoda Napisano 1 Marzec 2005 Napisano 1 Marzec 2005 patrząc na tą oponę i felgę ja również wymiękam, prosimy o jeszcze!!! pozdro
Bzyku Napisano 3 Marzec 2005 Autor Napisano 3 Marzec 2005 no to zrobilem testa wszystkiego ;) wsumie to powinno wyladowac tu wczoraj rano ale mi sie jakos niechialo :P he a troche rozjasniony w psie bo znowu pomieszalem za duzo ;)...
AGmakonts Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 jakoś mam dziwne odczucia wobec tylnich świateł ale reszta bardzo ładna
Bzyku Napisano 3 Marzec 2005 Autor Napisano 3 Marzec 2005 ja tez zastanawiam sie nad hdri tylko dla kloszy i wnetrza lamp bo odbicia tego otoczenia są zbyt slabe by lampki mogly ladnie wygladac a pozatym mam mieszane uczucie co do polaczenia vray+ szklo...
AGmakonts Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 z osobną mapka to nie głupi pomysł moze będą wtedy ciemniejsze bo teraz sa troszke wyblakłe tak jakgdyby próbowały być włączone
lpshinoda Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 całość prezentuje się wprost doskonale, nie przeszkadza już przesadzone wnętrze, ja bym zostawił tak jak jest :) pozdro
Yamakasi Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 Bardzo ciekawe tylko tylne swiatla sa takie jakby zbyt okraglutkie taki plastik jak na butelkach z woda minetalna :) pozatym switne Pozdrawiam
javor Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 wydaje mi się że tylne światła i boczne kierunki mają za bardzo cukierkowe i jednolite kolory, masz już odbłyśniki pod nimi czy jeszcsze nie?? i jeszcze ten LCD w środku chyba za mocno świeci .... nie zapominaj że pod takim kątem kolory na LCD'kach się zmieniają (i ciemnieją) pozatym wygląda wyśmienicie :D
Bzyku Napisano 3 Marzec 2005 Autor Napisano 3 Marzec 2005 :) javor nie no mozna by posterowac falloff'tem swiecenie LCD ale no nie wiem to juz by bylo lekkie przegiecie nie no nieche mi sie w to bawic zbytnio :P... a co do odblasków tak są tylko ze niema co sie odnich odbijac zbytnio zaraz jakas mapke pomniejsze i potestuje jak to bedzie wygladac z takimi odbiciami o ile wogole bedzie wygladac ;) i bedzie cos widac bo za duzo jest boxów maskujacych odbicia i ervinopment moze niedac rady no ale sprawdze
Conrad Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 W środku za bardzo się wszystko świeci. Tylne światła są jakby plastikowe.
polka dot Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 w sumie wszystko co zauwazylem bylo wymienione.. mnie sie bardzo podoba miejsce gdzie fluence stoi :D a wlasciwie to za nim tam gdzie sie sciemnia, bardzo ladnie to wyglada pozdro
AGmakonts Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 efekt psują troszek szyby sa troszke jak ze scanline'a przyjemnie było by zobaczyć na nich jakieś reflexy a wnętrze powinno być ciemniejsze,słabiej oświetlone
SansSerif Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 co ma ci sie odbijac jak to render w studiu? jak nie znacie auta to nie zarzucajcie autorowi bledow. fluence ma prawie caly przeszklony dach wiec musi byc jasno.
sikham Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 Bzyku a jak to hamuje ? tylko mi sie nie tłumacz że to ma wygladac a nie jezdzic :) a tak to swietny poza szeroko pojetymi lampami ;) i ustaw jakoś różnie koła bo sa idealnie tak samo przekrecone - szczegół a jednak :)
Bzyku Napisano 3 Marzec 2005 Autor Napisano 3 Marzec 2005 AGmakonts- a co jest na szybie przeciez to nie tekstura dlatego podnosze ciagle tak zeby w polowie szyby sie przynajmniej cos odbijalo a na dole nic... sikham tarcze mam ale jeszcze brakuje mi zacisku/ow i tylko nie zaczynaj jak jakis tam ktos inny nie pamietam kto nawet ale felgi xrefuje tylko gdy chce wyrenderowac w calosci bo to prawie polowa polygonow calego modelu gdy sa razem z tarczami to dalej testy. a wogole czesto przy zdjeciach conceptów sie z takim czyms spotykam i jakis nigdy nie wygladalo mi to jakis nienaturalnie moze nawet specjalnie ustawiaja ciezko okreslic trza by sie zapytac tych co je pstrykaja (oczywiscie ma to miejsce tylko zdjec w studiu) --edit-- ps. az sobie pogladalem te co mam zdjecia i jesli to nie rendery ;) mam nadzieje to we wszystkich logos powiedzmy mazdy GMa czy innego jest idelanie ustawiony i to moze byc wlasnie przyczyna tego dlaczego tak robią....
buczer Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 hmm..moze i to jest wypas szyba i bardzo realistycznie oswietlone wnetrze i w rzeczywistosci tak wlasnie by wygladalo no ale nie zmienia to faktu ze szyba i oswietlenie wnetrza psuja obrazek.
AGmakonts Napisano 3 Marzec 2005 Napisano 3 Marzec 2005 co ma ci sie odbijac jak to render w studiu? nie chodzi mi o chmurki i słoneczko ale o jakiś poblask zawsze przecierz coś się odbije
Bzyku Napisano 3 Marzec 2005 Autor Napisano 3 Marzec 2005 k... zrobie czrne szyby i po klopocie i polygonow troche zyskam nawet nie troche bo 250.000 juz by bylo latwiej ;) niech psuje partoli ja tam masterem od oswietlenia ciaglego testowania jakis smiesznych materialow,shaderow itp sie nie nadaje a moj komp tymbardziej mowi ze ma to w d... i ja zaczynam tez tak myslec lampki znaczy klosze poprawie bo mi sie tez nie podobaja wiec bede mieszac az cos znimi wymieszam a szyby mam je gdzies wnetrze mi sie podoba cos takiego chcialem chyba ze moj monitor jest tak juz wypalony ze mnie klamie a ma juz dobrych wiele latek. a i wszybie odbija sie to co ma sie wniej odbijac skad ja ma wziasc inne ?? ehhhhhh przeciez nie wyczaruje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się