RK Napisano 1 Maj 2023 Napisano 1 Maj 2023 (edytowane) A tak wrzucę (wcześniej wrzuciłem do swojego starego wątku, nie zauważając że leeży w archiwum 😄 : https://sketchfab.com/3d-models/city-guard-6eb131da9fe045ae8b46e3a54763ad57 Nie bardzo przekonuje mnie pokazywanie postaci realtimowych na renderach, dlatego zwykle wrzucam swoje w Sketchfaby. Chwilowo mam trochę więcej czasu ("przerwa w resume" 😄 ) więc mogę wreszcie zająć się własnym warsztatem zamiast myśleć o deadlinach, milestonach i innych takich. Edytowane 5 Maj 2023 przez RK 1
michalo Napisano 1 Maj 2023 Napisano 1 Maj 2023 Fajna postać! Reszta w galerii też. A nie martwi cię, że sketchfab jest ciągle okradany i że ktoś może sobie "pożyczyć" twoje modele? 2
RK Napisano 1 Maj 2023 Autor Napisano 1 Maj 2023 Dzięki za dobre słowo. Co do okradania- tak serio: jakby ukradli i wydali to się ucieszę, bo to z miejsca wygrany proces i w ... kasy, a jakby ukradli i tylko poobmacywali... bądźmy szczerzy- żadna strata. Raczej +1 do ego że ktoś to uznał za dość dobre żeby kraść :D.
michalo Napisano 1 Maj 2023 Napisano 1 Maj 2023 1 godzinę temu, RK napisał: Dzięki za dobre słowo. Co do okradania- tak serio: jakby ukradli i wydali to się ucieszę, bo to z miejsca wygrany proces i w ... kasy, a jakby ukradli i tylko poobmacywali... bądźmy szczerzy- żadna strata. Raczej +1 do ego że ktoś to uznał za dość dobre żeby kraść :D. To raczej kradną ludziska z poza naszego kontynentu, próbują sprzedawać to dalej. Jakikolwiek proces chyba nie jest tutaj wykonalny. 1
RK Napisano 1 Maj 2023 Autor Napisano 1 Maj 2023 No można niby przechwytywać dane streamowane do karty ale... to serio są modele w statycznych pozach, z wypalonym światłem- możliwości ich użycia wtórnego są bidne. Fakt, mogę się przestawić na Marmoseta, ale z niego da się wypruć modele w ten sam sposób- a pokazywanie statycznego mesha to ten... trochę jednak "oszustwo"- potem się okazuje że owszem, postać zajebista i realtime- ale tylko jeśli masz super duper kartę chłodzoną Elonem bo inaczej framerate na poziomie 4 klatek.
Nezumi Napisano 1 Maj 2023 Napisano 1 Maj 2023 Fajne faejne ale rozciaganie guzikow jednak razi troche. Takie tam czepialstwo. 1
RK Napisano 2 Maj 2023 Autor Napisano 2 Maj 2023 (edytowane) No to bach. Powoli zaludniam moje północnorenesansowe miasteczko i ciągle uczę się handpaintu. https://sketchfab.com/3d-models/merchant-69c7194c284044fab9d93ab53ea41595 Edytowane 5 Maj 2023 przez RK 7
RK Napisano 5 Maj 2023 Autor Napisano 5 Maj 2023 Tym razem trochę rozkmina "dookoła" grafy. Grafikę robię od 1996. Głównie game art. W którymś momencie ze zwykłego grafika zmieniłem się w leada, potem w art dira. Moje projekty regularnie i stabilnie dowoziłem i dowożę, zwykle w stanie co najmniej zadowalającym, ludzie z którymi pracuję raczej nie narzekają. Umiem przewidzieć gdzie będzie problem, jak zaplanować produkcję żeby możliwie wcześnie go uniknąć i co z kogo wyciągnąć Z drugiej strony, mając oko wyćwiczone na zauważanie i korygowanie błędów, nie mogę nie widzieć że moja własna grafika jest... well... ciągle na poziomie "ok, ale bez szału". Ostatnio zamknąłem projekt własnej gry (wychodzi 26 maja na Questa), pożegnałem się (w dobrym klimacie) z firmą i mam czas na self- inwentaryzację. Taki- co 5-letni remanent. Widzę, że realizm to nie jest to co mnie kręci i w czym się sprawdzam, skręcam coraz wyraźniej w stronę cartoonowej stylizacji (co widać powyżej). Na ile to efekt "ucieczki w bezpieczne" a na ile świadome "dobra stary, skoro robisz dobrze akurat to- to przestań walczyć o coś innego"- trudno mi przesądzić. Rozkmina która nie daje mi spokoju to trochę... cykliczność takich etapów w moim życiu. Co parę lat pojawia się taka czerwona lampka, coś, co włazi w gumofilcach w mózg, kopie na chama w dupę i każe przewartosciować siebie. Ni ch... nie jest to przyjemne. Ba, zauważenie, że w jakiejś dziedzinie juniorzy są od ciebie lepsi odbiera sen (a prawda jest taka, że teraz większość ludzi jest DOBRYCH- poziom na rynku jest bardzo wysoki). No i z jednej strony- ok, zarządzam projektami, umiem wyciągnąć ze swoich zespołów to co w nich jest najlepsze, ale z drugiej mam wrażenie że ja sam- jako grafik- gdzieś się w tym wszystkim zgubiłem. Marudzę? No marudzę, bo niekomfortowo mi z byciem przeciętnym. Bo talent mi nie nadąża za ego- i mam pretensje "do świata" że zamiast w Z-Brushu siedziałem w Jirze i przez to moje własne umiejętności graficzne dostały zadyszki. Chętnie przyjmę wszystkie rady/ komentarze i inne takie, bo na ten temat jakoś niewiele da się przeczytać czy posłuchać. 1
adek Napisano 5 Maj 2023 Napisano 5 Maj 2023 Wow! RK to ty? Co za powroty ostatanio! Co do wątku - może da się go wyjąć (chyba, że nie chcesz). Edit: Wydaje mi się, że wątek może złapać lepsze zaangażowanie jak dodasz też statyczny podgląd z linkiem do sketchfaba. Poczytam czy są jakieś aktualne wtyczki, aby to embedować bezpośrednio tutaj. 1
RK Napisano 5 Maj 2023 Autor Napisano 5 Maj 2023 No cześć Adku, miło widzieć że ciągle dychasz :D. Ja, żywy i śmierdzący. Odpoczywam po robieniu Crimena, szykuję się do szukania kolejnej roboty i smęcę nad piwem, jak to wszystkie dziadki świata. Wtyczki- są (ArtStation ma u siebie, LinkedIn też), ja już embeduję w posty, przepraszam za lenistwo.
michalo Napisano 5 Maj 2023 Napisano 5 Maj 2023 7 godzin temu, RK napisał: Chętnie przyjmę wszystkie rady/ komentarze i inne takie, bo na ten temat jakoś niewiele da się przeczytać czy posłuchać. Dobry artdir to skarb. Wiele razy polegałem na takich niby drobnych radach żeby wciągnąć model na wyższy poziom. Efekt był zawsze lepszy niż to co ja nazwał bym "skończone". Myślę, że skoro potrafisz popychać ludzi do tworzenia lepszych rzeczy to już jest skill sam w sobie. To nie tylko polega na "przesuń trochę w prawo, powiększ o 1% i trochę w lewo" sam wiesz. Ale jeśli brakuje ci w tym wszystkim miejsca na własny rozwój, to w ramach inspiracji posłuchaj sobie wywiadów z Rafaelem Grassettim. Gość też jest artdirem ale znalazł miejsce i na swoją twórczość. Mówie o czasach przed NFT. Nie wiem, które konkretnie wywiady ale gadał sporo na swoim Insta, na yt też jest. Dodatkowo w swoich tutkach też porusza takie tematy. Sam ma pracę, rodzinę więc czas na własne rzeczy ograniczony, a jednak daje radę. Może cię to jakoś zmotywuje. 1
RK Napisano 9 Maj 2023 Autor Napisano 9 Maj 2023 (edytowane) No to ja takiego dziś dorzuciłem do zestawu:https://sketchfab.com/3d-models/rich-merchant-f2095c699c9a4f00b84d202d00ad2c9b Edytowane 9 Maj 2023 przez RK 5
Mortom Napisano 9 Maj 2023 Napisano 9 Maj 2023 Spoko koleżka. Od razu widać że nie jeden udziec barani znikł w czeluściach jego otworu gębowego 😄 No ale może ma cukrzycę albo bardzo słaby metabolizm - JAK JA! 😉 Ogólnie spoko, fajny wątek - tez lubię takie kreskówkowe klimaty to będę się przyglądał zza rogu 😉 I powodzenia "na nowej drodze życia" 😉 1
RK Napisano 9 Maj 2023 Autor Napisano 9 Maj 2023 Dzięki wielkie bro, means a lot. Tak szczerze- zastanawiam się poważnie nad zrobieniem kolejnej własnej gry, tym razem idąc w mój ulubiony gatunek czyli przygodówki w stylu "Dark Pictures" czy serii Sherlock Holmes (pałace pamięci, wyszukiwanie poszlak). Póki co- jak widać- tłukę obsadę, szukam stylówy, piszę doki i inne takie. Przedstawcie sobie, szanowni, XVI wieczne, historycznie poprawne, pruskie miasteczko. Landsknechci, mnisi, k...wy, mieszczanie, błoto, świnie. Rzeka, fosa- jak poniżej (miasteczko w którym się urodziłem, na podstawie trochę późniejszej mapy i uzupełnieniami). Miasteczko zostaje objęte kwarantanną z powodu zarazy (krzyże na drzwiach domów, pojedynczy ludzie na ulicach- generalnie- Covid w ch...) co załatwia nam kwestię zamknięcia obszaru który gracz może eksplorować. Gramy kilkoma postaciami z których każda opowiada SWOJĄ wersję wydarzeń tego dnia, naszym celem- jako gracza- jest ustalenie co tak naprawdę się stało. Nobody tells entire truth itd. Nie będę przeklejał całego design doca (bo to z wielu powodów byłoby głupie) ale tak wygląda zarys. 3
RK Napisano 10 Maj 2023 Autor Napisano 10 Maj 2023 Kolejny kawałek in progress tym razem. Komtur Kuno von Liebenstein. Bazowe kolory nałożone, początek hand paintu. Żeby było zabawniej- na podstawie jednej z niewielu zachowanych brązowych krzyżackich płyt nagrobnych (większość z nich przetopiono na armaty), zachowanej w miasteczku z poprzedniego postu. 2
Mortom Napisano 10 Maj 2023 Napisano 10 Maj 2023 (edytowane) Mam spory beef z Krzyżakami - sprawa ciągnie sie już od 1410 roku. Nie będę się teraz wdawał w szczegóły... bo mało to kogo obchodzi... ALE jak na krzyżaka jest to całkiem spoko chłopisko. Mam nadzieję że to czarny charakter i to jego zabiją w pierwszej scenie mordu 😉 Lub sam główny bohater zrobi mu porządny remont twarzowy połączony z liftingiem rąk oraz nóg - tak dla przestrogi oczywiście 😉 Edytowane 10 Maj 2023 przez Mortom 1 1
RK Napisano 10 Maj 2023 Autor Napisano 10 Maj 2023 Heh, spoko- ten umarł zanim zacząłeś mieć z nimi beef 😉 Dzięki za dobre słowo bro. A tak serio to rzeczy wyglądają o wiele bardziej banalnie- rozglądam się za robotą, a portfolio zaniedbane, to cisnę co tam mogę- może ktoś zatrudni i nie będę musiał obciągać bezdomnym pod mostem :). 2
RK Napisano 14 Maj 2023 Autor Napisano 14 Maj 2023 No to jest pierwsza wersja realtime, jeszcze przed dodaniem pełnego hatchowania, fejkowanych odbić i innych takich, za to, po raz pierwszy, spróbowałem wykminić jak w najprostszym renderingu robić włosy (broda póki co). Rezultaty są IMO zadowalające DO HANDPAINTU- wiadomo, że nie będzie to ten efekt, co w realizmie, ale też nie do końca o to chodzi. Upraszam oglądać w 3d- martwe screeny to zaprzeczenie realtime.https://sketchfab.com/3d-models/kuno-von-liebenstein-543c2fc1000a4845b7c9ca701295d973
RK Napisano 16 Maj 2023 Autor Napisano 16 Maj 2023 No to zostanie taki. Siedzenie za długo tak serio niczego nie uczy (przynajmniej mnie). 2
RK Napisano 18 Maj 2023 Autor Napisano 18 Maj 2023 Kolejny model ze sterty "kiedyś tam zaczęte i rzucone w kąt"- oficer szasserów wg. Gericault'a. Zrobienie z tego cartoonu będzie wyzwaniem... i tak, na obrazie koniu jajca wiszą w bardzo oczywisty sposób. Can't help it. 3
RK Napisano 30 Maj 2023 Autor Napisano 30 Maj 2023 Bazowe kolory są, easy part done. Teraz ręczne "cartoonowanie". 1
RK Napisano 31 Maj 2023 Autor Napisano 31 Maj 2023 W trakcie rysowania. Światło wypłaszczone żeby nie przeszkadzało, AO schowane- sam kolor i dziubanie detalu 2
RK Napisano 6 Czerwiec 2023 Autor Napisano 6 Czerwiec 2023 Chwilę to zajęło. Dziś pewnie skończę bryły i zacznę groom, ale można już zobaczyć w realtime: https://sketchfab.com/3d-models/chasseur-a-cheval-de-la-garde-c1b0b00cdcaf4da585908437550323dd 3
Mortom Napisano 6 Czerwiec 2023 Napisano 6 Czerwiec 2023 (edytowane) @RK Ale jaja... przepraszam musiałem to napisać 😜 Nie chciałem nic pisać ale francuzów też nie lubię choć mniej niż Krzyżaków... więc jest progress xD Pewnie wychodzę na rasistę i ciemnego chłopa rolnego... ale co tam, mam swoje przekonania i będę się ich trzymał! 😛 P.S. Brak czerwonego paska na biodrach to wybór artystyczny czy ci sie zapomniało? 😉 - to nie nagana, ciekawy po prostu jestem 🙂 Edytowane 6 Czerwiec 2023 przez Mortom
RK Napisano 6 Czerwiec 2023 Autor Napisano 6 Czerwiec 2023 Po prostu zapomniałem. Znaczy- ilość detali w tym mundurze jest taka, że- mówiąc szczerze- po prostu się pogubiłem. Teraz musze przewalczyć jak technologicznie ogarnąć włosy w cartoonie. To rozwiązanie które jest w tej chwili wizualnie mi nie siedzi.
RK Napisano 13 Czerwiec 2023 Autor Napisano 13 Czerwiec 2023 Kolejny do portfolio. Prawie gotowy żeby popełnić bukkake czy coś tam, nie znam chińskiego 😉 Tak poważniej- początki bazy. Oczywiście pójdzie w cartoony. 3 1
Mortom Napisano 13 Czerwiec 2023 Napisano 13 Czerwiec 2023 (edytowane) nie no odrazu rozpoznałem referencje! Nawet się nie wypieraj! Tylko u ciebie to opcja sumo 😉 lub pan jest po tygodniowej wizycie u babci 😄 Edytowane 13 Czerwiec 2023 przez Mortom 2
RK Napisano 13 Czerwiec 2023 Autor Napisano 13 Czerwiec 2023 No wiesz..."artystę" widać w jego dziele 😉 1 1
RK Napisano 14 Czerwiec 2023 Autor Napisano 14 Czerwiec 2023 Uprościłem model automatycznie (ma służyć tylko do kolizji clotha), wyeksportowałem do Mixamo. Wybrałem pozę która mi pasuje. Wyeksportowałem, wciągnąłem do blendera. Jako pierwszą klatkę ustawiłem t-pose, jako finalną- moją "wybraną" pozę. W T- pozie "uszyłem" ciuchy i odpaliłem symulację. Jest parę błędów, ale 80% fałd wygląda tak jak chcę. 1
Mortom Napisano 14 Czerwiec 2023 Napisano 14 Czerwiec 2023 Nom szogunowo się tu robi 🙂 Zaraz wyskoczy gdzieś Richard Chamberlain i zacznie ciachać ci pozostałe bractwo z poprzednich postów 😉 1
RK Napisano 16 Czerwiec 2023 Autor Napisano 16 Czerwiec 2023 Ciuchy w sumie ułożone, UV gotowe, normalki wypalone (tu wyłączone na ciele). Można powoli szykować się do odpalania cartoonizing beam 2
Mortom Napisano 17 Czerwiec 2023 Napisano 17 Czerwiec 2023 Bez normalek twarz pana samo-sumo-raja 😉 wygląda jak by przeżywał srogą traumę życiową. I’m lovin’ it! 🙂 1
RK Napisano 17 Czerwiec 2023 Autor Napisano 17 Czerwiec 2023 Low poly z normalkami. Trochę kłopotów z triangulacją, ale to na szczęście cartoon, więc się przemaluje "z palca" 😄
Mortom Napisano 19 Czerwiec 2023 Napisano 19 Czerwiec 2023 Pewnie mnie znielubisz ale poszperałem trochę na temat klasycznego ubioru pana samuraja. Sprawidziłem jak Pan Kurosawa przedstawiał ich w swoich dziełach - myslę że można mu ufac w tej kwestii bo było nie było coś na ten temat chyba wiedział 🙂 Zauważyłem że twojemu wojakowi bliżej do chłopa 🙂 niż do dumnego samuraja (z ubioru) Całe te hajdawery są dość luźną interpretacją klasycznego ubioru. Ot taki trochę Virion ze sławnej pijatyki w burelu 😉 (może czytałeś Ziemieńskiego z młodu to zatrybisz o co chodzi 😉) W szczególności spodnie w kroku chyba trochę za wysokie. Opuściłbym trochę materiału w tym miejscu. Zmieniłbym nieco jeszcze trochu krój koszuli na coś z epoki - chodzi o guzikowe zapiecie szaty - oni to chyba zawijali nie zapinali. No ale nie jestem znawcą tej kultury a na samurajach znam sie jak lis na hodowli fasoli 🙂 Ot takie spostrzeżenie 🙂 Mam nadzieje że mimo wszystko po wypaleniu normalek i zrobieniu UVmapek nie znielubisz mnie za bardzo. Mogłem wcześniej ci o tym napisać... 😞 1
RK Napisano 19 Czerwiec 2023 Autor Napisano 19 Czerwiec 2023 Dzięki wielkie 🙂 Sam nosiłem takie ciuchy (czasem ciągle mi się zdarza).Gi- czyli koszulę- wiąże się tasiemką na piersi żeby się nie rozchodziło przy gwałtowniejszym ruchu (co przy większej tuszy i tak niezbyt- jak widać- pomaga 😄 ). Tak czy owak- bardzo bardzo dziękuję :). 3
RK Napisano 20 Czerwiec 2023 Autor Napisano 20 Czerwiec 2023 Można poobracać w 3d (pierwsza wersja, z oczywistymi bugami).https://sketchfab.com/3d-models/yojimbo-1b5b54086e894b34bfaade5c58b16d71 A co do komentarzy, tego czy ktoś się zna czy nie- ja jestem wdzięczny za każdy, bo nawet jak ktoś napisze "twoje modele śmierdzą siurem i nie publikuj"- to przynajmniej oznacza że zadał sobie trud żeby na nie zerknąć- a to wcale nie tak mało. A to że reszta jest dyskusyjna? No jest. Zawsze będzie. Nie ma (jak ja nie lubię tego słowa) artysty któremu czegoś by nie wytykano... i spoko. Ja jestem wdzięczny w .... bardzo wdzięczny jestem za każde słowo. I tyle.
kengi Napisano 21 Czerwiec 2023 Napisano 21 Czerwiec 2023 Mi najbardziej przeszkadza pasek podtrzymujący spodnie, wygląda niemal jakby był zawieszony w powietrzu, a nie wrzynający się w tłuszcz, żeby mu te portki nie spadły. A Yojimbo to jeden z moich favorites, no i w ogóle Kurosała, jak jeszcze oglądałem tą głupią sztukę filmową ;P. Poza tym zastanawiam się nad ilością kresek na głowie (to już do wszystkich twoich prac), zwłaszcza w oddaleniu robią wrażenie zbyt stłoczonych, dlatego nie wiem czy ręcznie rysowanie tego w tym stylu to dobre podejście. W prawdziwym rysunku, w zależności od odległości, rysownik dobiera poziom "zarysowania", robi syntezę gdzie trzeba i przez to się to broni. Może da się to jakoś proceduralnie ogarnąć, a tak to trochę gubią się kształty i postać staje się nieczytelna. Z kresek robią się przypadkowe plamy. W przypadku postaci do tej twojej gry, to nie wiem jakie jest planowane spektrum widoków postaci. Czy są opcje zbliżeń na twarz, czy widzisz wszystko raczej z dalszej perspektywy. Wtedy może dałoby radę dobrać poziom zakreskowania do tego widoku po prostu. Bo jeżeli to jest duży zakres zumuf, to pewnie jakiś pośredniak będzie wyglądał średnio zawsze, jak to z kompromisami bywa. Dlatego ciekaw jestem jak to wygląda w planowanym kontekście. 1
Mortom Napisano 21 Czerwiec 2023 Napisano 21 Czerwiec 2023 (edytowane) @RK Nom z teksturami wygląda znacznie lepiej 🙂 Co do ilości kresek na twarzy to sam nie wiem... przy oddaleniu IMO się bronią. Ale tak jak pisze @kengi zależy jakie spektrum widoków będzie w grze. Dobrym wyznacznikiem / referencją było by podpatrzenie np Borderlands-om i zaobserwowanie jak dużo konturów jest tam namalowanych na twarzach. Chyba niewiele. Ale to troszkę inny styl graficzny niż u ciebie choć na tyle pokrewny aby można było się pokusić o mały research w tej dziedzinie 🙂 Edytowane 21 Czerwiec 2023 przez Mortom 1
RK Napisano 21 Czerwiec 2023 Autor Napisano 21 Czerwiec 2023 Dzięki wielkie za input. Co do ilości kresek- z ręką na sercu- sam nie wiem. WIEM na 100% że taki realistyczny realizm to not my field i nie ma co pchać się na pole, na którym wymiataczy jest więcej niż pryszczy na tyłku tirówki. Dlatego pomalutku, krok po kroku (i pod wpływem projektów które robię) szukam niszy dla siebie. Jak sami widzicie- to nie tak że od razu wiem co i jak, po prostu dłubię sobie i się uczę, coś tam z tego wychodzi, powoli wykluwa się jakaś tam osobista stylówka. Nie każdemu podejdzie (to nie o Waszych komentarzach)- ale taki urok stylówek, z tym juz nie da się powalczyc, trzeba się pogodzić. Także- będę klepał te swoje kulfony, raz lepiej, raz gorzej- no i w sumie tyle :D. Jeszcze raz dziękuję za wszystkie uwagi bo to w PiS pomaga.
yarosh Napisano 23 Czerwiec 2023 Napisano 23 Czerwiec 2023 Super te modeliki a jeśli o kreski chodzi to są spoko jak ktoś pisał z daleka, jakby jakoś się dało do pewnego momentu automatycznie skalować w silniku to na zbliżeniach jak dla mnie byłby "czystszy" efekt bo charakteru odmówić im mnie można 1
RK Napisano 30 Czerwiec 2023 Autor Napisano 30 Czerwiec 2023 Wrzucę tak żeby nie pisać dwa razy: https://www.artstation.com/blogs/rkurczewski/7zRK/project-neumarkt-intro 3
Mortom Napisano 2 Lipiec 2023 Napisano 2 Lipiec 2023 Trzymam kciuki brachu za projekt. Samod roku zabieram się za odwzorowanie starego podajże 14 wiecznego drewnianego kościółka z mojej miejscowości który niestety moi przodkowie rozlali w jedną noc z obawy że będą musieli utrzymywać 2 kościoły. Gdyby nie to przykre wydarzenie, byłby to jeden z najstarszych kościółków na podkarpaciu 😞 I Dlatego kibicuję takim przedsięwzięciom jak twoje bo to coś wspaniałego! 2
RK Napisano 31 Lipiec 2023 Autor Napisano 31 Lipiec 2023 No to ten... dostałem robotę. Po 4 miesiącach szukania, 156 wysłanych aplikacjach z których jakieś... 10% prowadziło do rozmów. Koniec końców jadę do Indii- pół roku mam im tam ustawiać team i procesy, a potem 3 mce tu, zdalnie, 3 tam, na miejscu i tak w kółko. Dzięki wszystkim za całe wsparcie- wiadomo, że moment na szukanie pracy jeden z gorszych. Zebrałem trochę doświadczeń- pewnie przydadzą się na nowej drodze życia. Co do Neumarkt- projekt powoli idzie do przodu, rozmawiam z inwestorami, CHYBA mam publishera... ot, takie głupotki. 1 3
Mortom Napisano 31 Lipiec 2023 Napisano 31 Lipiec 2023 (edytowane) No to same dobre wieści 🙂 Tylko uważaj na tych Indian. Bo zgodnie z dokumentalnym filmem Indiana Jones i świątynia zagłady (totalnie prawilnym historycznie!) wyrywają tam ludziom bijące serca z piersi. A jak cie jakich Maharadża zaprosi na obiad to uważaj na danie "Wąż niespodzianka"! 🙂 A z grą to fajnie, że znalazłeś kogoś kto potencjalnie wyłoży siano na projekt 🙂 Edytowane 31 Lipiec 2023 przez Mortom 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się