Simple_man Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 Pomocy. Jestem studentem socjologii i mam zrobić pracę na temat: Jak spędzasz czas wolny. W związku z tym proszę was o pomoc. Kto kolwiek to przeczyta niech cos od siebie dożuci i powie mi coś na temat tego jak spędza czas wolny to znaczy czas jaki mu pozostaje do dyspozycji powykonaniu wszystkich zajęć obowiązkowych tj: praca, nauka, zajęcia domowe. spodziewam się, że część wypowiedzi będzie dotyczyła grafiki dlatego proszę o pominięcie tej metody spędzania wolnego czasu. dziękuję z góry za pomoc. P.S. do socjologów. Przepraszam za nie naukowe metody pozyskiwania danych ale mam mało czasu a termin zdania pracy się zbliża. Niechcąc posługiwać się danymi gotowymi postanowiłem sam wystarać się o wypowiedzi jednostk badanych.
F/X Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 Nie mam czasu wolnego :P A tak na serjo to często gram na kompie i chodze do kumpli (i tam gramy na kompie)
Marcin Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 spodziewam się, że część wypowiedzi będzie dotyczyła grafiki dlatego proszę o pominięcie tej metody spędzania wolnego czasu. wiec nie mam wolnego czasu ;] prawie caly dzien spedzam ostatnio przy kapie .. czasami wychodze na miasto zeby cos zalatwic w sklepie ... czasem wpadną znajomi i walą ohy ahy na rendery a pozneij na 1h wychodze zapalic przed pobliskie prosektorium i wracam do domu przed kompa ...
Salvator Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 czasem wpadną znajomi i walą ohy ahy na rendery pożycz mi znajomych :D ja tam wolny czas jeśli mam to śpię, albo idę na jakiś koncert etc. No i można potraktować muzykę jako wypełniacz czasu, chociaż nie słucham jej tylko jak śpię :D
kolegaalek Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 czas wolny, wylegiwuję się na kanapie, oglądam ogłupiające teledyski, robię coś na kompie, czytam jakiś magazyn(ew.książkę)