Napisano 7 Lipiec 200519 l Autor Ludzie mam wielki problem, po ostatnim renderze cos mi sie Vray zrabal. Jakies plamy biale wyskakuja i ostrzezenia takie jak ponizej. Jak wylacze Gi to tego nie ma. Straszne nie?!?! Pomozcie jak mozecie, pliz:) a tu warnig!
Napisano 7 Lipiec 200519 l Autor Caly dzien zajal mi ten problem, oczywiscie problem tkwil w jednum materiale. Fajnie GRiPi ze chciales pomoc . Jutro postaram sie dac jakis update
Napisano 7 Lipiec 200519 l Autor czy chodzi ci o texturke chodnika? wlasnie z tym mam problem, texturki sa wysokiej jakosci, a jakies takie gdzieniegdzie rozmyte. Tą z chodnika to sam robilem, latalem po podworku z aparatem:D. Reszta to gdzies z neta, a niektore to z TT:)
Napisano 8 Lipiec 200519 l Autor Jim mee butelka tez wejdzie;) Aha wiecie moze jak powiekszyc liczbe slotow na materialy, jesli w ogole mozna. Powoli mi sie koncza:/
Napisano 8 Lipiec 200519 l Autor macie tu pare otexturowanych elementow. Sa one osobna bo mi sie juz powoli komp dymi. Jutro cos jeszcze zapodam:) Jom mee sprawdze to
Napisano 8 Lipiec 200519 l Liczby materialow nie powiekszysz, ale mozesz uzyc multi/sub-object. To powinno zalatwic sprawe. EDIT: Satanski post. hehe
Napisano 25 Lipiec 200519 l Autor no mysle, ze powili zblizam sie do konca samej sceny. Zrobilem asfalci i inne pierdolki. Liscie rozprosze po scenie, a glownie ta tych czerwonych ceglowkach, zeby nie wygladaly tak monotonnie, w ogole postaram sie zrobic jeszcze jakis balagan. No oceniajcie i mowcie czy wam sie podoba... a tu male zestawienie texturek
Napisano 26 Lipiec 200519 l textura krawęznika do wymiany(lub do podrasowania ;-), wydaje mi się także że jest zbyt wysoki, podniszcz trochę rynienkę na deszcz na ulicy(nie wiem jak to się nazywa).
Napisano 26 Lipiec 200519 l Autor kurcze nie wiem o ktory ci kraweznik chodzi, bo ten na ostatnim zalaczniku jest tylko probny. Jesli chodzi o te "wynienki" :D to juz mowilem ze beda poprzykrywane liscmi i nie warto ich niszczyc. Macie pomysl jaka zrobic texture na kratke sciekowa:/ ??
Napisano 26 Lipiec 200519 l hm pomalowany, czarny, chropowaty, zabrudzony metal? jak asz wymodelowana, to mozesz nawet z proceduralnych wstawic,szczegolnie ze tego z daleka prawie nie bedzie widac :/
Napisano 30 Lipiec 200519 l Autor Dzis wyjezdzam na wakacje, widze ze i tak nikomu sie nie chce komentowac, ale zainteresowanym oswiadczam, ze scena jest juz skonczona, mi sie ona osobiscie podoba(to chyba dobrze?), ale ocenicie ja dopiero po powrocie, czyli za tydzien. Wtedy zabiore sie juz za samochodzik, no i bedzie koniec:). Pozdrawiam i pa:]
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor wzialem sie za to teksturowanie(na koncu dodam jeszcze liscie), osobiscie efekt mi sie podoba, ale ale swiatlo jest skaszanione, chce aby wygladalo bardziej naturalnie. Osobiscie nie znam tych wszystkich opscji dotyczacych v- raya (swiatlo) i chce zebyscie mi w tym troche pomogli. Ponizej pare prob nieudanego oswietlenia, na razie bez AA 1. Własnie takie chcialem osiagnaz cienie, ale gryza sie tu ostrosci poszczegolnych cieni i nie pasuja mi te slupki:/ 2. To zas jest troche przerobione w photoshopie 3.to troche za ciemne moim zdaniem:p PS plz help, bo chce sie wziasc w koncu za ten samochod
Napisano 26 Sierpień 200519 l texturki dobre tylko chwilami tak monotonnie(zwłaszcza na tej podmorowce pod scianą). ja bym jeszcze dodał jakiś cień rzucany np. przez drzewko ;]. czekam na wersje z samochodem.
Napisano 26 Sierpień 200519 l Dla mnie to szykuje sie przerost formy nad trescia. :( To samochod w tej scenie jest najwazniejszy jak mniemam, a tlo w takiej postaci zbytnio rzuca sie w oczy i nie bedzie zwracalo uwagi widza na samochod. Jezeli to nie woz jest najwazniejszy w tej scenie to mnie popraw. :) pozdrawiam
Napisano 27 Sierpień 200519 l Autor Mentaller cien bedzie, nie boj sie :] RA tez sie nad tym zastanawialem, ale najwidoczniej sie troche zagalopowalem, chcialem zeby to ladnie wygladalo. Dlatego powaznie mysle nad zmiana tytulu :> No ale myslalem ze pomozecie mi cos z tym swiatlem, dodam ze na razie jest jedno omni i hdri, plz help :/
Napisano 27 Sierpień 200519 l Autor no w koncu jakas dobra rada, tak trzymac. Zaraz zapodam render i zobaczymy jak to bedzie wygladalo:p
Napisano 27 Sierpień 200519 l Autor kombinuje cos z tym directem i cieniami, ale nie moge rozmazac tego cienia, wiecie moze jak?? Aha czy mysliscie ze zwiekszenie bright multiplier bedzie na miejscu??
Napisano 27 Sierpień 200519 l w direct light masz ustawione vray shadows, tak? znajdz vrayshadow parameters czy jakoś tak ;] i włącz area shadows(im wiekszą wartośc ustawisz tym bardziej bedą zblurowane) EDIT: zawsze możesz też dać wiekszy blur w material editorze(pod warunkiem, że cienie generowane sa poprzez bitmapę ;p)
Napisano 27 Sierpień 200519 l Autor mentaller wlasnie tak robilem wczesniej i sie nie da, mam nawet na 1000 te wartosci ustawione i nic. Tam sa jeszcze dwie opcje transparent shadow i smooth surface shadow, z nimi tez kombinowalem i nic :/, zblurowanie materialu tez nie pomoglo, ehhh EDIT: Czy wiecie czemu na scianie cien jest intensywniejszy? w ogole oswietlenie jest niejednolite:/
Napisano 27 Sierpień 200519 l Autor No sam sie wzialem za to swiatlo:P i wyszlo cos takiego, mi sie osobiscie podoba(a to chyba dobrze:>). Troche mi sie poza kadr wyszlo, ale ogolny zarys sceny macie. Jeszcze listki, ale to chyba na koncu bo chcialbym sie za ta bryczke wziasc. No i mam nadzieje ze bedzie ladna praca do portfolio. Aha chcialbym dodac, ze na takim poziomie na pewno realizu nie osiagne, ale chodzi o to zeby to ladnie i solidnie wygladalo. Mozecie mowic co o tym mysliscie...
Napisano 27 Sierpień 200519 l hmmm ogólnie ciekawie się prezentuje ale wydaje mi się że między słupkami są za małe odstępy a łaścuch jest za cienki dziwnie wygląda ta kratka ściekowa - czego ona zachodzi na krawęznik ?? ja takich nie widziałem cień drzewa chyba za słabo widoczny dorób jeszcze zacieki pod rynną i z kratki w ścianie i może jakiś syf na styku ściany i chodnika
Napisano 28 Sierpień 200519 l Autor co do tych kratek sciekowych u nas takie sa:D, no ale grodków to jedna wielka dziura:D. Z tymi slupkami i lancuchami sie zgadzam, poprawie, a co do intensywnosci tego cienie, to nie widzialem tam zadnej opcji odpowiadajacej za to, wiecie moze jak to zmienic??
Napisano 29 Sierpień 200519 l fajnie, ale na moj gust to rynna jakos za swierzo wyglada... i zwrocilbym uwage na to ze w takich miejscach jak: wylot z rynny i miejsce pod nia... sa zazwyczaj jakies zacieki, plamy... itp.
Napisano 29 Sierpień 200519 l Autor kurcze jak wam wszystkim dogodzic??:/, teraz chce sie zajac samochodem, a na koniec jakies korekty, zacieki i te inne sprawy...
Napisano 5 Wrzesień 200519 l Autor na szczescie jeszcze nie wymieklem, to moje ostatnie wypociny, niektorych moze razic zbyt jasne hdri ale to zawsze mozna poprawic
Napisano 5 Wrzesień 200519 l RA ma racje te rury grube sa, a lakier cieżko powiedzieć ale chyba bedziesz musiał go troche jeszcze poprawic, ale scenka bardzo fajna jak skączysz to coś czuje, że będe miał nowa tapetke.
Napisano 5 Wrzesień 200519 l Autor ehh co chcecie od tych rur, takie wymiary ma orginal, na raize poczekam i zobacze jak bedzie sie komponowal z caloscia:)
Napisano 5 Wrzesień 200519 l a mnie sie lakierek nie podoba :) ale pokaz go na calym samochodzie i rura jak pisali przedmowcy za gruba :) tak patrze i widze ze model jest krzywy :D pozdro
Napisano 5 Wrzesień 200519 l Autor juz mowilem, ze chce zpbaczyc jak ta rura bedzie sie komponowala z caloscia :], hmmm powiadasz ze krzywy, mozliwe, ale nie mam juz sily sie z nim meczyc, pamietasz kiedys jak te rewko poprawialem, masakara :/ a tu caly lakier i jescze probny zderzaczek:
Napisano 6 Wrzesień 200519 l nom i lakier do wymiany moim zdaniem przednia rura jako tako wygląda ale ten próg to ja bym zmienił
Napisano 6 Wrzesień 200519 l Autor hmmm a co nie tak z lakierem?? kolor czy co? A prog tak wyglada bo chrom nie ma co odbijac:/
Napisano 6 Wrzesień 200519 l Autor Pobawilem sie troche tym lakierem, miedzy innymi zmniejszylem glossy. Uparlem sie przy tym szarym, nie wiem czemu, ale tak mi sie widzial juz od poczatku. Hdri staralem sie ustawic juz pod kontem sceny, tak ze kierunkek padania promieni jest zgodny z tym w scenie.Plastki tez troche zmodyfikowalem. Co o tym myslicie??
Napisano 7 Wrzesień 200519 l WITAM. podoba mi sie model ktory wziales na warsztat. dobry wybor. co do wykonania: rury jednak troszke chyba za grube .zreszta popatrz -> choc przyznam sie nie mam pojecia czy czasem nie ma roznych rozmiarow tych rur, wiem glupie:) ale i tak szczuplejsze będą chyba lepsze a lakier na wybrzuszeniach wyglada niezle ale na duzych powierzchniach, (czesc maski i drzwi) nie czuc za bardzo ze to lakier. pozdrawiam
Napisano 7 Wrzesień 200519 l Autor Kedzior masz racje sa rozne grubosci rur---> A co do lakieru to chyba teraz wina hdri bo jedna strona jest bardzo ciemna i w zasadzie nie ma co odbijaj, no ale jeszcze popracuje nad reflektem, bo rozumiem ze kolor pasi:>
Napisano 9 Wrzesień 200519 l Autor malu update, troche popracowalem i wyszlocos takiego. Natknalem sie na problem z shaderami opony i felusow. Jakos nic co wyszlo mi sie nie podoba. Moze naprowadzicie mnie na jakis trop, na co uwage powinienem zwrocic, bo rozumiem ze na tacy nikt mi tego nie poda, poza tym to nie mialoby zadnego sensu. PS. przez przypadek nalozylem material szkla na fele :D
Napisano 9 Wrzesień 200519 l Mi sie podoba lakier tez moze być tylko materiał reflektorów troszke zmień. Co do rur są tez ok
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto