Napisano 19 Październik 200519 l Tak sobie postanowilem jakas wizke walnac, bo do tej pory tylko jedna zrobilem. Kuchnia powinna byc gotowa do niedzieli. Mebelki narazie bez meshsmotha. Edytowane 28 Lipiec 201014 l przez Horus
Napisano 19 Październik 200519 l no i ms nie potrzeba ;) na razie ladnie ale zobaczymy jak bedzie oteksturowane pozdrawiam i zycze przyjaznych vertexow
Napisano 22 Październik 200519 l Autor Piecyk. Ile ja sie nameczylem nad tym badziewiem. Tak, wiem ze przeswietlone, ale to tylko probne renderki. Brazil oczywiscie musial babole porobic :(
Napisano 22 Październik 200519 l no co do modeli mebli to fajnie wyszło, render, oświetlenie to oczywiscie na samym koncu to nie bede nic pisał, poprostu powodzenia !
Napisano 22 Październik 200519 l W modelach nie ma się do czego przyczepić. Znacznie bardziej mnie ciekawi, jak sobie poradzisz z materiałami, oświetleniem. To nie wina Brazil'a, że na ostatni render wygląda tak, a nie inaczej :> Pozdro
Napisano 24 Październik 200519 l Autor Kuchnia okazala sie bardziej skomplikowana niz sie wydawalo na poczatku. Troche sobie odswiezylem wiadomosci o brazilu i odrazu lepiej :) Na koniec sie fotonami oswietli i bedzie gitara =)
Napisano 2 Listopad 200519 l Autor Eh, od ostatniego postu neta nie mialem, wiec update dopiero teraz. Material kranu jest juz zmieniony tak ze dobrze wyglada, nie potrafie sobie poradzic z materialem zlewu i kuchenki :-(
Napisano 2 Listopad 200519 l Nie powiedziałbym że material kranu wygląda dobrze...... ale reszta spox ;]
Napisano 2 Listopad 200519 l Moim zdaniem to może zmień materiałek tych dzwiczek od kuchenki, bo się za bardzo to on nie błyszczy, a chyba wydaje sie jakiś standardowy. W każdym razie bardzo fajnie wychdzi, ale render rzeczywiście przejarany :] Powodzenia
Napisano 2 Listopad 200519 l Autor Material kranu jest poprawiony, ale nie na zamieszczonym renderze :) Jak swiatlo zmniejsze to mi sie caly róg kuchni zaciemni :/ Wogole przy niektorych ustawieniach jakies zielone pixle mi sie renderowaly, nie mam pojecia czemu. A co do materialow-moja najwieksza bolaczka, wogole nie wiem co jest czym i jak zrobic zeby bylo dobrze :-(
Napisano 2 Listopad 200519 l materiał szafek mnie nie przekonuje. te żłobienia powinny być bardziej zaakcentowane. może jakieś delikatne rozmyte odbicie by się przydało? materiał okapu i kuchenki też nieco dziwny. i to złoto kompletnie mi nie pasuje. przełącznik na ścianie jest za wysoko.
Napisano 2 Listopad 200519 l Autor Przelacznik jest na takiej wysokosci jak w rzeczywistosci wiec tak zostawie. Szafki mialy miec z zalozenia nalozony MS, ale jak nakladam to Ray server czy cos takiego sie pluje ze ma za malo pamieci i renderowac nie bedzie ( a plik wymiany ustawilem na 20GB wiec cos slabo :/ ) Taka mala prosba z mojej strony: moglby ktos mi stworzyc material kuchenki (tej na blacie, co sie garnki stawia, to co teraz jest szare) i wytlumaczyc jak debilowi dlaczego tak a nie inaczej to ustawil, bo inaczej nie dam sobie z tm rady? :-(
Napisano 2 Listopad 200519 l Na twoim miejscu Scud pochodzilbym jeszcze po stronach producentow sprzetu kuchennego, bo ten okap i kuchenka sa makabzdryczne. ;) mkk3a dobrze radzi z tymi odbiciami na szafkach. :)
Napisano 2 Listopad 200519 l Mnie sie wydaje jednak że te textury takie słabe raczej, rozmyte i niewyraźne. Ale może sie myle :D
Napisano 2 Listopad 200519 l ten okap powinien byc nizej albo meble wyzej ... a tak do nawet mi sie podoba
Napisano 2 Listopad 200519 l Autor Napisze jeszcze raz =) Wszystkie obiekty sa w tym miejscu i w takich ksztaltach w jakich sa w rzeczywsitosci (no moze poza stolem i krzeslami, bo takie stare nie od kompletu jeszcze stoja to je zmienilem) dlatego cala geometria zostaje tak jak jest :P
Napisano 4 Listopad 200519 l teksturka drewna troszke leży wiem że trudno zrobic by każda była inna ale moze jadnak ci sie uda , nie pasuje mi również tekstuka podłogi lekki bump by sie na nia przydał i jeszcze proporcje tych paneli wydaja sie jakieś dziwne ale może sie myle i wszystko rozmyte proponuje filtrowanie zmienić z area na catmull room chociaz nigdy nie pracowałem w brazilu myśle że jest to możliwe. scenka zapowiada sie świetnie troszke pracy i bedzie super. Powodzenia.
Napisano 28 Lipiec 201014 l Autor Odświeżenie po latach. Inny stolik, inne drewno, juz nie powtarzalne na każdym mebelku. I to chyba tyle.
Napisano 28 Lipiec 201014 l textura stołu - rozmyta :) szum w zlewie i za szybami w szawkach :) piekarnik istenieje ? za czarna szyba nic nie widac UV blatu jest rozjechane, po za tym takiego ostrego blatu jeszcze nie widziałem w sklepie thats all to repair a po za tym przyjemnie :) ładne kolorki dla oka
Napisano 28 Lipiec 201014 l o kurde, ale wykopalisko :) Zmień ujęcie a przynajmniej daj Guess vertical żeby się tak wszystko nie waliło. Przydałoby się trochę pierdółek kuchennych.
Napisano 28 Lipiec 201014 l Autor Cortes: Textura stołu rzeczywiscie rozmyta, co jest dziwne, bo to ta sama textura co na reszcie mebli, z tym samym rozmiarem uvw. W zlewie szumu nie ma, on jest lekko chropowaty, za szybami rzeczywiscie, ale nie wiem co z tym zrobic, szyby maja wylaczone cast shadows a i tak szum sie robi Piekarnik-szybka jest przezroczysta,ten sam material co na szafkach ale on jest w srodku czarny. Co do blatu-nie rozumiem o co chodzi z ostrością. Jesli o kanty, to tak jest w rzeczywistości :)
Napisano 30 Lipiec 201014 l wg mnie bardzo przyzwoicie chociaż jak narazie nudnawo tylko tekstura na stole i materiał krzeseł mnie razi
Napisano 31 Lipiec 201014 l Mi się podoba =) Tylko przeraża mnie trochę wielkość palników na kuchence gazowej. Może zrobić lepiej elektryczną?
Napisano 31 Lipiec 201014 l Zmień słoje na poziome na bazie w szafkach chyba coś nie tak ze skalą tekstuty podłogi Pisales ze miales problemy z kuchenkąm tu jest blok 3d producenta moze coś ci się z niego przyda ;) http://www.wolfappliance.com/DualFuelRanges/DF30DualFuelRange
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto