Napisano 29 Kwiecień 20241 r Zmeczony calym tym gadaniem o generatorach ej aj a takze moja praca gdzie od dluzszego czasu robie cos innego do tego co chcialbym, powzialem mocne postanowienie zeby robic COS. Bede tu wrzucal losowe rzeczy, jak Bozia da to przynajmniej raz na tydzien cos wydlubie. Ostatni raz cos rzezbilem... kilka lat temu chyba. Musze ogarnac anatomie w koncu porzadnie. Uwag chetnie poslucham ale polerowac kupy nie bede i postaram sie poprawic nastepnym razem. Zobaczymy jak pojdzie. Taka glowka powstala. Podpatrywalem rozne wideo z serii "jak wyrzezbic glowe w weekend" 😄 Nie ma przypominac nikogo w szczegolnosci.
Napisano 29 Kwiecień 20241 r 2 hours ago, Nezumi said: ale polerowac kupy nie bede Klasyczne zabezpieczenie przed pojazdem... szanuję. Edytowane 29 Kwiecień 20241 r przez kengi
Napisano 29 Kwiecień 20241 r Autor 1 hour ago, kengi said: Klasyczne zabezpieczenie przed pojazdem... szanuję. Alez prosze Pana, nic podobnego! 😉 Po prostu uprzedzam, ze nie mam zamiaru jednemu murzynowi glaskac ucha przez tydzien bo slabo wyszlo, tylko chce napierac nowe rzeczy i unikac bledow z poprzednich. 1 hour ago, Mortom said: Fajny ten murzyn 👍🤔 Dokladnie mial byc murzyn. Moj pierwszy - a kto wie czy nie ostatni 😄
Napisano 30 Kwiecień 20241 r W końcu się przemogłeś i założyłeś teczkę, gratulancję 😛 Sculpt badzo fajny, jedyne co mi się wydaje, że nie siedzi to uszy, są chyba za małe i za wysoko za wysoko, jeśli dobrze pamiętam coś z lekcji rysowania anatomi ludzkiej głowy i matematycznych zależności 🙂 ALe mozę też być lekko przechylona i mi się wydaje. Ale z drugiej strony teoria teorią potem widzisz w życiu rzeczywistym ludzi którzy nie powinni w ogóle istnień w realu jak np Roman Gertych 😄
Napisano 1 Maj 20241 r Autor 3 hours ago, Destroyer said: nie powinni w ogóle istnień w realu jak np Roman Gertych 😄 Spokojnie, od dawna konia chcialem tez wyrzezbic tak ze przyjdzie czas 😄 Ta, ucho kaprawe. Mam problem z tym zeby ucho nie bylo zlepkiem glutow tylko jakos pasowalo do calosci w miare. Podobnie nad oczami te faldy albo powieki czasem sprawiaja problemy. Ale dosc gadania, ide napierac zeby kazdego dnia zrobic COS - chocby troche.
Napisano 13 Wrzesień 202413 Wrz Autor Zgodnie z obietnica wrzucam filmik z Godota z gierki nad ktora pracuje. To nie jest dream game, bardziej projekt na ktorym sie ucze. Przyznam bez bicia ze kumpel programista pomaga mi jak cos mi nie dziala ale wiekszosc jest robiona na podstawie tutoriali z YT. Jest to w ramach projektu do ktorego klient chce dodac nft wiec pewnie zabije to jakikolwiek potencjal gra moglaby miec 😛 . Nie wazne jednak bo placi mi za to a ja ucze sie przy okazji. Godota wybralem bo nie lubie ogromnych silnikow ktorych potencjalu i tak nie wykorzystam. Poza tym Godot jest swietny do 2D i ma OGROM tutoriali na YT. Cos jak Blender w swiecie silnikow gry. Wszystko tu jest w powijakach i pixel art jest do poprawy ale chcialem miec na czym pracowac a nie dopieszczac kafelka z trawa przez miesiac. Tak wiec jest bohater ktorym mozna sterowac (animacje do zmiany, sa w 4 strony - chcialbym w 8 po przekatnych jeszcze i lepsze animacje), jest teren testowy z ograniczeniami gdzie mozna a gdzie nie chodzic, sa elementy z Y-sorting (zeby bylo widac ze wchodzisz za drzewo na przyklad a pozniej ze przechodzisz przed nim). Najwiecej czasu jak dotad zabralo zrobienie systemu dodawania nowych lokacji (jest swiat, ale jak wchodzisz do domku to sie odpala osobna scena). Mozna recznie kazda lokacje robic, nie jest to bardzo trudne ale z takim systemem jak mam mozna bardzo latwo i szybko dodawac nowe lokacje i juz samo sie robi to gdzie ma znajdowac sie bohater po wyjsciu na przyklad. Same sie dodaja te przejscia z fade to black efektem. Sporo roboty na przyszlosc oszczedzone. Co tam jeszcze... swiatla dodalem delikatne mrugajace troche, przy wejsciu do domu trzeba nacisnac action key. W niedalekiej przyszlosci bede robil to zeby byly zamkniete na klucz i jak zbierzesz klucz to dopiero wtedy mozna wejsc. Acha - zrobilem juz bieganie z shiftem ale nie ma osobnej animacji jeszcze wiec koles szybciej chodzi po prostu 😄 Robienie gry to jest ogrom roboty o jakim wczesniej nie pomyslalem nawet. Ale satysfakcja jak cos zadziala jest nie z tej Ziemi. Do pixel artu spokojnie moge polecic Aseprite. Glownie na nim robie choc tez sporo robilem na darmowym http://grafx2.chez.com/ . Dobra, dosc gadania - szybki filmek z tym co do tej pory jest. Kupa roboty jak na takie malenkie cos: Edytowane 13 Wrzesień 202413 Wrz przez Nezumi
Napisano 13 Wrzesień 202413 Wrz Dodaj cycatą bohaterkę i będzie git. Też się trochę z moją gierką bawiłem w godocie i myślę, że już niedługo zmiecie unreala jak blender majkę :). Ale chętnie poobserwuje twój @Nezumi rozwój od fanboja po hejtera. I jak już odkryjesz Unity i kupisz sobie lickę Indie... haha Edytowane 13 Wrzesień 202413 Wrz przez kengi
Napisano 13 Wrzesień 202413 Wrz Wow ale zajebście to wygląda. Bardzło ładny ten pixel art zwłaszcza ludzik i jego animacja też spox. Wiem, ze to wczesny etap ale widać napracowanko i skilla. Sama gra, wydaje mi się że albo chodzenie jest za wolne, albo całkiem bez sensu. Zrobił bym autorun a chodzenie z shiftem 😛
Napisano 13 Wrzesień 202413 Wrz Autor @kenginiewykluczone 😄 @michalodzieki. Autorun jest w planie jak najbardziej jak tylko zrobie animacje biegania 😉
Napisano 13 Wrzesień 202413 Wrz Superowo @Nezumi! Czemu ty tak mało pokazujesz swoich możliwości? Kurna dawaj więcej staffu! P.S. Mam nadzieję że w w grze przewidziałeś bieganie 🙂 Bo prędkość takiego chodzenia jest nieco... kontrowersyjna podczas grania 🙂 Edit: @michaloNo cóż miało wyjść sarkastycznie ale wyszło... no nie wyszło 😛 Edytowane 13 Wrzesień 202413 Wrz przez Mortom
Napisano 13 Wrzesień 202413 Wrz 14 minut temu, Mortom napisał: Mam nadzieję że w w grze przewidziałeś bieganie Mortom nic nie przeczytał!
Napisano 13 Wrzesień 202413 Wrz "Ultra Early Pre Alpha of game that might never be" - czyli w sam raz gotowe do wydania w Early Access na Steamie za 40$ 😄
Napisano 13 Wrzesień 202413 Wrz @Nezumi jakbyś prowadził devloga to bym oglądał (i pewnie miliony innych)... ile tam by było smutku i cierpienia. Mroczny developer artysta z weltszmerzem, opowiada jak to blender i AI niszczą świat, więc sobie tworzy swój własny w godocie a potem przepisuje to wszystko na Unity i sobie chwali ... a nie, to opensource'owe 💩 jakiegoś Hułana; mesjasza gamdevu z Argentyny.
Napisano 13 Wrzesień 202413 Wrz 15 minut temu, kengi napisał: @Nezumi jakbyś prowadził devloga to bym oglądał (i pewnie miliony innych)... ile tam by było smutku i cierpienia. Mroczny developer artysta z weltszmerzem, opowiada jak to blender i AI niszczą świat, więc sobie tworzy swój własny w godocie a potem przepisuje to wszystko na Unity i sobie chwali ... a nie, to opensource'owe 💩 jakiegoś Hułana; mesjasza gamdevu z Argentyny. cicho bo znowu skasuje XD kurde te wszystkie assety sam robiłeś? Musiała być dłuższa produkcja, sporo tego nawykonywałeś! Wrzucaj czasem jak coś będziesz miał nowego, widzisz że na maxiku czuć niedosyt nowych prac do oglądania i komentowania.
Napisano 13 Wrzesień 202413 Wrz Fajnie relaksująco to wygląda, idzie sobie chłopek spokojnie i nieśpiesznie sprężystym krokiem, wymachuje radośnie tarczą i mieczem tylko brakuje żeby sobie nucił pod nosem czy podśpiewywał hym hym hym trala la la a w tle śpiew ptaków, odgłosy świerszczy i pszczół, szum liści, plusk wody leniwie rozbijającej się o brzeg poruszanej ciepłym podmuchem letniego, spokojnego wiatru. Kolory też takie wakacyjne, chyba potrzebuję odpoczynku 😛 4 hours ago, kengi said: Dodaj cycatą bohaterkę i będzie git. popieram! 😉 Edytowane 13 Wrzesień 202413 Wrz przez Destroyer
Napisano 13 Wrzesień 202413 Wrz 18 minutes ago, Destroyer said: popieram! 😉 Znalazłem dobrą refkę to podrzucam, jak coś:
Napisano 14 Wrzesień 202414 Wrz Autor @kengi Dramatycznie 😮 Tyle ze ja nie uwazam ze Blender i AI niszcza swiat. Do pierwszego nie mam nerwow a drugie uwazam za totalne gowno. Teraz sobie dlubie gierke w Godocie. I nie obchodzi mnie czy zawladnie swiatem i zdetronizuje Unreala - wazne ze jak wcisne f5 to sie po dwoch sekundach odpala giera a nie musze czekac na sracje-kompilacjezeby zobaczyc ze nie dziala 😄 No i ze Godot to jest jeden plik exe maly. Impressive. Co do cycatej bohaterki - co to za gra fantasy bez cycatej bohaterki? Musi byc bikini armor! Tylko sprite ma 32x32 pixele a to mniej niz pixeli na czubku sutka we wspolczesnej grafie... Ale damy rade jakos. Twoja propozycja sprawila ze mi spadlo libido po zerknieciu na to cos, ale moze sie przydac jako refka do potwora a la Jabba... @SebastianSz Az zbyt kurna prawdziwe co mowisz. Zdarzylo mi sie poprzec projekty ktore po paru latach pelzniecia do celu nigdy do niego niedopelznely 😄 Potem zmadrzalem i juz nie kupuje obietnic a gotowe produkty. Na wyprzedazy, 75% off. 21 hours ago, EthicallyChallenged said: cicho bo znowu skasuje XD Spoko, ja sie licze wylacznie z autokrytyka 😄 Sam dlubie wszystko, ale czasem podpatruje jak tam ktos narysowal cos. Lozko tak mi sie spodobalo od kogos tam z netu ze praktycznie je przerysowalem 😛 Ale nic nie jest skads po prostu zassane - 100% reczne dlubanie. Cos wydlubie to podrzuce. Trwa to wszystko niestety bo nie uzywam ejajuf tylko po pixelku, po pixelku...
Napisano Poniedziałek o 13:564 dn Autor Tak pomyslalem ze moze nie tylko do speedow ale i tu cos wrzuce, zeby nie bylo ze nic nie robie :P Demko Nomada na desktop, move brush i clay, polypaint i render tez Nomad. Fajnie, ze nie trzeba gdziesz przerzucac zeby walnac szybki renderek. Miod sofcik jest, az odzyla we mnie chec rzezbienia dla przyjemnosci a nie tylko dla kasy
Napisano Poniedziałek o 14:024 dn Oho zajebisty. Fajnie że działasz w sculpcie! Nowa wersja bety Nomada już mi się nie wywala to i może ja się z tym pobawię? Tylko nie wiem jak się zmienia startowy materiał co mnie bardzo irytuje :/
Napisano Poniedziałek o 14:204 dn Autor 16 minutes ago, michalo said:Tylko nie wiem jak się zmienia startowy materiał co mnie bardzo irytuje :/Po prawej na pedzelku zmieniasz wlasciwosci pbr materialu, a po lewej na sloneczku mozesz przelaczyc sobie na matcape albo unlit do malowania. We wlasciwosciach pbr jak zmienisz kolor to podczas zmiany pokazuje ale potem wskakuje poprzedni. Trzeba kliknac w "paint all" zeby wrzucil na model. Edytowane Poniedziałek o 14:234 dn przez Nezumi
Napisano Poniedziałek o 20:444 dn Jak znalazł na 50 rocznicę Jaws. Brakuje jakiś kończyn w paszczęce. Poza tym bardzo gitne.
Napisano Poniedziałek o 21:493 dn Autor 1 hour ago, kengi said:Jak znalazł na 50 rocznicę Jaws. Brakuje jakiś kończyn w paszczęce. Poza tym bardzo gitne.O, nie wiedzialem ze jest rocznica :) Myslalem o jakiejs nodze wystajacej ale juz nie mialem zdrowia nad ranem - moze dorobie :)
Napisano Poniedziałek o 22:533 dn 51 minutes ago, Nezumi said:Myslalem o jakiejs nodze wystajacej ale juz nie mialem zdrowia nad ranem - moze dorobie :)Śpieszę z pomocą, nawet dwie nogi i do tego ręce z pazurkami które dodatkowo straszą :) Może w to nie uwierzycieale bez refeek całkiem z głowy odtworzyłem rekina tak jak go pamiętam z filmów :) I jak jakiś czas temu wrzuciłeś sculpt wilkołaka to tak na szybko go dokończyłem ale ostatecznie nie wrzuciłem tam do speeda bo jednak trochę czasu zeszło ale jak ktoś nie pamięta jak wyglądał oryginalny sculpt to nawet nie zauważy gdzie się zaczyna i gdzie kończy podmalówka :) Gdzie jest to demko? Na stronie nie ma linków a w podstronie z betą jest napisane, że tylko 2 brushe?
Napisano Poniedziałek o 23:223 dn Autor 27 minutes ago, Destroyer said:Gdzie jest to demko? Na stronie nie ma linków a w podstronie z betą jest napisane, że tylko 2 brushe?https://nomadsculpt.com/beta/A co do dwoch brushy to myslales ze uzywam tylko dwoch bo....? 🤣tak, sa tylko dwa bo to do testowania jest czy dziala na desktopie i tyle. Jest jeszcze wersja webowa gdzie masz wszystkie narzedzia ale nie mozna eksportnac niczego:https://nomadsculpt.com/demo/ Edytowane Poniedziałek o 23:253 dn przez Nezumi
Napisano Wtorek o 00:183 dn Dzięki @Nezumi no widziałem, że używasz większej ilości narzędzi niż w otwartej becie dlatego pytałem bo jak się rzuciłem na betę to popaćkałem chwilę i napotkałem na ścianę ograniczeń technologicznych :p Swoją drogą stronę mają zajebistą, prawie nic tam nie ma a jak koś interesuje to niech sobie grzebie po internetach :)
Napisano Wtorek o 01:053 dn Autor 21 minutes ago, Destroyer said:Swoją drogą stronę mają zajebistą, prawie nic tam nie ma a jak koś interesuje to niech sobie grzebie po internetach :)Pamietajmy ze to jest doslownie JEDEN KOLES wiec nawet nie "maja" a "ma" :D Wiesz, jest manual i linki do kupienia plus linki do sociali w tym discorda gdzie sie mozna popytac.Moze i moglby dodac cos wiecej ale przynajmniej nie ma marketingowego pieprzenia o "created by artists for artists, action-packed and feature-filled, tool for CREATIVE MINDS" i takie tam podobne duperele. A wole zeby dopracowywal soft niz siedzial nad stronka. Ta stronka z beta nie miala zadnego designu na poczatku :D Byly tylko linki same do sciagniecia :D Old school, klikam w "Lubie to" :D
Napisano Wtorek o 07:523 dn 6 godzin temu, Nezumi napisał:ie ma marketingowego pieprzenia o "created by artists for artists, action-packed and feature-filled, tool for CREATIVE MINDS"stare dobre czasy zbrusha mi sie przypominają. Oni zapoczątkowali chyba modę na takie pitolenie o artystach :)\6 godzin temu, Nezumi napisał:Pamietajmy ze to jest doslownie JEDEN KOLESno to przyszłość Nomada widzę w czarnych barwach :( Poza tym wszystkim, wersja na PC nie powinna nazywać się Nomad Sculpt tylko Settler Sculpt
Napisano Wtorek o 08:013 dn 4 minutes ago, michalo said:stare dobre czasy zbrusha mi sie przypominają. Oni zapoczątkowali chyba modę na takie pitolenie o artystach :)\Teraz jest już jest modne "demokratyzowanie" "kreatywności" dzięki "ai" :) No jedna osoba to nie za dużo, ale 3dcoat chyba też robiła jedna osoba, teraz chyba cos więcej ale sam program nadal jedna? fstorm też jedna osoba klepie, da się tylko tak jak ja przy mojej robocie jak ktoś mnie pyta: "skoro pracujesz sam to w razie niepowodzenia na kogo zwalasz winę?" Odpowiadam
Napisano Wtorek o 08:263 dn Wszystko jest ok, pod warunkiem ze hajs sie zgadza. Jest dużo zmiennych - wiek, ambicje itd itd.. Gość w końcu pozna jakąś laskę, wyjdzie z piwnicy i dev upadenie i w końcu sprzeda Nomada lub porzuci na zawsze.Albo jest już w średnim wieku, zapierdala non stop - w koncu rozwód i koniec Nomada.Albo pieprznie go jakakolwiek inna statystyka..Albo żadne z powyższych, i za parę lat będę śmigał na Nomadzie.
Napisano Wtorek o 09:003 dn Pozytywnie :) ale tak prawda, każdy miał etap zajawki i pracy po godzinach, nauki w każdej chwili a potem przyszedł mement zadumy, że może by coś jednak mieć z życia przed śmiercią i spróbować czegoś innego bo zegar tyka :)
Napisano Wtorek o 09:483 dn Autor Panowie, nie wszyscy na raz z tym pozytywnym, motywujacym przekazem! 😄Podoba mi sie ten sofcik i tyle - zrobilem se glowe rekina w nim. Jakbym byl cenionym "fine art" artysta to bym wyrzezbil dwumetrowa dlon, odlal ja w brazie i postawil w parku. Jakbym pracowal dla znanego studia AAAA+, to bym na soszialach wrzucal co miesiac fan art zwiazany z serialem jakims co akurat jest popularny i modlil sie zeby mi tego studnia nie zamkneli.A tak pierdyknalem sobie kawalek rekina w demku softu robionego przez jednego kolesia. Po nic.Przyszlosc? Cholera ja wie. Moze jutro mnie juz nie byc. Terazniejszosc jest fajna calkiem. To sobie z niej skorzystam, zanim wszystko znowu pierdolnie. Edytowane Wtorek o 09:493 dn przez Nezumi
Napisano Wtorek o 10:153 dn 25 minutes ago, Nezumi said:Terazniejszosc jest fajna calkiem. To sobie z niej skorzystamI tak trzeba żyć! :)także (opcjonalnie):jak ja kocham zycie wlasnie pije sobie drinka w domu, kon zwalony, najedzony pitcom z dagrasso. Nic mi wiecej nie potrzeba ogladam sobie rzeczy o silowni na youtube, kotek siedzi mi na kolanach. Przypominam kon zwalony wiec zero potrzeb zero testosteronu nie musze z nikim walczyc bo nie mam o co. Mam hajsy mam jedzenie i bezpieczenstwo i kon zwalony. Pozdrawiam Edytowane Wtorek o 11:253 dn przez Destroyer
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto