Skocz do zawartości

Moment Krytyczny : Ozyrys- Ostatnie pożegnanie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 526
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

brumugun - Dzieki za linka :) oczywiscie w maxie jest mental i jest ten tez material niestety stenka koncowa bedzie renderowana w vreju z naciskiem na plastycznosc pracki nie realistycznosc :) , bo w innym wypadku ja bym sie zajal skorkami pod frkiem :)

 

hindus - dzieki :) zapodajemy zapodajemy :)

 

No wiec wrzucam apdejta powoli powoli riguje sobie postacie, niestety juz coraz bardziej mysle o wakacjach na ktore trzeba gdzies sie udac :P

 

Jaras farciaz juz sie wygrzewa na polskich wybrzezach bałtyku ;)))) takiemu to dobrze ;D

 

Narazie malutko, jeszcze mam kilkanascie poprawek z wagami + reszta postaci ;)

krig1.jpgkrig2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

asfalton dzieki :)

 

Co do Twojego pytania to oczywiscie ze sie da ... :)

 

edit> preferences > camera > i tam bedziesz mial do wyboru kilkanasice kamer miedzy innymi maja, max , blennder itp

 

osobiscie preferuje kamerke z mirraj bardzo mi przypadla do gustu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dareg, hindus dzieki wam wszystko poprawiam i powoli jeszcze sprawdzam drugi raz i waguje :)

 

btw jakiemu tam mistrzowi... ale dzieki za slowa uznania :)

 

no i podrzucam ostatniego typka :)

 

Zapomnialem dodac ze wszsytkie te pozycje ktore ustawilem sa testowe zeby sprawdzic jak nam sie najwazniejsze stawiki zginaja :) (wyginam smialo cialo :D)

 

erig3.jpg

erig4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hinuds niewolnikow machnal Jarek :)

 

mysle ze w 4 godzinki mozna by bylo machnac tego typka no moze nawet mniej :)

Nad zbrushem zrobimy narade juz na konco na to nigdy nie jest za pozno, tylko ze z disp strasznie dlugo sie to wszystko liczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w kwesti spódnicy. Te fałdki coś chyba nie tak się zachowują. IMHO powinno być odwrotnie, tam gdzie jest naciągana (na nogach) powinny być fałdy, a tam gdzie jest naciągnięta (pomiędzy nogami) fałdek być nie powinno. Może się mylę. A zobaczymy jak całokształt zrobi wrażenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie jeszcze nic nie stanelo na przeszkodzie nawet o tym nie myslelismy porpsotu faldki wymodelowalem z mysla o ostatecznej pozie, mysle ze beda pasowaly poprostu + oszczednosc na siatce :)

 

W razie czego zawsze mozna zarzucic jakiegos simka czy cus :D albo podmodelowac :)

 

Dzieki za komentsy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe od razu mi się przypomina jak Hitlera robiłem "...ze beda pasowaly poprostu + oszczednosc na siatce" to żywcem mój tekst :D - powiem jedno: przy animacji i tak nie miałem potem szans korzystać z clotha, bo po prostu zależało nam strasznie na czasie, ale jeśli chodzi o statyczną scenkę to strasznie potem żałowałem że się na cloth nie skusiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cloth fx jest bardzo fajny, nawet nie musisz robić modelu, wystarczą dwa plajny które w cloth fx sklei i do tego dorobi szwy :D spódniczka była by zrobiona naprawdę całkiem szybko, tylko musiałbyś pokombinować z pozą początkową :D (zawsze jest jakieś ale)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe Kliment :)

 

Actimela jest pod dostatkiem poprostu wszystko co mielismy zrobic zostalo zrobione tzn nie do konca wywiazalismy sie z naszych zalozen no ale niestety czas i praca nie pozwolila :)

 

Jarek jest na wakacjach do konca sierpnia on ma wszystkie czesci ukladanki u Siebie na dysku, bo to wlasnie on bedzie wszystko skladal do kupy :)

Ja porigowalem , pomodelowalem pomapowalem i porobilem jakies tam szkice :)

 

Za kilka dni rowniez ja sie udaje na odpoczynek (Boze dziekuje Ci!) od wrzesnia znowu zasypiemy updejtami, bo bedziemy mieli nowe sily.

 

Narazie poprostu nic wiecej nie moge wrzucic bo poprostu nie mam co :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie!!!

Nareszcie updaty :D Jeeeeej :D

 

btw: wiem że trochę spóźniona ta uwaga, ale przedtem nie zauważyłem :P Konsekwentnie nazywacie reliefy egipskie "freskami"... To błąd, fresk to technika malarska, polegająca na malowaniu specjalną farbą na mokrym jeszcze tynku :) (np. freski kaplicy sykstyńskiej).

 

To co pokazujecie to albo płaskorzeźby, albo reliefy, no ale w każdym razie nie freski ;)

 

Przepraszam za tą uwagę ale jako student Historii Sztuki musiałem to napisać ;) No ale to jedyna krytyka jaką mam do waszej pracy. :D

 

pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem texturkę szaty kapłana - może macie jakieś sugestie ?

ZiBi- włosy są całkiem do bani , nie jestem zadowolony - będziemy chyba modelowali i robili texturkami bo te wszystkie shagi i hairfx'y zamulają kompa

-będzie to mniej/więcej coś na kształt warkoczyków które są pospinane na końcach złotymi zakończeniami + jakaś ozdoba na głowie

wlosy1.jpg

d8a.jpg

szata-uv2a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wloski faktycznie jeszcze nie sa ok, za bardzo rozczochrane :) ale spoko, pewno w nastepnym update bedzie super, cialko mi sie tej pani podoba, ladna textura :)

 

dziadzio tez fajny, tylko czy aby na pewno szata kaplana byla taka hm 'chropowata' ? to przypadkiem nie powinno byc taki wygladzony material;)?

 

a moze mi sie tylko wydaje

ogolnie bardzo ladnie,

 

pozdro i spadam na meczyk

 

Pionier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności