Horus Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 (edytowane) Tak sobie postanowilem jakas wizke walnac, bo do tej pory tylko jedna zrobilem. Kuchnia powinna byc gotowa do niedzieli. Mebelki narazie bez meshsmotha. Edytowane 28 Lipiec 2010 przez Horus
ReflectVision Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 no i ms nie potrzeba ;) na razie ladnie ale zobaczymy jak bedzie oteksturowane pozdrawiam i zycze przyjaznych vertexow
SWRSC Napisano 19 Październik 2005 Napisano 19 Październik 2005 poczekamy, zobaczymy, ocenimy :) Powodzenia
Horus Napisano 22 Październik 2005 Autor Napisano 22 Październik 2005 Piecyk. Ile ja sie nameczylem nad tym badziewiem. Tak, wiem ze przeswietlone, ale to tylko probne renderki. Brazil oczywiscie musial babole porobic :(
JunioR Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 no co do modeli mebli to fajnie wyszło, render, oświetlenie to oczywiscie na samym koncu to nie bede nic pisał, poprostu powodzenia !
Lumpy Napisano 22 Październik 2005 Napisano 22 Październik 2005 W modelach nie ma się do czego przyczepić. Znacznie bardziej mnie ciekawi, jak sobie poradzisz z materiałami, oświetleniem. To nie wina Brazil'a, że na ostatni render wygląda tak, a nie inaczej :> Pozdro
Horus Napisano 24 Październik 2005 Autor Napisano 24 Październik 2005 Kuchnia okazala sie bardziej skomplikowana niz sie wydawalo na poczatku. Troche sobie odswiezylem wiadomosci o brazilu i odrazu lepiej :) Na koniec sie fotonami oswietli i bedzie gitara =)
Horus Napisano 2 Listopad 2005 Autor Napisano 2 Listopad 2005 Eh, od ostatniego postu neta nie mialem, wiec update dopiero teraz. Material kranu jest juz zmieniony tak ze dobrze wyglada, nie potrafie sobie poradzic z materialem zlewu i kuchenki :-(
MonsterDream Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 Nie powiedziałbym że material kranu wygląda dobrze...... ale reszta spox ;]
Koniu_PL Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 Moim zdaniem to może zmień materiałek tych dzwiczek od kuchenki, bo się za bardzo to on nie błyszczy, a chyba wydaje sie jakiś standardowy. W każdym razie bardzo fajnie wychdzi, ale render rzeczywiście przejarany :] Powodzenia
Kuciel Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 oj materialy mogly by byc lepsze i swiatelko tez :)
Horus Napisano 2 Listopad 2005 Autor Napisano 2 Listopad 2005 Material kranu jest poprawiony, ale nie na zamieszczonym renderze :) Jak swiatlo zmniejsze to mi sie caly róg kuchni zaciemni :/ Wogole przy niektorych ustawieniach jakies zielone pixle mi sie renderowaly, nie mam pojecia czemu. A co do materialow-moja najwieksza bolaczka, wogole nie wiem co jest czym i jak zrobic zeby bylo dobrze :-(
mkk3a Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 materiał szafek mnie nie przekonuje. te żłobienia powinny być bardziej zaakcentowane. może jakieś delikatne rozmyte odbicie by się przydało? materiał okapu i kuchenki też nieco dziwny. i to złoto kompletnie mi nie pasuje. przełącznik na ścianie jest za wysoko.
Horus Napisano 2 Listopad 2005 Autor Napisano 2 Listopad 2005 Przelacznik jest na takiej wysokosci jak w rzeczywistosci wiec tak zostawie. Szafki mialy miec z zalozenia nalozony MS, ale jak nakladam to Ray server czy cos takiego sie pluje ze ma za malo pamieci i renderowac nie bedzie ( a plik wymiany ustawilem na 20GB wiec cos slabo :/ ) Taka mala prosba z mojej strony: moglby ktos mi stworzyc material kuchenki (tej na blacie, co sie garnki stawia, to co teraz jest szare) i wytlumaczyc jak debilowi dlaczego tak a nie inaczej to ustawil, bo inaczej nie dam sobie z tm rady? :-(
RA Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 Na twoim miejscu Scud pochodzilbym jeszcze po stronach producentow sprzetu kuchennego, bo ten okap i kuchenka sa makabzdryczne. ;) mkk3a dobrze radzi z tymi odbiciami na szafkach. :)
wizz Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 Mnie sie wydaje jednak że te textury takie słabe raczej, rozmyte i niewyraźne. Ale może sie myle :D
ReflectVision Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 ten okap powinien byc nizej albo meble wyzej ... a tak do nawet mi sie podoba
Horus Napisano 2 Listopad 2005 Autor Napisano 2 Listopad 2005 Napisze jeszcze raz =) Wszystkie obiekty sa w tym miejscu i w takich ksztaltach w jakich sa w rzeczywsitosci (no moze poza stolem i krzeslami, bo takie stare nie od kompletu jeszcze stoja to je zmienilem) dlatego cala geometria zostaje tak jak jest :P
Wolff Napisano 4 Listopad 2005 Napisano 4 Listopad 2005 teksturka drewna troszke leży wiem że trudno zrobic by każda była inna ale moze jadnak ci sie uda , nie pasuje mi również tekstuka podłogi lekki bump by sie na nia przydał i jeszcze proporcje tych paneli wydaja sie jakieś dziwne ale może sie myle i wszystko rozmyte proponuje filtrowanie zmienić z area na catmull room chociaz nigdy nie pracowałem w brazilu myśle że jest to możliwe. scenka zapowiada sie świetnie troszke pracy i bedzie super. Powodzenia.
Horus Napisano 28 Lipiec 2010 Autor Napisano 28 Lipiec 2010 Odświeżenie po latach. Inny stolik, inne drewno, juz nie powtarzalne na każdym mebelku. I to chyba tyle.
cortes Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 textura stołu - rozmyta :) szum w zlewie i za szybami w szawkach :) piekarnik istenieje ? za czarna szyba nic nie widac UV blatu jest rozjechane, po za tym takiego ostrego blatu jeszcze nie widziałem w sklepie thats all to repair a po za tym przyjemnie :) ładne kolorki dla oka
KaeMS Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 o kurde, ale wykopalisko :) Zmień ujęcie a przynajmniej daj Guess vertical żeby się tak wszystko nie waliło. Przydałoby się trochę pierdółek kuchennych.
Horus Napisano 28 Lipiec 2010 Autor Napisano 28 Lipiec 2010 Cortes: Textura stołu rzeczywiscie rozmyta, co jest dziwne, bo to ta sama textura co na reszcie mebli, z tym samym rozmiarem uvw. W zlewie szumu nie ma, on jest lekko chropowaty, za szybami rzeczywiscie, ale nie wiem co z tym zrobic, szyby maja wylaczone cast shadows a i tak szum sie robi Piekarnik-szybka jest przezroczysta,ten sam material co na szafkach ale on jest w srodku czarny. Co do blatu-nie rozumiem o co chodzi z ostrością. Jesli o kanty, to tak jest w rzeczywistości :)
pabulo Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 wg mnie bardzo przyzwoicie chociaż jak narazie nudnawo tylko tekstura na stole i materiał krzeseł mnie razi
Tweester Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 Mi się podoba =) Tylko przeraża mnie trochę wielkość palników na kuchence gazowej. Może zrobić lepiej elektryczną?
Przemekd Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 Zmień słoje na poziome na bazie w szafkach chyba coś nie tak ze skalą tekstuty podłogi Pisales ze miales problemy z kuchenkąm tu jest blok 3d producenta moze coś ci się z niego przyda ;) http://www.wolfappliance.com/DualFuelRanges/DF30DualFuelRange
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się