Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

rexsmall5io.jpg

 

 

Witam wszystkich chciałbym tutaj pokazać proces powstawania rex'a na potrzeby filmu. Póki co pracuje nad nogami i musze powiedzieć, że jestem całkiem zadowolony. Najgorsza jednak będzie animacja tego giganta ...

 

 

Update's:

 

3final4nm.th.jpg 4final6be.th.jpg final56ie.th.jpgfinal64ha.th.jpg 18copy1rz.th.jpg

  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

lubie takie klimaty.podoba mi sie ale oszczedny z tymi poly to Ty nie jestes, za co bekniesz przy animacji:)

ps:a mozesz cos napisać więcej o filmie?

Napisano

te "kopytka", "obcasy" muszą być, gdyż są w orginale. Gdyby to była moja praca zapewne bym coś z nimi zrobił ale jako, że jest to projekt komercyjny robiony dla kogoś nic tutaj nie moge zmieniać. To i tak zleceniodawca pozwolił mi na "luźną" interpretacje konceptów :* :).

Napisano

hmmmmm moge wiedzieć z której części jest ten rex?? ja grałem w substance i jestem prawie pewien, że tam były inne, moge sie mylić

 

a tak poza tym model super, ale z kopytkami ktoś zaszalał :P

Napisano

Ja proponuję sobie jeszce raz zagrać w metala :D - jeśli chodzi o kwestie animowania - podczas walki z rexem mozna ładnie uchwycić sposób poruszania.

 

Ahas - skad ty wytrzasnąłeś ten rysuek - z mangi MGS??

 

pozdrówka

giorgione

Napisano

Bleh ja ani sie nie znam na terminologi, ani na MGS :p ale jak patrze na ten rysunek ktory dales w zalaczniku, to mi sie wydaje ze te "pazurki" z produ w Twoim modelu sa troche za malo masywne podlug tego co widze na ograzku, nio ale moge sie mylic :)

Napisano

Dzięki za wszystkie miłe komentarze :* :). Wieczorkiem postaram się coś wrzucić a póki co kilka odpowiedzi:

 

hindus --> postaram sie :)

 

giorgione --> rysunek from google :).

 

Konras --> Mój model różni się w wielu momentach, jednak nie znalazłem jeszcze dokładne opisu jak to powinno wyglądać naprawde a i zleceniodawca nie czepia sie szczególików :* :). Szczerze mówiąc nigdy (kiedyś się zdarzyło grać na psx) nie grałem w mgs.

 

RA --> nie mam ograniczenia poly, staram jednak być oszczędny, nie zawsze wychodzi :). Niezbyt miło się będzie animować postać mającą 2 mln poly :). więc raczej unikam używania mesh smootha i myśle że zamkne postać w przedziale 100 - 200 tys. poly.

 

Jeszcze raz dzięki za wszystkie komentarze bardzo motywują do dalszej pracy ...

 

PS: ma ktoś może jakieś filmiki z ujęcia podczas których ta postać się porusza? byłbym wdzięczny za przesłanie ich :)

Napisano

Tak jak wspomniałem kilka postów wyżej zamieszczam postęp pracy. Troszke ubogo jednak to przez najukochańszą edukacje która w tak inteligenty sposób wypełnia niewykorzystany czas młodzieży :). aj hołp ju lajk it :)

 

final56ie.th.jpg

Napisano

Fajnie fajnie, tylko jestem ciekawy jak to się będzie poruszało... ale to juz chyba w grze było zrobione... [nie grałem w MGS, ale podobno fajne] Poza tym bardzo oki. Jest bardzo fajnie. PoWoDzEnIa ;)

Napisano

Ja lubię bardzo MGS i mi się podoba model, powiedz skąd bierzesz referki ukazujące wszystkie elementy Metal Gear Rex'a?? Mi się wydaje że ten Metal gear jest lepszy niż ten z MGS2bo tamten był zabardzo udziwniony.

Napisano

No no no - na prawde zaczyna świetnie wyglądać - nie mogę sie doczekac skończonego modelu :)

a co do raya - wcale nie była taki zły - swietnie wyszły im organiczne formy połaczone metalem - chociaż rexa i tak nie pobije.

 

pozdr

giorgione

Napisano

Czekamy!!! Max [ :) ] dawaj upy!!! Aż się niecierpliwię. Bardzo czekamy. Pozdrawiam i dawaj dawaj, bo sie doczekać nie mogę. Co do renderów to dawaj jakieś większe zbliżenia na prackę i większe renderki, bo na tych niewiele widać [tzn. widac] :] Ale i tak pozdrawiam.

Napisano

model bardzo ladnie i szczegolowo wyglada, ale rex nie mial lufy na ramieniu :]

tylko takie fajne "cuś" - chyba rail gun'a, ale zrobisz jak uwazasz. i tak jest sliczne ;)

 

pozdrawiam

Napisano

Hejka.

 

Jak już mówiłem na forum MGS'a (który padł ostatnio więc nie wiem czy czytałeś) to pisałem, że troche nie leżą mi proporcje nóg do korpusu. Korpus zdecydowanie za mały i wygląda to teraz troche jak chibi królik z wielkimi odnóżami ;). Radziłbym troche zeskalować (jakies +5/+10% ).

 

Jeśli chodzi o sam model to nie mam zupełnie zastrzeżeń, bo wiem że sobie poradzisz :).

Napisano

Więc już prawie finish pracy. Zostało jeszcze troszke pracy nad uzbrojeniem i biore sie za animacje. Robot zmapowany, textury hand painting :). Czekam na komentarze.

 

18copy1rz.th.jpg

 

PS: otoczenie jest 2d ;)

Napisano

Bardzo fajnie to wygląda :D Podoba mi się, ale na tamtej ilustracji był chyba w kolorze pustynnym... No w każdym razie zrobisz i tak, jak będziesz uważał ;) Fajnie wyszło. Pozdrowienia.

Napisano

no srednio raczej mi sie podoba, gralem w mgsa wiele razy i on tam byl bardziej masywny i troche wyzszy. poskaluj go rozsadnie jak juz tam kolega wspomnial. Popraw to bo fajne rexik z tego moze byc :], a wierze ze bedzie;)

Napisano

No ładnie ładnie (w wykonaniuS. Tyma). Co do tego czy za duży czy za mały to ja powiem tak ja pamiętam (jak miałem psx to mgs kilka ładnych razy ukończyłem gre) to przeważnie było go tylko widać podczas biegania mu pod "stopami"(po za walką na korpusie oraz lataniu po rusztowaniu w około potwora) i takie robocze ujęcie bym też proponował gdyż było by one najbardziej zbierzne z tym jak większość zapamiętała metal gear rexa (chyba :))

Napisano

Kome, różni się bo to nie jest dokładnie REX, to troche inny model. Powiedzmy, że to jest REX MKII.

 

Jednak jednego nie zrobiłeś. On w głowie ma kabinę, a u ciebie jest nieszczelnie i wogóle w środku nic nie ma. To należy definitywnie poprawić, ponieważ jest to bardzo ważny element każdego Metal Gear :). Tak to ogólnie super ;].

Napisano

Mówicie, że compositing słaby. No jasne, że słaby, BO NA FOTCE SŁOŃCE ŚWIECI Z PRZECIWNEJ STRONY NIŻ ŚWIATŁO PADAJĄCE NA MECHA!!!!!! I to o wiele słabiej, jakby to już była godzina 17 czy 17:30. Ech...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności