Napisano 6 Sierpień 200519 l Postać ma słuzyć do tworzenia scen w stylu cartoon z uzyciem różnych graficznych gadżetów. Włosy są tymczasowe ale nie może być blondynką. Nie wiem który kolor ubioru najbardziej pasuje. Generalnie muszą to być kolory w odcieniach szary-srebrny-bordo-purpura. Siatka wzorowana na Joanne D'arc z takiego maxowego tutka. To jest moja pierwsza (chyba) udana postać 3d.
Napisano 6 Sierpień 200519 l jest fajno :) jak cartoonowa to bardziej stylizacja by stykla, zeby troche charakterku to wszystko nabralo :)
Napisano 6 Sierpień 200519 l No nawet nawet mi się podoba render ale materiały troche mi nie odpowiadają
Napisano 6 Sierpień 200519 l rozstaw bioder za duzy :) teraz by mogl jej tramwaj między nogami przejechac :)
Napisano 6 Sierpień 200519 l jak dla mnie to za hude raczki i chyba piersi za bardzo szpiczaste nawet jezeli nosi taki top :->
Napisano 6 Sierpień 200519 l strasznie podniecona/zziębnieta ta panna, skoro tak sutki jej odstają :) fajnie, czemu tylko włosy inkiem?
Napisano 6 Sierpień 200519 l hehe :) proponuje ruda(tylko niech te wlosy beda dluzsze!), bedzie jej pasowac do charakteru :P a co do reszty - nie podobaja mi sie proporcje tylek - piersi tj, w piersiach powinno byc wiecej :)
Napisano 7 Sierpień 200519 l qba, co sie czepiasz. o to własnie chodzi. ...Tylko nie każdy ma tramwaj między nogami, ale to już problem indywidualny. :)
Napisano 8 Sierpień 200519 l Autor Dzieki za komentarze :) Co do proporcji to nie wiem - mi się taka podoba i to chyba troche kwestia gustu. Zmieniłem trochę fryzurę (poprzednia trochę za bardzo ją odchudzała) i dodałem trochę drobiazgów (będzie ich jeszcze trochę przybywać). Ponieważ kolory szary i odcienie czerwieni wydają mi się zbyt przytłaczające postanowiłem, że będzie raczej bardzo jasna i tylko drobne akcenty będą w wytyczonych kolorach. W ten sposób mam nadzieję uzyskać bardziej futurystyczny efekt.
Napisano 8 Sierpień 200519 l brzuch i klata są niewiele szersze niż "odstęp między nogami" :P bardzo dziwnie to wygląda i nadaje efekt "grubej dupy" :]
Napisano 16 Sierpień 200519 l mi sie podoba, ten redner w inku fajnie tylko ma taki za bradzo szczurzy ryjek :]
Napisano 16 Sierpień 200519 l zeza ma ;) No i stopy nie teges, paluszki jakieś takie płaskie, poza tym spoko, będą jakieś texturki ?
Napisano 16 Sierpień 200519 l Pokaz od tylu świntuszek :D fajnie wyszła w cartoonie. popracuj jeszcze nad piersiami. IMHO troszku za spiczaste są.
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor Kolejny raz wziąłem sie za ten model. Tym razem trochę zmieniłem twarz, włosy i próbuje teraz odpowiednio wycartoonować. Co sądzicie. Który numerek lepszy?
Napisano 26 Sierpień 200519 l Ja również - pani nr 2 :) i w toonkowych shaderkach nawet dobrze te jej bioderka wyglądają ;)
Napisano 27 Sierpień 200519 l zdecydowanie render nr 2. mam małą propozycje na włosy uży shag hair albo Hair fx będzie lepszy efekt :->
Napisano 28 Sierpień 200519 l Ale ona juz powoli se przeistacze niew 3D tylko w rysowaną. Za chude przed ramie wygląd ajagby miałą zanik mięsni
Napisano 28 Sierpień 200519 l a zeby osiagna efekt cartoon, to trzeba nowe materiaky w inku robic, cze moze to sa jakies ustawienia rendera??
Napisano 10 Wrzesień 200519 l Autor Teraz troche stonowałem te materiały cellshadingowane (ale przy rigowaniu zrobiłem trochę bugów w siatce :( i teraz mam z tym kłopoty):
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto