JohnZi Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Napisano 7 Lipiec 2005 Ludzie mam wielki problem, po ostatnim renderze cos mi sie Vray zrabal. Jakies plamy biale wyskakuja i ostrzezenia takie jak ponizej. Jak wylacze Gi to tego nie ma. Straszne nie?!?! Pomozcie jak mozecie, pliz:) a tu warnig!
JohnZi Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Napisano 7 Lipiec 2005 Caly dzien zajal mi ten problem, oczywiscie problem tkwil w jednum materiale. Fajnie GRiPi ze chciales pomoc . Jutro postaram sie dac jakis update
JohnZi Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Napisano 7 Lipiec 2005 czy chodzi ci o texturke chodnika? wlasnie z tym mam problem, texturki sa wysokiej jakosci, a jakies takie gdzieniegdzie rozmyte. Tą z chodnika to sam robilem, latalem po podworku z aparatem:D. Reszta to gdzies z neta, a niektore to z TT:)
Jim mee Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 nie powiększyłeś dziurki od kosza :> , nadal "papierki only" :)
JohnZi Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 Jim mee butelka tez wejdzie;) Aha wiecie moze jak powiekszyc liczbe slotow na materialy, jesli w ogole mozna. Powoli mi sie koncza:/
JohnZi Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 macie tu pare otexturowanych elementow. Sa one osobna bo mi sie juz powoli komp dymi. Jutro cos jeszcze zapodam:) Jom mee sprawdze to
RA Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 Liczby materialow nie powiekszysz, ale mozesz uzyc multi/sub-object. To powinno zalatwic sprawe. EDIT: Satanski post. hehe
Hindus Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 merguj scene materiały będa na obiektach a sloty puste
JohnZi Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Napisano 25 Lipiec 2005 no mysle, ze powili zblizam sie do konca samej sceny. Zrobilem asfalci i inne pierdolki. Liscie rozprosze po scenie, a glownie ta tych czerwonych ceglowkach, zeby nie wygladaly tak monotonnie, w ogole postaram sie zrobic jeszcze jakis balagan. No oceniajcie i mowcie czy wam sie podoba... a tu male zestawienie texturek
mentaller Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 textura krawęznika do wymiany(lub do podrasowania ;-), wydaje mi się także że jest zbyt wysoki, podniszcz trochę rynienkę na deszcz na ulicy(nie wiem jak to się nazywa).
JohnZi Napisano 26 Lipiec 2005 Autor Napisano 26 Lipiec 2005 kurcze nie wiem o ktory ci kraweznik chodzi, bo ten na ostatnim zalaczniku jest tylko probny. Jesli chodzi o te "wynienki" :D to juz mowilem ze beda poprzykrywane liscmi i nie warto ich niszczyc. Macie pomysl jaka zrobic texture na kratke sciekowa:/ ??
GRiPi Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 hm pomalowany, czarny, chropowaty, zabrudzony metal? jak asz wymodelowana, to mozesz nawet z proceduralnych wstawic,szczegolnie ze tego z daleka prawie nie bedzie widac :/
SoAd Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 kurde a chcialem freelandera robic ale nie bede sie powtarzac :(
JohnZi Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 maly update, tak zeby bylo widac ze cos dzialam.
JohnZi Napisano 30 Lipiec 2005 Autor Napisano 30 Lipiec 2005 Dzis wyjezdzam na wakacje, widze ze i tak nikomu sie nie chce komentowac, ale zainteresowanym oswiadczam, ze scena jest juz skonczona, mi sie ona osobiscie podoba(to chyba dobrze?), ale ocenicie ja dopiero po powrocie, czyli za tydzien. Wtedy zabiore sie juz za samochodzik, no i bedzie koniec:). Pozdrawiam i pa:]
JohnZi Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Napisano 26 Sierpień 2005 wzialem sie za to teksturowanie(na koncu dodam jeszcze liscie), osobiscie efekt mi sie podoba, ale ale swiatlo jest skaszanione, chce aby wygladalo bardziej naturalnie. Osobiscie nie znam tych wszystkich opscji dotyczacych v- raya (swiatlo) i chce zebyscie mi w tym troche pomogli. Ponizej pare prob nieudanego oswietlenia, na razie bez AA 1. Własnie takie chcialem osiagnaz cienie, ale gryza sie tu ostrosci poszczegolnych cieni i nie pasuja mi te slupki:/ 2. To zas jest troche przerobione w photoshopie 3.to troche za ciemne moim zdaniem:p PS plz help, bo chce sie wziasc w koncu za ten samochod
mentaller Napisano 26 Sierpień 2005 Napisano 26 Sierpień 2005 texturki dobre tylko chwilami tak monotonnie(zwłaszcza na tej podmorowce pod scianą). ja bym jeszcze dodał jakiś cień rzucany np. przez drzewko ;]. czekam na wersje z samochodem.
RA Napisano 26 Sierpień 2005 Napisano 26 Sierpień 2005 Dla mnie to szykuje sie przerost formy nad trescia. :( To samochod w tej scenie jest najwazniejszy jak mniemam, a tlo w takiej postaci zbytnio rzuca sie w oczy i nie bedzie zwracalo uwagi widza na samochod. Jezeli to nie woz jest najwazniejszy w tej scenie to mnie popraw. :) pozdrawiam
JohnZi Napisano 27 Sierpień 2005 Autor Napisano 27 Sierpień 2005 Mentaller cien bedzie, nie boj sie :] RA tez sie nad tym zastanawialem, ale najwidoczniej sie troche zagalopowalem, chcialem zeby to ladnie wygladalo. Dlatego powaznie mysle nad zmiana tytulu :> No ale myslalem ze pomozecie mi cos z tym swiatlem, dodam ze na razie jest jedno omni i hdri, plz help :/
JohnZi Napisano 27 Sierpień 2005 Autor Napisano 27 Sierpień 2005 no w koncu jakas dobra rada, tak trzymac. Zaraz zapodam render i zobaczymy jak to bedzie wygladalo:p
JohnZi Napisano 27 Sierpień 2005 Autor Napisano 27 Sierpień 2005 kombinuje cos z tym directem i cieniami, ale nie moge rozmazac tego cienia, wiecie moze jak?? Aha czy mysliscie ze zwiekszenie bright multiplier bedzie na miejscu??
mentaller Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 w direct light masz ustawione vray shadows, tak? znajdz vrayshadow parameters czy jakoś tak ;] i włącz area shadows(im wiekszą wartośc ustawisz tym bardziej bedą zblurowane) EDIT: zawsze możesz też dać wiekszy blur w material editorze(pod warunkiem, że cienie generowane sa poprzez bitmapę ;p)
Hindus Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 zobaczymy jak to będzie jak zapodasz textury czy kolory złapie inne ;)
JohnZi Napisano 27 Sierpień 2005 Autor Napisano 27 Sierpień 2005 mentaller wlasnie tak robilem wczesniej i sie nie da, mam nawet na 1000 te wartosci ustawione i nic. Tam sa jeszcze dwie opcje transparent shadow i smooth surface shadow, z nimi tez kombinowalem i nic :/, zblurowanie materialu tez nie pomoglo, ehhh EDIT: Czy wiecie czemu na scianie cien jest intensywniejszy? w ogole oswietlenie jest niejednolite:/
JohnZi Napisano 27 Sierpień 2005 Autor Napisano 27 Sierpień 2005 No sam sie wzialem za to swiatlo:P i wyszlo cos takiego, mi sie osobiscie podoba(a to chyba dobrze:>). Troche mi sie poza kadr wyszlo, ale ogolny zarys sceny macie. Jeszcze listki, ale to chyba na koncu bo chcialbym sie za ta bryczke wziasc. No i mam nadzieje ze bedzie ladna praca do portfolio. Aha chcialbym dodac, ze na takim poziomie na pewno realizu nie osiagne, ale chodzi o to zeby to ladnie i solidnie wygladalo. Mozecie mowic co o tym mysliscie...
javor Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 hmmm ogólnie ciekawie się prezentuje ale wydaje mi się że między słupkami są za małe odstępy a łaścuch jest za cienki dziwnie wygląda ta kratka ściekowa - czego ona zachodzi na krawęznik ?? ja takich nie widziałem cień drzewa chyba za słabo widoczny dorób jeszcze zacieki pod rynną i z kratki w ścianie i może jakiś syf na styku ściany i chodnika
RA Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 Ten cien drzewa wyglada teraz jak syf na scianie. :(
JohnZi Napisano 28 Sierpień 2005 Autor Napisano 28 Sierpień 2005 co do tych kratek sciekowych u nas takie sa:D, no ale grodków to jedna wielka dziura:D. Z tymi slupkami i lancuchami sie zgadzam, poprawie, a co do intensywnosci tego cienie, to nie widzialem tam zadnej opcji odpowiadajacej za to, wiecie moze jak to zmienic??
grafit. Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 fajnie, ale na moj gust to rynna jakos za swierzo wyglada... i zwrocilbym uwage na to ze w takich miejscach jak: wylot z rynny i miejsce pod nia... sa zazwyczaj jakies zacieki, plamy... itp.
DraB Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Jedna rzecz krawężnik bym zrobil ciągły, a nie taki "klockowy"
JohnZi Napisano 29 Sierpień 2005 Autor Napisano 29 Sierpień 2005 kurcze jak wam wszystkim dogodzic??:/, teraz chce sie zajac samochodem, a na koniec jakies korekty, zacieki i te inne sprawy...
JohnZi Napisano 5 Wrzesień 2005 Autor Napisano 5 Wrzesień 2005 na szczescie jeszcze nie wymieklem, to moje ostatnie wypociny, niektorych moze razic zbyt jasne hdri ale to zawsze mozna poprawic
RA Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 Gruba ta rura. :D Pokaz ten lakier na calym samochodzie. :) pozdrawiam
mrkrzysiek Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 RA ma racje te rury grube sa, a lakier cieżko powiedzieć ale chyba bedziesz musiał go troche jeszcze poprawic, ale scenka bardzo fajna jak skączysz to coś czuje, że będe miał nowa tapetke.
JohnZi Napisano 5 Wrzesień 2005 Autor Napisano 5 Wrzesień 2005 ehh co chcecie od tych rur, takie wymiary ma orginal, na raize poczekam i zobacze jak bedzie sie komponowal z caloscia:)
miwt Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 a mnie sie lakierek podoba.,..chciałby chociaz taki umiec zrobic:(
nielot007 Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 a mnie sie lakierek nie podoba :) ale pokaz go na calym samochodzie i rura jak pisali przedmowcy za gruba :) tak patrze i widze ze model jest krzywy :D pozdro
JohnZi Napisano 5 Wrzesień 2005 Autor Napisano 5 Wrzesień 2005 juz mowilem, ze chce zpbaczyc jak ta rura bedzie sie komponowala z caloscia :], hmmm powiadasz ze krzywy, mozliwe, ale nie mam juz sily sie z nim meczyc, pamietasz kiedys jak te rewko poprawialem, masakara :/ a tu caly lakier i jescze probny zderzaczek:
mrkrzysiek Napisano 6 Wrzesień 2005 Napisano 6 Wrzesień 2005 nom i lakier do wymiany moim zdaniem przednia rura jako tako wygląda ale ten próg to ja bym zmienił
JohnZi Napisano 6 Wrzesień 2005 Autor Napisano 6 Wrzesień 2005 hmmm a co nie tak z lakierem?? kolor czy co? A prog tak wyglada bo chrom nie ma co odbijac:/
JohnZi Napisano 6 Wrzesień 2005 Autor Napisano 6 Wrzesień 2005 Pobawilem sie troche tym lakierem, miedzy innymi zmniejszylem glossy. Uparlem sie przy tym szarym, nie wiem czemu, ale tak mi sie widzial juz od poczatku. Hdri staralem sie ustawic juz pod kontem sceny, tak ze kierunkek padania promieni jest zgodny z tym w scenie.Plastki tez troche zmodyfikowalem. Co o tym myslicie??
Kedzior Napisano 7 Wrzesień 2005 Napisano 7 Wrzesień 2005 WITAM. podoba mi sie model ktory wziales na warsztat. dobry wybor. co do wykonania: rury jednak troszke chyba za grube .zreszta popatrz -> choc przyznam sie nie mam pojecia czy czasem nie ma roznych rozmiarow tych rur, wiem glupie:) ale i tak szczuplejsze będą chyba lepsze a lakier na wybrzuszeniach wyglada niezle ale na duzych powierzchniach, (czesc maski i drzwi) nie czuc za bardzo ze to lakier. pozdrawiam
JohnZi Napisano 7 Wrzesień 2005 Autor Napisano 7 Wrzesień 2005 Kedzior masz racje sa rozne grubosci rur---> A co do lakieru to chyba teraz wina hdri bo jedna strona jest bardzo ciemna i w zasadzie nie ma co odbijaj, no ale jeszcze popracuje nad reflektem, bo rozumiem ze kolor pasi:>
JohnZi Napisano 9 Wrzesień 2005 Autor Napisano 9 Wrzesień 2005 malu update, troche popracowalem i wyszlocos takiego. Natknalem sie na problem z shaderami opony i felusow. Jakos nic co wyszlo mi sie nie podoba. Moze naprowadzicie mnie na jakis trop, na co uwage powinienem zwrocic, bo rozumiem ze na tacy nikt mi tego nie poda, poza tym to nie mialoby zadnego sensu. PS. przez przypadek nalozylem material szkla na fele :D
Diesel Napisano 9 Wrzesień 2005 Napisano 9 Wrzesień 2005 Mi sie podoba lakier tez moze być tylko materiał reflektorów troszke zmień. Co do rur są tez ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się