Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

--------PL----------------------------------------------------------------

Założenia projektu:

Żywe maszyny bojowe, zdeterminowane włochate stworki, uzbrojone po zęby, gotowe na wszystko, atakują wieżę.

 

Twórca projektu: Ania Celarek

Użycie w projekcie zdjęć: w niebie i teksturze ziemii

historyjka

 

Sztuka teatralna p.t.

 

ATAK

 

występują:

Włochaty 1 (na katapulcie) - wódz

Włochaty 2 (armata)

Włochaty 3 (proca)

Włochaty 4 (lecąc)

Nietoperz

 

Miejsce akcji: Okolica naokoło Wieży.

Czas akcji: Noc.

 

W 1: Rozwalimy ich! Do boju!

W 3: Jestem gotów! Mhhhmm świeże mięso...

W 2: Melduję że kolega z drugiej armaty wystrzelił się za wczesnie.

W 1: I dobrze, takich nam trzeba. Wykazał inicjatywe i męskość zamiast tu czekać na niewiadomo co. I jak, udało mu się?

W 2: Melduję że rozsmarował się na murze...

W 3: On już od dziecka zawsze gubił drogę, biedny kretyn.

W 1: Zginął bohaterską śmiercią. Startujemy!

W 2: Melduję że utknąłem w armacie i nie moge ruszyć.

W 3: Co za oferma.

W 4: Aaaaaaaaaa!

Nietoperz: Aaaaaaaaa!

W 3: Dobił do nietoperza, idiota.

 

-----EN------------------------------------------------------------------

 

 

Concept:

Living fighting machines, determined hairy creatures, armed and fierce, attack the tower.

Creator: Anna Celarek

Usage of photographies: in sky and earth texture

 

story

 

THE ATTACK

 

Characters:

Hairy Creature 1 (on the catapult) - chief

Hairy Creature 2 (cannon)

Hairy Creature 3 (slingshot)

Hairy Creature 4 (flying)

a Bat

 

Place of action: Area around the Tower

Time of action: Night.

 

HC 1: We'll beat them down! Go! Fight!

HC 3: I'm ready! Mhhhmm fresh meat...

HC 2: The colleague from the other cannon has shot himself out too early.

HC 1: That's what we need. Iniciative and courage, not useless waiting for god knows what. And, did he succeed?

HC 2: He smeared himself across the wall.

HC 3: He had no orientation since he was a child, poor idiot.

HC 1: He died a heroic death. Let's start!

HC 2: Wait! I'm stuck in my cannon and can't move.

HC 3: Hopeless beginner.

HC 4: Aaaaaaaaa!

Bat: Aaaaaaaa!

HC 3: Crashed into a bat, what a looser.

 

--------------------------------------------------------------------------

 

obrazek:

wlochate1kn.jpg

  • Odpowiedzi 244
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Synuś nie widziałam przedtem twojego konceptu, jak chcesz to moge mój zmienić.

 

Salwator nie wiem skąd pomysł, ale widać nie ja pierwsza.

Napisano
w mianiturce te koncepty wygladaja jak renesansowe ryciny jakies ;)

dokładnie ! nawet podobne do szkiców Leonarda da Vinci :) - powodzenia w bitwie

Napisano

Powodzenia w bitwie Aniu :) jednak coś jest w umiłowaniu włosaów przez płeć piękną ;) . Pomysł bdb , szkice bdb , czekam cierpliwie na rozwój stworków

Napisano
Synuś nie widziałam przedtem twojego konceptu, jak chcesz to moge mój zmienić.

 

No co ty, czemu miałabyś zmieniać, pomysł pomysłem i tak liczyć będzie się wykonanie :) Btw. To wszystko juz bylo, kwestia tylko jak to pokazemy :)

Gość Bad Moon
Napisano

fajnie było by jakby kilka rozkwasiło się o mury wieży, to nada dramatyzmu scenie :]

Napisano

Simple man, też mi smutno.

Paul, uwielbiam zwierzątka.

Bad Moon, też już o tym myślałam, będzie.

 

pierwsza katapulta, jeszcze niecałkiem gotowa i bez stworka.

 

edit: proszę panów, żeby mi tu panowie nie słodzili za bardzo, bo widze że jakieś wygórowane oczekiwania do mnie macie.

Napisano

Wygląda nieźle. Tylko niewiem czy te koła zębate w tym mechaniźmie blokującym, nie powinny być skierowane w drugą stronę. Albo ten zatrzask jest jakiś taki, nie skończony. A, tak pozatym to fajny styl masz :)

Napisano

Będę się powtarzał, ale ciekawy koncepcik;

najbardziej interesują mnie te włochate stworki, bo chyba będą włochate?

 

Powodzenia

Napisano

chyba kierunek zębatki się zgadza, ale zatrzask musze poprawić.

włochaty będzie trzymał w zębach nóż, którym przetnie sznórek.

wygładzaniem i dopracowaniem katapulty zajme sie na końcu, jak już będą z grubsza wszystkie modele.

 

na razie zaczątki stworka, na dzisiaj to wszystko bo musze się analizy nauczyć. (wiem że włosy są tam gdzie ich nie ma być, popracuję nad tym, i zęby też inaczej poustawiam)

Napisano

hej... świetny stworek :) ... ale zamiat tych kolców użyj Hair and Fura z updata maxa do 7.5 lub użyj ornatrixa.. jest świetny bardzo łatwy do nauczenia i możesz go użyć przez pewien czas za friko :)

Napisano

und3r, które elementy są niewyraźne? bo ja widze wszystkie, no ale ja widziałam z bliska.

 

Simple man, proszę nie poganiać, uczyłam się na sesję i miałam rozmowę z przyszłym pracodawcą, i mam połowe armaty, ale zmienie ją.

 

Klicek, raczej tak, wiem że mało, ale w sierpniu mnie nie będzie więc nie chciałabym przedobrzyć, inaczej nie zdąże na czas.

Napisano

Całkiem prxyjemna organiczna armata. I raz jeszcze pokazujesz jak wiele wagi przywiązujesz do tego by model był ładny szczegółowy i dopracowany. Dużo ciężkiej pracy wymaga modelowanie takie, jak to którym się posługujesz. Bardzo ładnie.

Napisano

masz bardzo fajny styl Aniu, twoje modele są takie "miękkie", odrazu widać że to jest organiczne, wygląda to tak jakby armate obrosło "coś" (the thing). To wszystko ma bardzo dobry klimat, może poteksturuj teraz np. katapulte, żebyśmy mieli czym sie zachwycać:D.

Napisano

a gdybym ja wiedziała jak to teksturować (sugestje mile widziane)

tamto mocowanie tymczasem poprawiłam

jutro wstawię wieże.

 

wole jak mi mówicie co źle, zamiast zachwycać się.

Napisano

futerko zmienie, ino jeszcze nie wiem za bardzo jak. pewnie skonczy się znowu na tym że w corelu futro dorysuje.

 

tu wieża.

 

jestem za tym żeby bitwa była rozgrywana osobno dla dziewczyn, oczywiście z tymi samymi nagrodami.

Napisano

Masz wspaniałe wyczucie formy. Czy kożystasz z jakiegoś konceptu, jeśli chodzi o budynek. Genialne wykonanie bardzo bajkowe. moim zdaniem powinnaś się wziąć za ilustrowanie bajek. Wspaniały klimat wieży. GENIALNE.

Napisano

Simple Man, robie bez konceptu (mam taki mniej więcej koncept w głowie, a szczegóły wychodzą w ciągu modelowania)

 

Paul, zrobie coś z tymi stworkami, też nimi nie jestem zachwycona.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności