Skocz do zawartości

Maszyny bojowe- hommage a Shirow


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sorry, że tak to odkopałem, ale wcześniej go przeoczyłem. Też się zastanawiałem czy wystartujesz (ale nagrody robią swoje, tylko co z tym Vrayem zrobisz ;) ) Jak dla mnie to wystarczy zbliżenie na tą panią i będzie OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ KoMic- Heh... nie ma sensu zapieprzać na zbity pysk a potem siedzieć i czekać, czekać, czekać aż coś się stanie. Koniec końców- ile czasu można modelować taką maszynę ? Popatrzę jak konkurencji idzie, jakie chwyty stosuje, poduczę się, zbiorę dane ;) .

 

@ Bacry - eee tam nagrody. Tak naprawdę jedyne co o nich pamiętam to to że jakieś figurki były ( a i to głównie dlatego że jestem fanatykiem miniaturek). Sam wiesz że nie wygrałem ani razu a biorę udział tak często jak tylko mogę. Startuję żeby nie zdziadzieć tak jak ci co siedzą z d... za piecem trując głodne kawałki bo raz kiedyś coś im się udało. Zabawa jest fajna i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ ... żeby nie zdziadzieć tak jak ci co siedzą z d... za piecem trując głodne kawałki bo raz kiedyś coś im się udało. Zabawa jest fajna i tyle.

 

hmm :) wrzucę jakiś głodny kawałek - no i jak Ci idzie RK ? działasz coś ? :D pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jak powiem że mam do końca miesiąca dużo pracy a WOW to bardzo wciągająca gra to uwierzysz ;). Startuj stary- kto jak kto ale Ty przez miesiąc to flaki wyprujesz ze wszystkich aż będzie po bokach chlupać.

 

A pokazać ? Pod koniec tygodnia... jeśli się obrobię z levelem. Takie życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LOL A dlaczego biegające fajfusy mają być złe ? Tak szczerze mówiąc tamten wymodelowałem i wyglądał dość żałośnie więc uznałem że póki nie znajdę czegoś lepszego to nie ma sensu pchać się "do ludzi" z byle g... Cieszę się że się podobał- niech poleży, może jeszcze do niego dorosnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wszyscy pędzicie że aż głupio mi się zrobiło... Początki geometrii. Nie wiem czy nie zmienię końcówki "wacka" w gatlinga albo wyrzutnię rakiet ale póki co niech jest jak jest- jak skończę główne bryły to będę się martwił o takie pierdoły. Planuję ujęcie z przodu więc wydłużyłem trochę lufę żeby perspektywa lepiej zagrała.

 

Bożyczku, ależ mam oczy wypalone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Asfalton- chyba jednak zostanę przy działku plazmowym. Jakoś tak naszło mnie na zabawy shaderami a w "tradycyjnych" broniach niewiele z tego możnaby robić

 

Cruz3r- koncept zmieniłem (pisałem o tym) :) To co na modelu jak najbardziej trzyma się nowego konceptu- ze starym nie ma wspólnego nic a nic.

 

Powoli zaczyna mi się przejaśniać jak całość ma wyglądać. Mój pomysł na scenkę to jak najbardziej tandenty plakat mangowy- wzgórze z trawą, obowiazkowo romantyczne niebo, robot, dziewczynka, ptaki- idylka numer 3. Póki co ciągle techniczne przygotowania. Pierwszy test nowych shaderów. Nie wiem czy nie dać większego połysku chociaż podoba mi się taka plastikowa. Zobaczymy w praniu, jak będzie sceneria- póki co nawet modelowanie nie skończone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że się podoba.

 

Materiał jest Mayowy, multilayered shader. Jedna warstwa to ramp shader, druga- zwykły phong. Cała zabawa tak naprawdę polega na sposobie podpięcia ramp shadera do renderera i świateł. Dzięki użyciu phonga zamiast części ramp shadera mam tak naprawdę zwykły materiał któremu mogę dawać brudy, mapy, kontroluję odbicie światła itd itp. a unikam tego co było -moim zdaniem- wadą "Appleseed"- wrażenia jakby dokładnie wszystkie powierzchnie były połyskliwe.

 

W uproszczeniu graph wygląda tak jak pod spodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie jak na to patrze to coraz mniej przypomina biegajacego fajfusa :] moze ten kolorek na szkicu robil takie wrazenie

 

szkoda ze nie siedze w mayi , jak uwazasz lepszy tam jest material editor bo mi wydaje sie bardziej przejzysty ten z 3dmax'a(a ruwnoczesnie pewnie ograniczony) ,pewnie to sprawa przyzwyczajen i obeznania?

 

sory za ot- powodzenia w dalszej bitwie i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ttaaddeekk- wiesz- nie mogę porównać edytora maxa bo ostatnią wersją w której coś modelowałem była... 3. Teraz mam co prawda do pracy 7 ale używam jej głównie jako konwertera także nie potrafię porównać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, ciągle mam zamiar to skończyć. Wygrzebałem się spod zlecenia i pełen sił i młodzieńczego (ekhy... ekhghrrrr...) entuzjazmu kontynuuję zabawę. Główny kształt samej "machiny" się nie zmieni- dojdą śrubki, szczeguliki itp ale bryła zostanie taka. Główna zagwozdka to jak to zgrać z postacią i liternictwem żeby uzyskać efekt "łobuzowatej" mangi. Pożyjemy- zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom widze ze cos tam powoli skubiesz ale przytloczony prez kolegow zostales i ich predkosc :) ale zaryzykuje powturzenie sie i powiem ze material i renderek wyglada bajerancko wow :)

 

edit: az sobie zapisalem :D, swoja droga ciekawi mnie czy mozna bylo by taki shaderek napisac i zrobic cala gre w takim klimacie, mysle zy by swiezo wygladala :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie pytanie koncowy render będzie wykonany tez na tych shaderach ? naprawde tak jak kumple gadaja - bardzo fajnie to wyglada jesli idzie o render - o modelingu narazie zbyt wiele nie mozna powiedziec - ale jak najbardziej na +, 3m sie powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hatered- a gdzie ja się będę spieszył ? :) Da się zrobić taki shader do gry bez większych problemów (skoro mi się udało to orłom z poważnych firm nie robi to pewnie najmniejszych kłopotów), gierka z takim czymś też już była- bodaj rok temu.

 

Hindus- dzięki za dobre słowo. Tak, całość będzie na cartoonowych shaderach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za dobre słowa- to naprawdę daje kopa- ale mówiąc absolutnie szczerze w zestawieniu z tymi wszystkimi wypieszczonymi modelami czy demonami w stylu Actime Group ™ ;) czuję się w tej bitwie wyjątkowo niepewnie :). Nie, nie usprawiedliwiam się- będę walczył do usranej- ale co zajrzę w który topic to szczęka mi niżej leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem wolną chwilę na główkę "obsługi". Początkowo miała to być dziewczyna- urwis ale jak zacząłem dłubaćto wyszło mi że battlesheep brzmi lepiej niż tank girl. Render bez świateł, z testowym materiałem skóry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności