Skocz do zawartości

Ilustracje do projektu Awanturnik20


jameli

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! 

Widziałam na FB że otwiera się galeria, to odgrzebałam konto z zamierzchłych czasów i zobaczymy 😄 Miałam tu swoją teczkę lata temu. Obecnie tworzę ilustracje do gier planszowych i fabularnych. Prace, które wrzucam są z projektu Awanturnik20 który obecnie ma kampanię na wspieram.to. Tworzyłam do niego okładkę, ekran mistrza gry, ilustracje do podręcznika i bestiariusza 🙂Jeśli się spodobają, to wrzucę więcej 🙂 Konstruktywna krytyka zawsze mile widziana - pamiętam, że kiedyś można było tu dostać porządny feedback od starych wyjadaczy 😉 

Argus EMG_color fiolet_final web.jpg

full_image_final web.jpg

Czworokrąg_final_details web.jpg

  • Like 11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super. Witamy. Dzieki za wrzutę. Uzupełnij sobie też dane na profilu do galerii, wtedy jest szansa na lepszą promocję projektu bo możesz jako stronę podpiąć tamtą stronę + swoje social media.

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, adek napisał(a):

Super. Witamy. Dzieki za wrzutę. Uzupełnij sobie też dane na profilu do galerii, wtedy jest szansa na lepszą promocję projektu bo możesz jako stronę podpiąć tamtą stronę + swoje social media.

 

Dzięki! Właśnie to robię 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, jameli said:

Jeśli się spodobają, to wrzucę więcej 🙂

Świetnie to wygląda, szczególnie ten drugi obrazek z ręką. Wrzucaj wszystko co masz, chętnie zobaczymy i ponarzekamy jak gdzieś piksel będzie nie taki jak trzeba 😄 
 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Destroyer napisał(a):

Świetnie to wygląda, szczególnie ten drugi obrazek z ręką. Wrzucaj wszystko co masz, chętnie zobaczymy i ponarzekamy jak gdzieś piksel będzie nie taki jak trzeba 😄 
 

Dzięki! Ten drugi z ręką, to okładka do podręcznika do projektu Awanturnik20. Jeśli zbiórka się powiedzie, to można dostać taki w twardej oprawie 😉 

 

7 minut temu, adek napisał(a):

Grafiki do 10min bedą na art.max3d.pl razem z danymi z profilu.

Rozumiem, że to jest adres zbiórki: https://wspieram.to/awanturnik20
(zostawiam też go tutaj w wątku)

Tak, dzięki! Projekt nie jest mój, tylko przy nim pracuję, ale wspieram całym sercem i reklamuję gdzie mogę, bo twórcy to fajne chłopaki ze świetnymi pomysłami 🙂 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.10.2024 o 12:05, jameli napisał(a):

...pamiętam, że kiedyś można było tu dostać porządny feedback od starych wyjadaczy 😉 

ja to pamiętam raczej tak:
pamiętam, że kiedyś można było tu dostać porządny wpi***l od starych wyjadaczy 😉 

No ale stary jestem i może mi sie coś miesza w pamięci 😉 

Od siebie starego niewyjadacza 😉 dodam że  trochę płasko ci te kadry wychodzą... przydało by się zróżnicować światłocień.
No ale na takie tematy to niech jepiej pany od 2D się wypowiedzą 🙂 

  • kekw 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jameli Włochaty okostwór rewelka, a to z łapą też naprawdę fajne, bardzo mi się podoba! Tak żeby się poprzyczepiać do niego to tyle, że ten gościu rzucający potionem tak mi trochę psuje flow obrazka. Mój wzrok szedł tak:

full_image_finalweb.jpg.gif.ff06bf63ed513ee1e797b900b2075c05.gif

I jakoś podświadomie tą wyciągniętą rękę widzę w ten sposób 😄 :

full_image_finalweb.jpg.5decbe30dd9db77d8c11dc7a408c019aa.jpg.3a2b4b5ace18187a1ff4d65bd4ac5096.jpg

Nie wiem czy nie lepiej bez niego w tym miejscu i pokombinować gdzie go wcisnać w innym miejscu.

Do tego może trochę przełamać czerwoność światła jakimś dopełniającym akcentem? Skoro babka na pierwszym planie i tak ma magiczny zielone cuś na patyku to może to podrasować i zrobić wyraźniejsze i z gestem? I może dodać nieco rimlightu od tego na nią?

full_image_finalweb.jpg.5decbe30dd9db77d8c11dc7a408c019aaaaa.thumb.jpg.964842ac6002f2196163dc514e11f310.jpg

To takie bardzo subiektywne sugestie jak ja bym to robił, praca bardzo udana jak dla mnie🙂

Ten ostatni ma naprawdę trudną perspektywę i przez to jest trochę nieczytelny - naprawdę muszę się wpatrywać, żeby dojrzeć co jest czym, ale to raczej ze względu na ekstremalne ujęcie.

  • Like 4
  • Mega! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Mortom napisał(a):

ja to pamiętam raczej tak:
pamiętam, że kiedyś można było tu dostać porządny wpi***l od starych wyjadaczy 😉 

No ale stary jestem i może mi sie coś miesza w pamięci 😉 

Od siebie starego niewyjadacza 😉 dodam że  trochę płasko ci te kadry wychodzą... przydało by się zróżnicować światłocień.
No ale na takie tematy to niech jepiej pany od 2D się wypowiedzą 🙂 

Haha może nostalgia mi trochę osłodziła prawdę ;D Co do płaskości, to postaram się popracować! 🙏 Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, SebastianSz napisał(a):

@jameli Włochaty okostwór rewelka, a to z łapą też naprawdę fajne, bardzo mi się podoba! Tak żeby się poprzyczepiać do niego to tyle, że ten gościu rzucający potionem tak mi trochę psuje flow obrazka. Mój wzrok szedł tak:

full_image_finalweb.jpg.gif.ff06bf63ed513ee1e797b900b2075c05.gif

I jakoś podświadomie tą wyciągniętą rękę widzę w ten sposób 😄 :

full_image_finalweb.jpg.5decbe30dd9db77d8c11dc7a408c019aa.jpg.3a2b4b5ace18187a1ff4d65bd4ac5096.jpg

Nie wiem czy nie lepiej bez niego w tym miejscu i pokombinować gdzie go wcisnać w innym miejscu.

Do tego może trochę przełamać czerwoność światła jakimś dopełniającym akcentem? Skoro babka na pierwszym planie i tak ma magiczny zielone cuś na patyku to może to podrasować i zrobić wyraźniejsze i z gestem? I może dodać nieco rimlightu od tego na nią?

full_image_finalweb.jpg.5decbe30dd9db77d8c11dc7a408c019aaaaa.thumb.jpg.964842ac6002f2196163dc514e11f310.jpg

To takie bardzo subiektywne sugestie jak ja bym to robił, praca bardzo udana jak dla mnie🙂

Ten ostatni ma naprawdę trudną perspektywę i przez to jest trochę nieczytelny - naprawdę muszę się wpatrywać, żeby dojrzeć co jest czym, ale to raczej ze względu na ekstremalne ujęcie.

Dzięki Sebastian! Bardzo podobają mi się Twoje prace i korektę wezmę do serca 🙂 

Co do tej kompozycji z ręką, to to był naprawdę trudny orzech do zgryzienia. Chłopaki mieli bardzo konkretny i bardzo trudny pomysł i starałam się zrobić to tak, żeby wszystko to co chcą pokazać w jakiś sensowny sposób i nie robić przy tym jarmarku świątecznego. Dużo postaci, świateł, kolorów, pomysły co ma kto robić 😜 Też za bardzo nie chcieli żebym topiła rzeczy we mgle tak jak to zrobiłeś z tą armią paskudów. Fajny masz ten pomysł ze światłem zielonym, też starałam się jakoś tą czerwień przebić. Ogólnie to było moje najtrudniejsze zlecenie do tej pory i poradziłam sobie jak umiałam 😄 Oni też nie mają żadnego art directora, więc nie bardzo miał mnie kto wspomóc w razie problemów a przywykłam jednak, że zawsze mam kogoś takiego 😄

Ten ostatni z kręgiem magów to też podobnie jak powyżej. Chcieli pokazać tu bardzo dużo i ja starałam się wybrać taki kadr który to umożliwi. Chyba na przyszłość muszę im na to zwrócić uwagę i czasem pokazać mniej dla czytelności kompozycji 🙂 Te rzeczy już nie mogą być zmienione na tym etapie ale dzięki wielkie za uwagi bo to mi pomoże w następnych podobnie trudnych sytuacjach! 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze warto zwracać uwagę na wykonalność i kompromisy jakie niesie chęć pokazania "wszystkiego"- jesteś w relacji z takim zespołem "tą, która się zna", skoro nie mają AD, więc warto zwrócić uwagę i podpowiedzieć. Mogą być uparci, ale równie dobrze mogą pójść na Twój pomysł i trochę bólu głowy mniej przy realizacji 🙂 Mi osobiście fakt, że się dzieje wszędzie, wszystko trochę daje skojarzenia ze starymi ilustracjami, więc mam pozytywne konotacje i nie odbieram tego jako wielki problem, ale typowo warsztatowo to Sebastian dał garść bardzo dobrych sugestii. Jedyna problematyczna ilustracja dla mnie, to ta z postaciami w kręgu, bo tam faktycznie trudno określić co się dzieje w pierwszej chwili

  • Like 1
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mają taki fajny oldschoolowy vibe i dla mnie to bardzo dobrze. Większość ilustracji dzisiaj idzie w takie Riot-owe splash arty z League of Legends i strasznie wtórne robią się te kompozycje.

Ta czytelność tylko mogłaby być lepsza, to oczywiście nie zarzyna całej pracy i w sumie gdzieś jest też częścią takiego oldchoolowego wyglądu, bo te stare ilustracje często były bardzo takie... niefilmowe? Dzisiaj wiele obrazów ma kompozycję wyjętą z kinematografii i widać to bardzo np. w komiksach:

c0149_batman_page101.jpg

VS

8B7a-S8Fx5qLNzkOs9kwjDtsVhLKKoDZYrMrXosM

Ale też patrząc na ilustrację fantasy:

Klasyk, Larry Elmore

NO%20SECOND%20THOUGHTS.jpg

Albo John Blanche:

how-did-john-blanche-painted-his-big-artworks-i-knew-he-v0-rbwhj7gjhhpc1.webp.fa0bfeb4ab6fa496d739116e9913c09f.webp

versus Bayard Wu (obecnie główny ilustrator do WoWa)

bayard-wu-fighting-in-the-harpy-nest.jpg

albo Monika Pałosz/Sixmorevodka:

sixmorevodka-studio-sejuani-level-02.jpg

Żyjemy w czasach totalnego, globalnego eklektyzmu, więc ważne jest IMO, żeby mieć jakąś swoją niszę odróżniającą od popkulturowej papki i świadomie dokonywać pewnych wyborów artystycznych. Nie każda praca musi wyglądać jak filmowy kadr i nie jest to żaden wyznacznik jakości kompozycji.

Niemniej jednak zwykle fajnie jak praca ma jakąś swoją grację w ułożeniu elementów na obrazie, współgrającą z tematem:

Pindurski:

hugh-pindur-pindurski-kobold-tome-of-beasts-2.thumb.jpg.e0200f20580ca377518a0fb8d32d2f48.jpg

Tutaj widać fajnie, jak schody kierują nas już na wprost na głównego złego, ich pozy i oczy (nawet jak ich nie widać u tego rogatego, ale samo ułożenie głowy już to sugeruje) są skierowane na niego. Ogólnie rytmy na pracy układają się w sposób "wciągający" widza do pracy i prowadzą przez ilustrację do focal pointu.

Bayard Wu:

bayard-wu-cover-art-joan-of-arc.thumb.jpg.6ac78e26e4da9eed55bb05f22afcf55d.jpg

Tutaj nieco inaczej, bardziej klasyczna kompozycja, ale też ułożenie tych armii podbija ten efekt, że to są dwie nacierające grupy na siebie i jedna "wbija" się trochę w drugą. Te rytmy dodają efektu, jaki praca ma uzyskać.

Oczywiście nie jest tak, że na Twojej pracy takich rytmów w ogóle nie ma czy coś, po prostu mogłyby być nieco wyraźniejsze i bardziej nastawione na logiczne kierowanie wzroku widza po pracy 🙂

  • Like 2
  • Wow 1
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No! i jak mówiłam - można tu liczyć na porządną korektę 😄

No właśnie niby jak patrzę na to co wrzuciłeś to wszystko jest jasne i to wiem i tak naprawdę przy rysowaniu tez mi się wydawało że te linie u mnie mają sens 😄 

image.png.29ea923475e69fdc77079f99c3c5f43a.png

Tylko ten gość rzucający fiolką jest taki bez sensu i teraz jak na to patrzę to faktycznie robi taki "stop" i zaburza linie. To akurat się zgadzam, że lepiej by tam było kompozycyjnie bez niego. Ja to lubię móc komuś pokazać bo często się pewnych rzeczy nie widzi. No ale projektu pod nda nie mogę pokazać na korektę na forum 😄 

A Ty @SebastianSz robiłeś jakiś kurs o kompozycji, albo czytałeś coś wartego polecenia? Może coś nowego się dowiem 😉

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już może żeby nie prowokować kolejnego rozbierania na części tej kompozycji z ręką, to wrzucę coś nowego 😄 Jak pisałam wcześniej ilustruję dla Awanturnik20 również bestiariusz. Na razie większość jest cz/b i niewiele mogę pokazać, ale że na zbiórce już trochę opublikowali, to parę rzeczy mogę.

Pokolorowane mam trzy bestie: Empusa, Troll i Dżin (Geniusz) Powietrza. Twórcy pozostawili mi bardzo dużą swobodę w designie  i jedyną mocno ograniczającą rzeczą jest... czas. Jest tych stworów od cholery i jeszcze trochę, więc no... nie mogę za długo siedzieć nad jednym 😄 Myślę, że na to ile mogę i tak w miarę to wygląda 😄 Uwagi mile widziane 🙂 

Aha i jakby ktoś lubił sobie pograć w ttrpg albo podobały mu się stwory, to wrzucam link do zbiórki, bo można tam dostać i bestiariusz i stwory w formie płaszczaków 🙂

https://wspieram.to/AwanturniK20

Empusa_final_kolor web.jpg

Troll_final_kolor  web.jpg

Dzinn powietrza_final_kolor web.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, jameli said:

No! i jak mówiłam - można tu liczyć na porządną korektę 😄

No właśnie niby jak patrzę na to co wrzuciłeś to wszystko jest jasne i to wiem i tak naprawdę przy rysowaniu tez mi się wydawało że te linie u mnie mają sens 😄 

image.png.29ea923475e69fdc77079f99c3c5f43a.png

Tylko ten gość rzucający fiolką jest taki bez sensu i teraz jak na to patrzę to faktycznie robi taki "stop" i zaburza linie. To akurat się zgadzam, że lepiej by tam było kompozycyjnie bez niego. Ja to lubię móc komuś pokazać bo często się pewnych rzeczy nie widzi. No ale projektu pod nda nie mogę pokazać na korektę na forum 😄 

A Ty @SebastianSz robiłeś jakiś kurs o kompozycji, albo czytałeś coś wartego polecenia? Może coś nowego się dowiem 😉

No właśnie są te rytmy ładnie skupiające uwagę na stworach wyłażacych z portalu i tylko ten gościu tak na drodze stoi 😄 

Co do kursów/książek - robiłem tyle kursów kiedyś, że już nie pamiętam nawet co. Takiego stricte tylko do kompozycji to chyba jednak nie, ale ten temat zawsze praktycznie gdzieś się pojawiał i z czasem ta wiedza z pierdyliarda różnych źródeł jakoś tak się kumuluje. Jesli chodzi o ksiązki to tak z pamięci:

Picture This: How Pictures Work autorstwa Molly Bang (Picture This: How Pictures WorkRevised and Expanded 25th Anniversary Edition (-): Bang, Molly: 9781452151991: Amazon.com: Books) Malutka książka gdzie na przykładzie papierowych wycinanek wytłumaczone są podstawy abstraktyjnej kompozycji i tego, jak człowiek interpretuje proste kształty. Biorąc pod uwagę stosunek wielkości (a raczej maleńkości) tej ksiazki do ilości wiedzy to wywala skalę. Sporo osób jej nie zna, a naprawdę fajna jest.

Oczywiście Framed Ink 1 i 2, ale to raczej znasz, a jak nie to musisz poznać. Najlepsze ksiażki o kompozycji dla ilustratorów.

Można też zerknać na starsze pozycje, jak Creative Illustration Loomisa. Niektóre rzeczy się trochę zestarzały, gusta się w końcu zmieniły, ale i tak im więcej wiesz, tym lepiej. 

Na youtube czasem można trafić na różnych artystów, szczególnie James Gurney, gdzie jest często masa uwag dotyczących ich wyborów. Oczywiście tacy jak np. Ian Roberts (230) Ian Roberts - YouTube są raczej nastawieni na klasyczne malarstwo czy pejzaże, ale koniec końców "rzeczy" na obrazie to tylko iluzja - to zawsze są tylko kształty, czy to jest drzewo, koń, czarodziejka czy mackostwór z 14. wymiaru.

W sumie kompozycja to z jednej strony ważny temat, a z drugiej całkowicie subiektywna i można każdą kompozycję wybronić jak się ktoś uprze 😛 Popatrz na prace Larrego Elmore'a:

Might%20and%20Magic%206-full.jpg

SHADOWRUN.jpg

TSR-CRYSTAL-SHARD.jpg

Niby dość statyczne, bez kinematograficznego szału i turbodynamicznych rytmów wciągających w obraz, porównaj z tym chociażby:

Rudy Siswanto

rudy-siswanto-omega-squx-twitch-splash-s

ale kurde jakie one mają oldschoolowy urok 😄 

Tak swoją drogą to te konkretne 3 prace Elmore'a (kolejno okładka do Might and Magic 6, okładka do podręcznika do Shadowruna i ostatnie to okładka do książki Kryształowy Relikt z Trylogii Doliny Lodowego Wichru) to moje absolutnie formatywne ilustracje, bez nich pewnie nie zostałbym artystą. Dopiero po latach się połapałem, że wszystkie 3 malował ten sam gość xD 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeny! Nie wiem, gdzie, nieweim kiedy ale pamiętam jak zobaczyłem tą graficzkę
SHADOWRUN.jpg

To było istnie iluminacyjne przeżycie! Może miałem z 10-12 latek... ale dokładnie ta grafika wryła mi się w beret jak żadna inna. Nie wiem czy to w jakiejś gazecie było... czy jak, ale jakie to jest DOBRE! No a że jeszcze rozneglizowana pani w bikini nawala jakąś magią a elf hakuje ten bankomat, no to już w ogóle rozwaliło mi kory... no bo jak elf magia i technologia?! 🙂 
Piękne pracki przedstawiłeś @SebastianSz! Powiew dni które przeminęły, ale twórcy, jak widać, w tych grafikach przeżyją nasz chylący się ku upadkowi świat 🙂  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Mortom said:

Jeny! Nie wiem, gdzie, nieweim kiedy ale pamiętam jak zobaczyłem tą graficzkę
SHADOWRUN.jpg

To było istnie iluminacyjne przeżycie! Może miałem z 10-12 latek... ale dokładnie ta grafika wryła mi się w beret jak żadna inna. Nie wiem czy to w jakiejś gazecie było... czy jak, ale jakie to jest DOBRE! No a że jeszcze rozneglizowana pani w bikini nawala jakąś magią a elf hakuje ten bankomat, no to już w ogóle rozwaliło mi kory... no bo jak elf magia i technologia?! 🙂 
Piękne pracki przedstawiłeś @SebastianSz! Powiew dni które przeminęły, ale twórcy, jak widać, w tych grafikach przeżyją nasz chylący się ku upadkowi świat 🙂  

Ja nie widziałem tej ilustracji nigdzie indziej poza okładką do Shadowruna i z tego co wiem to ona jest robiona konkretnie na tą okładkę. Jeśli nie miałeś podręcznika do SR to pewnie w jakiejś recenzji gdzieś Ci mignęło 🙂 SR wyszło u nas w 1997. Jak nie kojarzysz SR to to taki cyberpunk tylko z fantasy: absolutne mistrzostwo worldbuildingu, szamani ulicy zaklinający duchy sprzętów, smoki jako CEO wielkich korpo, no rewelka, szczególnie w starej wersji (te nowe to już takie nano-srano, dobre było jak mieli wpięte do głowy kompy wyglądające jak C64)

Proszę, zdjęcie sprzed 5 minut mojego wiernego egzemplarza, robione ziemniakiem, sorry 😄 Widać, że mocno zużyte, klej to się rozszedł jeszcze w latach 90., kiepski strasznie był i wszystkim ta ksiażka się rozlatywała. No ale od 27 lat mam ją zawsze gdzieś obok, więc trochę przeszła 🙂

IMG20241017234457.thumb.jpg.2f7bbf4fb011835cb456b88422b1bce9.jpg

IMG20241017235300.thumb.jpg.06e27eab7eed1a79330b7fb24e646991.jpg

Edytowane przez SebastianSz
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, Destroyer said:

@SebastianSz jak tylko to zobaczyłem to pomyślałem o shadowrun, ogrywałem gierki na pc, to bardziej czytanki niż gry ale klimat i świat mają bardzo ciekawy to trzeba przyznać 🙂 Natłukłem łącznie ok 70 godzin w nich  🙂 

Gierki są spoko, szczególnie Dragonfall. Nie są jakieś wybitne, klimat SR głównie je chyba niesie, ale są poprawne i przyjemne. Szkoda, że taki niewykorzystany ten świat jest, ale w nowszych wersjach jest taki bardziej... bezpłciowy? Ja tam lubiłem cyberpunki kiedy wszystko miało kable, wtyczki i cała ta technologia była brutalna i inwazyjna, a nie że się łączą z kompem przez wifi z głowy. Co to za cyberpunk jak tych implantów nawet nie widać xD Ma być kabel wpięty w mózg i już!

Trochę offtopuję, sorry @jameli 😄 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, nie mam nic przeciwko że tu dyskutujecie 😉 Fajnie jakby się kanał rozkręcił i byłoby gdzie z kim pogadać, dostać korektę, poznać z innymi artystami. Na FB i Instagramie, to mam wrażenie, że jak coś wrzucę to widzi to tych moich 3 wiernych fanów a znowu na Artstation rzucają sie na mnie tylko sępy NFT  xD i nie ma tam co liczyć na jakąś relację z innymi twórcami czy po prostu zainteresowanymi ilustracją 🙂

@SebastianSz Dzięki za polecajki! Część znam, część nie to chętnie zajrzę. A ten elf deker z Shadowrun to mi się tak kojarzy z rysunkami z Sandmana... A okładka jest super i wcale nie uważam, żeby się jakoś bardzo zestarzała. Nie wkomponowuje się w ten nowy keyartowy kanon ale jest nadal super w odbiorze. Ja też bardzo lubi.ę cyberpunk z kablami, wtyczkami - cały ten bajzel technologiczny własnie tworzy te najlepsze cyberpunkowe kompozycje 😄 

 

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam takie wątki i prace 🙂

Klimat na max jest taki, jakbyś do knajpy wpadł do dobrych kumpli, pokazał im swoje rzeczy i gadał o nich i o duperelach też, a czym więcej browara tym dyskusje zjeżdżają na coraz to bardziej odjechane tory 😉



 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@michalodzięki 🙂 

To ja wrzucę jeszcze kilka czarno-białych bestii z bestiariusza 🙂 Mam jeszcze bardzo dużo smoków z innego projektu ale to zrobię na niego nowy wątek jak zobaczę jak to się robi... A poniżej póki co: Aguara, Duch i Eidolon

Fajnie się robi ten bestiariusz, bo ciągle coś nowego. Z  Aguarą się narobiłam, bo chcieli jednak furasa a nie tylko laskę z uszami i ogonem ale żeby nie był za bardzo furasowy xD A do Eidolona miałam taki opis że nie wiem czy mi bardziej pomógł czy zrobił wodę z mózgu 😜 

"lisz (mumia) to nekromanta, który pozbawia swoje ciało żywiołu powietrza i wody, stając się nieumarłym,
eidolion idzie krok dalej i pozbawia się żywiołu ognia i ziemi zahaczając swą egzystencje na samej manah/eterze"

😄

 

Aguarav2_details copy.jpg

Duch_final copy.jpg

Eidolon_final copy.jpg

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jameli napisał(a):

@michalodzięki 🙂 

To ja wrzucę jeszcze kilka czarno-białych bestii z bestiariusza 🙂 Mam jeszcze bardzo dużo smoków z innego projektu ale to zrobię na niego nowy wątek jak zobaczę jak to się robi... A poniżej póki co: Aguara, Duch i Eidolon

Fajnie się robi ten bestiariusz, bo ciągle coś nowego. Z  Aguarą się narobiłam, bo chcieli jednak furasa a nie tylko laskę z uszami i ogonem ale żeby nie był za bardzo furasowy xD A do Eidolona miałam taki opis że nie wiem czy mi bardziej pomógł czy zrobił wodę z mózgu 😜 

"lisz (mumia) to nekromanta, który pozbawia swoje ciało żywiołu powietrza i wody, stając się nieumarłym,
eidolion idzie krok dalej i pozbawia się żywiołu ognia i ziemi zahaczając swą egzystencje na samej manah/eterze"

😄

 

Aguarav2_details copy.jpg

Duch_final copy.jpg

Eidolon_final copy.jpg

Czarno białe rzeczy rządzą. Warto posiedzieć przy kolorze dłużej, bo serio te B&W rzeczy, są o niebo lepsze w odbiorze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kalberos czb jest prostsze 😄 czuję się w tym mocniej i to pewnie widać właśnie... 

Druga kwestia to czas, bo dużo poświęcam żeby dopracować detal bw a kolor traktuję trochę po macoszemu na koniec. Gdybym miała więcej czasu żeby jeszcze móc polecieć finalnym detalem po kolorze, to na pewno by te prace zyskały. Jak robię swoje prywatne, to tak robię, w pracy nie zawsze mam kiedy. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jameli napisał(a):

@Kalberos czb jest prostsze 😄 czuję się w tym mocniej i to pewnie widać właśnie... 

Druga kwestia to czas, bo dużo poświęcam żeby dopracować detal bw a kolor traktuję trochę po macoszemu na koniec. Gdybym miała więcej czasu żeby jeszcze móc polecieć finalnym detalem po kolorze, to na pewno by te prace zyskały. Jak robię swoje prywatne, to tak robię, w pracy nie zawsze mam kiedy. 

To jak znajdziesz czas to sobie pocwicz master study, bo przepalasz jeszcze miejscami kolorki. Wiem jak to jest ja pracuje po 16h dziennie na dwa etaty.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, jameli napisał(a):

@Kalberos tak przydaloby się, jak będzie czas 🙂 ja to teraz też na trzech projektach na raz jadę, to muszę się uczyć w trakcie 😉 

@michalo tak, też jestem z niej zadowolona 😄 a też nie jestem fanką furasów 

No uczymy sie cały czas:D polecam przed zleconkiem szybkie studia rzeczy, ktore chcesz rysowac. Np jak robisz lokacje to proste szkice, nawet thumbnailsowe ale w kolorku. Duzo to daje.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam jeszcze parę czarno białych ilustracji z bestiariusza 🙂 Kolejno: chimera, chochlik, cerber, barghest i argus - ziomek z oczami dopracowany na ekranie mistrza gry na początku wrzuty 🙂 wszystkie te ilustracje to są takie trochę wipy, bo w przypadku ufundowania projektu będą kolorowane i detalizowane.

Zbiórka przypominam nadal trwa - zachęcam do wsparcia lub udostępniania jeśli lubicie dedekoidy 🙂 

https://wspieram.to/awanturnik20

 

Chimera_l.jpg

Chochlik_l.jpg

Cerber_l.jpg

Barghest_l.jpg

Argus_l.jpg

  • Like 3
  • Mega! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności