Napisano 22 Czerwiec 200321 l Autor no i stalo sie to czego najbardziej sie obawialem :D problemy z texturowaniem. Ktos moze podac jakis tutek do texturowania czegos podobnego do czolgu ?? :)
Napisano 22 Czerwiec 200321 l Autor Originally posted by sikham no co ty zapuszczasz texplotera i photoshopa i masz git texturki :] :D aha, ale dzielisz wcześniej model na czesci czy nadajesz obiektowi material Multi/Sub-Obiect a potem odpowiednim scianka odpowiednie ID materiału. ?? bo ja tak probuje i jakos nie za bardzo wychodzi :P. Wisz pytam bo czołg to troche skomplikowany obiekt to texturowania.
Napisano 22 Czerwiec 200321 l ja z moim samochodem zrobiłem tak pokroiłem go na kawałki ( osobne objekty ) potem texploter i photoshop to wszystko
Napisano 8 Lipiec 200321 l Autor no dobra czas na powaznie z tymi texturami poki co tak bedzie tyl wygladal (rozmieszczenie plam) jeszcze bez blota i niektorych detali... (sorry ze tak obcielem obrazek ale normalnie to nie chcial sie zaladowac na strone :( )
Napisano 10 Lipiec 200321 l Originally posted by Pionier czemu nikt nic nie pisze ?? :( :( [killer] [killer] [killer] bo mialo byc w texturze zimowej ;) bajer Ci to wszystko idzie, ale ja bym uzyl innego maskowania, niz takie standardowe.
Napisano 10 Lipiec 200321 l bardzo mi sie podoba, rob dalej fajnie ci wyszly swiatla, model bardzo fajny ehh no rob dalej tak jak jest ten kamuflażżż :D [piwo]
Napisano 10 Lipiec 200321 l Autor Originally posted by klower bajer Ci to wszystko idzie, ale ja bym uzyl innego maskowania, niz takie standardowe. innego maskowania, co masz na mysli tak dokladniej :D ?? p.s. zmienilem barwy bo w tych lepiej wygladal...
Napisano 10 Lipiec 200321 l Oooo dopiero teraz zobaczyłem ten topic... Super model! Respect :) Tekstury też umiesz robić :)
Napisano 11 Lipiec 200321 l nie chodzi mi tu o maskowanie textur :) chodzi mi o to zebys uzyl innych barw maskujacych. a zreszta nie wazne, i tak jest gitez :)) dawaj kolejny update.
Napisano 12 Lipiec 200321 l Autor no i niestety ale jutro jade na wakacje :) :(. Zdazylem otexturowac korpus czolgu (bez rdzy, blota itp..). Prosze o komentarze uwagi itd. Lukne jeszcze wieczorem przed wyjazdem zeby zobaczyc Wasze opinie :) tylko napisac mi cos !! :D
Napisano 12 Lipiec 200321 l jak dla mnie super pracka, texturki tez niczego sobie...tylko czasami wygladaja jakby byly z plastiku...ale pewnie w konocweym renderze bedzie git:] pzodr
Napisano 12 Lipiec 200321 l Hi, Wszystko pięknie... Ale musisz się jakoś wyzbyć tego wrażenia że jest to zabaweczka :(, bo mi osobiście na taką właśnie wygląda.
Napisano 12 Lipiec 200321 l Autor zmiana planow, jade we Wtorek !! :) :) :) thx Kulexy i Falcrum, fajnie ze sie podoba :). Gotham nad tym wlasnie teraz bede pracowal. Postaram sie uzyskac taki efekt przez dodanie blota, rdzy, zdrapanego metalu, wgniecen itp. itd ... :). Swoja droga to calkiem fajne to texturowanie :D Pozdrawiam [piwo]
Napisano 15 Lipiec 200321 l Świetna model, jak dobierzesz do tego odpowiednie tekstury to będzie pełen realizm. Chyba, że chcesz osiągnąć efekt plastikowego modelu. Ta koncepcja wcale nie jes zła, czasami może wyjść lepiej niż ta mająca wzbudzić realny efekt.
Napisano 15 Lipiec 200321 l gotham ma racje sprawia to obecnie wrazenie perfekcyjnie wykonanego modelu z plastiku, jeszcze nie do końca pomalowanego ,ale ciezar nadasz poprzez drobiazgi, jak odblazki, zadrapania, bród, otoczenie, zachowanie uzo roboty przed tobą, ALE JESTES NA IDEALNEJ DROPDZE. sorki za capsa.
Napisano 20 Sierpień 200321 l Autor cos mi to brudzenie nie idze..... na tym malym kawalku cwicze (lewy bok czolgu)
Napisano 20 Sierpień 200321 l Świetny model i teksturki też niezłe. Czekam na updaty. Teraz mały offtopic... Byłem ostatni na festiwalu filmów w Lubomierzu i miałem okazje wsiąść do \"Twardego\" (polski czołg na jakiejś tam licencji). Wiecie jak w tym cholerstwie jest mało miejsca? Jakby was zamkneli w studzience kanalizacyjnej. Dookoła przyrządy, nigdzie nie można się ruszyć, w zadna strone nie da sie wyciagnac reki na pelna dlugosc(max miejsca 40 cm). Jakby jeszcze zamkneli klape to klaustrofobia murowana.... No i jeszcze widzialem Lamgorghini Coutach, bo jeden browar sobie sprowadzil jako reklame(piekny woz)
Napisano 21 Sierpień 200321 l Autor jak teraz wyglada, dalej plastikowo [co?] ciagle mam problemy z zamieszczeinem rysunkow :(
Napisano 22 Sierpień 200321 l Autor czemu nikt nic nie pisze [killer] [killer] [killer] :| ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!vzdenerwowany] vzdenerwowany]
Napisano 22 Sierpień 200321 l taka mala uwaga dotyczaca texturowania widziales kiedys czorl w \"lesnym moro\" na pustyni troche zle dobrales kolory do \"moro\" skoro wybrales klima pustynny proponuje odciei brazowo szare w warunkach bojowych czolg taki jak twog bylby bardzo latwy do namierzenia i zniszczenia .. popraw to a tak w ogole to zarefakenkurwastyczny model :D
Napisano 22 Sierpień 200321 l Autor zmienilem barwy na lesne bo nie mialem duzo materialow do pustynnego. No fajno ze model sie podoba (az tak dobry ?) ale jak textura wyglada??
Napisano 23 Sierpień 200321 l no modelik niezły podoba mi sie! ale mi sie txturka nie podoba.. dodaj jakieś scieki czy coś podobnego, odrapania błoto..
Napisano 25 Sierpień 200321 l witam. jako slaby krytyk prac mechanicznych ogranicze sie do tekstury, bo w modelu nie widze niczego zlego :). Bowiem teksturka jest b. fajna. Ciesze sei ze brudzisz swoj czolg, a nie idziesz na latwizne robiac hermetyczny model(jak to keidys na czacie poweidzial deler)... Mysle, ze jezeli skonczysz to powinienes popracowac nad otoczeniem, bo to zdjatko nie przejdzie :P. Ale ogolnie bardzo milo, chociaz jak ktostam napisal wyglada to na zabawke, nie wiem czemu :|.
Napisano 7 Wrzesień 200321 l oooooo ale jeszcze zwiększ bumpa i zrób bardziej poszarpane krawędzie tego błocka
Napisano 7 Wrzesień 200321 l bez tekstur wygladal jakby mial sluzyc na putyni P.S Bardzo mi sie podoba!!!
Napisano 8 Wrzesień 200321 l to blosko , teraz wyglada sztucznie, ja bym dodaj jeszcze jakies grudy ziemi tudziez iglaki zwisajace.
Napisano 13 Wrzesień 200321 l Autor Poprawiona textura, zrezygnowalem tez z HDRI :P. Jak teraz wyglada (z tylu tez juz blotko dodalem :) ). ??
Napisano 13 Wrzesień 200321 l z tylu na tym krzyzyku widac zwykly material a po za tym spoko pozdro[piwo]
Napisano 13 Wrzesień 200321 l troszke płaskie te texturki jak być miał vraya to by nie problem był :)
Napisano 13 Wrzesień 200321 l Autor Originally posted by sikham troszke płaskie te texturki jak być miał vraya to by nie problem był :) a to czemu?
Napisano 13 Wrzesień 200321 l Autor Originally posted by sikham vbo tam łatwo \"niepłaskie zrobić\" :) hmmm a to w Brazilu sie nie da?. Mozesz jakis przyklad rysunkowy zapodac...
Napisano 13 Wrzesień 200321 l tak można w vrayu to jest tylko modyfikatorem no i ci siatke pokazuje odrazu
Napisano 14 Wrzesień 200321 l to bloto to ni bloto. jak dla mnie to nad blotem rzeba jeszcze popracowc, bo widac nagle prejscia. niech mapa blota bedzie w bumpie nie kokwa, ale niech ma lagodne przejscia.model pierwsza klasa nie zniechecaj sie zobacz ile sie juz nauczyleś
Napisano 14 Wrzesień 200321 l Autor Originally posted by saygon to bloto to ni bloto. jak dla mnie to nad blotem rzeba jeszcze popracowc, bo widac nagle prejscia. niech mapa blota bedzie w bumpie nie kokwa, ale niech ma lagodne przejscia.model pierwsza klasa nie zniechecaj sie zobacz ile sie juz nauczyleś dzieki Saygon :) co do materialu to robie tak Materiał Blend: material1: moro czolgu (to co jest pod blotkiem) material2: błoto (SimbiontMAX) mask: odpowiednia maska poprawie jeszcze to \"bloto\". dzieki za wypowiedzi :) Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto