Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Tematem pracki bedzie spalona kamienica. Na podworku znajda sie rozne pozostalosci z mieszkan, smieci, itp. Planuje pozno-popoludniowe slonce rzucajace swiatlo z lewej strony.

Ta sciana na wprost ma na parterze takie odmienne okna i wejscie, poniewaz prawdopodobnie parter byl przerobiony na jakis sklep/warsztat czy cus. Wzorowalem sie na zdjeciach spalonej kamienicy z 1902r. znajdujacej sie w Warszawie, wiec jest tak, a nie inaczej.

Czekam na uwagi.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 64
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witaj. wszystko jak narazie ladnie wyglada. doczepilbym sie tylko do powtarzajacych sie budynkow. Tzn Lewy i prawy jest taki sam. niczym sie nie rozni. Chyba ze tak jest i tak mialo byc wiec sorka. Czekam na kolejne rendery. Pozdrawiam

Napisano

Same nie i nie w czasie pozaru, ale zapewniam, ze mlodych amatorow demolki realizujacych swoje potrzeby niszczenia opuszczonych miejsc nigdy nie brakuje :)

Napisano

Wzialem sie za teksturowanie. Na razie tylko czyste cegielki i nic wiecej. W zalaczniku zamieszczam schemat jak to zrobilem i pytam, czy dobrze kombinuje, bo jak na razie, to mapowanie i unwrapowanie to dla mnie dziedziny pelne tajemnic ;) Chodzi mi o to, czy dobrze sie do tego zabralem, czy moze nalezalo to zrobic inaczej, lepiej, prosciej czy cos w tym rodzaju.

Napisano

kadr aż prosi "zmień mnie, zmień mnie" ;) Strasznie nudne ujęcie, jakby niepomyślane, napewno masz już jakiś pomysł na ogólny klimat sceny, postaraj się go wydobyć nie tylko elementami otoczenia i obiektami ale ciekawym ich umieczsczeniem na 1,2,3 planie. Wykładów z kompozycji na tym forum już trochę było, warto przejrzeć :)

 

Wiem że wzorujesz się na zdjęciach ale można by wprowadzić coś od siebie, napewno nie zaszkodzi :)

 

Keep working

 

Pozdrawiam

Napisano

ciekawy modelning dodaj jeszcze teksturki tak rzeby wyglądała na spaloną. Jedno mi się ni podoba jak się patrzy na jakąś spaloną kamienice to zreguły są jakieś uszkodzenia w strukturze bydynku . czasem nawet są dziury w ścianach.

Gość kris248
Napisano

Sama kamienica z wyjątkiem okien nie wygląda na zniszczoną. Ja dodałbym np. jakieś poodpadane cegły. Myślę też, że namalowaie jakiegoś grafiti na murach mogłoby ciekawie wyglądać. Powodzenia w dalszej pracy.

Napisano

tweety - jak mowilem, wzoruje sie na zdjeciu, a tam zadnych rynien nie ma, ale sam myslalem o ich dodaniu, wiec moze sie tu pojawia

 

Leleń - tak wspaniale chodzil mi wczoraj net wspaniala droga radiowa i post nie chcial mi sie wyslac, wiec klikalem pare razy wyslij az w koncu zamknalem przegladarke a tu dzis patrze i wszystkie proby wyslania sie urzeczywistnily :)

 

Vorek - no w sumie jeszcze nie jest to ostateczny kadr. Poczatkowo planowalem nisko kamere z jakims rupieciem na pierwszym planie, ale nie lubie w zdjeciach "walacych" sie murow wynikajacych z takiej perspektywy. Drugim pomyslem bylo zrobienie okna, przez ktore to by rozciagal sie widok na te kamienice. Ale na razie postanowilem oteksturowac to i potem poszukac dobrego kadru, cos dodac, cos ujac.

 

urban, kris248 - oczywiscie to nie jest gotowa tekstura. bedzie zarowno opalenie, odymienie, syf, zacieki, mech, ptasie te no... ;) graffiti i takie tam inne smaczki. na razie czyste cegielki, bo walcze z mapowaniem.

 

dzieki wszystkim za komentarze

 

Pozdrawiam

Napisano

jesli chodzi o to opalenie, to na zdjeciu, na ktorym sie opieralem bylo tego znacznie mniej niz ja zrobilem. a dawac tego jeszcze wiecej chyba nie ma sensu, bo byloby za czarno. natomiast co do smug wylatujacych z okien to nie wylatuja z nich? :)

Napisano
qba - mozesz szerzej? co konkretnie masz na mysli?

przeczytalem wszystkie wypowiedzi w tym temacie czy czasami ktos juz Ci tego nie powiedzial i kolega javor to samo zauwazyl :)

 

moim zdaniem za mało przypalona (za mało czarnego) i te smugi powinne wyraźnie z okien wylatywać a u ciebie są jakieś takie rozmazane

dokladnie o to mi chodziło, przpalenia powinny byc bardziej wyrazne

 

213232sg.jpg

oczywiscie moge sie mylić, ale wydaje mi sie ze dobrze napisalem ...

Pozdrawiam

Napisano

qba - ok, teraz qmam :)

Kakrotto13 - to jest bug i jeszcze go nie poprawilem. Robilem ten budynek jako editable mesh, potem przekonwertowalem do editable poly i chyba jeszcze raz do mesh i takie cus wyskoczylo.

Napisano

Wydaje mi się, że można łatwo to okno poprawić edytując triangulację ;) Często takie bugi powstają przy konwertowaniu z Mesh na Poly i odwrotnie ;)

pzdr

 

PS. Ładna pracka ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności