Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Tak sobie postanowilem jakas wizke walnac, bo do tej pory tylko jedna zrobilem. Kuchnia powinna byc gotowa do niedzieli. Mebelki narazie bez meshsmotha.

Edytowane przez Horus
  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Piecyk. Ile ja sie nameczylem nad tym badziewiem.

Tak, wiem ze przeswietlone, ale to tylko probne renderki. Brazil oczywiscie musial babole porobic :(

Napisano

W modelach nie ma się do czego przyczepić. Znacznie bardziej mnie ciekawi, jak sobie poradzisz z materiałami, oświetleniem. To nie wina Brazil'a, że na ostatni render wygląda tak, a nie inaczej :>

Pozdro

Napisano

Kuchnia okazala sie bardziej skomplikowana niz sie wydawalo na poczatku. Troche sobie odswiezylem wiadomosci o brazilu i odrazu lepiej :)

Na koniec sie fotonami oswietli i bedzie gitara =)

Napisano

Eh, od ostatniego postu neta nie mialem, wiec update dopiero teraz. Material kranu jest juz zmieniony tak ze dobrze wyglada, nie potrafie sobie poradzic z materialem zlewu i kuchenki :-(

Napisano

Moim zdaniem to może zmień materiałek tych dzwiczek od kuchenki, bo się za bardzo to on nie błyszczy, a chyba wydaje sie jakiś standardowy. W każdym razie bardzo fajnie wychdzi, ale render rzeczywiście przejarany :] Powodzenia

Napisano

Material kranu jest poprawiony, ale nie na zamieszczonym renderze :)

Jak swiatlo zmniejsze to mi sie caly róg kuchni zaciemni :/

Wogole przy niektorych ustawieniach jakies zielone pixle mi sie renderowaly, nie mam pojecia czemu.

A co do materialow-moja najwieksza bolaczka, wogole nie wiem co jest czym i jak zrobic zeby bylo dobrze :-(

Napisano

materiał szafek mnie nie przekonuje. te żłobienia powinny być bardziej zaakcentowane. może jakieś delikatne rozmyte odbicie by się przydało?

materiał okapu i kuchenki też nieco dziwny. i to złoto kompletnie mi nie pasuje.

 

przełącznik na ścianie jest za wysoko.

Napisano

Przelacznik jest na takiej wysokosci jak w rzeczywistosci wiec tak zostawie.

Szafki mialy miec z zalozenia nalozony MS, ale jak nakladam to Ray server czy cos takiego sie pluje ze ma za malo pamieci i renderowac nie bedzie ( a plik wymiany ustawilem na 20GB wiec cos slabo :/ )

 

Taka mala prosba z mojej strony: moglby ktos mi stworzyc material kuchenki (tej na blacie, co sie garnki stawia, to co teraz jest szare) i wytlumaczyc jak debilowi dlaczego tak a nie inaczej to ustawil, bo inaczej nie dam sobie z tm rady? :-(

Napisano

Na twoim miejscu Scud pochodzilbym jeszcze po stronach producentow sprzetu kuchennego, bo ten okap i kuchenka sa makabzdryczne. ;)

mkk3a dobrze radzi z tymi odbiciami na szafkach. :)

Napisano

Napisze jeszcze raz =) Wszystkie obiekty sa w tym miejscu i w takich ksztaltach w jakich sa w rzeczywsitosci (no moze poza stolem i krzeslami, bo takie stare nie od kompletu jeszcze stoja to je zmienilem) dlatego cala geometria zostaje tak jak jest :P

Napisano

teksturka drewna troszke leży wiem że trudno zrobic by każda była inna ale moze jadnak ci sie uda , nie pasuje mi również tekstuka podłogi lekki bump by sie na nia przydał i jeszcze proporcje tych paneli wydaja sie jakieś dziwne ale może sie myle i wszystko rozmyte proponuje filtrowanie zmienić z area na catmull room chociaz nigdy nie pracowałem w brazilu myśle że jest to możliwe. scenka zapowiada sie świetnie troszke pracy i bedzie super.

 

Powodzenia.

Napisano

textura stołu - rozmyta :)

szum w zlewie i za szybami w szawkach :)

piekarnik istenieje ? za czarna szyba nic nie widac

UV blatu jest rozjechane, po za tym takiego ostrego blatu jeszcze nie widziałem w sklepie

thats all to repair

 

a po za tym przyjemnie :)

ładne kolorki dla oka

Napisano

o kurde, ale wykopalisko :)

 

Zmień ujęcie a przynajmniej daj Guess vertical żeby się tak wszystko nie waliło. Przydałoby się trochę pierdółek kuchennych.

Napisano

Cortes:

Textura stołu rzeczywiscie rozmyta, co jest dziwne, bo to ta sama textura co na reszcie mebli, z tym samym rozmiarem uvw.

W zlewie szumu nie ma, on jest lekko chropowaty, za szybami rzeczywiscie, ale nie wiem co z tym zrobic, szyby maja wylaczone cast shadows a i tak szum sie robi

Piekarnik-szybka jest przezroczysta,ten sam material co na szafkach ale on jest w srodku czarny.

Co do blatu-nie rozumiem o co chodzi z ostrością. Jesli o kanty, to tak jest w rzeczywistości :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności