Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 203
  • Wyświetleń 22,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no i stalo sie to czego najbardziej sie obawialem :D problemy z texturowaniem. Ktos moze podac jakis tutek do texturowania czegos podobnego do czolgu ?? :)

Napisano
  • Autor
Originally posted by sikham

no co ty

 

zapuszczasz texplotera i photoshopa i masz git texturki :]

 

:D aha, ale dzielisz wcześniej model na czesci czy nadajesz obiektowi material Multi/Sub-Obiect a potem odpowiednim scianka odpowiednie ID materiału. ?? bo ja tak probuje i jakos nie za bardzo wychodzi :P. Wisz pytam bo czołg to troche skomplikowany obiekt to texturowania.

 

 

 

Napisano

ja z moim samochodem zrobiłem tak

pokroiłem go na kawałki ( osobne objekty )

potem texploter i photoshop

to wszystko

Napisano
  • Autor

no dobra czas na powaznie z tymi texturami poki co tak bedzie tyl wygladal (rozmieszczenie plam) jeszcze bez blota i niektorych detali...

 

(sorry ze tak obcielem obrazek ale normalnie to nie chcial sie zaladowac na strone :( )

Napisano
Originally posted by Pionier

czemu nikt nic nie pisze ?? :( :( [killer] [killer] [killer]

 

bo mialo byc w texturze zimowej ;)

 

bajer Ci to wszystko idzie, ale ja bym uzyl innego maskowania, niz takie standardowe.

Napisano

bardzo mi sie podoba, rob dalej fajnie ci wyszly swiatla, model bardzo fajny ehh no rob dalej tak jak jest ten kamuflażżż :D

 

[piwo]

Napisano
  • Autor
Originally posted by klower

 

bajer Ci to wszystko idzie, ale ja bym uzyl innego maskowania, niz takie standardowe.

 

innego maskowania, co masz na mysli tak dokladniej :D ??

 

p.s.

zmienilem barwy bo w tych lepiej wygladal...

Napisano

Oooo dopiero teraz zobaczyłem ten topic...

 

Super model! Respect :)

 

Tekstury też umiesz robić :)

Napisano

nie chodzi mi tu o maskowanie textur :)

 

chodzi mi o to zebys uzyl innych barw maskujacych.

 

a zreszta nie wazne, i tak jest gitez :))

dawaj kolejny update.

Napisano
  • Autor

no i niestety ale jutro jade na wakacje :) :(. Zdazylem otexturowac korpus czolgu (bez rdzy, blota itp..). Prosze o komentarze uwagi itd. Lukne jeszcze wieczorem przed wyjazdem zeby zobaczyc Wasze opinie :)

 

tylko napisac mi cos !! :D

Napisano

jak dla mnie super pracka, texturki tez niczego sobie...tylko czasami wygladaja jakby byly z plastiku...ale pewnie w konocweym renderze bedzie git:]

 

pzodr

Napisano

Hi,

 

 

Wszystko pięknie... Ale musisz się jakoś wyzbyć tego wrażenia że jest to zabaweczka :(, bo mi osobiście na taką właśnie wygląda.

Napisano
  • Autor

zmiana planow, jade we Wtorek !! :) :) :)

 

thx Kulexy i Falcrum, fajnie ze sie podoba :). Gotham nad tym wlasnie teraz bede pracowal. Postaram sie uzyskac taki efekt przez dodanie blota, rdzy, zdrapanego metalu, wgniecen itp. itd ... :).

Swoja droga to calkiem fajne to texturowanie :D

 

Pozdrawiam

[piwo]

Napisano

Świetna model, jak dobierzesz do tego odpowiednie tekstury to będzie pełen realizm. Chyba, że chcesz osiągnąć efekt plastikowego modelu. Ta koncepcja wcale nie jes zła, czasami może wyjść lepiej niż ta mająca wzbudzić realny efekt.

Napisano

gotham ma racje sprawia to obecnie wrazenie perfekcyjnie wykonanego modelu z plastiku, jeszcze nie do końca pomalowanego ,ale ciezar nadasz poprzez drobiazgi, jak odblazki, zadrapania, bród, otoczenie, zachowanie uzo roboty przed tobą, ALE JESTES NA IDEALNEJ DROPDZE. sorki za capsa.

Napisano
  • Autor

cos mi to brudzenie nie idze..... na tym malym kawalku cwicze (lewy bok czolgu)

Napisano

Świetny model i teksturki też niezłe. Czekam na updaty.

 

Teraz mały offtopic...

Byłem ostatni na festiwalu filmów w Lubomierzu i miałem okazje wsiąść do \"Twardego\" (polski czołg na jakiejś tam licencji). Wiecie jak w tym cholerstwie jest mało miejsca? Jakby was zamkneli w studzience kanalizacyjnej. Dookoła przyrządy, nigdzie nie można się ruszyć, w zadna strone nie da sie wyciagnac reki na pelna dlugosc(max miejsca 40 cm). Jakby jeszcze zamkneli klape to klaustrofobia murowana.... No i jeszcze widzialem Lamgorghini Coutach, bo jeden browar sobie sprowadzil jako reklame(piekny woz)

Napisano
  • Autor

jak teraz wyglada, dalej plastikowo [co?]

ciagle mam problemy z zamieszczeinem rysunkow :(

Napisano
  • Autor

czemu nikt nic nie pisze [killer] [killer] [killer] :| ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!vzdenerwowany] vzdenerwowany]

Napisano

taka mala uwaga dotyczaca texturowania widziales kiedys czorl w \"lesnym moro\" na pustyni troche zle dobrales kolory do \"moro\" skoro wybrales klima pustynny proponuje odciei brazowo szare w warunkach bojowych czolg taki jak twog bylby bardzo latwy do namierzenia i zniszczenia .. popraw to a tak w ogole to zarefakenkurwastyczny model :D

Napisano
  • Autor

zmienilem barwy na lesne bo nie mialem duzo materialow do pustynnego.

 

No fajno ze model sie podoba (az tak dobry ?) ale jak textura wyglada??

Napisano

no modelik niezły podoba mi sie! ale mi sie txturka nie podoba.. dodaj jakieś scieki czy coś podobnego, odrapania błoto..

Napisano

witam.

jako slaby krytyk prac mechanicznych ogranicze sie do tekstury, bo w modelu nie widze niczego zlego :).

Bowiem teksturka jest b. fajna. Ciesze sei ze brudzisz swoj czolg, a nie idziesz na latwizne robiac hermetyczny model(jak to keidys na czacie poweidzial deler)...

Mysle, ze jezeli skonczysz to powinienes popracowac nad otoczeniem, bo to zdjatko nie przejdzie :P.

 

Ale ogolnie bardzo milo, chociaz jak ktostam napisal wyglada to na zabawke, nie wiem czemu :|.

Napisano

oooooo ale jeszcze zwiększ bumpa i zrób bardziej poszarpane krawędzie tego błocka

Napisano

bez tekstur wygladal jakby mial sluzyc na putyni

 

P.S Bardzo mi sie podoba!!!

Napisano

to blosko , teraz wyglada sztucznie, ja bym dodaj jeszcze jakies grudy ziemi tudziez iglaki zwisajace.

Napisano
  • Autor

Poprawiona textura, zrezygnowalem tez z HDRI :P. Jak teraz wyglada (z tylu tez juz blotko dodalem :) ). ??

 

 

32492_0.jpg

 

 

32493_0.jpg

Napisano

troszke płaskie te texturki

 

jak być miał vraya to by nie problem był :)

Napisano
  • Autor
Originally posted by sikham

troszke płaskie te texturki

 

jak być miał vraya to by nie problem był :)

 

a to czemu?

Napisano
  • Autor
Originally posted by sikham

vbo tam łatwo \"niepłaskie zrobić\" :)

 

hmmm a to w Brazilu sie nie da?. Mozesz jakis przyklad rysunkowy zapodac...

Napisano

tak można w vrayu to jest tylko modyfikatorem no i ci siatke pokazuje odrazu

Napisano

to bloto to ni bloto. jak dla mnie to nad blotem rzeba jeszcze popracowc, bo widac nagle prejscia. niech mapa blota bedzie w bumpie nie kokwa, ale niech ma lagodne przejscia.model pierwsza klasa nie zniechecaj sie zobacz ile sie juz nauczyleś

Napisano
  • Autor
Originally posted by saygon

to bloto to ni bloto. jak dla mnie to nad blotem rzeba jeszcze popracowc, bo widac nagle prejscia. niech mapa blota bedzie w bumpie nie kokwa, ale niech ma lagodne przejscia.model pierwsza klasa nie zniechecaj sie zobacz ile sie juz nauczyleś

 

 

dzieki Saygon :)

 

co do materialu to robie tak

 

Materiał Blend:

 

material1: moro czolgu (to co jest pod blotkiem)

material2: błoto (SimbiontMAX)

mask: odpowiednia maska

 

poprawie jeszcze to \"bloto\". dzieki za wypowiedzi :)

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności