Vegavin Napisano 20 Lipiec 2005 Napisano 20 Lipiec 2005 Witam Tematem pracki bedzie spalona kamienica. Na podworku znajda sie rozne pozostalosci z mieszkan, smieci, itp. Planuje pozno-popoludniowe slonce rzucajace swiatlo z lewej strony. Ta sciana na wprost ma na parterze takie odmienne okna i wejscie, poniewaz prawdopodobnie parter byl przerobiony na jakis sklep/warsztat czy cus. Wzorowalem sie na zdjeciach spalonej kamienicy z 1902r. znajdujacej sie w Warszawie, wiec jest tak, a nie inaczej. Czekam na uwagi. Pozdrawiam
Lukasz2244 Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 Witaj. wszystko jak narazie ladnie wyglada. doczepilbym sie tylko do powtarzajacych sie budynkow. Tzn Lewy i prawy jest taki sam. niczym sie nie rozni. Chyba ze tak jest i tak mialo byc wiec sorka. Czekam na kolejne rendery. Pozdrawiam
Vegavin Napisano 22 Lipiec 2005 Autor Napisano 22 Lipiec 2005 Malutenki apdejcik. Zrobilem te schodki, ale jakos nie jestem do nich przekonany. Co o nich myslicie?
xeav Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 ciekawy pomysł ale na razie wymaga dużo pracy... obyś dał radę pzdr
nielot007 Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 ok wiec tak pokaz siatke:) a poaztym narazie bardzoladnie pozdro
Vegavin Napisano 23 Lipiec 2005 Autor Napisano 23 Lipiec 2005 Zaczalem robic podworko. Tu jest siatka: http://www.republika.pl/vegavin/galeria/kamienica_siatka.jpg Wiem, ze jest okropna, ale to moja trzecia praca w zyciu.
Vegavin Napisano 23 Lipiec 2005 Autor Napisano 23 Lipiec 2005 nom, faktycznie troche za duze mi sie zrobilo :)
hkropinski Napisano 24 Lipiec 2005 Napisano 24 Lipiec 2005 ładnie, ale zadbaj aby były mocno podniszczone ściany, pozdrawiam
polka dot Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 po porzarze chyba rzeczy nie wypadaja z miszkan jak po wybuchu :)
Bubu Napisano 25 Lipiec 2005 Napisano 25 Lipiec 2005 Taaaa tylko straż robi potem porządki i dlatego tak wygląda ;) Praca ładna :) Podoba mi się klimat :)
Vegavin Napisano 25 Lipiec 2005 Autor Napisano 25 Lipiec 2005 Same nie i nie w czasie pozaru, ale zapewniam, ze mlodych amatorow demolki realizujacych swoje potrzeby niszczenia opuszczonych miejsc nigdy nie brakuje :)
Vegavin Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 Wzialem sie za teksturowanie. Na razie tylko czyste cegielki i nic wiecej. W zalaczniku zamieszczam schemat jak to zrobilem i pytam, czy dobrze kombinuje, bo jak na razie, to mapowanie i unwrapowanie to dla mnie dziedziny pelne tajemnic ;) Chodzi mi o to, czy dobrze sie do tego zabralem, czy moze nalezalo to zrobic inaczej, lepiej, prosciej czy cos w tym rodzaju.
Vegavin Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 Teraz wlasnie zauwazylem, ze schrzanilem mapowanie na rogach podmurowki.
tweety Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 nadal pusto... może zanim zaczniesz teksturowac to dodasz np: rynny?
Leleń Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Vegavin -> chyba zes 3 razy tego samego posta napisal;)... Pracka niezla, niezla zadyma tam byla:) pozdr
Vorek Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 kadr aż prosi "zmień mnie, zmień mnie" ;) Strasznie nudne ujęcie, jakby niepomyślane, napewno masz już jakiś pomysł na ogólny klimat sceny, postaraj się go wydobyć nie tylko elementami otoczenia i obiektami ale ciekawym ich umieczsczeniem na 1,2,3 planie. Wykładów z kompozycji na tym forum już trochę było, warto przejrzeć :) Wiem że wzorujesz się na zdjęciach ale można by wprowadzić coś od siebie, napewno nie zaszkodzi :) Keep working Pozdrawiam
urban Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 ciekawy modelning dodaj jeszcze teksturki tak rzeby wyglądała na spaloną. Jedno mi się ni podoba jak się patrzy na jakąś spaloną kamienice to zreguły są jakieś uszkodzenia w strukturze bydynku . czasem nawet są dziury w ścianach.
Gość kris248 Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Sama kamienica z wyjątkiem okien nie wygląda na zniszczoną. Ja dodałbym np. jakieś poodpadane cegły. Myślę też, że namalowaie jakiegoś grafiti na murach mogłoby ciekawie wyglądać. Powodzenia w dalszej pracy.
Vegavin Napisano 28 Lipiec 2005 Autor Napisano 28 Lipiec 2005 tweety - jak mowilem, wzoruje sie na zdjeciu, a tam zadnych rynien nie ma, ale sam myslalem o ich dodaniu, wiec moze sie tu pojawia Leleń - tak wspaniale chodzil mi wczoraj net wspaniala droga radiowa i post nie chcial mi sie wyslac, wiec klikalem pare razy wyslij az w koncu zamknalem przegladarke a tu dzis patrze i wszystkie proby wyslania sie urzeczywistnily :) Vorek - no w sumie jeszcze nie jest to ostateczny kadr. Poczatkowo planowalem nisko kamere z jakims rupieciem na pierwszym planie, ale nie lubie w zdjeciach "walacych" sie murow wynikajacych z takiej perspektywy. Drugim pomyslem bylo zrobienie okna, przez ktore to by rozciagal sie widok na te kamienice. Ale na razie postanowilem oteksturowac to i potem poszukac dobrego kadru, cos dodac, cos ujac. urban, kris248 - oczywiscie to nie jest gotowa tekstura. bedzie zarowno opalenie, odymienie, syf, zacieki, mech, ptasie te no... ;) graffiti i takie tam inne smaczki. na razie czyste cegielki, bo walcze z mapowaniem. dzieki wszystkim za komentarze Pozdrawiam
JohnZi Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 tak ujecie masz racje, ze troche nudne, mysle ze fajnie by wygladalo z gory tego budynku po lewej stronie:]
Vegavin Napisano 31 Lipiec 2005 Autor Napisano 31 Lipiec 2005 Popracowalem dzisiaj troche nad teksturka.Jeszcze nie jest skonczona. http://www.republika.pl/vegavin/galeria/temp/rlb3b_sm.jpg
tweety Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 zacieki! definitywnie przydałby się tutaj pożądny zaciek na tym zwężeniu na murze
Vegavin Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 hmm, o jakim zwezeniu mowisz? bo zacieki planuje dac jeszcze na tej podmurowce i poprawic te na gorze, bo nie zabardzo je widac.
tweety Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 chodziło mi właśnie o podmurówkę, nie wiedziałem jak to nazwać :D Edit: polecam tą stronkę jest naprawdę świetna ;]
Vegavin Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 aha, no bo w sumie to raczej rozszezenie w stosunku do calego budynku :) ps. niezla ta strona z tutorialami i blueprintami :D
javor Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 moim zdaniem za mało przypalona (za mało czarnego) i te smugi powinne wyraźnie z okien wylatywać a u ciebie są jakieś takie rozmazane
Vegavin Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 jesli chodzi o to opalenie, to na zdjeciu, na ktorym sie opieralem bylo tego znacznie mniej niz ja zrobilem. a dawac tego jeszcze wiecej chyba nie ma sensu, bo byloby za czarno. natomiast co do smug wylatujacych z okien to nie wylatuja z nich? :)
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 coraz lepiej, lepiej, ale zrób coś czarnego aby było spalone do końca;-))
hkropinski Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 super, nie moge się doczekać końca, bo praca ciekawa!
ReflectVision Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 dosyć ładnie tylko zadymienie niezgodne z rzeczywistością
Vegavin Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 qba - mozesz szerzej? co konkretnie masz na mysli?
Kakrotto13 Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 pracak wyglada super ... przyciemnil bym tylko texture wookol okien taki na takim niewielkim promieniu pozdro
ReflectVision Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 qba - mozesz szerzej? co konkretnie masz na mysli? przeczytalem wszystkie wypowiedzi w tym temacie czy czasami ktos juz Ci tego nie powiedzial i kolega javor to samo zauwazyl :) moim zdaniem za mało przypalona (za mało czarnego) i te smugi powinne wyraźnie z okien wylatywać a u ciebie są jakieś takie rozmazane dokladnie o to mi chodziło, przpalenia powinny byc bardziej wyrazne oczywiscie moge sie mylić, ale wydaje mi sie ze dobrze napisalem ... Pozdrawiam
Kakrotto13 Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 pozwolisz qba ze posluze sie twoja fotka ? ;] bo mi tu pewien fragment cos nieodpowiada i nie wiem czy to bug czy tak ma byc to na niebiesko
Kakrotto13 Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 to zapewne zniknie jak poprowadzisz troche ciec ;]
Vegavin Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 qba - ok, teraz qmam :) Kakrotto13 - to jest bug i jeszcze go nie poprawilem. Robilem ten budynek jako editable mesh, potem przekonwertowalem do editable poly i chyba jeszcze raz do mesh i takie cus wyskoczylo.
KamillM Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 Wydaje mi się, że można łatwo to okno poprawić edytując triangulację ;) Często takie bugi powstają przy konwertowaniu z Mesh na Poly i odwrotnie ;) pzdr PS. Ładna pracka ;)
ReflectVision Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 bardzo fajnie , jak poprawisz te bledy co wyzej byly wymienione to bedzie ladnie, a sam model podworka super (śmiesznie z tym wiaderkiem wyskoczyles :D )
ReflectVision Napisano 8 Sierpień 2005 Napisano 8 Sierpień 2005 no widze bledy poprawione :) teraz jest super :)
miwt Napisano 8 Sierpień 2005 Napisano 8 Sierpień 2005 zrob troche bardziej pobrudzon te białe schodzy bo za bardzo rzucaja sie w oczy przy tym wszytkim:p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się