Altus Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 Jest to moja pierwsza bitwa. Chcialbym zrobic helikopter Eurocopter Tiger. Co do scenki to mysle ze umieszcze go w powietrzu, w momencie wystrzeliwania przez niego jakies rakietki :) Zdaje sobie sprawe, ze nie bedzie latwo i ze moge nie dotrwac (za 2 tyg. wyjezdzam i prawdopodobnie nie bedzie mnie do konca wakacji i nie wiem czy bede mial dostep do komputera), ale wiem ze bedziecie mnie wspierac :). http://img292.echo.cx/img292/9493/tiger1bz.jpg
Altus Napisano 21 Czerwiec 2005 Autor Napisano 21 Czerwiec 2005 Rowki na oponie robione displace. Pierwszy renderek:
ArTooRo Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 O, widzę że ktoś tu już zaczął z grubej rury. Powodzenia!
KoMic Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 ehh nie wiem jak mocny masz sprzet, ale rowki zrobil bym modelem, display wolno sie renderuje, a jako model nie zwiekszy to znacznie ilosci poly: ], pozdrawiam i czekam na wirnik: ]
JohnDoe3d Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 faktycznie powinieneś wymodelować te rowki i oddzielić smoothem żeby krawędzie były wystarczająco ostre, co do samej pracki to życze powodzenia. ps. 1 post.
Gość Bad Moon Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 Koła i wsporniki wyglądają dobrze, co wy się czepiacie ja się tam nie będę przyglądał jakimś rowkom (nawet nie wiem o jakie rowki chodzi)
Leru Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 Altus -> ciekawa maszyna bojowa, taka... masywna :] witam w Bitwie i życzę powodzenia
Hindus Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 ja bym radził zacząc od bryły ogólnej a potem wchodzić w szczegóły ale zapowaiada sie extra :] pozdro.
Altus Napisano 21 Czerwiec 2005 Autor Napisano 21 Czerwiec 2005 ja bym radził zacząc od bryły ogólnej a potem wchodzić w szczegóły ale zapowaiada sie extra :] pozdro. No zobaczymy :) Ciekawy bylem jak to bedzie wygladac pomalowane (zrobione tak byle jak). Teraz jest w trakcie robienia tylnego wirnika.
AGmakonts Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 No ładnie łądnie a można siatke tego ustrojstwa? Powodzenia życze
Leru Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 hindus wbrew pozorom ;) dobrze mówi, powinieneś najpierw zarysować sobie jakimś bardzo prostym obiektem cały helikopter, później wchodzić w szczegół, głównie ze względu na chęć zachowania proporcji
Altus Napisano 22 Czerwiec 2005 Autor Napisano 22 Czerwiec 2005 hindus wbrew pozorom ;) dobrze mówi, powinieneś najpierw zarysować sobie jakimś bardzo prostym obiektem cały helikopter, później wchodzić w szczegół, głównie ze względu na chęć zachowania proporcji Jestescie bardziej doswiadczeni wiec was poslucham, tylko najpierw dokoncze ten wirnik jak go juz zaczalem. dzieki za rade
razor Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 Kolego, zastanów się czy naprawdę potrezbne jest Ci tyle poly w wewnętrznej części koła. Jeśli będziesz zużywał tyle poly w takich miejscach to wykończysz się potem przy renderingu.
Altus Napisano 22 Czerwiec 2005 Autor Napisano 22 Czerwiec 2005 razor: No masz racje troche jest tam tego za duzo, ale robione lathem wiec latwo zmniejszyc ilosc, dzieki No to smigielko zrobione, teraz wezme sie za kadlub :)
kubi Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 Wirnik jest spoko. Tylko troche dziwnie, zaczynasz wszystko od tyłu :) Zasada: od ogółu do szczegółu.
und3r Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 Zgodzę się z kubą ... najpierw bryłka potem zczególiki (wiem że sam się tego nie trzymam i cierpie z czasem przez to że za dużo czasu straciłem).
Knysha Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 Altus - jak narazie baaaaaardzo ladnie :). Podoba mi sie :). 3mam za ciebie kciuki :D. Pzdr
asfalton Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 zarabiste renderky man, btw widzialem co ten helikopter potrafi ksse jest godny uwagi
eco Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 ...noo jeden z moich debesciakow :) Eurokoptas - chetnie bede update'y ogladac-szczegolnie ze po tym co dtychczas powstalo widac ze adny wiatrak sie szykuje :)...i az zal bierze ze nie mam jak na razie czasu na starcik...no chyba ze znowu speedzik bedzie :)
Baton Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 Ladna siatka, widac ze masz wyczucie - poligony sie ciebie sluchaja :) Powodzenia.
Altus Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Napisano 23 Czerwiec 2005 zarabiste renderky man, btw widzialem co ten helikopter potrafi ksse jest godny uwagi No chyba go prawie kazdy widzial w akcji, bo agent 007 w Golden eye probowal go odbic :) Ladna siatka, widac ze masz wyczucie - poligony sie ciebie sluchaja :) Powodzenia. Ojjj nie zawsze A tu maly update bo nie wiem czy dam rady jeszcze cos dzisiaj zrobic. Nawet renderek fajny wyszedl (moim skromnym zdaniem :) )
RA Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 Oj... troche przepaliles. :/ Ale ogolnie jest bardzo fajnie. :) pozdrawiam
DraB Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 Ekstra :) Pytanko. Czy stosowałeś gdzieś tutaj FFD? ;}
Altus Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Napisano 23 Czerwiec 2005 W zadnym elemencie nie stosowalem FFD.
Altus Napisano 24 Czerwiec 2005 Autor Napisano 24 Czerwiec 2005 Ogolnie dzieki za komentarze. Nie mialem dzisiaj ochoty modelowac wiec zajalem sie teksturkami. Tekstury wirnika i calego tego tam ustrojstwa raczej zostana, ale napewno bedzie zmieniony ten czarny shader. ---edit--- Jeszcze zblizenie.
Knysha Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 Altus - ladnie, czysto :). Wirnik juz ukonczony czy cos ci jeszcze pozostalo do modelowania :)? Pzdr.
JohnZi Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 no ladne ladne, te szczegoliki robia robote
Altus Napisano 25 Czerwiec 2005 Autor Napisano 25 Czerwiec 2005 Knysha - Wirnik chyba gotowy, nie ma sensu robic to dokladniej bo i tak finalny renderek bedzie pokazywal glownie przod. lonek16 - Staram sie robic jak najwiecej szczegolow, bo nie jestem zbyt dobry w teksturkach :(
Altus Napisano 25 Czerwiec 2005 Autor Napisano 25 Czerwiec 2005 Dzisiaj juz chyba nic wiecej nie zrobie.
RA Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 Swietne. Piekne. Cudowne. Modeling poprostu klasa. pozdrawiam
Leru Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 fajnie to wychodzi, ciekawy detal z daleka :)
Altus Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 Dzieki za komentarze :) Kurde dlugi ten helikopter, dopiero jest polowa dlugosci, a im blizej przodu tym bardziej skomplikowany.
Dirk Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 Podoba mi się pomysł. Sam śmigłowiec też jest ładny.
imprecis Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 cos duzy polycount jak na ta faze modelingu ( 240k ). Narazie bez wiekszych zastrzezen, no moze tylko bledy w siatce ponizej smigla.
Altus Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 Synuś - wiesz co, nie zabardzo wiem o jakie bledy Ci chodzi, moglbys to jakos zaznaczyc.
imprecis Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 topologia nie za dobra w tych elementach i dziwnie ci meshmoothoje
eco Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 Malefatal ma racje :) to cien- Synuś-to raczej niemozliwe zeby tak ulozona, prosta siatka wygenerowala tak duza deformacje :) ...co do samego modelu to praca niezle idzie i widac ze powstanie niezle cacko...rendery w FR ???
Altus Napisano 27 Czerwiec 2005 Autor Napisano 27 Czerwiec 2005 malefatal i eco maja racje, to cien. Ale i tak dzieki. Rendery Vray
Altus Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Napisano 29 Czerwiec 2005 Kolejny update, nad tym glownym wirnikiem bedzie jeszcze taka kulka (radar?). Aha zauwazylem blad na wirniku i juz go usunalem, a na tym czerwonym bedzie textur siatki (takie tam zabezpieczenie jest zeby chyba tam nic nie wpadlo).
pchelka Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 czy mi się wydaje czy łopaty głównego wirnika za grube???
Simple_man Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 Bardzo ładnie się rozwija model. Widac, ze jak na razie dbasz o detale. Tylko jak twój komp to wytrzyma?
pixar Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 No no no bardzo ładnie, ale posłuchaj rad kolegów bo mają racje. Powodzenia.
razor Napisano 29 Czerwiec 2005 Napisano 29 Czerwiec 2005 ale fajna kosiarka do drzew :D śmigłowce nie potrzebują tak grubych łopat wirnika ;)
Altus Napisano 29 Czerwiec 2005 Autor Napisano 29 Czerwiec 2005 Bardzo ładnie się rozwija model. Widac, ze jak na razie dbasz o detale. Tylko jak twój komp to wytrzyma? Staram sie, wazne jest miec duzo detali, a komp bardzo ladnie sobie radzie, nie narzekam. Dobra male podsumowanie, na dole jest co zrobilem w ciagu tych 8 dni. Mysle ze to nie jest tak malo i mysle skonczyc sporo przed nominacjami. Jutro wyjezdzam za granice, prawdopobnie na cale wakacje, nie jestem pewny czy bede mial dostep do komputera, napewno bede mial do internetu (jak sie przejde do jakies biblioteki). Z updatami moze wiec byc ciezko. Napewno dwa najblizsze tygodnie bede chcial byc zdala od maxa. Zobaczy jak to bedzie, zyczcie mi powodzenia Altus Aha poprawilem ten wirnik, dzieki za wzrocenie uwagi :)
Rekomendowane odpowiedzi