Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jest to moja pierwsza bitwa.

Chcialbym zrobic helikopter Eurocopter Tiger. Co do scenki to mysle ze umieszcze go w powietrzu, w momencie wystrzeliwania przez niego jakies rakietki :)

Zdaje sobie sprawe, ze nie bedzie latwo i ze moge nie dotrwac (za 2 tyg. wyjezdzam i prawdopodobnie nie bedzie mnie do konca wakacji i nie wiem czy bede mial dostep do komputera), ale wiem ze bedziecie mnie wspierac :).

 

http://img292.echo.cx/img292/9493/tiger1bz.jpg

  • Odpowiedzi 65
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ehh nie wiem jak mocny masz sprzet, ale rowki zrobil bym modelem, display wolno sie renderuje, a jako model nie zwiekszy to znacznie ilosci poly: ], pozdrawiam i czekam na wirnik: ]

Napisano

faktycznie powinieneś wymodelować te rowki i oddzielić smoothem żeby krawędzie były wystarczająco ostre, co do samej pracki to życze powodzenia.

 

 

ps. 1 post.

Gość Bad Moon
Napisano

Koła i wsporniki wyglądają dobrze, co wy się czepiacie ja się tam nie będę przyglądał jakimś rowkom (nawet nie wiem o jakie rowki chodzi)

Napisano
ja bym radził zacząc od bryły ogólnej a potem wchodzić w szczegóły ale zapowaiada sie extra :] pozdro.

No zobaczymy :)

 

Ciekawy bylem jak to bedzie wygladac pomalowane (zrobione tak byle jak). Teraz jest w trakcie robienia tylnego wirnika.

podwozie24bw.jpg

Napisano

hindus wbrew pozorom ;) dobrze mówi, powinieneś najpierw zarysować sobie jakimś bardzo prostym obiektem cały helikopter, później wchodzić w szczegół, głównie ze względu na chęć zachowania proporcji

Napisano
hindus wbrew pozorom ;) dobrze mówi, powinieneś najpierw zarysować sobie jakimś bardzo prostym obiektem cały helikopter, później wchodzić w szczegół, głównie ze względu na chęć zachowania proporcji

 

Jestescie bardziej doswiadczeni wiec was poslucham, tylko najpierw dokoncze ten wirnik jak go juz zaczalem.

 

dzieki za rade

Napisano

Kolego, zastanów się czy naprawdę potrezbne jest Ci tyle poly w wewnętrznej części koła. Jeśli będziesz zużywał tyle poly w takich miejscach to wykończysz się potem przy renderingu.

Napisano

razor: No masz racje troche jest tam tego za duzo, ale robione lathem wiec latwo zmniejszyc ilosc, dzieki

 

No to smigielko zrobione, teraz wezme sie za kadlub :)

smiglo1ff.jpg

smiglo15xo.jpg

Napisano

Zgodzę się z kubą ... najpierw bryłka potem zczególiki (wiem że sam się tego nie trzymam i cierpie z czasem przez to że za dużo czasu straciłem).

Napisano

...noo jeden z moich debesciakow :) Eurokoptas - chetnie bede update'y ogladac-szczegolnie ze po tym co dtychczas powstalo widac ze adny wiatrak sie szykuje :)...i az zal bierze ze nie mam jak na razie czasu na starcik...no chyba ze znowu speedzik bedzie :)

Napisano
zarabiste renderky man, btw widzialem co ten helikopter potrafi ksse jest godny uwagi

No chyba go prawie kazdy widzial w akcji, bo agent 007 w Golden eye probowal go odbic :)

 

Ladna siatka, widac ze masz wyczucie - poligony sie ciebie sluchaja :)

Powodzenia.

Ojjj nie zawsze

 

A tu maly update bo nie wiem czy dam rady jeszcze cos dzisiaj zrobic.

Nawet renderek fajny wyszedl (moim skromnym zdaniem :) )

tyl14yf.jpg

Napisano

Ogolnie dzieki za komentarze.

Nie mialem dzisiaj ochoty modelowac wiec zajalem sie teksturkami. Tekstury wirnika i calego tego tam ustrojstwa raczej zostana, ale napewno bedzie zmieniony ten czarny shader.

lewy13gf.jpg

 

---edit---

Jeszcze zblizenie.

tyl25qx.jpg

Napisano

Knysha - Wirnik chyba gotowy, nie ma sensu robic to dokladniej bo i tak finalny renderek bedzie pokazywal glownie przod.

lonek16 - Staram sie robic jak najwiecej szczegolow, bo nie jestem zbyt dobry w teksturkach :(

Napisano

Malefatal ma racje :) to cien- Synuś-to raczej niemozliwe zeby tak ulozona, prosta siatka wygenerowala tak duza deformacje :) ...co do samego modelu to praca niezle idzie i widac ze powstanie niezle cacko...rendery w FR ???

Napisano

Kolejny update, nad tym glownym wirnikiem bedzie jeszcze taka kulka (radar?).

Aha zauwazylem blad na wirniku i juz go usunalem, a na tym czerwonym bedzie textur siatki (takie tam zabezpieczenie jest zeby chyba tam nic nie wpadlo).

 

update0cy.jpg

tiger17qz.jpg

Napisano
Bardzo ładnie się rozwija model. Widac, ze jak na razie dbasz o detale. Tylko jak twój komp to wytrzyma?

Staram sie, wazne jest miec duzo detali, a komp bardzo ladnie sobie radzie, nie narzekam.

 

Dobra male podsumowanie, na dole jest co zrobilem w ciagu tych 8 dni. Mysle ze to nie jest tak malo i mysle skonczyc sporo przed nominacjami.

Jutro wyjezdzam za granice, prawdopobnie na cale wakacje, nie jestem pewny czy bede mial dostep do komputera, napewno bede mial do internetu (jak sie przejde do jakies biblioteki). Z updatami moze wiec byc ciezko. Napewno dwa najblizsze tygodnie bede chcial byc zdala od maxa.

Zobaczy jak to bedzie, zyczcie mi powodzenia

Altus

 

Aha poprawilem ten wirnik, dzieki za wzrocenie uwagi :)

tiger21uj.jpg

tiger39ko.jpg

tiger45nu.jpg

tiger58vx.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności