Nezumi Napisano 29 Kwiecień Share Napisano 29 Kwiecień Zmeczony calym tym gadaniem o generatorach ej aj a takze moja praca gdzie od dluzszego czasu robie cos innego do tego co chcialbym, powzialem mocne postanowienie zeby robic COS. Bede tu wrzucal losowe rzeczy, jak Bozia da to przynajmniej raz na tydzien cos wydlubie. Ostatni raz cos rzezbilem... kilka lat temu chyba. Musze ogarnac anatomie w koncu porzadnie. Uwag chetnie poslucham ale polerowac kupy nie bede i postaram sie poprawic nastepnym razem. Zobaczymy jak pojdzie. Taka glowka powstala. Podpatrywalem rozne wideo z serii "jak wyrzezbic glowe w weekend" 😄 Nie ma przypominac nikogo w szczegolnosci. 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 29 Kwiecień Share Napisano 29 Kwiecień Fajny ten murzyn 👍🤔 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kengi Napisano 29 Kwiecień Share Napisano 29 Kwiecień (edytowane) 2 hours ago, Nezumi said: ale polerowac kupy nie bede Klasyczne zabezpieczenie przed pojazdem... szanuję. Edytowane 29 Kwiecień przez kengi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 29 Kwiecień Autor Share Napisano 29 Kwiecień 1 hour ago, kengi said: Klasyczne zabezpieczenie przed pojazdem... szanuję. Alez prosze Pana, nic podobnego! 😉 Po prostu uprzedzam, ze nie mam zamiaru jednemu murzynowi glaskac ucha przez tydzien bo slabo wyszlo, tylko chce napierac nowe rzeczy i unikac bledow z poprzednich. 1 hour ago, Mortom said: Fajny ten murzyn 👍🤔 Dokladnie mial byc murzyn. Moj pierwszy - a kto wie czy nie ostatni 😄 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 29 Kwiecień Share Napisano 29 Kwiecień @Nezumi😄 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 30 Kwiecień Share Napisano 30 Kwiecień W końcu się przemogłeś i założyłeś teczkę, gratulancję 😛 Sculpt badzo fajny, jedyne co mi się wydaje, że nie siedzi to uszy, są chyba za małe i za wysoko za wysoko, jeśli dobrze pamiętam coś z lekcji rysowania anatomi ludzkiej głowy i matematycznych zależności 🙂 ALe mozę też być lekko przechylona i mi się wydaje. Ale z drugiej strony teoria teorią potem widzisz w życiu rzeczywistym ludzi którzy nie powinni w ogóle istnień w realu jak np Roman Gertych 😄 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 1 Maj Autor Share Napisano 1 Maj 3 hours ago, Destroyer said: nie powinni w ogóle istnień w realu jak np Roman Gertych 😄 Spokojnie, od dawna konia chcialem tez wyrzezbic tak ze przyjdzie czas 😄 Ta, ucho kaprawe. Mam problem z tym zeby ucho nie bylo zlepkiem glutow tylko jakos pasowalo do calosci w miare. Podobnie nad oczami te faldy albo powieki czasem sprawiaja problemy. Ale dosc gadania, ide napierac zeby kazdego dnia zrobic COS - chocby troche. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 1 Maj Share Napisano 1 Maj Ojej super robota. Fajnie dopieszczone formy. Daway wincej! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 13 Wrzesień Autor Share Napisano 13 Wrzesień (edytowane) Zgodnie z obietnica wrzucam filmik z Godota z gierki nad ktora pracuje. To nie jest dream game, bardziej projekt na ktorym sie ucze. Przyznam bez bicia ze kumpel programista pomaga mi jak cos mi nie dziala ale wiekszosc jest robiona na podstawie tutoriali z YT. Jest to w ramach projektu do ktorego klient chce dodac nft wiec pewnie zabije to jakikolwiek potencjal gra moglaby miec 😛 . Nie wazne jednak bo placi mi za to a ja ucze sie przy okazji. Godota wybralem bo nie lubie ogromnych silnikow ktorych potencjalu i tak nie wykorzystam. Poza tym Godot jest swietny do 2D i ma OGROM tutoriali na YT. Cos jak Blender w swiecie silnikow gry. Wszystko tu jest w powijakach i pixel art jest do poprawy ale chcialem miec na czym pracowac a nie dopieszczac kafelka z trawa przez miesiac. Tak wiec jest bohater ktorym mozna sterowac (animacje do zmiany, sa w 4 strony - chcialbym w 8 po przekatnych jeszcze i lepsze animacje), jest teren testowy z ograniczeniami gdzie mozna a gdzie nie chodzic, sa elementy z Y-sorting (zeby bylo widac ze wchodzisz za drzewo na przyklad a pozniej ze przechodzisz przed nim). Najwiecej czasu jak dotad zabralo zrobienie systemu dodawania nowych lokacji (jest swiat, ale jak wchodzisz do domku to sie odpala osobna scena). Mozna recznie kazda lokacje robic, nie jest to bardzo trudne ale z takim systemem jak mam mozna bardzo latwo i szybko dodawac nowe lokacje i juz samo sie robi to gdzie ma znajdowac sie bohater po wyjsciu na przyklad. Same sie dodaja te przejscia z fade to black efektem. Sporo roboty na przyszlosc oszczedzone. Co tam jeszcze... swiatla dodalem delikatne mrugajace troche, przy wejsciu do domu trzeba nacisnac action key. W niedalekiej przyszlosci bede robil to zeby byly zamkniete na klucz i jak zbierzesz klucz to dopiero wtedy mozna wejsc. Acha - zrobilem juz bieganie z shiftem ale nie ma osobnej animacji jeszcze wiec koles szybciej chodzi po prostu 😄 Robienie gry to jest ogrom roboty o jakim wczesniej nie pomyslalem nawet. Ale satysfakcja jak cos zadziala jest nie z tej Ziemi. Do pixel artu spokojnie moge polecic Aseprite. Glownie na nim robie choc tez sporo robilem na darmowym http://grafx2.chez.com/ . Dobra, dosc gadania - szybki filmek z tym co do tej pory jest. Kupa roboty jak na takie malenkie cos: Edytowane 13 Wrzesień przez Nezumi 6 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kengi Napisano 13 Wrzesień Share Napisano 13 Wrzesień (edytowane) Dodaj cycatą bohaterkę i będzie git. Też się trochę z moją gierką bawiłem w godocie i myślę, że już niedługo zmiecie unreala jak blender majkę :). Ale chętnie poobserwuje twój @Nezumi rozwój od fanboja po hejtera. I jak już odkryjesz Unity i kupisz sobie lickę Indie... haha Edytowane 13 Wrzesień przez kengi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 13 Wrzesień Share Napisano 13 Wrzesień Wow ale zajebście to wygląda. Bardzło ładny ten pixel art zwłaszcza ludzik i jego animacja też spox. Wiem, ze to wczesny etap ale widać napracowanko i skilla. Sama gra, wydaje mi się że albo chodzenie jest za wolne, albo całkiem bez sensu. Zrobił bym autorun a chodzenie z shiftem 😛 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 13 Wrzesień Autor Share Napisano 13 Wrzesień @kenginiewykluczone 😄 @michalodzieki. Autorun jest w planie jak najbardziej jak tylko zrobie animacje biegania 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mortom Napisano 13 Wrzesień Share Napisano 13 Wrzesień (edytowane) Superowo @Nezumi! Czemu ty tak mało pokazujesz swoich możliwości? Kurna dawaj więcej staffu! P.S. Mam nadzieję że w w grze przewidziałeś bieganie 🙂 Bo prędkość takiego chodzenia jest nieco... kontrowersyjna podczas grania 🙂 Edit: @michaloNo cóż miało wyjść sarkastycznie ale wyszło... no nie wyszło 😛 Edytowane 13 Wrzesień przez Mortom 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 13 Wrzesień Share Napisano 13 Wrzesień 14 minut temu, Mortom napisał: Mam nadzieję że w w grze przewidziałeś bieganie Mortom nic nie przeczytał! 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebastianSz Napisano 13 Wrzesień Share Napisano 13 Wrzesień "Ultra Early Pre Alpha of game that might never be" - czyli w sam raz gotowe do wydania w Early Access na Steamie za 40$ 😄 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 13 Wrzesień Share Napisano 13 Wrzesień albo kickstartera! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kengi Napisano 13 Wrzesień Share Napisano 13 Wrzesień @Nezumi jakbyś prowadził devloga to bym oglądał (i pewnie miliony innych)... ile tam by było smutku i cierpienia. Mroczny developer artysta z weltszmerzem, opowiada jak to blender i AI niszczą świat, więc sobie tworzy swój własny w godocie a potem przepisuje to wszystko na Unity i sobie chwali ... a nie, to opensource'owe 💩 jakiegoś Hułana; mesjasza gamdevu z Argentyny. 1 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EthicallyChallenged Napisano 13 Wrzesień Share Napisano 13 Wrzesień 15 minut temu, kengi napisał: @Nezumi jakbyś prowadził devloga to bym oglądał (i pewnie miliony innych)... ile tam by było smutku i cierpienia. Mroczny developer artysta z weltszmerzem, opowiada jak to blender i AI niszczą świat, więc sobie tworzy swój własny w godocie a potem przepisuje to wszystko na Unity i sobie chwali ... a nie, to opensource'owe 💩 jakiegoś Hułana; mesjasza gamdevu z Argentyny. cicho bo znowu skasuje XD kurde te wszystkie assety sam robiłeś? Musiała być dłuższa produkcja, sporo tego nawykonywałeś! Wrzucaj czasem jak coś będziesz miał nowego, widzisz że na maxiku czuć niedosyt nowych prac do oglądania i komentowania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 13 Wrzesień Share Napisano 13 Wrzesień (edytowane) Fajnie relaksująco to wygląda, idzie sobie chłopek spokojnie i nieśpiesznie sprężystym krokiem, wymachuje radośnie tarczą i mieczem tylko brakuje żeby sobie nucił pod nosem czy podśpiewywał hym hym hym trala la la a w tle śpiew ptaków, odgłosy świerszczy i pszczół, szum liści, plusk wody leniwie rozbijającej się o brzeg poruszanej ciepłym podmuchem letniego, spokojnego wiatru. Kolory też takie wakacyjne, chyba potrzebuję odpoczynku 😛 4 hours ago, kengi said: Dodaj cycatą bohaterkę i będzie git. popieram! 😉 Edytowane 13 Wrzesień przez Destroyer 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kengi Napisano 13 Wrzesień Share Napisano 13 Wrzesień 18 minutes ago, Destroyer said: popieram! 😉 Znalazłem dobrą refkę to podrzucam, jak coś: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 13 Wrzesień Share Napisano 13 Wrzesień Not quite my taste but you do you 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 14 Wrzesień Autor Share Napisano 14 Wrzesień @kengi Dramatycznie 😮 Tyle ze ja nie uwazam ze Blender i AI niszcza swiat. Do pierwszego nie mam nerwow a drugie uwazam za totalne gowno. Teraz sobie dlubie gierke w Godocie. I nie obchodzi mnie czy zawladnie swiatem i zdetronizuje Unreala - wazne ze jak wcisne f5 to sie po dwoch sekundach odpala giera a nie musze czekac na sracje-kompilacjezeby zobaczyc ze nie dziala 😄 No i ze Godot to jest jeden plik exe maly. Impressive. Co do cycatej bohaterki - co to za gra fantasy bez cycatej bohaterki? Musi byc bikini armor! Tylko sprite ma 32x32 pixele a to mniej niz pixeli na czubku sutka we wspolczesnej grafie... Ale damy rade jakos. Twoja propozycja sprawila ze mi spadlo libido po zerknieciu na to cos, ale moze sie przydac jako refka do potwora a la Jabba... @SebastianSz Az zbyt kurna prawdziwe co mowisz. Zdarzylo mi sie poprzec projekty ktore po paru latach pelzniecia do celu nigdy do niego niedopelznely 😄 Potem zmadrzalem i juz nie kupuje obietnic a gotowe produkty. Na wyprzedazy, 75% off. 21 hours ago, EthicallyChallenged said: cicho bo znowu skasuje XD Spoko, ja sie licze wylacznie z autokrytyka 😄 Sam dlubie wszystko, ale czasem podpatruje jak tam ktos narysowal cos. Lozko tak mi sie spodobalo od kogos tam z netu ze praktycznie je przerysowalem 😛 Ale nic nie jest skads po prostu zassane - 100% reczne dlubanie. Cos wydlubie to podrzuce. Trwa to wszystko niestety bo nie uzywam ejajuf tylko po pixelku, po pixelku... 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się