Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 165
  • Wyświetleń 19,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

dzieki za opinie ale przydaly by sie jeszcze uwagi i jakies propozycje ;)

kome - jesli chodzi ci o szkice to niestety robione z glowy

AGmakonts - ilosc poly 2494

Napisano

poly czy trójkąty?

 

EDIT: tam możesz jeszcze wiele ścianek usunąć. Spójrz na miejsca które są zupełnie płaskie, a które mają podziały (jak ściany czy ten daszek) Krawędzie biegnące od okna do podłoża są zbędne, dociągnij vertexy do tych po bokach. Zobaczysz że zaoszczędzisz mnóstwo ścianek. Tak samo próg. Ma dużo detali z których mógłbyś zrobić płynniejszy łuk na ścianie przy tych schodkach.

Napisano

IMO nie ma się czego czepiać i oceniać modeli według enginów sprzed 5 lat- niecałe 3000 trójkątów za świetny model "w cenie" jednej postaci to bardzo dobry wynik.

Napisano

Ja się nie czepiam ;), ale te zmarnowane ścianki mozna wykorzystać gdzie indziej na dodanie ciekawszych detali/krzywizn.

 

Gra jest TPP coś jak Soul Reaver na przykład? czy jaka?

Napisano

mi tam te schody sie podobaja:]

no ale niektoore scianki mozna usunac i ewentualnie wykorzystac "wolne" gdzies indziej:]

Napisano

Wiesz co? Jak koniecznie chcesz mieć shody i te "balustrady" o góry modelowane to zrób to z plane'ów a nie z boxów masz wtedy wielką oszczędność.

Napisano
  • Autor

tak oszczedzali na Driv3rze i jak im wydzedl ? ;D

Dziek iza porady ,nie zrobilem dzis zbyt wiele bo wyskoczylem z chalyp z aparatem by porobic troche zdiec ;] , skads musze wkoncu wziasc materialy na textury ;)

 

pozdro all

Napisano
  • Autor

z tymi schodami to rozwiaze to tak ze zrobie ich mniej ale za to szerszych ,wtedy ich ilosc moze sie zmniejszy o jakas 1/3

Napisano
no ale niektoore scianki mozna usunac i ewentualnie wykorzystac "wolne" gdzies indziej:]

 

eee, a co ja post wyżej napisałem?

 

z tymi schodami to rozwiaze to tak ze zrobie ich mniej ale za to szerszych ,wtedy ich ilosc moze sie zmniejszy o jakas 1/3

 

Schodów bym nie ruszał, bez przesady, na Rivie czy Voodoo tego nikt nie będzie odpalał. Należy oszczędzać tam gdzie ścianki są zbędne. Ogólny projekt budynku jest świetny, nie popsuj go przesadnym oszczędzaniem.

Napisano

Fajne :) Moze jakis kominek na dachu, albo sterta cegiel, skoro juz taki z lekka zrujnowany robisz. Jakas oderwana rynna, ewentualnie w sumie wszystkich schodkow nie musi miec, jakies moga byc usuniete, albo zlamane i zapadniete do srodka. Mam pewne obawy co do proporcji "schodka" do drzwi lub okna ale moze to takie zamierzenie i styl. Ciekawym texturek...

Napisano
  • Autor

Por@szek co do lezacej sterty cegiel (w tym przypadku reaczej kamieni ) to beda one dodawene w Edytorze map gdyz beda maialy wlasna mase i bedzie mozna je podnosic ;]

.Co do polamania schodow to mam wlasnie taki zamiar .

Napisano
  • Autor

chwile przerwy zem se zrobil ;]

poprawilem troche tego mesha ,ale jeszcze cos w nim zmienie przed texturowaniem chataa28uq.jpg

Napisano
  • Autor

empeck -> to bedzie gra rpg z widokiem Izo + mozliwosc obracania i przyblizania ;)

 

dodalem pare textur ktore nie sa jeszcze dopracowane , poza tym mam zamiar zmienic ksztalt tej "nimy wiezyczki" :

chatatext1yw.jpg

Napisano

No i jak dla mnie model na 5 tekstura na 3- :(

Do tego wygląda jakby był zabawką dla lalek aniżeli domostwem (tiling nie ten) + kolory jakieś nie teges i nieprzemyślany dirt/burn.

Posiedź jeszzce nad tym bo szkoda bdb model marnować.

Napisano

Poza dachem (tutaj tylko za bardzo przypaliłeś brzegi tekstury) to reszta jest okropna. Musisz jeszcze koniecznie nad tym posiedzieć, bo model jest na prawde ciekawy.

Pozdrawiam.

Napisano

. moim zdaniem texturki sa duzo gorsze od modelu i obnizaja klase calosci :| . ja bym je scalowal na mniejsze i poprawil ogolnie.,

Napisano
  • Autor

Taa wiem texturki nie sa najlepsze , w texturowaniu nie czuje sie zbyt dobrze :/ bo go za bardzo nie lubie :/

 

 

zmienilem troche wyglad "wiezy" :

nchata7ih.jpg

 

powiedzcie mi ktore waszym zdaniem lepiej wyglada

 

pozdro all

Napisano

To drugie wygląda lepiej, jednak ja bym dał inny dach na wieżyczke. Ogólnie spoko.

 

Teksturki są nawet ok, tylko dach moze zmien (bo taki sam jak twojej kaplicy), a deski przyciemń i moze więcej jasnego brązu + żółci dodaj. Aha właśnie, może chcesz te teksture kamyczka co ja mam? Lepiej moze by pasowała niz to co jest teraz.

Napisano

chlopaki - dziennie postaram sie cos dodawac w miare mozliwosci - od razu bede uwzglednial Wasze uwagi

 

thx

rzuq

 

1.jpg

2.jpg

Napisano

poki co jeszcze sie docieram -> dzis widze ze dach nadaje sie do remontu - postaram sie jeszcze nad nim popracowac - nie jestem takze pewny co do srodkowej czesci kamiennego bloku ktory dzis wykonalem. Jutro spojrze na to swiezym okiem. Dzis niestety tylko tyle bo czasu bylo niewiele.

 

pozdro

rzuq

 

5.jpg

6.jpg

Napisano

bardzo fajnie Ci idzie, tylko dachowki chyba za bardzo zweziles. Co do reszty opini poczekam na calosc , albo conajmniej na wiecej

cheers

Napisano

Prawda dachowka jest zle zmapowana ale jest to jeszcze do naprawienia na tym etapie - jezeli to nic nie da wymienie na nowa. Poza tym jest wypalona w stosu do calosci - postaram sie to przytonowac.

 

Narazie w planie 3 razy 1024x1024.

Napisano

Hmmm fajowy :). Tylko czy czasem wiatraki nie mają 4 skrzydeł ? No chyba ze masz zamiar jesszcze dorobic :D. No i pamietaj, ze ta płachta na skrzydle musi byc z dwóch stron, a chyba nie jest patrząc na obrazki (bo to plane jak sie nie myle, nie ?)

Napisano
  • Autor

sartr - ja zamieszczam modele a rzuqu texturuje ;] chcielismy to do oddzielnych dzialow dac ale szkoda sie z tym bawic ;]

 

empeck - dzieki za podpowiedzi z ta krata wlasnie nie wiedzialem co do konca zrobic bo ona sama zajmuje prawie polowe ilosci polygonow . Dach mial byc troche wygiety tylko zapomniaelm to zrobic , ale chyba tego nie zrobie tylko tak jak sugerujesz usune ta linie bo tak chyba tez dobrze bedzie wygladal ;).co do laczenia tych 4 boxow i konstrukcji tej "korby" to chyba zostawie tak jak jest bo one i tak zbieraja niewiele poly ;)

 

 

pozdro all

Napisano

tam na tym dachu to bym sugerowal zostawic ale bardziej zalamac(obsunac takie jak jest bardziej do dolu to da taki fajny cartoonowy character, o reszcie Empeck napisal... jak bys bardzo kcial wyluskac wiecej poly to mogl bys sie pobawic z tym murkiem jescze :)

 

ogolnie bardzo fajnie, jak poprawisz te neiktore rzeczy to bedzie ejscze lepiej :)

Napisano
  • Autor

Hatred problem w tym ze to nie ma byc cartoonowy styl ;] . Smigla zem poprawli ;D ubylo jakies 800 trianglesow:lol: ,ale nie zamieszcze screena bo bez textur to zawiele sie nie rozni od obecnego tu modelu ....

dzieki za komentarze

Napisano

na weekend przewiduje deadline - za dlugo sie to ciagnie - dach do wymiany

 

10.jpg

Napisano

Co do mlyna, na moje troche proporcje leza, chodzi mi o drzwi oraz te walki drewniane przed wejsciem, ale moze mi sie tylko wydaje. Taki detal, ogolnie jak sie zastosujesz do uwag eMPeck'a (siemka stary :P ) to powinno byc good. Rzuq, sadze rozsadnym jest przemapowac i namalowac jeszcze raz texture dachu. Podobaja mi sie twoje texturki , tak trzymac. Jedynie kolor tych cegiel bym zmienil, moze czerwony, taki wyblakly bylby dobry??

Cheers

Napisano

elo Por@szek. Opaliłeś się już?

 

Co do texturek to się zgodzę z Por@szkiem - mi też się podoba to co się zaczyna dziać. Ale mi biało-szare cegły nie przeszkadzają ;) Dawajcie więcej, bo przyjemnie popatrzeć.

 

*666 post*

Napisano

nom texturki sie wyrabiaja powoli :)

 

[offtop]Empeck teraz nie postuj nic przez 666 dni :)[/offtop]

Napisano

hmm - podsumowanie na dzis - bede wypiekal tekstury wiec efekty koncowe beda wygladaly mniej wiecej tak jak ponizej, jutro zamiezam skonczyc calosc, w niedziele rozpoczne mlyn

 

dzieki za koment

 

14.jpg

13.jpg

Napisano

Będziesz piec skylight? W sumie dobry pomysł :) Tylko uważaj by domek dobrze wyglądał w pełnym słońcu i w nocy w silniku (nie wiem czy macie zmianę pór dnia)

 

Dobra robota.

Napisano

Planujemy zmiane pory dnia - stad chce tylko delikatnie przycieniowac zaglebienia - mozna to zrobic w dowolnym momencie wiec ostateczne szlify nastapia w chwili exportu. Poki co tylko zajawka.

Napisano

nom ale jak masz zmapowane ze kazdy plane jest zmapowany innym miejscem w texturce? bo jesli nie to bedziesz troszke musial sie naglowkowac zeby dobrze wypiec :) ale da sie bo juz to probowalem :)

Napisano

Pominalem polowki dachu ktore sa symetryczne wzgledem swiatla padajacego pionowo w dol - reszta siatki ma swoje osobne miejsce - stad jej spora pobj ale mam nadzieje ze koncowy efekt to wynagrodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności