Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki chłopaki. Koncept tak naprawdę jeszcze w powijakach- wrzuciłem żeby potem nie było krzyku że małpuję czyjąś pracę. Teraz mogę w spokoju go dokończyć.

Napisano

hehe no i pytanie, które sobie zadawałem dziś cały dzień - "gdzie jest RK?", uległo przedawnieniu :D

witam serdecznie, życzę powodzenia :)

Napisano

Sorry, że tak to odkopałem, ale wcześniej go przeoczyłem. Też się zastanawiałem czy wystartujesz (ale nagrody robią swoje, tylko co z tym Vrayem zrobisz ;) ) Jak dla mnie to wystarczy zbliżenie na tą panią i będzie OK.

Napisano

@ KoMic- Heh... nie ma sensu zapieprzać na zbity pysk a potem siedzieć i czekać, czekać, czekać aż coś się stanie. Koniec końców- ile czasu można modelować taką maszynę ? Popatrzę jak konkurencji idzie, jakie chwyty stosuje, poduczę się, zbiorę dane ;) .

 

@ Bacry - eee tam nagrody. Tak naprawdę jedyne co o nich pamiętam to to że jakieś figurki były ( a i to głównie dlatego że jestem fanatykiem miniaturek). Sam wiesz że nie wygrałem ani razu a biorę udział tak często jak tylko mogę. Startuję żeby nie zdziadzieć tak jak ci co siedzą z d... za piecem trując głodne kawałki bo raz kiedyś coś im się udało. Zabawa jest fajna i tyle.

Napisano
@ ... żeby nie zdziadzieć tak jak ci co siedzą z d... za piecem trując głodne kawałki bo raz kiedyś coś im się udało. Zabawa jest fajna i tyle.

 

hmm :) wrzucę jakiś głodny kawałek - no i jak Ci idzie RK ? działasz coś ? :D pozdrawiam

Napisano

LOL Czyżbym komuś na odcisk niechcący ? W Twoim przypadku byłby to nieuzasadniony zarzut. Dłubię sobie pomalutku i bawię się nienajgorzej póki co. Dzięki za troskę :D

Napisano

RK- wiesz mam poważne wyrzuty sumienia że nie startuję w tej edycji :( ale myślę intensywnie nad rozwiązaniem tego problemu i może coś się uda ? ;) coś byś mógł juz pokazać ! - czas najwyższy ;)

Napisano

Czy jak powiem że mam do końca miesiąca dużo pracy a WOW to bardzo wciągająca gra to uwierzysz ;). Startuj stary- kto jak kto ale Ty przez miesiąc to flaki wyprujesz ze wszystkich aż będzie po bokach chlupać.

 

A pokazać ? Pod koniec tygodnia... jeśli się obrobię z levelem. Takie życie.

Napisano

LOL A dlaczego biegające fajfusy mają być złe ? Tak szczerze mówiąc tamten wymodelowałem i wyglądał dość żałośnie więc uznałem że póki nie znajdę czegoś lepszego to nie ma sensu pchać się "do ludzi" z byle g... Cieszę się że się podobał- niech poleży, może jeszcze do niego dorosnę.

Gość Bad Moon
Napisano

he he biegający Wacek :D

Wygląda niezwykle oryginalnie

Napisano

Tak wszyscy pędzicie że aż głupio mi się zrobiło... Początki geometrii. Nie wiem czy nie zmienię końcówki "wacka" w gatlinga albo wyrzutnię rakiet ale póki co niech jest jak jest- jak skończę główne bryły to będę się martwił o takie pierdoły. Planuję ujęcie z przodu więc wydłużyłem trochę lufę żeby perspektywa lepiej zagrała.

 

Bożyczku, ależ mam oczy wypalone...

Napisano

yo man mowiles o minigunie, moze daj miniguna, a zbiornik(taki jaki mial Vulcan Raven z MGS'a) na naboje moze usadowiony jak odwłok, i tasma :D yo co myslisz?

Napisano

skasowałeś koncept, ale ogólnie jest on super, super, super:)

 

Chyba że jest to ten fotel z działem przed nim... ale na koncept mi to niewygląda:)

Napisano

Asfalton- chyba jednak zostanę przy działku plazmowym. Jakoś tak naszło mnie na zabawy shaderami a w "tradycyjnych" broniach niewiele z tego możnaby robić

 

Cruz3r- koncept zmieniłem (pisałem o tym) :) To co na modelu jak najbardziej trzyma się nowego konceptu- ze starym nie ma wspólnego nic a nic.

 

Powoli zaczyna mi się przejaśniać jak całość ma wyglądać. Mój pomysł na scenkę to jak najbardziej tandenty plakat mangowy- wzgórze z trawą, obowiazkowo romantyczne niebo, robot, dziewczynka, ptaki- idylka numer 3. Póki co ciągle techniczne przygotowania. Pierwszy test nowych shaderów. Nie wiem czy nie dać większego połysku chociaż podoba mi się taka plastikowa. Zobaczymy w praniu, jak będzie sceneria- póki co nawet modelowanie nie skończone.

Napisano

fajny szejder,szczeze to yslalem ze zrobisz to realistyczne ale takie tez bedzie :]

czy to ink material z mapa falofa zamiast 1 kanalu ink ? jak nie to prosilbym o szczeguly

 

pozrdo. i powodzenia

Napisano

render jest super i shader (taki jak w komikasach i anime), dobra robota :D

przemyslany design, sto razy lepiej w przestrzeni 3D wyglada

czekam na kolejne updaty

Napisano

Fajnie że się podoba.

 

Materiał jest Mayowy, multilayered shader. Jedna warstwa to ramp shader, druga- zwykły phong. Cała zabawa tak naprawdę polega na sposobie podpięcia ramp shadera do renderera i świateł. Dzięki użyciu phonga zamiast części ramp shadera mam tak naprawdę zwykły materiał któremu mogę dawać brudy, mapy, kontroluję odbicie światła itd itp. a unikam tego co było -moim zdaniem- wadą "Appleseed"- wrażenia jakby dokładnie wszystkie powierzchnie były połyskliwe.

 

W uproszczeniu graph wygląda tak jak pod spodem.

Napisano

Świetne :) takie czyste, kolorki przednie.

Fajne podejście do sprawy drogi RK, nie muszę mówić, że takie rendery są mile widziane ;)

 

pozdrawiam

Napisano

w sumie jak na to patrze to coraz mniej przypomina biegajacego fajfusa :] moze ten kolorek na szkicu robil takie wrazenie

 

szkoda ze nie siedze w mayi , jak uwazasz lepszy tam jest material editor bo mi wydaje sie bardziej przejzysty ten z 3dmax'a(a ruwnoczesnie pewnie ograniczony) ,pewnie to sprawa przyzwyczajen i obeznania?

 

sory za ot- powodzenia w dalszej bitwie i pozdrawiam

Napisano

Ttaaddeekk- wiesz- nie mogę porównać edytora maxa bo ostatnią wersją w której coś modelowałem była... 3. Teraz mam co prawda do pracy 7 ale używam jej głównie jako konwertera także nie potrafię porównać.

Napisano

Dokładnie tak, ciągle mam zamiar to skończyć. Wygrzebałem się spod zlecenia i pełen sił i młodzieńczego (ekhy... ekhghrrrr...) entuzjazmu kontynuuję zabawę. Główny kształt samej "machiny" się nie zmieni- dojdą śrubki, szczeguliki itp ale bryła zostanie taka. Główna zagwozdka to jak to zgrać z postacią i liternictwem żeby uzyskać efekt "łobuzowatej" mangi. Pożyjemy- zobaczymy.

Napisano

nom widze ze cos tam powoli skubiesz ale przytloczony prez kolegow zostales i ich predkosc :) ale zaryzykuje powturzenie sie i powiem ze material i renderek wyglada bajerancko wow :)

 

edit: az sobie zapisalem :D, swoja droga ciekawi mnie czy mozna bylo by taki shaderek napisac i zrobic cala gre w takim klimacie, mysle zy by swiezo wygladala :D

Napisano

takie pytanie koncowy render będzie wykonany tez na tych shaderach ? naprawde tak jak kumple gadaja - bardzo fajnie to wyglada jesli idzie o render - o modelingu narazie zbyt wiele nie mozna powiedziec - ale jak najbardziej na +, 3m sie powodzenia.

Napisano

Hatered- a gdzie ja się będę spieszył ? :) Da się zrobić taki shader do gry bez większych problemów (skoro mi się udało to orłom z poważnych firm nie robi to pewnie najmniejszych kłopotów), gierka z takim czymś też już była- bodaj rok temu.

 

Hindus- dzięki za dobre słowo. Tak, całość będzie na cartoonowych shaderach.

Napisano

hehe nom wiesz moje giercowanie skonczylo sie okolo 3lata temu od kad niemoglem juz w nic pograc na moim zlomie :)

 

spoko nie spiesz sie, napewno nie bede cytowal ftorka :)

Napisano

Dzięki chłopaki za dobre słowa- to naprawdę daje kopa- ale mówiąc absolutnie szczerze w zestawieniu z tymi wszystkimi wypieszczonymi modelami czy demonami w stylu Actime Group ™ ;) czuję się w tej bitwie wyjątkowo niepewnie :). Nie, nie usprawiedliwiam się- będę walczył do usranej- ale co zajrzę w który topic to szczęka mi niżej leci.

Napisano

nazczescie do oceniy koncowej nie sa sumowane vortexy i na podstawie ich wynik ale pomysl i fajne wykonanie :) z orginalna praca masz nawet wiecej niz duze szanse :)

Napisano

Znalazłem wolną chwilę na główkę "obsługi". Początkowo miała to być dziewczyna- urwis ale jak zacząłem dłubaćto wyszło mi że battlesheep brzmi lepiej niż tank girl. Render bez świateł, z testowym materiałem skóry.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności