Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 526
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość _Kreska_
Napisano

"dziadek bez oczu" nono motyw zacny ;)

Napisano

brumugun - Dzieki za linka :) oczywiscie w maxie jest mental i jest ten tez material niestety stenka koncowa bedzie renderowana w vreju z naciskiem na plastycznosc pracki nie realistycznosc :) , bo w innym wypadku ja bym sie zajal skorkami pod frkiem :)

 

hindus - dzieki :) zapodajemy zapodajemy :)

 

No wiec wrzucam apdejta powoli powoli riguje sobie postacie, niestety juz coraz bardziej mysle o wakacjach na ktore trzeba gdzies sie udac :P

 

Jaras farciaz juz sie wygrzewa na polskich wybrzezach bałtyku ;)))) takiemu to dobrze ;D

 

Narazie malutko, jeszcze mam kilkanascie poprawek z wagami + reszta postaci ;)

krig1.jpgkrig2.jpg

Napisano

asfalton dzieki :)

 

Co do Twojego pytania to oczywiscie ze sie da ... :)

 

edit> preferences > camera > i tam bedziesz mial do wyboru kilkanasice kamer miedzy innymi maja, max , blennder itp

 

osobiscie preferuje kamerke z mirraj bardzo mi przypadla do gustu :)

Napisano

dareg, hindus dzieki wam wszystko poprawiam i powoli jeszcze sprawdzam drugi raz i waguje :)

 

btw jakiemu tam mistrzowi... ale dzieki za slowa uznania :)

 

no i podrzucam ostatniego typka :)

 

Zapomnialem dodac ze wszsytkie te pozycje ktore ustawilem sa testowe zeby sprawdzic jak nam sie najwazniejsze stawiki zginaja :) (wyginam smialo cialo :D)

 

erig3.jpg

erig4.jpg

Napisano

No trochę rig siadł- dłoń od dołu się ściąga, z podbródkiem coś dziwnego no i cycki też mu jeżdżą. Modelik słodziutki (jak wszystkie zresztą).

Napisano

dzieki chlopaki nie zauwazylem nawet :)

 

co do cycorkow to chcialem zeby ich boki ragowaly na ruchy rekoma + ruchy kregoslupa :)

 

ide powagowac to wszystko jeszcze :D

Napisano

nie wiem wszystkie umarlaki maja dziwne miny :D ale wiadomo ze one sie jeszcze zmienia w ostatecznosci, po 2 gie jeszcze nie wiadomo tak naprawde ile tych niewolnikow bedzie widac dlatego modele narazie sa takie a nie inne ;)

Napisano

ostatni pan fajowo by wyglądał po zbrushu :] mógłbys z niego umarlaka zajefajnego zrobić :] powiedz klicek ile ci zajmuje śrenio zrobienie takiego modeliku jak ten ostatni - samo modelowanie ?

Napisano

Hinuds niewolnikow machnal Jarek :)

 

mysle ze w 4 godzinki mozna by bylo machnac tego typka no moze nawet mniej :)

Nad zbrushem zrobimy narade juz na konco na to nigdy nie jest za pozno, tylko ze z disp strasznie dlugo sie to wszystko liczy :)

Napisano

ehh to zostawisz kompa na noc i będzie gotowe z rańca ;) pokaz jeszcze coś bo naprawde ciekawie to wyglada - ostatnio ćwiczyłem sobie wingsa ale jak narazie silo rulez przynajmniej dla mnie ;) bez urazy :]

Napisano

musze przyznac ze silo jest troszke lepsze od wingsa ale nie na tyle zebym za nie zaplacil :D:D

 

co do wrzucenia czegos to moze zaniedlugo bedzie new apdejt :)

Napisano

Ja w kwesti spódnicy. Te fałdki coś chyba nie tak się zachowują. IMHO powinno być odwrotnie, tam gdzie jest naciągana (na nogach) powinny być fałdy, a tam gdzie jest naciągnięta (pomiędzy nogami) fałdek być nie powinno. Może się mylę. A zobaczymy jak całokształt zrobi wrażenie :D

Napisano

A co gdyby zrobić spódnicę jakimś clothem albo czymś podobnym? (może się powtarzam - jeśli tak to sorry) znaczy domyślam się, że braliście taką możliwość pod uwagę, ale co stanęło na przeszkodzie?

 

Pozdrawiam i 3mam kciuki!

Napisano

Narazie jeszcze nic nie stanelo na przeszkodzie nawet o tym nie myslelismy porpsotu faldki wymodelowalem z mysla o ostatecznej pozie, mysle ze beda pasowaly poprostu + oszczednosc na siatce :)

 

W razie czego zawsze mozna zarzucic jakiegos simka czy cus :D albo podmodelowac :)

 

Dzieki za komentsy :D

Napisano

Hehe od razu mi się przypomina jak Hitlera robiłem "...ze beda pasowaly poprostu + oszczednosc na siatce" to żywcem mój tekst :D - powiem jedno: przy animacji i tak nie miałem potem szans korzystać z clotha, bo po prostu zależało nam strasznie na czasie, ale jeśli chodzi o statyczną scenkę to strasznie potem żałowałem że się na cloth nie skusiłem.

Napisano

cloth fx jest bardzo fajny, nawet nie musisz robić modelu, wystarczą dwa plajny które w cloth fx sklei i do tego dorobi szwy :D spódniczka była by zrobiona naprawdę całkiem szybko, tylko musiałbyś pokombinować z pozą początkową :D (zawsze jest jakieś ale)

Napisano

co tu dużo pisać :) straszne gó*no wyszło!!

ŻARTUJE :P pracka świetna jest, trzymajcie klimat dalej a pierwsze miejsce murowane :)

Pzdr.

Napisano

Kurcze tylko pozazdroscic..Wspanial robota chlopaki!!! Jednak pozwole sobie cos zauwazyc. Ten ostatni koleszka ma chyba jak na swoja wage troche za chuda szyje..

 

to chyba wszystko :) pozdrawiam

 

miodzio!

Napisano

hehe Kliment :)

 

Actimela jest pod dostatkiem poprostu wszystko co mielismy zrobic zostalo zrobione tzn nie do konca wywiazalismy sie z naszych zalozen no ale niestety czas i praca nie pozwolila :)

 

Jarek jest na wakacjach do konca sierpnia on ma wszystkie czesci ukladanki u Siebie na dysku, bo to wlasnie on bedzie wszystko skladal do kupy :)

Ja porigowalem , pomodelowalem pomapowalem i porobilem jakies tam szkice :)

 

Za kilka dni rowniez ja sie udaje na odpoczynek (Boze dziekuje Ci!) od wrzesnia znowu zasypiemy updejtami, bo bedziemy mieli nowe sily.

 

Narazie poprostu nic wiecej nie moge wrzucic bo poprostu nie mam co :)

Napisano
woda to oczywiście BNT (Baltic Natural Tools ;)
Widzialem ten plugin w akcji tego lata. Naprawde niezly. I to w wiekszosci polska robota.

 

pozdrawiam ;)

Napisano

Świetnie!!!

Nareszcie updaty :D Jeeeeej :D

 

btw: wiem że trochę spóźniona ta uwaga, ale przedtem nie zauważyłem :P Konsekwentnie nazywacie reliefy egipskie "freskami"... To błąd, fresk to technika malarska, polegająca na malowaniu specjalną farbą na mokrym jeszcze tynku :) (np. freski kaplicy sykstyńskiej).

 

To co pokazujecie to albo płaskorzeźby, albo reliefy, no ale w każdym razie nie freski ;)

 

Przepraszam za tą uwagę ale jako student Historii Sztuki musiałem to napisać ;) No ale to jedyna krytyka jaką mam do waszej pracy. :D

 

pozdrawiam :D

Napisano

1 przymiarki do włosów. Robiłem je za pomocą maxowego hairfx'a

ziomuś - dzięki za zwrócenie uwagi - masz rację oczywiście chociaż freski też będą :)

 

wlosy-hairfx.jpg

wlosy-hairfx1.jpg

Napisano

zrobiłem texturkę szaty kapłana - może macie jakieś sugestie ?

ZiBi- włosy są całkiem do bani , nie jestem zadowolony - będziemy chyba modelowali i robili texturkami bo te wszystkie shagi i hairfx'y zamulają kompa

-będzie to mniej/więcej coś na kształt warkoczyków które są pospinane na końcach złotymi zakończeniami + jakaś ozdoba na głowie

wlosy1.jpg

d8a.jpg

szata-uv2a.jpg

Napisano

wloski faktycznie jeszcze nie sa ok, za bardzo rozczochrane :) ale spoko, pewno w nastepnym update bedzie super, cialko mi sie tej pani podoba, ladna textura :)

 

dziadzio tez fajny, tylko czy aby na pewno szata kaplana byla taka hm 'chropowata' ? to przypadkiem nie powinno byc taki wygladzony material;)?

 

a moze mi sie tylko wydaje

ogolnie bardzo ladnie,

 

pozdro i spadam na meczyk

 

Pionier

Napisano

Zaprawde powiadam wam, wypas niesamowity, postaci do cholery i będzie Git praca :D

 

ps. Keep it Up :P Aha Klicek załóż tą ręke dziadka tak za plecy , było by może fajniej :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności