Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam zamiar wykonacenę rodem ze świata Warhammera 40000. Nie mam konceptu ( w postaci grafiki) do końca jak to będzie wyglądao, ale w przyblizeniu:

 

Połączone siły Space Marine i Imperial Guard atakują bazę Orków, gdzies w zrujnowanym mieście. Dużo akcji, krwi, dymu, pocisków, ognia, wojaków...

Moja scena będzie przypominac tą:

 

 

tapeta9814f8qg.jpg

 

Główne modele, które będą w scenie to:

- Baneblade (Impreial Guard)

gwbaneblade21ht.jpg

- Dreadnought (Space Marines)

bloodangeldreadnoughtfurioso38.gif

- Ork

 

me00004532872f8gu.jpg

 

Pozdr

 

 

 

  • Odpowiedzi 167
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ooooooo mi to przypomina tylko lekko zmodyfikowaną wersje brytyjskiego czołgu mark1 z pierwszej wojny świtowej. chodzi mi o twoj render bo tamten drugi obrazek to juz zupełnie inną maszynę przedstawia :)

 

EDIT: ty zresztą widze wiesz jak wyglada ten czołg bo widze ze juz go modelowałeś :p :)

Napisano

Modelowałem wcześniej British Mark 8 :D Podobny nieco jest do tego co tu wymodelowałem...ale juz niedługo dodam reszte i juz podobieństwo nieco zagaśnie...:)

 

Pozdrawiam

Napisano

Update:

baneblade006m9ig.jpg

Posiedziałem troche. Dodałem:

-wiezyczke

-troche pancerza

-lampy

-granatniki

-wlaz od tylniej strony wiezyczki karabinow

- i pare jeszcze detali...

 

Jutro zabieram sie za: zbiorniki paliwa i gasienice :D

 

PS. Concept art sceny końcowej będzie w najblizszym czasie...

 

Pozdrawiam

Napisano

Swietny klimat i bardzo dobry modeling.

Czekam na kolejne updaty z niecierpliwoscia.

 

pozdrawiam i powodzenia zycze.

Napisano

UPDATE:

- srodkowa część została znacznie wyskalowana i przerobiona

- wielkie działo ( niezbędne będą poprawki w tylnej części, choć i tak w końcowej scenie nie będzie tego widać :P )

- zbiorniki paliwa

- układ wydechowy

- chłodnice silnika

- drobne detale

RENDER:

baneblade012f1ko.jpg

SIATKA:

baneblade009f9zo.jpg

 

Doszedłem do wniosku, ze w scenie końcowej to nie będzie jedyna "maszyna bojowa". Zamierzam po wymodelowaniu tego czołgu zabrać sie za Dreadnought'a, ktory takze znajdzie woje miejsce na scenie. Prawdopodobnie poza piechota (ktora modeluje Majker), "powolamy do życia" takze bohatera-comandera ( ktora postać...narazie niewaidomo). Scena końcowa prawdopodobnie będzie okraszona sporą akcją, wiec taka ilość modeli będzie niezbędna.

 

W tym momencie Majker zajoł się modelowaniem budynkow otoczenia. Efekty zobaczymy na dniach. Trooper narazie poszedł w odstawke ( ale nie na długo :D ).

 

Jutro zabieram sie do wymiany gąsienic na grubsze i wysadzone większa ilością detali ;). Ponadto mam zamiar skończyć modelowac wszystko po za gowną wiezą:D

 

No to byłoby na tyle news'ów na dziś.

 

Pozdrawiam :)

Napisano

hehe no no no, ladnie zazyna sie to prezentowac, bardzo dokladnie wykonany, az sie boje co bedzie dalej,,,: ], ile to ma poly? do tej pory, hehe aaa pytanie,, gasienice sa pod pancerzem, czy tylko w widocznych miejscach: }?,,pozdro

Napisano

:D...Dalej będzie jeszcze wiecej detali !! hehehe. Poly uff...:/ ponad 100tys (ale i tak wycinam wszedzie gdzie nie widać polygony :| ). Jak domodeluje wszystko to postaram sie jeszcze nieco odchudzić ;). Gąsiorki sa oczywiście tylko w miejcach widocznych, ale gdyby zaistniała potrzeba ( albo gdy by m odbiło, bo sporo maja poly :P ) moge je dorobić i daje wam głowe, ze by pasowały ;) hehehe...

 

Pozdrawiam

Napisano

Aaaaa!!!

Cudowne.

Wprawdzie nie ma tu jakis przesadnie trudnych czesci do modelowania (z calym szacunkiem), ale wyglada pieknie. ;)

Jeszcze Dreadnought dojdzie... prawie orgazm. :P

Jak tekstury beda takie jak model, to bede spokojny o final. :)

 

pozdrawiam

Napisano

Dzięki za komenty :)

RA - Masz racje, nie ma wiekszego probolemu z modelowaniem. Same proste bryły. Własnie dlatego lubię robić pojazdy wojskowe :D Nie przesadzaj z tym finałem...do niego jeszcze długa droga, a konkurencja nie śpi..:D Teksturki...juz sie boję :P

 

Zabieram sie do roboty :)

 

Pozdr

Napisano

UPDATE:

Tym razem minimalne ( ciazki dzień na modelowanie :| )

- kolejne 2 rury wydechowe

- poprawki na chłodnicy silnika

- wizjer za działem

- troche pancernych pyt

- i to co mi najwiecej czasu zajeło - poprawa gsiorkow. Poczatkowo kombinowałem zupenie nowe, ale potem doszedłem do wniosku ze przerobie te co mam...i chyba przy nich juz zostane.

Render:

baneblade014f1dn.jpg

baneblade014ff3oa.jpg

 

Sorki, ze tak mało. Jutro będzie więcej ;)

 

Pozdr

Napisano

Nie no mi się płakac chce jak to widze i ze wzruszenia (warhammer) i z zazdrości (model) ale nic czekam na tekstury wtedy napewno ujżycie nekrolog AGmakontsa ;)

Napisano

AGmakonts - hehe...tylko kto tu zaplaci za pochowek? :P

 

Update:

- nic wielkiego, poprostu poczatki głownej wiezyczki :P

 

Render:

baneblade015ff9dt.jpg

 

Jak nic mi jutro nie będzie przeszkadzało, to skończę modelować :)

Za teksturowanie zabiore sie po wymodelowaniu Drednougth'a :D

 

Pozdr

Napisano

Czołg świetny - czuję się bardzo zagrożony z racji takiej że sam muszę wymodelować czołg bądź też kanonierkę - z Tobą nie mam szans :)

Napisano

Może i będę wieprzu, ale ja tam nie rajcuje się kopiowaniem figurek, fotek itp. Choć ful szacun za wierność co do oryginału bo figurkę akurat widziałem na realu:)

Napisano

Witam Szanownych forumowiczów. Oto mój obiecany update :D Więc tak Zarzucam dziasiaj renderka Żołnierzy , którzy są

 

 

 

 

 

w stępnym etapie modelowania. To sa ogólne wersje robocze.. dużo jeszcze przed nimi czeka... PLanowane sa zmiany co do górnej części chełmów oraz przednich osłon Kamizelek yhym.. Oraz zarzucam renderka .. Budowli która bedzie wkomponowana w scenerii z innymi sarymi.. poburzonymi budowlami .. Klimat bardzo mroczny ... hehe .. ups i tak juz dużo zdradziłem ..

 

test03tors6gg.jpg

 

a tutaj budynek we wstepnej fazie modelowania

 

budynekretusz01resize2bz.jpg

 

Pozdrawiam :)

Napisano

Bojar - Raczej takich cacek to nie zobaczysz w rzeczywistym świecie....na szczęście :P

RA - Narazie to mozesz zwiedzać ten temat...:P

AGmakonts - Nie ma sprawy :) Będzie tapetka :D

ArTooRo - :) Działaj i nie patrz sie na mnie. Wkońcu to zabawa ( ja tak tą bitwe traktuje) i nauka. :)

urban - Dokładnie o to chodzi. Duzo detali...tak jak to jest w świecie Warhammera :D

r2d2 - w sumie miałem robić coś własnego projektu, jednak gdy pograłem sobie troche w Warhammer 40000: Dawn of War... zakochałem sie w maszynach z tego świata. Postanowiłem wymodelowac BaneBlade :). Regulamin nie zabrania wzorowania sie na fotkach, czy tez modelach...Pozatym jak pewnie zauwazyłeś, to nie jest wierna kopia tego modelu...pozmieniałem troche...według własnych upodobań :P

 

Majker - super, ze update dałeś :D Moje zdanie znasz...

 

Z mojej strony musze powiedzieć, ze mogę przez pare dni nie dawać updatow - chyba zachorowałem i dosownie nie mam sił siedzieć przed komputerem :/ Spokojnie to tylko kwestia 2-3 dni ;)

 

Pozdrawiam !!

Napisano

RA - dzięki , ale jak wiadomo :> Duzo jeszcze czeka te postacie. PLanuje za okolo tydzien skonczyc modeling żołnierzy. Pojutrze zarzuce renderka skonczonej budowli.

 

Ania C- Dziękuje za uwage, zgadzam sie z Toba ze rzuca sie w oko ta elipsa. Zastosowana Operacja Boola :D:D Planuje odpowiednio zarzucic kosmetyczke tej budowli. (Jak wspomnialem wyżej wstępny etap) Co odpowiednio doda efekt Zniszczenia. :) Niedługo zrobie upgrad'a z nowymi renderami :)

 

Pozdrawiam i Dziękuje za posty :)

Napisano

Hmmm tak myśle nad tą dziurą jej kształt powinien zależeć od rodzaju broni, która go spowodowała ... np. plazma mogła by wytopic w budynku taką dziurę tylko trzeba by dodać coś ala stopiony metal na jej końcach :) powodzenia

Napisano

Witam :) Mały upgrade zwiazany z modelowaniem budowli. Zarzucam juz poprawiona wersje pierwszego budynku... (w sumie jeszcze male porawki zostana naniesione w wersji finalnej).

 

Pozdrawiam

 

budowla030ze.jpg

Napisano

RA- Przed tym jak zaczelismy Tworzyć modele, szukaliśmy pomysłów jak usytuaować główną jednostke bojową:d Mamy kilka pomysłów na układ.Jak skonczymy modeling. zaczniemy komponować. Co chwile dochodzą nowe pomysły że lepiej wyglądałoby to w takim układzie a potem w innym. Chcemy mieć na poczatku baze modeli a potem je zakomponować :) ... i jescze ewetualnie coś dodatkowego domodelować :) ... Pozdrawiam

Napisano

RA - Kompozycyjny koncept zrobimy jak skończymy podstawowe modele ( BaneBlade, Drednougth, Budynek i Trooper). Podem to wszystko sie ustawi tak jak w końcowej scenie i dorobi reszte otoczenia...Narazie modeling...

Wlaściwie powtarzam słowa Majkera...heh...:P

 

Ja wracam juz powoli do modelowania. Musiałem zrobić sobie małą przerwę, by trochę odpoczać od komputera. Właściwie to juz od 2 dni powracam, ale ciągle coś innego zajmuje mi czas. tak więc nie mam wiele nowego do pokazania.

 

Update:

- wieksza wieza o 30%

- detale na wiezy...

 

baneblade0161ou.jpg

 

Zmieniam nazwę tematu na hasło, które jest mottem Imperial Guard ( do tej nacji nalezy BaneBlade): "For the Emperor!"

Pozdrawiam !!

Napisano

no niezle :]

 

mam nadzieje ze myslicie nad texturowaniem bo z tymi kulkami bedzie ciezko, zagrajcie w "down of war" i zróbcie zgraje terminatorów kolo czolgu:]

praca naprawde dobra, nie wiem w jaki klimacie chcecie ja utrzymac, namawiam do troche mroczniejszego niz wh4k, cos takiego jak to

17167111178088890kn.th.jpg

Napisano

bardzo ladnie Wam idzie, ja mam pytanko czy mozecie wrzucic siatke tego zniszczonego budynku lub pare screenow z tego jak powstawal? :).

 

 

 

dawac dalej chlopaki wojaki !:)

 

Pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności