Jump to content

obiekty 3d: budynki do projektu DeamonetH


Kakrotto13

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

poly czy trójkąty?

 

EDIT: tam możesz jeszcze wiele ścianek usunąć. Spójrz na miejsca które są zupełnie płaskie, a które mają podziały (jak ściany czy ten daszek) Krawędzie biegnące od okna do podłoża są zbędne, dociągnij vertexy do tych po bokach. Zobaczysz że zaoszczędzisz mnóstwo ścianek. Tak samo próg. Ma dużo detali z których mógłbyś zrobić płynniejszy łuk na ścianie przy tych schodkach.

Link to comment
Share on other sites

no ale niektoore scianki mozna usunac i ewentualnie wykorzystac "wolne" gdzies indziej:]

 

eee, a co ja post wyżej napisałem?

 

z tymi schodami to rozwiaze to tak ze zrobie ich mniej ale za to szerszych ,wtedy ich ilosc moze sie zmniejszy o jakas 1/3

 

Schodów bym nie ruszał, bez przesady, na Rivie czy Voodoo tego nikt nie będzie odpalał. Należy oszczędzać tam gdzie ścianki są zbędne. Ogólny projekt budynku jest świetny, nie popsuj go przesadnym oszczędzaniem.

Link to comment
Share on other sites

Fajne :) Moze jakis kominek na dachu, albo sterta cegiel, skoro juz taki z lekka zrujnowany robisz. Jakas oderwana rynna, ewentualnie w sumie wszystkich schodkow nie musi miec, jakies moga byc usuniete, albo zlamane i zapadniete do srodka. Mam pewne obawy co do proporcji "schodka" do drzwi lub okna ale moze to takie zamierzenie i styl. Ciekawym texturek...

Link to comment
Share on other sites

To drugie wygląda lepiej, jednak ja bym dał inny dach na wieżyczke. Ogólnie spoko.

 

Teksturki są nawet ok, tylko dach moze zmien (bo taki sam jak twojej kaplicy), a deski przyciemń i moze więcej jasnego brązu + żółci dodaj. Aha właśnie, może chcesz te teksture kamyczka co ja mam? Lepiej moze by pasowała niz to co jest teraz.

Link to comment
Share on other sites

poki co jeszcze sie docieram -> dzis widze ze dach nadaje sie do remontu - postaram sie jeszcze nad nim popracowac - nie jestem takze pewny co do srodkowej czesci kamiennego bloku ktory dzis wykonalem. Jutro spojrze na to swiezym okiem. Dzis niestety tylko tyle bo czasu bylo niewiele.

 

pozdro

rzuq

 

5.jpg

6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prawda dachowka jest zle zmapowana ale jest to jeszcze do naprawienia na tym etapie - jezeli to nic nie da wymienie na nowa. Poza tym jest wypalona w stosu do calosci - postaram sie to przytonowac.

 

Narazie w planie 3 razy 1024x1024.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm fajowy :). Tylko czy czasem wiatraki nie mają 4 skrzydeł ? No chyba ze masz zamiar jesszcze dorobic :D. No i pamietaj, ze ta płachta na skrzydle musi byc z dwóch stron, a chyba nie jest patrząc na obrazki (bo to plane jak sie nie myle, nie ?)

Link to comment
Share on other sites

sartr - ja zamieszczam modele a rzuqu texturuje ;] chcielismy to do oddzielnych dzialow dac ale szkoda sie z tym bawic ;]

 

empeck - dzieki za podpowiedzi z ta krata wlasnie nie wiedzialem co do konca zrobic bo ona sama zajmuje prawie polowe ilosci polygonow . Dach mial byc troche wygiety tylko zapomniaelm to zrobic , ale chyba tego nie zrobie tylko tak jak sugerujesz usune ta linie bo tak chyba tez dobrze bedzie wygladal ;).co do laczenia tych 4 boxow i konstrukcji tej "korby" to chyba zostawie tak jak jest bo one i tak zbieraja niewiele poly ;)

 

 

pozdro all

Link to comment
Share on other sites

tam na tym dachu to bym sugerowal zostawic ale bardziej zalamac(obsunac takie jak jest bardziej do dolu to da taki fajny cartoonowy character, o reszcie Empeck napisal... jak bys bardzo kcial wyluskac wiecej poly to mogl bys sie pobawic z tym murkiem jescze :)

 

ogolnie bardzo fajnie, jak poprawisz te neiktore rzeczy to bedzie ejscze lepiej :)

Link to comment
Share on other sites

Co do mlyna, na moje troche proporcje leza, chodzi mi o drzwi oraz te walki drewniane przed wejsciem, ale moze mi sie tylko wydaje. Taki detal, ogolnie jak sie zastosujesz do uwag eMPeck'a (siemka stary :P ) to powinno byc good. Rzuq, sadze rozsadnym jest przemapowac i namalowac jeszcze raz texture dachu. Podobaja mi sie twoje texturki , tak trzymac. Jedynie kolor tych cegiel bym zmienil, moze czerwony, taki wyblakly bylby dobry??

Cheers

Link to comment
Share on other sites

elo Por@szek. Opaliłeś się już?

 

Co do texturek to się zgodzę z Por@szkiem - mi też się podoba to co się zaczyna dziać. Ale mi biało-szare cegły nie przeszkadzają ;) Dawajcie więcej, bo przyjemnie popatrzeć.

 

*666 post*

Link to comment
Share on other sites

hmm - podsumowanie na dzis - bede wypiekal tekstury wiec efekty koncowe beda wygladaly mniej wiecej tak jak ponizej, jutro zamiezam skonczyc calosc, w niedziele rozpoczne mlyn

 

dzieki za koment

 

14.jpg

13.jpg

Link to comment
Share on other sites

Planujemy zmiane pory dnia - stad chce tylko delikatnie przycieniowac zaglebienia - mozna to zrobic w dowolnym momencie wiec ostateczne szlify nastapia w chwili exportu. Poki co tylko zajawka.

Link to comment
Share on other sites

Pominalem polowki dachu ktore sa symetryczne wzgledem swiatla padajacego pionowo w dol - reszta siatki ma swoje osobne miejsce - stad jej spora pobj ale mam nadzieje ze koncowy efekt to wynagrodzi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy