Skocz do zawartości

pomocy!!!!


Simple_man

Rekomendowane odpowiedzi

Pomocy. Jestem studentem socjologii i mam zrobić pracę na temat:

Jak spędzasz czas wolny. W związku z tym proszę was o pomoc. Kto kolwiek to przeczyta niech cos od siebie dożuci i powie mi coś na temat tego jak spędza czas wolny to znaczy czas jaki mu pozostaje do dyspozycji powykonaniu wszystkich zajęć obowiązkowych tj: praca, nauka, zajęcia domowe. spodziewam się, że część wypowiedzi będzie dotyczyła grafiki dlatego proszę o pominięcie tej metody spędzania wolnego czasu.

dziękuję z góry za pomoc.

P.S. do socjologów.

Przepraszam za nie naukowe metody pozyskiwania danych ale mam mało czasu a termin zdania pracy się zbliża. Niechcąc posługiwać się danymi gotowymi postanowiłem sam wystarać się o wypowiedzi jednostk badanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

spodziewam się, że część wypowiedzi będzie dotyczyła grafiki dlatego proszę o pominięcie tej metody spędzania wolnego czasu.

 

wiec nie mam wolnego czasu ;]

 

prawie caly dzien spedzam ostatnio przy kapie .. czasami wychodze na miasto zeby cos zalatwic w sklepie ... czasem wpadną znajomi i walą ohy ahy na rendery a pozneij na 1h wychodze zapalic przed pobliskie prosektorium i wracam do domu przed kompa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem wpadną znajomi i walą ohy ahy na rendery

pożycz mi znajomych :D

ja tam wolny czas jeśli mam to śpię, albo idę na jakiś koncert etc. No i można potraktować muzykę jako wypełniacz czasu, chociaż nie słucham jej tylko jak śpię :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas wolny

 

Jak nie przed kompem przygotowujac sie do pewnej produkcji albo administrowaniu strony z pomocami dla studentow mojej uczelni, to:

1) gram na deckach, uwielbiam muzykie i potrafie duzo czasu spedzic nad gramofonami;]