Napisano 13 godzin temu13 godz Chłopaki i dziewczyny, wiem że tutaj pewnie sami eksperci od trzy de, ja w sumie połowicznie w tej sprawie. Oglądałem kilka making ofów o tym jak robi się kukiełki do animacji poklatkowej tak jak w gnijącej pannie młodej i tym podobnych i przyznam szczerze że ogrom pracy jest niezmierzony, ale mi się to podoba bo robimy coś "na żywo". Postać można dotknąć, schować do szafy, zrobić co się chce, a z bity na dyskach twardych za wiele lat mogą być już nieczytelne i nic z tego nie zostanie - chyba że się uda zapisać animację 3D na analogową kliszę 35mm jako coś w rodzaju archiwum analogowego. W dobie rozwijającego się ejaj, cgi/vfx przestaje mieć sens bo co to za sztuka jak prompt wszystko wygeneruje lepiej i szybciej, a mnie już takie komputerowe zabawy nie bawią..I tu jest pytanie, robił ktoś w 3D ciało postaci do drukowania w gumie na kukiełkę, znacie to workflow? Jak to wygląda od podszewki, wiem że niektóre studia robią osobne obiekty twarzy na osobne klatki animacji twarzy - ja ściślej wolałbym skupić się na "popełnianiu artystycznych błędów" i zrobić coś mniej skomplikowanego jak prosty mechanizm lipsync do kłapania gumowymi ustami. Są tu jacyś zdolni artyści, którzy zrobiliby postać pod wydruk z gumy, do kukiełki? Jestem otwarty na wszelką wiedzę! Nie mniej, wrzucam tu jeszcze film z nowego filmu poklatkowego, i czekam na wiedzę =) .
Napisano 3 godziny temu3 godz Myślę, że za duża nisza i za mało userów, już lepiej poszukać na jakimś redicie czy innym światowym miejscu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto