Ania Napisano 11 Lipiec 2005 Autor Napisano 11 Lipiec 2005 zrobiam rzeźbe na katapulcie, jeśli nie będzie masywnego protestu to zacznę unwrapować (po unwrapowaniu zmieniać modelingu nie będe, więc jak nie pasuje proszę zaraz krzyczeć) i jeszcze kilka roślinek.
Leru Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 Aniu powiedz czy Ci na prawdę chce się modelować te mordki ? Nie są one bardzo wypukłe więc może displace by Ci ułatwił sprawę co ? Rączki na górze jednak są nieciekawe
Ania Napisano 11 Lipiec 2005 Autor Napisano 11 Lipiec 2005 w sumie to maż rację, byłam głupia że o tym nie pomyślałam, bo niefajnie sie je modelowało. może usunę i zrobie teksturą, za to więcej ich.
Ania Napisano 15 Lipiec 2005 Autor Napisano 15 Lipiec 2005 oteksturowana jest jedynie sama katapulta, drobiazgi co są podoczepiane nie. kolory zostaną dopasowane do reszty sceny jak będę miała wszystkie objekty z grubsza oteksturowane. Shader zostanie prawdopodobnie zmieniony na coś bardziej mokrego (jeśli mi sie uda)
imprecis Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 Bardzo fajne texturki, ciekawie prezentują się te główki, tylko nie wiem czy w ostatecznej scenerii będzie je widać..
Gość _Kreska_ Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 czy ta wieza to Twoj pomysl czy czerpalas inspiracje z jakiegos obrazu? Bo przysiagbym ze juz gdzies cos podobnego widzialem, szczeze mowiac strasznie mnie to meczy jak patrze na Twoje rendery. Bron Boze nie chcialbym byc zle zrozumiany, po prostu wydaje mi sie jakas taka znajoma i ciekaw jestem jak to z nia jest.
bartonfink Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 _Kreska_ -> co do wiezy tez mam takie wrazenie - o ile sie niemyle to widzialem to w starych Fantastyka-ch - sprawdze to jak bede mial czas no hyba ze Ania C sama nam powie jesli /if ;) czerapala zeczywiscie inspiracje (bo tylko jako inspiracje mozna to potraktowac - w koncu to cala przepiekna zreszta scena :)
Ania Napisano 15 Lipiec 2005 Autor Napisano 15 Lipiec 2005 Synuś, Barton - nie czerpałam inspiracji bezpośrednio, ale jest możliwe że już kiedyś coś podobnego widziałam (jest mi bardzo trudno zrobić coś czego jeszcze nigdy nie było, bo jakieś obrazy zawsze się po głowie plątają) jak znajdziecie coś podobnego, chętnie obejżę, ale zapewniam was że jest robione z głowy - nie wiedząc, z czym się ta głowa przedtem zetknęła.
Gość _Kreska_ Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 ehhhhh, czyli to nieznosle uczucie pozostanie, wiecie, to jak wydaje sie wam ze juz juz zaraz cos sie przypomni, jest na koncu jezyka i dupa. albo sie nie przypomina albo okazuje sie ze to nie o to chodzilo.
Ania Napisano 15 Lipiec 2005 Autor Napisano 15 Lipiec 2005 po przeglądnienciu dostępnych mi Nowych Fantastyk (7 numerów z roku 1991) doszłam do wniosku że tam tego nie było, więc jeśli to skądś jest to jest skądś inąd. (przy okazji znalazłam tam okrycie głowy bardzo podobne do zwycięzkiej pracy 2d na m&s na cgtalku, ale mniejsza o to) Jestem trochę zaniepokojona, nie chcę być posądzana o plagiat, zapewniam że niczym się bezpośrednio nie wzorowałam, głupio mi, ale naprawdę nie wiem skąd mi ten zamek przyszedł do głowy.
Gość _Kreska_ Napisano 16 Lipiec 2005 Napisano 16 Lipiec 2005 alez absolutnie nie o to chodzilo, po prostu jakies to znajome(wieza) i tyle. Poza tym pracka jest ociekajaca wyobrazina i strsznie mi glupi bo (NAPRAWDE) nie o to mi chodzilo. w zyciu nie przyszlo by mi do glowy ze to plagiat (o czym wspominalem wczesniej). Mam po prostu wrazenie ze gdzie podobna wieze juz widzialem (miliony podobny rzeczy sie widzi, tak to juz jest) Wiec prosze Cie bardzo o nieodbieranie tego w ten sposob. Bo to tak jak ktos by napisal komentujac opone od 911 ze juz cos podobnego gdzies widzial. Po prostu bylem ciekaw czy inspira byla czy czysta wyobraznia, a jak to drugie to szczerze zazdrosze, niewiele osob moze sie poszczycic az taka:D
bartonfink Napisano 16 Lipiec 2005 Napisano 16 Lipiec 2005 Całym sercem dołanczam się do tej wypowiedzi :)
Ania Napisano 17 Lipiec 2005 Autor Napisano 17 Lipiec 2005 Kreska, ja ci nie mam za złe tego czy coś, tylko sama jestem zaniepokojona że robiąc coś z głowy, robię coś co już było. Po prostu zmieszało mnie to troche. chętnie zobaczyłabym tamtą wieżę. wrzucam następną teksturę, objekt nie jest blisko dlatego nie jest taka dokładna jak na katapulcie.
Simple_man Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 Ale po co roztrząsać ten temat. Nawet w kulturze katolickiej można spotkać podobne wieże. Nie pamiętam już kto malował taki obrazek z wieżą babel i muszę powiedzieć, że była bardzo podobna. I co z tego. To jak by mieć pretensje do wytwórców samochodów że popełniają plagiat bo montują zderzaki w swoich samochodach. Pliz dajcie już sobie na luz. A teraz do Ani C. podobaja mi się texturki al ejak rozmawialiśmy na GG to miałem na mysli mokre rozbłyski na tych częściach które kolorem przypominają mięśnie. Choć teraz widzę że twoja koncepcja też jest dobra. Teraz to wygląda jak preparowane mięso, barzdo fajnie, i mrocznie. Widzę że zaczyna się tu robić bajka w stylu braci Grim (czy jak to się tam pisze).
kliment woroszyłow Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 zagladam tu od jakiegos czasu...i musze powiedziec ze mi sie podoba coraz bardziej..tzn..na poczatku mniej..ale to chyba naturalne....swoja droga ciekawe co tez siedzi w zakamarkach ludzkiej wyobraźni...:)
bojar Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 No ładnie Ci idzie Aniu tak dalej :) nice teksturka
Leru Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 bardzo fajne tekstury :) odbicia dodają ciekawego smaczku modelowi jak i kolorki świetnie, pracuj tak dalej Aniu :)
-MW- Napisano 17 Lipiec 2005 Napisano 17 Lipiec 2005 świetny pomysł na armatę, widać że pracka będzie grubego kalibru:), mam tylko wielką nadzieję że dojdzie detalu bo jak narazie to właśnie bardzo mi go brakuje. O ile wzrok mnie nie myli to będzie jakieś bio-mecha-roślinno-mięsniowa maszynka więc przydało by się wiecej pnącz, żyłek, czy włosków obrastających obce elementy mam nadzieje że pokusisz się o nie ;)
Ania Napisano 18 Lipiec 2005 Autor Napisano 18 Lipiec 2005 Mam następujący problem Z powodu prawie przekroczonego limitu transferu, grozi mi odłączenie od internetu na ten miesiąc. W następnym miesiącu będę prawdopodobnie pracowała poza domem, tam też będe bez internetu - na szczęście mój kochany braciszek pożyczy mi na ten czas laptopa, więc praca nad sceną będzie kontynuowana o ile starczy czasu. Z tych dwóch powodów, dalszych updejtów w najbliższym czasie prawdopodobnie nie będzie, chyba że w pierwsze dni sierpnia coś wrzucę, ale przyżec nie mogę. Administratorów proszę wątka nie usuwać, będzie na pewno kontynuowany po miesięcznej przerwie. Na razie żegnam, życzę innym uczestnikow powodzenia, bijcie sie męsko i nie poplątajcie siatki. PS: Gdyby Simple Man zaprzestał pracy nad swoją sceną, niech ktoś za mnie na niego nakrzyczy.
KLICEK Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 Aniu co ty masz za internet ze Ci odcinaja go po przekroczonym limicie ? prawdopodobnie bedziesz miala tak ze predkosc twojego internetu zostanie zmieniona na najwolniejsza , ale zeby odcinac internet na miesiac to sie w glowie nie miesci :)
Ania Napisano 18 Lipiec 2005 Autor Napisano 18 Lipiec 2005 Klicek u mnie najpierw zwalniają, a jak wtedy jeszcze trochę zładuję, odetną mnie, już raz kiedyś tak zrobili i nie było miło. dlatego muszę teraz mocno ograniczyć wszelkie transfery żeby do tego nie doszło.
KLICEK Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 Ja bym przeczytal uwaznie umowe i gdyby nic takiego nie bylo w umowie wykonal bym telefon a gdyby nie skutkowalo to kilka razy dziennie ... Przeciez to sa jacys zlodzieje , skad masz net ?
Leru Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 ok Aniu, wątek zostanie tak jak jest obecnie :) do zobaczenia
andrzejp Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 Kreska, ja ci nie mam za złe tego czy coś, tylko sama jestem zaniepokojona że robiąc coś z głowy, robię coś co już było. Po prostu zmieszało mnie to troche. chętnie zobaczyłabym tamtą wieżę. wrzucam następną teksturę, objekt nie jest blisko dlatego nie jest taka dokładna jak na katapulcie. To dzialko wyglada fajnie tylko sie troszke za bardzo swieci, wyglada jakby bylo wykonane z grubego szkla. Ale tak poza tym caly czas pracka idzie w tym samym klimacie ( i dobrze) Byle tak dalej
Ania Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 no i jestem znowu (na tydzień). displacement z katapulty znikł z powodów mi nie znanych. zębatka na katapulcie jeszcze nie oteksturowana. będzie trawka taka jak w drugim obrazku, ale jeszcze nie udało mi sie jej zrenderować razem z resztą, bo się coś zawsze zawiesza. będzie mgła.
Ebor Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 Ania trzymam kciuki bo widze ze to bedzie dobra praca :) Jakos chyba połączyc to wszystko bo narazie duzo rzeczy ktore są " same dla siebie "
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 a ja się trochę zawiodłem, praca nadal jest bardzo dobra, ale nie pasuje mi oświetlenie i niektóre tekstury. I proszę wymień tło bo jest okropne. Pozdrawiam
Ania Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 hkropinski, które tekstury ci nie pasują, i jakie zmiany proponujesz w oświetleniu? nad tłem się zastanowię.
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 chodzi głównie o tło oraz przed wyżytnią na pierwszym planie na czerwonej teksturze jest jakiś potwór ( nie wiem, może tak ma być ). Oświetlenie trochę mi wygląda jaby scena była reflektorem oswietlona ( z rozproszonymi brzegami ), dałbym więcej małych świateł, zwłaszcza od ognia pozatym jest bardzo dobrze, ale jeszcze dodałbym w oddali więcej szczegółów ( wiesz drzewka itp. ) bo jak się spojrzy za zamek ( i obok ) to jest puściutko. poobracałbym drzewa bo wyglądają za bardzo tak samo. no - to były moje sugestje jak poprawić pracę. jednocześnie zaznaczam, że jest bardzo, bardzo dobra więc to co ci napisałem nazwałbym dopieszczeniem pracy. Ale tło popraw natychmiast!!! ;-))
Master Kiełbaster Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 trochę ciężko odnaleźć tytułowe potworki. może daj ciemniejsze tło żeby był taki hardkorowy klimacik jak na drugim renderku z trawką
MF Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 Aniu C. Modele są naprawde bardzo ladne, tekstury tez swietne, ale nie zepsuj tej pracy takim oswietleniem. Te pochodnie wygladają naprawde ciekawie, na Twoim miejscu zmienilbym ich kolor na troche bardziej pomaranczowy. Druga sprawa zrezygnuj z oswietlenia dziennego. Niech ten atak odbedzie sie w klimacie nocnym. I nie chodzi mi o wszechobecna czern, raczej ciemno niebieski skylight, swiatla w oknach zamczyska, ogien pochodni taki jak teraz i delikatne swiatlo ksiezyca powinno nadac tej pracy tego czegos :) ... Naprawde nalegam do pojscia w kierunku takiego klimatu, ale to Twoja pracka wiec bedzie jak chcesz. Pozdrawiam.
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 a wokół zamczyska dałbym pochodznie z ogniem aby oświetlały zamek, oczywiście jeżeli zrobisz noc, pozdrawiam
Ania Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 hkropinski potwór na katapulcie ma być, tyle że powinien mieć jeszcze displacement a nie tylko diffuse. w tle na pewno dodam więcej objektów. malefatal kolor światełek zmienię. osobiście zastanawiałam się nad mgłą w tym stylu jak tu (kolor da się zmienić), ale pomysł z nocą też brzmi dobrze, spróbóję.
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 hkropinski potwór na katapulcie ma być, tyle że powinien mieć jeszcze displacement a nie tylko diffuse a czy ja napisałem, że potwora nie ma być? potwór jest świetny, a co do mgły to idealny pomysł! pozdrawiam
Leru Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 witam Aniu ponownie :) w pracy panuje jeden, wielki chaos... maszyny giną gdzieś w gąszczu. Myśle, że kolorami i paroma dobrze ustawionymi światłami można wiele zdziałać.
wesoledi Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 moze kapke gina, ale mozna bardzo szybko doszukac sie istotnych elementow. a ten gaszcz mi nie przeszkadza, wrecz przeciwnie, dzieki temu kompozycja nabiera pewnego smaczku i o wiele lepiej patrzy sie na taka scenke gdzie zadbano o takie roznego rodzaju detale. czekam na wiecej i wieksze :)
Falcrum Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 Od początku ogladam ten wątek...i z kazdym update rośnie we mnie pewność, ze końcowa scena będzie świetna ;) Ładne kolorki, fajne modele, oryginalność...to jest to :)
MF Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 Aniu C: Oczywiscie, ze noc, ale troszke jasniej i wiecej niebieskiego;)... http://www.joshushund.com/terragen_01-06/blue_night_poster_1024.jpg
Pionier Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 "swiatla w oknach zamczyska" zrobilbym w stylu, (malo widac, wiem:P ): http://www.lordoftherings.net/media/desktops/effects_helmsdeep_1280.jpg zerknij tez tutaj (bo nie wszystko trzeba robic w 3D, w 2D czasami lepiej i szybciej to wyjdzie): Matte Painting Tips and Tricks: Day-for-night lighting walkthrough video. http://www.mattepainting.org/forum/viewtopic.php?t=160 Matte Painting Challenges: Day for Night http://www.mattepainting.org//forum/viewtopic.php?t=114 pozdrawiam
jaras Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 Aniu - nocna wersja lepsza , ognie robią fajny klimat. Tylko niebo taki jak dał malefatal i będzie cool . pozdrawiam
Ania Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 dzięki za linki, bardzo pomogły. dorzucam nietoperze, a nad niebem pracuję.
MF Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 Hmm, a mozna prosic o troche wiekszy obrazek :> ?
Ania Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 można, dodałam większą wersje w tamtym poscie, ale one nie będą i tak widoczne w tej wielkości, dla tego też nie są wymodelowane zbyt dokładnie.
MF Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 Teraz to cos widzie :)... Naprawde bardzo ladnie. Trzymam kciuki :)
Ania Napisano 6 Sierpień 2005 Autor Napisano 6 Sierpień 2005 od jutra będzie 5 tygodni przerwy i zastoju, ale myślę że tak mniej więcej to już prawie jest. w tym przede wszystkim nie ma motion blur na stworku znajdującym się w powietrzu, postaram się jeszcze do wyjazdu poprawić.
Rekomendowane odpowiedzi