Vegavin Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Witam Tematem pracki bedzie spalona kamienica. Na podworku znajda sie rozne pozostalosci z mieszkan, smieci, itp. Planuje pozno-popoludniowe slonce rzucajace swiatlo z lewej strony. Ta sciana na wprost ma na parterze takie odmienne okna i wejscie, poniewaz prawdopodobnie parter byl przerobiony na jakis sklep/warsztat czy cus. Wzorowalem sie na zdjeciach spalonej kamienicy z 1902r. znajdujacej sie w Warszawie, wiec jest tak, a nie inaczej. Czekam na uwagi. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukasz2244 Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Witaj. wszystko jak narazie ladnie wyglada. doczepilbym sie tylko do powtarzajacych sie budynkow. Tzn Lewy i prawy jest taki sam. niczym sie nie rozni. Chyba ze tak jest i tak mialo byc wiec sorka. Czekam na kolejne rendery. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted July 22, 2005 Author Share Posted July 22, 2005 Malutenki apdejcik. Zrobilem te schodki, ale jakos nie jestem do nich przekonany. Co o nich myslicie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeav Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 ciekawy pomysł ale na razie wymaga dużo pracy... obyś dał radę pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted July 22, 2005 Share Posted July 22, 2005 ok wiec tak pokaz siatke:) a poaztym narazie bardzoladnie pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted July 23, 2005 Author Share Posted July 23, 2005 Zaczalem robic podworko. Tu jest siatka: http://www.republika.pl/vegavin/galeria/kamienica_siatka.jpg Wiem, ze jest okropna, ale to moja trzecia praca w zyciu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 straaaaasznie duże wiadro tam leży :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
chveti Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 jak okno ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted July 23, 2005 Author Share Posted July 23, 2005 nom, faktycznie troche za duze mi sie zrobilo :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted July 24, 2005 Author Share Posted July 24, 2005 Dorzucilem troche detali. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 ładnie, ale zadbaj aby były mocno podniszczone ściany, pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted July 25, 2005 Author Share Posted July 25, 2005 Troche nowych smieci na podworku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 po porzarze chyba rzeczy nie wypadaja z miszkan jak po wybuchu :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubu Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Taaaa tylko straż robi potem porządki i dlatego tak wygląda ;) Praca ładna :) Podoba mi się klimat :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted July 25, 2005 Author Share Posted July 25, 2005 Same nie i nie w czasie pozaru, ale zapewniam, ze mlodych amatorow demolki realizujacych swoje potrzeby niszczenia opuszczonych miejsc nigdy nie brakuje :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted July 27, 2005 Author Share Posted July 27, 2005 Wzialem sie za teksturowanie. Na razie tylko czyste cegielki i nic wiecej. W zalaczniku zamieszczam schemat jak to zrobilem i pytam, czy dobrze kombinuje, bo jak na razie, to mapowanie i unwrapowanie to dla mnie dziedziny pelne tajemnic ;) Chodzi mi o to, czy dobrze sie do tego zabralem, czy moze nalezalo to zrobic inaczej, lepiej, prosciej czy cos w tym rodzaju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted July 27, 2005 Author Share Posted July 27, 2005 Teraz wlasnie zauwazylem, ze schrzanilem mapowanie na rogach podmurowki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 nadal pusto... może zanim zaczniesz teksturowac to dodasz np: rynny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leleń Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Vegavin -> chyba zes 3 razy tego samego posta napisal;)... Pracka niezla, niezla zadyma tam byla:) pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 kadr aż prosi "zmień mnie, zmień mnie" ;) Strasznie nudne ujęcie, jakby niepomyślane, napewno masz już jakiś pomysł na ogólny klimat sceny, postaraj się go wydobyć nie tylko elementami otoczenia i obiektami ale ciekawym ich umieczsczeniem na 1,2,3 planie. Wykładów z kompozycji na tym forum już trochę było, warto przejrzeć :) Wiem że wzorujesz się na zdjęciach ale można by wprowadzić coś od siebie, napewno nie zaszkodzi :) Keep working Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
urban Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 ciekawy modelning dodaj jeszcze teksturki tak rzeby wyglądała na spaloną. Jedno mi się ni podoba jak się patrzy na jakąś spaloną kamienice to zreguły są jakieś uszkodzenia w strukturze bydynku . czasem nawet są dziury w ścianach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris248 Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Sama kamienica z wyjątkiem okien nie wygląda na zniszczoną. Ja dodałbym np. jakieś poodpadane cegły. Myślę też, że namalowaie jakiegoś grafiti na murach mogłoby ciekawie wyglądać. Powodzenia w dalszej pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted July 28, 2005 Author Share Posted July 28, 2005 tweety - jak mowilem, wzoruje sie na zdjeciu, a tam zadnych rynien nie ma, ale sam myslalem o ich dodaniu, wiec moze sie tu pojawia Leleń - tak wspaniale chodzil mi wczoraj net wspaniala droga radiowa i post nie chcial mi sie wyslac, wiec klikalem pare razy wyslij az w koncu zamknalem przegladarke a tu dzis patrze i wszystkie proby wyslania sie urzeczywistnily :) Vorek - no w sumie jeszcze nie jest to ostateczny kadr. Poczatkowo planowalem nisko kamere z jakims rupieciem na pierwszym planie, ale nie lubie w zdjeciach "walacych" sie murow wynikajacych z takiej perspektywy. Drugim pomyslem bylo zrobienie okna, przez ktore to by rozciagal sie widok na te kamienice. Ale na razie postanowilem oteksturowac to i potem poszukac dobrego kadru, cos dodac, cos ujac. urban, kris248 - oczywiscie to nie jest gotowa tekstura. bedzie zarowno opalenie, odymienie, syf, zacieki, mech, ptasie te no... ;) graffiti i takie tam inne smaczki. na razie czyste cegielki, bo walcze z mapowaniem. dzieki wszystkim za komentarze Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnZi Posted July 28, 2005 Share Posted July 28, 2005 tak ujecie masz racje, ze troche nudne, mysle ze fajnie by wygladalo z gory tego budynku po lewej stronie:] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted July 31, 2005 Author Share Posted July 31, 2005 Popracowalem dzisiaj troche nad teksturka.Jeszcze nie jest skonczona. http://www.republika.pl/vegavin/galeria/temp/rlb3b_sm.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 zacieki! definitywnie przydałby się tutaj pożądny zaciek na tym zwężeniu na murze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 hmm, o jakim zwezeniu mowisz? bo zacieki planuje dac jeszcze na tej podmurowce i poprawic te na gorze, bo nie zabardzo je widac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 chodziło mi właśnie o podmurówkę, nie wiedziałem jak to nazwać :D Edit: polecam tą stronkę jest naprawdę świetna ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 aha, no bo w sumie to raczej rozszezenie w stosunku do calego budynku :) ps. niezla ta strona z tutorialami i blueprintami :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 troche zmian w teksturze Link to comment Share on other sites More sharing options...
javor Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 moim zdaniem za mało przypalona (za mało czarnego) i te smugi powinne wyraźnie z okien wylatywać a u ciebie są jakieś takie rozmazane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 jesli chodzi o to opalenie, to na zdjeciu, na ktorym sie opieralem bylo tego znacznie mniej niz ja zrobilem. a dawac tego jeszcze wiecej chyba nie ma sensu, bo byloby za czarno. natomiast co do smug wylatujacych z okien to nie wylatuja z nich? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 coraz lepiej, lepiej, ale zrób coś czarnego aby było spalone do końca;-)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 wnetrze bedzie czarne ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 super, nie moge się doczekać końca, bo praca ciekawa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 dosyć ładnie tylko zadymienie niezgodne z rzeczywistością Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 qba - mozesz szerzej? co konkretnie masz na mysli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kakrotto13 Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 pracak wyglada super ... przyciemnil bym tylko texture wookol okien taki na takim niewielkim promieniu pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 qba - mozesz szerzej? co konkretnie masz na mysli? przeczytalem wszystkie wypowiedzi w tym temacie czy czasami ktos juz Ci tego nie powiedzial i kolega javor to samo zauwazyl :) moim zdaniem za mało przypalona (za mało czarnego) i te smugi powinne wyraźnie z okien wylatywać a u ciebie są jakieś takie rozmazane dokladnie o to mi chodziło, przpalenia powinny byc bardziej wyrazne oczywiscie moge sie mylić, ale wydaje mi sie ze dobrze napisalem ... Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kakrotto13 Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 pozwolisz qba ze posluze sie twoja fotka ? ;] bo mi tu pewien fragment cos nieodpowiada i nie wiem czy to bug czy tak ma byc to na niebiesko Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 okienko nie wycięte do konca :) :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kakrotto13 Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 to zapewne zniknie jak poprowadzisz troche ciec ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted August 2, 2005 Author Share Posted August 2, 2005 qba - ok, teraz qmam :) Kakrotto13 - to jest bug i jeszcze go nie poprawilem. Robilem ten budynek jako editable mesh, potem przekonwertowalem do editable poly i chyba jeszcze raz do mesh i takie cus wyskoczylo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 i po co tak skakałes :] ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamillM Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Wydaje mi się, że można łatwo to okno poprawić edytując triangulację ;) Często takie bugi powstają przy konwertowaniu z Mesh na Poly i odwrotnie ;) pzdr PS. Ładna pracka ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted August 2, 2005 Author Share Posted August 2, 2005 sie dopiero ucze :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 bardzo fajnie , jak poprawisz te bledy co wyzej byly wymienione to bedzie ladnie, a sam model podworka super (śmiesznie z tym wiaderkiem wyskoczyles :D ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegavin Posted August 8, 2005 Author Share Posted August 8, 2005 po malej przerwie wrzucam update Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReflectVision Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 no widze bledy poprawione :) teraz jest super :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
miwt Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 zrob troche bardziej pobrudzon te białe schodzy bo za bardzo rzucaja sie w oczy przy tym wszytkim:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now