Ania Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 --------PL---------------------------------------------------------------- Założenia projektu: Żywe maszyny bojowe, zdeterminowane włochate stworki, uzbrojone po zęby, gotowe na wszystko, atakują wieżę. Twórca projektu: Ania Celarek Użycie w projekcie zdjęć: w niebie i teksturze ziemii historyjka Sztuka teatralna p.t. ATAK występują: Włochaty 1 (na katapulcie) - wódz Włochaty 2 (armata) Włochaty 3 (proca) Włochaty 4 (lecąc) Nietoperz Miejsce akcji: Okolica naokoło Wieży. Czas akcji: Noc. W 1: Rozwalimy ich! Do boju! W 3: Jestem gotów! Mhhhmm świeże mięso... W 2: Melduję że kolega z drugiej armaty wystrzelił się za wczesnie. W 1: I dobrze, takich nam trzeba. Wykazał inicjatywe i męskość zamiast tu czekać na niewiadomo co. I jak, udało mu się? W 2: Melduję że rozsmarował się na murze... W 3: On już od dziecka zawsze gubił drogę, biedny kretyn. W 1: Zginął bohaterską śmiercią. Startujemy! W 2: Melduję że utknąłem w armacie i nie moge ruszyć. W 3: Co za oferma. W 4: Aaaaaaaaaa! Nietoperz: Aaaaaaaaa! W 3: Dobił do nietoperza, idiota. -----EN------------------------------------------------------------------ Concept: Living fighting machines, determined hairy creatures, armed and fierce, attack the tower. Creator: Anna Celarek Usage of photographies: in sky and earth texture story THE ATTACK Characters: Hairy Creature 1 (on the catapult) - chief Hairy Creature 2 (cannon) Hairy Creature 3 (slingshot) Hairy Creature 4 (flying) a Bat Place of action: Area around the Tower Time of action: Night. HC 1: We'll beat them down! Go! Fight! HC 3: I'm ready! Mhhhmm fresh meat... HC 2: The colleague from the other cannon has shot himself out too early. HC 1: That's what we need. Iniciative and courage, not useless waiting for god knows what. And, did he succeed? HC 2: He smeared himself across the wall. HC 3: He had no orientation since he was a child, poor idiot. HC 1: He died a heroic death. Let's start! HC 2: Wait! I'm stuck in my cannon and can't move. HC 3: Hopeless beginner. HC 4: Aaaaaaaaa! Bat: Aaaaaaaa! HC 3: Crashed into a bat, what a looser. -------------------------------------------------------------------------- obrazek:
Leru Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 niewiele jest jak narazie Bitew z przysłowiowym "jajem" ;) tym lepiej dla Ciebie witam i życzę powodzenia
Salvator Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 no jak ania coś wymyśli to nie ma ... bata ;] powiedz mi tylko skąd taki pomysł :>
imprecis Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 No to masz podobny koncept do mojego, tylko ze u mnie te wlochate stworki beda jakimis orkami i tobie pewno uda sie doprowadzic to do konca :)
AGmakonts Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 No ciekawa w sumie praca a właściwie jej koncept w każdym razie czekam na więcej i powodzenia
Ania Napisano 22 Czerwiec 2005 Autor Napisano 22 Czerwiec 2005 Synuś nie widziałam przedtem twojego konceptu, jak chcesz to moge mój zmienić. Salwator nie wiem skąd pomysł, ale widać nie ja pierwsza.
Simple_man Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 BRAWO Ania. Wreszcie i ty znalazłaś czas żeby powalczyć. Trochę smutno, że oststnio się z nami nie bawiłaś. A tak w ogóle to fajny pomysł. :)
DarCon Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 No jak Ania startuje to nie mam szans :) Powodzenia Aniu
asfalton Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 Dalej atakuj Aniu atakuj, hy hy w mianiturce te koncepty wygladaja jak renesansowe ryciny jakies ;)
Knysha Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 Noo moze byc ciekawie :>. Zycze powodzenia, pani Anno :).
jaras Napisano 22 Czerwiec 2005 Napisano 22 Czerwiec 2005 w mianiturce te koncepty wygladaja jak renesansowe ryciny jakies ;) dokładnie ! nawet podobne do szkiców Leonarda da Vinci :) - powodzenia w bitwie
bojar Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 Powodzenia w bitwie Aniu :) jednak coś jest w umiłowaniu włosaów przez płeć piękną ;) . Pomysł bdb , szkice bdb , czekam cierpliwie na rozwój stworków
imprecis Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 Synuś nie widziałam przedtem twojego konceptu, jak chcesz to moge mój zmienić. No co ty, czemu miałabyś zmieniać, pomysł pomysłem i tak liczyć będzie się wykonanie :) Btw. To wszystko juz bylo, kwestia tylko jak to pokazemy :)
Paul_PL Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 ak mnie ciekawi ,czy lubisz męczyc zwierzatka ,Aniu? :) Zapowiada sie fajnie ,zobaczymy co z tego wyjdzie.
Gość Bad Moon Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 fajnie było by jakby kilka rozkwasiło się o mury wieży, to nada dramatyzmu scenie :]
Ania Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Napisano 23 Czerwiec 2005 Simple man, też mi smutno. Paul, uwielbiam zwierzątka. Bad Moon, też już o tym myślałam, będzie. pierwsza katapulta, jeszcze niecałkiem gotowa i bez stworka. edit: proszę panów, żeby mi tu panowie nie słodzili za bardzo, bo widze że jakieś wygórowane oczekiwania do mnie macie.
kubi Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 Wygląda nieźle. Tylko niewiem czy te koła zębate w tym mechaniźmie blokującym, nie powinny być skierowane w drugą stronę. Albo ten zatrzask jest jakiś taki, nie skończony. A, tak pozatym to fajny styl masz :)
Simple_man Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 Podoba mi się model katapulty. Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy. Może tylko można by go bardziej wygładzić. Tak poza tym to kawał dobrego modelowania. Pozdrawiam.
mistrz3d Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 no niezle, niezle. A jak ta katapulta zostanie wystrzelona, ten stworek przetnie sznurek czy cus?:> Powodzenia
Tau Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 Będę się powtarzał, ale ciekawy koncepcik; najbardziej interesują mnie te włochate stworki, bo chyba będą włochate? Powodzenia
Ania Napisano 24 Czerwiec 2005 Autor Napisano 24 Czerwiec 2005 chyba kierunek zębatki się zgadza, ale zatrzask musze poprawić. włochaty będzie trzymał w zębach nóż, którym przetnie sznórek. wygładzaniem i dopracowaniem katapulty zajme sie na końcu, jak już będą z grubsza wszystkie modele. na razie zaczątki stworka, na dzisiaj to wszystko bo musze się analizy nauczyć. (wiem że włosy są tam gdzie ich nie ma być, popracuję nad tym, i zęby też inaczej poustawiam)
Master Kiełbaster Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 przydały by się ramiona, bo ręce z szyji to trochę niepraktyczne :) Do włochów użyj Hair and Fur z maxa 7.5
Baton Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 Ja bym te zwierzatka zrobil bardziej potulne :)
und3r Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 Aniu mała uwaga. postaraj się zrobić rzeczy (elementy) bardziej wyraźne dla oka. To tyle uwag a ogólnie to fajna sprawa ! Kibicuje.
Knysha Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 Jezozwierz wyszedl =P BTW: ...przetnie sznórek... Oj oj wstyd =P.
OMAM Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 Ja jak powyżej koledzy,znaczy się też podoba...mi...się. Knysha: ładnie tak cudze błędy wytykać.
bojar Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 No ladne te włochatki takie złośliwe :D ale i urocze :)
pomiot Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 hej... świetny stworek :) ... ale zamiat tych kolców użyj Hair and Fura z updata maxa do 7.5 lub użyj ornatrixa.. jest świetny bardzo łatwy do nauczenia i możesz go użyć przez pewien czas za friko :)
Simple_man Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 Aniu a gdzie się podział update dzisiejszy? MY chcemy więcej Ani.
KLICEK Napisano 24 Czerwiec 2005 Napisano 24 Czerwiec 2005 Bardzo bardzo mi sie podoba :) ps. wszystko bedzie w takim przedziale poly ?
Ania Napisano 24 Czerwiec 2005 Autor Napisano 24 Czerwiec 2005 und3r, które elementy są niewyraźne? bo ja widze wszystkie, no ale ja widziałam z bliska. Simple man, proszę nie poganiać, uczyłam się na sesję i miałam rozmowę z przyszłym pracodawcą, i mam połowe armaty, ale zmienie ją. Klicek, raczej tak, wiem że mało, ale w sierpniu mnie nie będzie więc nie chciałabym przedobrzyć, inaczej nie zdąże na czas.
Simple_man Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 Całkiem prxyjemna organiczna armata. I raz jeszcze pokazujesz jak wiele wagi przywiązujesz do tego by model był ładny szczegółowy i dopracowany. Dużo ciężkiej pracy wymaga modelowanie takie, jak to którym się posługujesz. Bardzo ładnie.
bojar Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 Piękna "Big Berta" :) modelek dosłownie wystrzałowy :)
Knysha Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 Aniu calkiem mila ta armatka :D. Podoba mi sie :>. Trzyma klimat :). Pzdr
Ania Napisano 25 Czerwiec 2005 Autor Napisano 25 Czerwiec 2005 proca nie wyszła zbyt ciekawie, za to poly pożera jak wściekła, dam gdzieś w plan tylni
gangrel Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 Fajna całkiem. Ale myślę, że można by jakoś 'przymocować' miejsce na pocisk do 'sznurka'. Bo teraz jakoś nijak jest doczepione.
Hindus Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 hehe mi sie bardzo podoba, czociaz ten element co ma trzymac pociski jakos dziwnie mocowany :P
JohnDoe3d Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 masz bardzo fajny styl Aniu, twoje modele są takie "miękkie", odrazu widać że to jest organiczne, wygląda to tak jakby armate obrosło "coś" (the thing). To wszystko ma bardzo dobry klimat, może poteksturuj teraz np. katapulte, żebyśmy mieli czym sie zachwycać:D.
Ania Napisano 25 Czerwiec 2005 Autor Napisano 25 Czerwiec 2005 a gdybym ja wiedziała jak to teksturować (sugestje mile widziane) tamto mocowanie tymczasem poprawiłam jutro wstawię wieże. wole jak mi mówicie co źle, zamiast zachwycać się.
hcpiter Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 O Aniu widze jak sie nie myle to jestes jedyną dziewczyną ! No stworki mają dość kolczaste futerko. Ale napewno bede ci kibicować !!!
Ania Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 futerko zmienie, ino jeszcze nie wiem za bardzo jak. pewnie skonczy się znowu na tym że w corelu futro dorysuje. tu wieża. jestem za tym żeby bitwa była rozgrywana osobno dla dziewczyn, oczywiście z tymi samymi nagrodami.
Simple_man Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 Masz wspaniałe wyczucie formy. Czy kożystasz z jakiegoś konceptu, jeśli chodzi o budynek. Genialne wykonanie bardzo bajkowe. moim zdaniem powinnaś się wziąć za ilustrowanie bajek. Wspaniały klimat wieży. GENIALNE.
Paul_PL Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 Jak do tej pory fantastyczna robota! Moze tlko stworki nei przypadły mi do gustu(ale kwestia indywidualna).Pracuj dalej:)
Ania Napisano 26 Czerwiec 2005 Autor Napisano 26 Czerwiec 2005 Simple Man, robie bez konceptu (mam taki mniej więcej koncept w głowie, a szczegóły wychodzą w ciągu modelowania) Paul, zrobie coś z tymi stworkami, też nimi nie jestem zachwycona.
Rekomendowane odpowiedzi