Napisano 27 Czerwiec 200519 l Witam Postanowilem zabrac ze za nowy temat ktory zwac sie bedzie "kto umie latac?" scenka przedstawiac bedzie instruktora skokow na bungee. Ow PAN bedzie pokazywal swoim uczniom jak skakac z zachowujac szczegolne srodki bezpieczenstwa!!
Napisano 27 Czerwiec 200519 l Ciekawy temat, mam podobny w glowie tylez tylko ze moj koles bedzie chcial latac no ale cos mu nie bedzie wychodzilo :D . czekam na pierwsze efekty Twojej pracy...
Napisano 27 Czerwiec 200519 l Autor na poczatku zaczne robic pana instruktora. bede tutaj kozystac z tych rzutow (z powodu braku lepszych):
Napisano 28 Czerwiec 200519 l Autor simple_man fabryke bede robil rowniez tyle ze ona jest projektem ktorego moge nie skaczyc w czasie trwania bitwy z powodu bbraku umiejatnosci.. ale bede te 2 prace robil naprzemiennie
Napisano 28 Czerwiec 200519 l Autor a wiec pobawilem sie chwilke (bo czas sie zaczac uczyc na jutrzejszy egzamin) i wyszło mi cos takiego.. z zalozenia powinny byc to nogi ale wiem ze do tego duzo im brakuje,, poradzcie mi co trzeba porobic by bylo OK PS jest to moja pierwsza noga wiec delikatnie ups... podmienil mi sie pliczek i teraz jest nowsza aktualizacja w tym miejscu.. sorki niedlugo to zmienie
Napisano 28 Czerwiec 200519 l wolfe -> no ale chyba inaczej rozmawialiśmy na GG. Jeśli nie będziesz kończył w czasie Bitwy to przenoszę do WIPa. Bitwa to nie WIP!
Napisano 28 Czerwiec 200519 l Autor wolfe -> no ale chyba inaczej rozmawialiśmy na GG. Jeśli nie będziesz kończył w czasie Bitwy to przenoszę do WIPa. Bitwa to nie WIP! zmienilem swoje wyobrazenie o fabryce i mysle ze powinienem ja skaczyc :) skacze jedno i drugie jesli pozwolisz
Napisano 28 Czerwiec 200519 l Czemu taki paker ma taką talię? Jak u osy normalnie.... :D Łydki i uda mu przypakuj. I w ogóle jakies referki by Ci się przydały...
Napisano 29 Czerwiec 200519 l Autor sesja sie skaczyla wiec wreszcie moge zabrac sie za bitwe!! dzisiaj zalaczam drobny dodatek.. dołaczylem ręce.. moze jeszcze dzisiaj zrobie glowe ale bardzo opornie idzie mi modelowanie czlowieka :( jesli by sie dalo to prosze o poprawki tej ze osobki
Napisano 29 Czerwiec 200519 l hej.. nie wiem jak bardzo początkujący jesteś... ale jeżeli bardzo tak jak piszesz to całkiem nieźle wydaje mi sie ci idzie... gostek po prostu jak widzisz wygląda jak nadmuchany balon :) zrób trochę wgłębień.. mięśni.. zaostrz bardziej krawędzie i będzie świetnie.. jeśli szukasz referek poszukaj na jakiejś stronie z kulturystami (wiem trzeba sie naoglądać tylu facetów...brrr hehe)oczywiście nie musisz robić mięśniaka ale będziesz wiedział gdzie jaki mięsień miej wiecej wrzucić :) pzdr
Napisano 29 Czerwiec 200519 l czy ten facio bedzie spadal na bandzi, czy poychal uczniow...w przepasc poz-am
Napisano 29 Czerwiec 200519 l Autor asfalton --> ten facio bedzie skakal na bungee pomiot --> spoko spoko moze teraz sie naogladam facetow ale potem bede robil jeszcze 2 laski wiec ich sie naogladam 2x wiecej :) jezeli chodzi o miesnie to chyba jeszcze je porobie ale najpierw glowa mnie czeka potem szczegoliki
Napisano 18 Lipiec 200519 l Autor udalo mi sie troche w maxie popracowac wiec zamieszkam kolejna aktualizacje... niestety nie mam za duzo czasu na te przyjemnosci wiec wszystko idzie raczej powoli i slamazarnie..
Napisano 18 Lipiec 200519 l Autor aaaa.. dodaje jeszcze moscik.. tyle ze nie wiem czy przypadkiem nie przeksztalci sie w góre
Napisano 19 Lipiec 200519 l Ludziki są całkiem całkiem i myślę, że niekoniecznie musisz iść w stronę ultra realizmu z ich wyglądem. Wydaje mi się, że takie kreskówkowe postaci są bardzo dobre do tego co chcesz przedstawić. Most jest jeszcze zbyt prosty żeby go komentować. Do dzieła, czekam na aktualizacje.
Napisano 19 Lipiec 200519 l zgadzam się z poprzednikiem na temat postaci :D Ale mam droble "ale" (:P) co do stóp faceta, moze to wina perspektywy ale strasznie płaskie sę wydają. A tak to poza tym fajne ludzie :P Powodzenia przy texturowaniu ;)
Napisano 19 Lipiec 200519 l Autor tutaj male pokolorowanie.. TO NIE JEST tekturowanie a bynajmiej nie koniec.. tyle ze jeszcze teksturowac nie umiem.. ps.. napiszcie mi tu cos, jakies rady albo cokolwiek.. ja jestem poczatkujacy ich potrzebuje
Napisano 19 Lipiec 200519 l troche dziwne ma cycki:D, no a wlosy moglabys zrobic za pomoca jakiegos dobrego plugina, np ornatrix
Napisano 21 Lipiec 200519 l Autor widze ze wszyscy sie tutaj rozpisuja... hmmm.. moze temat nie ciekawy... szkoda szkoda..
Napisano 21 Lipiec 200519 l no i fajne postacie, wyraźna różnica między kobietą, a facetem :) zrób coś może tylko z rękami bo bardzo płasko wyglądają, dobierz im ciekawe kolory (bo teraz nie bardzo są) i jedziesz dalej.
Napisano 21 Lipiec 200519 l no dokladnie..popracuj nad ich dłoniami bo strasznie plaskie,a tak ogolnie to spoko:)
Napisano 21 Lipiec 200519 l ten koleś jest naprawdę niezły :) babka nie w moim guście więc nie wiem hehe:P nie no babce mozesz lekko poprawić dydki i włosy.. bo raczej wyglada jakby wyszła prosto z wody... użyj albo ornatrixa albo wymodeluj je bardziej "puszysto" i po oteksturowaniu powinny wyglądać ok... no i dłoniom nadaj pełniejszych kształtów pzdr
Napisano 21 Lipiec 200519 l troche dziwne ma cycki:D, no a wlosy moglabys zrobic za pomoca jakiegos dobrego plugina, np ornatrix Potwierdzam, babeczka ma dziwne cycki. Dziwne cycki alert! Zrób jej normalne cycki. Dziwne cycki ---> normalne cycki. W tym kierunku musisz iść. Czekam dalej...
Napisano 15 Sierpień 200519 l Autor witam.. dawno mnie tutaj nie bylo ale niestety nie mialem czasu na bitwe z czego bardzo ubolewam.. dokonalem dzisiaj malych zmian w moscie bo poprzedni mi sie nie podobal oto efekt
Napisano 15 Sierpień 200519 l Pozwolę sobie na komentarz do tego mostu. Jest jakieś 1700000000023 razy lepszy od poprzedniego ale musisz popracować nad miejscami łączenia się elementów. Nie może być tak, że przęsła wnikają w siebie. Muszą być miejsca lączenia (śruby, nity, łapy, etc.). Diabeł tkwi w szczegółach a ten mostek warto dopracować.
Napisano 15 Sierpień 200519 l A te dłonie wyglądają jak z drewna więc radze to poprawić bo nie wiem jak je później zegniesz :P
Napisano 15 Sierpień 200519 l Autor apropo dloni... troche je poprawilem ale teraz jeszcze postaci nie bede tu zamieszczac bo najpierw chce je oteksturowac ale... najpierw musie sie tego nauczyc :D dodaje moscik z prosta makieta terenu...
Napisano 15 Sierpień 200519 l ładnie, ale zieleń ( szczególnie drzewa ) nierealne. pod mostem bedzie woda? pozdrawiam
Napisano 17 Sierpień 200519 l Autor nowy update... w sumie to niewiele sie zmienilo ale zawsze to cos.. Leleń ---- > A co to jest Dof?? gdzies to slyszalem ale gdzie.... hmmm jezeli chodzi o ujecie to chyba bedzie w srodku mostu.. szczeze mowiac jeszcze o tym nie myslalem... (cholercia)
Napisano 17 Sierpień 200519 l hemmm woda wyglada jak parkiet, no i jakas texturka mostu by sie przydala bo sie zre narazie z reszta :] to tak w ramach linku z shouta :D
Napisano 17 Sierpień 200519 l fajny cien na wodzie:P nie wiem/pamietam jaki jest pomysl, ale jesli ma byc przedstawiony z takiego ujecia to bedziesz musial popracowac nad tym mostem, szczegolnie nad ta 1 planowa rura co idzie w pol-kola, nie potrzebny mesh-smoth? ale mozesz zrobic to dofem, jesli akcja ma byc na srodku mosta to dasz dofa zeby nie bylo widac tak blisko tej "poreczy" i klopot z glowy;) podoba mi sie teren, drzewka troszke gorzej. ale pracuj dalej, powodzenia. pozdr
Napisano 17 Sierpień 200519 l woda i drzewa psuja efekt. DoF to Depth of Field czyli glebia ostrosci, mozesz skupic ostrosc obrazu na konkretnym obiekcie a np. reszte rozmyc
Napisano 6 Wrzesień 200519 l Mogles walnac jakis most Calatrav'y, byloby ciekawiej. :) Narazie jest calkiem dobrze, ale dodaj GI jakies. :) pozdrawiam