Pionier Napisano 22 Czerwiec 2003 Autor Napisano 22 Czerwiec 2003 no i stalo sie to czego najbardziej sie obawialem :D problemy z texturowaniem. Ktos moze podac jakis tutek do texturowania czegos podobnego do czolgu ?? :)
sikham Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 no co ty zapuszczasz texplotera i photoshopa i masz git texturki :]
Pionier Napisano 22 Czerwiec 2003 Autor Napisano 22 Czerwiec 2003 Originally posted by sikham no co ty zapuszczasz texplotera i photoshopa i masz git texturki :] :D aha, ale dzielisz wcześniej model na czesci czy nadajesz obiektowi material Multi/Sub-Obiect a potem odpowiednim scianka odpowiednie ID materiału. ?? bo ja tak probuje i jakos nie za bardzo wychodzi :P. Wisz pytam bo czołg to troche skomplikowany obiekt to texturowania.
sikham Napisano 22 Czerwiec 2003 Napisano 22 Czerwiec 2003 ja z moim samochodem zrobiłem tak pokroiłem go na kawałki ( osobne objekty ) potem texploter i photoshop to wszystko
Pionier Napisano 8 Lipiec 2003 Autor Napisano 8 Lipiec 2003 no dobra czas na powaznie z tymi texturami poki co tak bedzie tyl wygladal (rozmieszczenie plam) jeszcze bez blota i niektorych detali... (sorry ze tak obcielem obrazek ale normalnie to nie chcial sie zaladowac na strone :( )
Pionier Napisano 9 Lipiec 2003 Autor Napisano 9 Lipiec 2003 czemu nikt nic nie pisze ?? :( :( [killer] [killer] [killer]
klower Napisano 10 Lipiec 2003 Napisano 10 Lipiec 2003 Originally posted by Pionier czemu nikt nic nie pisze ?? :( :( [killer] [killer] [killer] bo mialo byc w texturze zimowej ;) bajer Ci to wszystko idzie, ale ja bym uzyl innego maskowania, niz takie standardowe.
Gość AcidBoyXL Napisano 10 Lipiec 2003 Napisano 10 Lipiec 2003 bardzo mi sie podoba, rob dalej fajnie ci wyszly swiatla, model bardzo fajny ehh no rob dalej tak jak jest ten kamuflażżż :D [piwo]
Pionier Napisano 10 Lipiec 2003 Autor Napisano 10 Lipiec 2003 Originally posted by klower bajer Ci to wszystko idzie, ale ja bym uzyl innego maskowania, niz takie standardowe. innego maskowania, co masz na mysli tak dokladniej :D ?? p.s. zmienilem barwy bo w tych lepiej wygladal...
Gotham Napisano 10 Lipiec 2003 Napisano 10 Lipiec 2003 Oooo dopiero teraz zobaczyłem ten topic... Super model! Respect :) Tekstury też umiesz robić :)
klower Napisano 11 Lipiec 2003 Napisano 11 Lipiec 2003 nie chodzi mi tu o maskowanie textur :) chodzi mi o to zebys uzyl innych barw maskujacych. a zreszta nie wazne, i tak jest gitez :)) dawaj kolejny update.
Pionier Napisano 12 Lipiec 2003 Autor Napisano 12 Lipiec 2003 no i niestety ale jutro jade na wakacje :) :(. Zdazylem otexturowac korpus czolgu (bez rdzy, blota itp..). Prosze o komentarze uwagi itd. Lukne jeszcze wieczorem przed wyjazdem zeby zobaczyc Wasze opinie :) tylko napisac mi cos !! :D
Pablo Napisano 12 Lipiec 2003 Napisano 12 Lipiec 2003 jak dla mnie super pracka, texturki tez niczego sobie...tylko czasami wygladaja jakby byly z plastiku...ale pewnie w konocweym renderze bedzie git:] pzodr
Falcrum Napisano 12 Lipiec 2003 Napisano 12 Lipiec 2003 Mowiłem, że to będzie genialny modelik.... Jestem pełen podziwu !!
Gotham Napisano 12 Lipiec 2003 Napisano 12 Lipiec 2003 Hi, Wszystko pięknie... Ale musisz się jakoś wyzbyć tego wrażenia że jest to zabaweczka :(, bo mi osobiście na taką właśnie wygląda.
Pionier Napisano 12 Lipiec 2003 Autor Napisano 12 Lipiec 2003 zmiana planow, jade we Wtorek !! :) :) :) thx Kulexy i Falcrum, fajnie ze sie podoba :). Gotham nad tym wlasnie teraz bede pracowal. Postaram sie uzyskac taki efekt przez dodanie blota, rdzy, zdrapanego metalu, wgniecen itp. itd ... :). Swoja droga to calkiem fajne to texturowanie :D Pozdrawiam [piwo]
Frankot Napisano 15 Lipiec 2003 Napisano 15 Lipiec 2003 Świetna model, jak dobierzesz do tego odpowiednie tekstury to będzie pełen realizm. Chyba, że chcesz osiągnąć efekt plastikowego modelu. Ta koncepcja wcale nie jes zła, czasami może wyjść lepiej niż ta mająca wzbudzić realny efekt.
saygon Napisano 15 Lipiec 2003 Napisano 15 Lipiec 2003 gotham ma racje sprawia to obecnie wrazenie perfekcyjnie wykonanego modelu z plastiku, jeszcze nie do końca pomalowanego ,ale ciezar nadasz poprzez drobiazgi, jak odblazki, zadrapania, bród, otoczenie, zachowanie uzo roboty przed tobą, ALE JESTES NA IDEALNEJ DROPDZE. sorki za capsa.
Eden-3d Napisano 15 Lipiec 2003 Napisano 15 Lipiec 2003 wywal to zdiecie i zrub sam jakies otoczenie..fajna pracka[piwo]
Pionier Napisano 20 Sierpień 2003 Autor Napisano 20 Sierpień 2003 cos mi to brudzenie nie idze..... na tym malym kawalku cwicze (lewy bok czolgu)
ronin Napisano 20 Sierpień 2003 Napisano 20 Sierpień 2003 Świetny model i teksturki też niezłe. Czekam na updaty. Teraz mały offtopic... Byłem ostatni na festiwalu filmów w Lubomierzu i miałem okazje wsiąść do \"Twardego\" (polski czołg na jakiejś tam licencji). Wiecie jak w tym cholerstwie jest mało miejsca? Jakby was zamkneli w studzience kanalizacyjnej. Dookoła przyrządy, nigdzie nie można się ruszyć, w zadna strone nie da sie wyciagnac reki na pelna dlugosc(max miejsca 40 cm). Jakby jeszcze zamkneli klape to klaustrofobia murowana.... No i jeszcze widzialem Lamgorghini Coutach, bo jeden browar sobie sprowadzil jako reklame(piekny woz)
Pionier Napisano 21 Sierpień 2003 Autor Napisano 21 Sierpień 2003 jak teraz wyglada, dalej plastikowo [co?] ciagle mam problemy z zamieszczeinem rysunkow :(
Pionier Napisano 22 Sierpień 2003 Autor Napisano 22 Sierpień 2003 czemu nikt nic nie pisze [killer] [killer] [killer] :| ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!vzdenerwowany] vzdenerwowany]
ChaoS Napisano 22 Sierpień 2003 Napisano 22 Sierpień 2003 taka mala uwaga dotyczaca texturowania widziales kiedys czorl w \"lesnym moro\" na pustyni troche zle dobrales kolory do \"moro\" skoro wybrales klima pustynny proponuje odciei brazowo szare w warunkach bojowych czolg taki jak twog bylby bardzo latwy do namierzenia i zniszczenia .. popraw to a tak w ogole to zarefakenkurwastyczny model :D
Pionier Napisano 22 Sierpień 2003 Autor Napisano 22 Sierpień 2003 zmienilem barwy na lesne bo nie mialem duzo materialow do pustynnego. No fajno ze model sie podoba (az tak dobry ?) ale jak textura wyglada??
SCORPI Napisano 23 Sierpień 2003 Napisano 23 Sierpień 2003 no modelik niezły podoba mi sie! ale mi sie txturka nie podoba.. dodaj jakieś scieki czy coś podobnego, odrapania błoto..
darkelf Napisano 25 Sierpień 2003 Napisano 25 Sierpień 2003 witam. jako slaby krytyk prac mechanicznych ogranicze sie do tekstury, bo w modelu nie widze niczego zlego :). Bowiem teksturka jest b. fajna. Ciesze sei ze brudzisz swoj czolg, a nie idziesz na latwizne robiac hermetyczny model(jak to keidys na czacie poweidzial deler)... Mysle, ze jezeli skonczysz to powinienes popracowac nad otoczeniem, bo to zdjatko nie przejdzie :P. Ale ogolnie bardzo milo, chociaz jak ktostam napisal wyglada to na zabawke, nie wiem czemu :|.
Pionier Napisano 7 Wrzesień 2003 Autor Napisano 7 Wrzesień 2003 dzieki za komentarze :) Dodalem blotko. Jak wyglada ??
sikham Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 oooooo ale jeszcze zwiększ bumpa i zrób bardziej poszarpane krawędzie tego błocka
szopa Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 bez tekstur wygladal jakby mial sluzyc na putyni P.S Bardzo mi sie podoba!!!
klower Napisano 8 Wrzesień 2003 Napisano 8 Wrzesień 2003 to blosko , teraz wyglada sztucznie, ja bym dodaj jeszcze jakies grudy ziemi tudziez iglaki zwisajace.
Pionier Napisano 13 Wrzesień 2003 Autor Napisano 13 Wrzesień 2003 Poprawiona textura, zrezygnowalem tez z HDRI :P. Jak teraz wyglada (z tylu tez juz blotko dodalem :) ). ??
blood_brother Napisano 13 Wrzesień 2003 Napisano 13 Wrzesień 2003 z tylu na tym krzyzyku widac zwykly material a po za tym spoko pozdro[piwo]
Batou Napisano 13 Wrzesień 2003 Napisano 13 Wrzesień 2003 Bardzo fajne materiały. Bardzo fajny model. [soczek]
Pionier Napisano 13 Wrzesień 2003 Autor Napisano 13 Wrzesień 2003 blood_brother taka texturka jest tam ma byc biale... :)
sikham Napisano 13 Wrzesień 2003 Napisano 13 Wrzesień 2003 troszke płaskie te texturki jak być miał vraya to by nie problem był :)
Pionier Napisano 13 Wrzesień 2003 Autor Napisano 13 Wrzesień 2003 Originally posted by sikham troszke płaskie te texturki jak być miał vraya to by nie problem był :) a to czemu?
Pionier Napisano 13 Wrzesień 2003 Autor Napisano 13 Wrzesień 2003 Originally posted by sikham vbo tam łatwo \"niepłaskie zrobić\" :) hmmm a to w Brazilu sie nie da?. Mozesz jakis przyklad rysunkowy zapodac...
sikham Napisano 13 Wrzesień 2003 Napisano 13 Wrzesień 2003 tak można w vrayu to jest tylko modyfikatorem no i ci siatke pokazuje odrazu
saygon Napisano 14 Wrzesień 2003 Napisano 14 Wrzesień 2003 to bloto to ni bloto. jak dla mnie to nad blotem rzeba jeszcze popracowc, bo widac nagle prejscia. niech mapa blota bedzie w bumpie nie kokwa, ale niech ma lagodne przejscia.model pierwsza klasa nie zniechecaj sie zobacz ile sie juz nauczyleś
Pionier Napisano 14 Wrzesień 2003 Autor Napisano 14 Wrzesień 2003 Originally posted by saygon to bloto to ni bloto. jak dla mnie to nad blotem rzeba jeszcze popracowc, bo widac nagle prejscia. niech mapa blota bedzie w bumpie nie kokwa, ale niech ma lagodne przejscia.model pierwsza klasa nie zniechecaj sie zobacz ile sie juz nauczyleś dzieki Saygon :) co do materialu to robie tak Materiał Blend: material1: moro czolgu (to co jest pod blotkiem) material2: błoto (SimbiontMAX) mask: odpowiednia maska poprawie jeszcze to \"bloto\". dzieki za wypowiedzi :) Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się