Gość _Kreska_ Napisano 12 Sierpień 2005 Napisano 12 Sierpień 2005 "dziadek bez oczu" nono motyw zacny ;)
brumugun Napisano 13 Sierpień 2005 Napisano 13 Sierpień 2005 No narazie materiał dziadka wygląda przeciętnie, nie czytałem całego thread'a i nie wiem w czym będziecie renderować, polecam mental ray'a i jego materiał misss fast skin (nie wiem czy w maxie jest ale powinien być :) ) link, prezentacja shader'ka : http://www.lysator.liu.se/~zap/sss/skin-shading-demo-new.mov
Hindus Napisano 14 Sierpień 2005 Napisano 14 Sierpień 2005 hehe pouczają samego klicka ;) zapodajcie jakies świeże renderki bo nudy i na forum nie ma co oglądac ;)
KLICEK Napisano 14 Sierpień 2005 Autor Napisano 14 Sierpień 2005 brumugun - Dzieki za linka :) oczywiscie w maxie jest mental i jest ten tez material niestety stenka koncowa bedzie renderowana w vreju z naciskiem na plastycznosc pracki nie realistycznosc :) , bo w innym wypadku ja bym sie zajal skorkami pod frkiem :) hindus - dzieki :) zapodajemy zapodajemy :) No wiec wrzucam apdejta powoli powoli riguje sobie postacie, niestety juz coraz bardziej mysle o wakacjach na ktore trzeba gdzies sie udac :P Jaras farciaz juz sie wygrzewa na polskich wybrzezach bałtyku ;)))) takiemu to dobrze ;D Narazie malutko, jeszcze mam kilkanascie poprawek z wagami + reszta postaci ;)
asfalton Napisano 14 Sierpień 2005 Napisano 14 Sierpień 2005 fajna poza(bjutiful), a jeszcze jedno czy da sie w Wings 3D ustawic interface maxa? Chodzi mi glownie o nawigacje w viewporcie
KLICEK Napisano 14 Sierpień 2005 Autor Napisano 14 Sierpień 2005 asfalton dzieki :) Co do Twojego pytania to oczywiscie ze sie da ... :) edit> preferences > camera > i tam bedziesz mial do wyboru kilkanasice kamer miedzy innymi maja, max , blennder itp osobiscie preferuje kamerke z mirraj bardzo mi przypadla do gustu :)
Pionier Napisano 14 Sierpień 2005 Napisano 14 Sierpień 2005 zarowno u pana jak i pani cos jest nie tak w okolicach kostki u nogi, bardzo nienaturalnie to wyglada, reszta chyba ok pozdro Pionier :*
KLICEK Napisano 14 Sierpień 2005 Autor Napisano 14 Sierpień 2005 Thenx Pionierku zaraz podskocze do maxa oblukac i poprawic :*
dariusz Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 ja sie nie znam, ale polaczenie uda z kolanem wydaje mi sie szwankowac...:) (jak mozna mistrza poprawiac?:D)
Hindus Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 w ostatnim screenie cos kostka na stopie i kolano szwankuje ale i tak wiem ze poprawicie :] full respect :]
KLICEK Napisano 15 Sierpień 2005 Autor Napisano 15 Sierpień 2005 dareg, hindus dzieki wam wszystko poprawiam i powoli jeszcze sprawdzam drugi raz i waguje :) btw jakiemu tam mistrzowi... ale dzieki za slowa uznania :) no i podrzucam ostatniego typka :) Zapomnialem dodac ze wszsytkie te pozycje ktore ustawilem sa testowe zeby sprawdzic jak nam sie najwazniejsze stawiki zginaja :) (wyginam smialo cialo :D)
RK Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 No trochę rig siadł- dłoń od dołu się ściąga, z podbródkiem coś dziwnego no i cycki też mu jeżdżą. Modelik słodziutki (jak wszystkie zresztą).
KLICEK Napisano 15 Sierpień 2005 Autor Napisano 15 Sierpień 2005 dzieki chlopaki nie zauwazylem nawet :) co do cycorkow to chcialem zeby ich boki ragowaly na ruchy rekoma + ruchy kregoslupa :) ide powagowac to wszystko jeszcze :D
ReflectVision Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 ten ostatni jest troche niedorozwiniety chyba :)
KLICEK Napisano 15 Sierpień 2005 Autor Napisano 15 Sierpień 2005 nie wiem wszystkie umarlaki maja dziwne miny :D ale wiadomo ze one sie jeszcze zmienia w ostatecznosci, po 2 gie jeszcze nie wiadomo tak naprawde ile tych niewolnikow bedzie widac dlatego modele narazie sa takie a nie inne ;)
ReflectVision Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 ten niewolnik ma wieksze łydki niz pudzianowski :)
Hindus Napisano 16 Sierpień 2005 Napisano 16 Sierpień 2005 ostatni pan fajowo by wyglądał po zbrushu :] mógłbys z niego umarlaka zajefajnego zrobić :] powiedz klicek ile ci zajmuje śrenio zrobienie takiego modeliku jak ten ostatni - samo modelowanie ?
KLICEK Napisano 16 Sierpień 2005 Autor Napisano 16 Sierpień 2005 Hinuds niewolnikow machnal Jarek :) mysle ze w 4 godzinki mozna by bylo machnac tego typka no moze nawet mniej :) Nad zbrushem zrobimy narade juz na konco na to nigdy nie jest za pozno, tylko ze z disp strasznie dlugo sie to wszystko liczy :)
Hindus Napisano 16 Sierpień 2005 Napisano 16 Sierpień 2005 ehh to zostawisz kompa na noc i będzie gotowe z rańca ;) pokaz jeszcze coś bo naprawde ciekawie to wyglada - ostatnio ćwiczyłem sobie wingsa ale jak narazie silo rulez przynajmniej dla mnie ;) bez urazy :]
KLICEK Napisano 16 Sierpień 2005 Autor Napisano 16 Sierpień 2005 musze przyznac ze silo jest troszke lepsze od wingsa ale nie na tyle zebym za nie zaplacil :D:D co do wrzucenia czegos to moze zaniedlugo bedzie new apdejt :)
Bacry Napisano 17 Sierpień 2005 Napisano 17 Sierpień 2005 Ja w kwesti spódnicy. Te fałdki coś chyba nie tak się zachowują. IMHO powinno być odwrotnie, tam gdzie jest naciągana (na nogach) powinny być fałdy, a tam gdzie jest naciągnięta (pomiędzy nogami) fałdek być nie powinno. Może się mylę. A zobaczymy jak całokształt zrobi wrażenie :D
ArTooRo Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 A co gdyby zrobić spódnicę jakimś clothem albo czymś podobnym? (może się powtarzam - jeśli tak to sorry) znaczy domyślam się, że braliście taką możliwość pod uwagę, ale co stanęło na przeszkodzie? Pozdrawiam i 3mam kciuki!
KLICEK Napisano 18 Sierpień 2005 Autor Napisano 18 Sierpień 2005 Narazie jeszcze nic nie stanelo na przeszkodzie nawet o tym nie myslelismy porpsotu faldki wymodelowalem z mysla o ostatecznej pozie, mysle ze beda pasowaly poprostu + oszczednosc na siatce :) W razie czego zawsze mozna zarzucic jakiegos simka czy cus :D albo podmodelowac :) Dzieki za komentsy :D
ArTooRo Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 Hehe od razu mi się przypomina jak Hitlera robiłem "...ze beda pasowaly poprostu + oszczednosc na siatce" to żywcem mój tekst :D - powiem jedno: przy animacji i tak nie miałem potem szans korzystać z clotha, bo po prostu zależało nam strasznie na czasie, ale jeśli chodzi o statyczną scenkę to strasznie potem żałowałem że się na cloth nie skusiłem.
KLICEK Napisano 18 Sierpień 2005 Autor Napisano 18 Sierpień 2005 w takim razie napewno zrobimy tescik z jakims simkiem :D
Bacry Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 cloth fx jest bardzo fajny, nawet nie musisz robić modelu, wystarczą dwa plajny które w cloth fx sklei i do tego dorobi szwy :D spódniczka była by zrobiona naprawdę całkiem szybko, tylko musiałbyś pokombinować z pozą początkową :D (zawsze jest jakieś ale)
Bhaal Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 co tu dużo pisać :) straszne gó*no wyszło!! ŻARTUJE :P pracka świetna jest, trzymajcie klimat dalej a pierwsze miejsce murowane :) Pzdr.
AGmakonts Napisano 19 Sierpień 2005 Napisano 19 Sierpień 2005 A ja se update'a domagam stanowczo bo az sie serce raduje i jednoczesnie usycha z zazdrosci jak sie patrzy na tekie modeliki ;P
wooka Napisano 19 Sierpień 2005 Napisano 19 Sierpień 2005 Kurcze tylko pozazdroscic..Wspanial robota chlopaki!!! Jednak pozwole sobie cos zauwazyc. Ten ostatni koleszka ma chyba jak na swoja wage troche za chuda szyje.. to chyba wszystko :) pozdrawiam miodzio!
kliment woroszyłow Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 oho! actimel sie skończył chłopakom! dawno updejta nie było! do spozywczego i dawać dawać! :D
KLICEK Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 hehe Kliment :) Actimela jest pod dostatkiem poprostu wszystko co mielismy zrobic zostalo zrobione tzn nie do konca wywiazalismy sie z naszych zalozen no ale niestety czas i praca nie pozwolila :) Jarek jest na wakacjach do konca sierpnia on ma wszystkie czesci ukladanki u Siebie na dysku, bo to wlasnie on bedzie wszystko skladal do kupy :) Ja porigowalem , pomodelowalem pomapowalem i porobilem jakies tam szkice :) Za kilka dni rowniez ja sie udaje na odpoczynek (Boze dziekuje Ci!) od wrzesnia znowu zasypiemy updejtami, bo bedziemy mieli nowe sily. Narazie poprostu nic wiecej nie moge wrzucic bo poprostu nie mam co :)
jaras Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 OK, wróciłem z wakacji :D było czadowo !! niebawem apdejty :) narazie podrowienia dlawszystkich forumowiczów !
Pionier Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 witam serdecznie po powrocie i czekam na nowe rendery !:)
kliment woroszyłow Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 hehe, to ty jaras w tej wodzie?:D actimel juz kupiłeś?:) tak? no to do pracy!!
jaras Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 woda to oczywiście BNT (Baltic Natural Tools ;) ) a ten w wodzie (przypakowany niemiłosiernie) to ja - of kors :D
Archangel Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 no nareszcie ! To nie do pomyslenia ze kazales nam tyle czekac na apdejty ;) ale tym razem dobrodusznie Ci wybaczamy :D tylko bierz sie do pracy !!
KoMic Napisano 1 Wrzesień 2005 Napisano 1 Wrzesień 2005 hehe a ja juz myslalem ze to jakas kolejna twoja praca w maxie: ], pozdro i czekam na wiecej
RA Napisano 1 Wrzesień 2005 Napisano 1 Wrzesień 2005 woda to oczywiście BNT (Baltic Natural Tools ;) Widzialem ten plugin w akcji tego lata. Naprawde niezly. I to w wiekszosci polska robota. pozdrawiam ;)
AGmakonts Napisano 1 Wrzesień 2005 Napisano 1 Wrzesień 2005 O tak BNT jest dobry no i co najwazniejsze realistyczny ale do rzeczy:P Miło Cie widzieć i znów liczyć casz do kolejnego update:P
arcade Napisano 1 Wrzesień 2005 Napisano 1 Wrzesień 2005 Świetnie!!! Nareszcie updaty :D Jeeeeej :D btw: wiem że trochę spóźniona ta uwaga, ale przedtem nie zauważyłem :P Konsekwentnie nazywacie reliefy egipskie "freskami"... To błąd, fresk to technika malarska, polegająca na malowaniu specjalną farbą na mokrym jeszcze tynku :) (np. freski kaplicy sykstyńskiej). To co pokazujecie to albo płaskorzeźby, albo reliefy, no ale w każdym razie nie freski ;) Przepraszam za tą uwagę ale jako student Historii Sztuki musiałem to napisać ;) No ale to jedyna krytyka jaką mam do waszej pracy. :D pozdrawiam :D
jaras Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 1 przymiarki do włosów. Robiłem je za pomocą maxowego hairfx'a ziomuś - dzięki za zwrócenie uwagi - masz rację oczywiście chociaż freski też będą :)
ZiBi_PL Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 hmm w egipice to wszycy mieli chyba teakie geste wlosy i prosto sciete grzywki ? narazie to wyglada jak z buszu :D
jaras Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 zrobiłem texturkę szaty kapłana - może macie jakieś sugestie ? ZiBi- włosy są całkiem do bani , nie jestem zadowolony - będziemy chyba modelowali i robili texturkami bo te wszystkie shagi i hairfx'y zamulają kompa -będzie to mniej/więcej coś na kształt warkoczyków które są pospinane na końcach złotymi zakończeniami + jakaś ozdoba na głowie
Pionier Napisano 3 Wrzesień 2005 Napisano 3 Wrzesień 2005 wloski faktycznie jeszcze nie sa ok, za bardzo rozczochrane :) ale spoko, pewno w nastepnym update bedzie super, cialko mi sie tej pani podoba, ladna textura :) dziadzio tez fajny, tylko czy aby na pewno szata kaplana byla taka hm 'chropowata' ? to przypadkiem nie powinno byc taki wygladzony material;)? a moze mi sie tylko wydaje ogolnie bardzo ladnie, pozdro i spadam na meczyk Pionier
wizz Napisano 4 Wrzesień 2005 Napisano 4 Wrzesień 2005 Zaprawde powiadam wam, wypas niesamowity, postaci do cholery i będzie Git praca :D ps. Keep it Up :P Aha Klicek załóż tą ręke dziadka tak za plecy , było by może fajniej :)
Rekomendowane odpowiedzi