Napisano 20 Lipiec 200519 l Witam Tematem pracki bedzie spalona kamienica. Na podworku znajda sie rozne pozostalosci z mieszkan, smieci, itp. Planuje pozno-popoludniowe slonce rzucajace swiatlo z lewej strony. Ta sciana na wprost ma na parterze takie odmienne okna i wejscie, poniewaz prawdopodobnie parter byl przerobiony na jakis sklep/warsztat czy cus. Wzorowalem sie na zdjeciach spalonej kamienicy z 1902r. znajdujacej sie w Warszawie, wiec jest tak, a nie inaczej. Czekam na uwagi. Pozdrawiam
Napisano 21 Lipiec 200519 l Witaj. wszystko jak narazie ladnie wyglada. doczepilbym sie tylko do powtarzajacych sie budynkow. Tzn Lewy i prawy jest taki sam. niczym sie nie rozni. Chyba ze tak jest i tak mialo byc wiec sorka. Czekam na kolejne rendery. Pozdrawiam
Napisano 22 Lipiec 200519 l Autor Malutenki apdejcik. Zrobilem te schodki, ale jakos nie jestem do nich przekonany. Co o nich myslicie?
Napisano 23 Lipiec 200519 l Autor Zaczalem robic podworko. Tu jest siatka: http://www.republika.pl/vegavin/galeria/kamienica_siatka.jpg Wiem, ze jest okropna, ale to moja trzecia praca w zyciu.
Napisano 25 Lipiec 200519 l Taaaa tylko straż robi potem porządki i dlatego tak wygląda ;) Praca ładna :) Podoba mi się klimat :)
Napisano 25 Lipiec 200519 l Autor Same nie i nie w czasie pozaru, ale zapewniam, ze mlodych amatorow demolki realizujacych swoje potrzeby niszczenia opuszczonych miejsc nigdy nie brakuje :)
Napisano 27 Lipiec 200519 l Autor Wzialem sie za teksturowanie. Na razie tylko czyste cegielki i nic wiecej. W zalaczniku zamieszczam schemat jak to zrobilem i pytam, czy dobrze kombinuje, bo jak na razie, to mapowanie i unwrapowanie to dla mnie dziedziny pelne tajemnic ;) Chodzi mi o to, czy dobrze sie do tego zabralem, czy moze nalezalo to zrobic inaczej, lepiej, prosciej czy cos w tym rodzaju.
Napisano 27 Lipiec 200519 l Autor Teraz wlasnie zauwazylem, ze schrzanilem mapowanie na rogach podmurowki.
Napisano 27 Lipiec 200519 l Vegavin -> chyba zes 3 razy tego samego posta napisal;)... Pracka niezla, niezla zadyma tam byla:) pozdr
Napisano 27 Lipiec 200519 l kadr aż prosi "zmień mnie, zmień mnie" ;) Strasznie nudne ujęcie, jakby niepomyślane, napewno masz już jakiś pomysł na ogólny klimat sceny, postaraj się go wydobyć nie tylko elementami otoczenia i obiektami ale ciekawym ich umieczsczeniem na 1,2,3 planie. Wykładów z kompozycji na tym forum już trochę było, warto przejrzeć :) Wiem że wzorujesz się na zdjęciach ale można by wprowadzić coś od siebie, napewno nie zaszkodzi :) Keep working Pozdrawiam
Napisano 27 Lipiec 200519 l ciekawy modelning dodaj jeszcze teksturki tak rzeby wyglądała na spaloną. Jedno mi się ni podoba jak się patrzy na jakąś spaloną kamienice to zreguły są jakieś uszkodzenia w strukturze bydynku . czasem nawet są dziury w ścianach.
Napisano 27 Lipiec 200519 l Sama kamienica z wyjątkiem okien nie wygląda na zniszczoną. Ja dodałbym np. jakieś poodpadane cegły. Myślę też, że namalowaie jakiegoś grafiti na murach mogłoby ciekawie wyglądać. Powodzenia w dalszej pracy.
Napisano 28 Lipiec 200519 l Autor tweety - jak mowilem, wzoruje sie na zdjeciu, a tam zadnych rynien nie ma, ale sam myslalem o ich dodaniu, wiec moze sie tu pojawia Leleń - tak wspaniale chodzil mi wczoraj net wspaniala droga radiowa i post nie chcial mi sie wyslac, wiec klikalem pare razy wyslij az w koncu zamknalem przegladarke a tu dzis patrze i wszystkie proby wyslania sie urzeczywistnily :) Vorek - no w sumie jeszcze nie jest to ostateczny kadr. Poczatkowo planowalem nisko kamere z jakims rupieciem na pierwszym planie, ale nie lubie w zdjeciach "walacych" sie murow wynikajacych z takiej perspektywy. Drugim pomyslem bylo zrobienie okna, przez ktore to by rozciagal sie widok na te kamienice. Ale na razie postanowilem oteksturowac to i potem poszukac dobrego kadru, cos dodac, cos ujac. urban, kris248 - oczywiscie to nie jest gotowa tekstura. bedzie zarowno opalenie, odymienie, syf, zacieki, mech, ptasie te no... ;) graffiti i takie tam inne smaczki. na razie czyste cegielki, bo walcze z mapowaniem. dzieki wszystkim za komentarze Pozdrawiam
Napisano 28 Lipiec 200519 l tak ujecie masz racje, ze troche nudne, mysle ze fajnie by wygladalo z gory tego budynku po lewej stronie:]
Napisano 31 Lipiec 200519 l Autor Popracowalem dzisiaj troche nad teksturka.Jeszcze nie jest skonczona. http://www.republika.pl/vegavin/galeria/temp/rlb3b_sm.jpg
Napisano 31 Lipiec 200519 l zacieki! definitywnie przydałby się tutaj pożądny zaciek na tym zwężeniu na murze
Napisano 1 Sierpień 200519 l Autor hmm, o jakim zwezeniu mowisz? bo zacieki planuje dac jeszcze na tej podmurowce i poprawic te na gorze, bo nie zabardzo je widac.
Napisano 1 Sierpień 200519 l chodziło mi właśnie o podmurówkę, nie wiedziałem jak to nazwać :D Edit: polecam tą stronkę jest naprawdę świetna ;]
Napisano 1 Sierpień 200519 l Autor aha, no bo w sumie to raczej rozszezenie w stosunku do calego budynku :) ps. niezla ta strona z tutorialami i blueprintami :D
Napisano 1 Sierpień 200519 l moim zdaniem za mało przypalona (za mało czarnego) i te smugi powinne wyraźnie z okien wylatywać a u ciebie są jakieś takie rozmazane
Napisano 1 Sierpień 200519 l Autor jesli chodzi o to opalenie, to na zdjeciu, na ktorym sie opieralem bylo tego znacznie mniej niz ja zrobilem. a dawac tego jeszcze wiecej chyba nie ma sensu, bo byloby za czarno. natomiast co do smug wylatujacych z okien to nie wylatuja z nich? :)
Napisano 1 Sierpień 200519 l coraz lepiej, lepiej, ale zrób coś czarnego aby było spalone do końca;-))
Napisano 1 Sierpień 200519 l pracak wyglada super ... przyciemnil bym tylko texture wookol okien taki na takim niewielkim promieniu pozdro
Napisano 1 Sierpień 200519 l qba - mozesz szerzej? co konkretnie masz na mysli? przeczytalem wszystkie wypowiedzi w tym temacie czy czasami ktos juz Ci tego nie powiedzial i kolega javor to samo zauwazyl :) moim zdaniem za mało przypalona (za mało czarnego) i te smugi powinne wyraźnie z okien wylatywać a u ciebie są jakieś takie rozmazane dokladnie o to mi chodziło, przpalenia powinny byc bardziej wyrazne oczywiscie moge sie mylić, ale wydaje mi sie ze dobrze napisalem ... Pozdrawiam
Napisano 1 Sierpień 200519 l pozwolisz qba ze posluze sie twoja fotka ? ;] bo mi tu pewien fragment cos nieodpowiada i nie wiem czy to bug czy tak ma byc to na niebiesko
Napisano 2 Sierpień 200519 l Autor qba - ok, teraz qmam :) Kakrotto13 - to jest bug i jeszcze go nie poprawilem. Robilem ten budynek jako editable mesh, potem przekonwertowalem do editable poly i chyba jeszcze raz do mesh i takie cus wyskoczylo.
Napisano 2 Sierpień 200519 l Wydaje mi się, że można łatwo to okno poprawić edytując triangulację ;) Często takie bugi powstają przy konwertowaniu z Mesh na Poly i odwrotnie ;) pzdr PS. Ładna pracka ;)
Napisano 2 Sierpień 200519 l bardzo fajnie , jak poprawisz te bledy co wyzej byly wymienione to bedzie ladnie, a sam model podworka super (śmiesznie z tym wiaderkiem wyskoczyles :D )
Napisano 8 Sierpień 200519 l zrob troche bardziej pobrudzon te białe schodzy bo za bardzo rzucaja sie w oczy przy tym wszytkim:p
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto