max_1989 Napisano 1 Listopad 2005 Napisano 1 Listopad 2005 Witam wszystkich chciałbym tutaj pokazać proces powstawania rex'a na potrzeby filmu. Póki co pracuje nad nogami i musze powiedzieć, że jestem całkiem zadowolony. Najgorsza jednak będzie animacja tego giganta ... Update's:
_michal Napisano 1 Listopad 2005 Napisano 1 Listopad 2005 Jak narazie fajnie. Dawno grałem w MGS, ale chyba jest ok.
MonsterDream Napisano 1 Listopad 2005 Napisano 1 Listopad 2005 wow naprawde fajnie wyszło a niby to tylko nogi :D Myśle że będzie z tego porządny model ;] A jak to mam być animowane to powodzenia bo to łatwe nie będzie.......
Kedzior Napisano 1 Listopad 2005 Napisano 1 Listopad 2005 lubie takie klimaty.podoba mi sie ale oszczedny z tymi poly to Ty nie jestes, za co bekniesz przy animacji:) ps:a mozesz cos napisać więcej o filmie?
_michal Napisano 1 Listopad 2005 Napisano 1 Listopad 2005 Jeżeli chcesz to ja mam wycinankę do sklejenia rexa z papieru. Jako refka może się przydać.
MonsterDream Napisano 1 Listopad 2005 Napisano 1 Listopad 2005 Te tylnie rzeczy mi się nie podobają, jakby podpórki..... Zrób troszke mniejsze albo wogóle je wyje...... :) Chyba że koniecznie muszą być
max_1989 Napisano 1 Listopad 2005 Autor Napisano 1 Listopad 2005 te "kopytka", "obcasy" muszą być, gdyż są w orginale. Gdyby to była moja praca zapewne bym coś z nimi zrobił ale jako, że jest to projekt komercyjny robiony dla kogoś nic tutaj nie moge zmieniać. To i tak zleceniodawca pozwolił mi na "luźną" interpretacje konceptów :* :).
chudy Napisano 1 Listopad 2005 Napisano 1 Listopad 2005 hmmmmm moge wiedzieć z której części jest ten rex?? ja grałem w substance i jestem prawie pewien, że tam były inne, moge sie mylić a tak poza tym model super, ale z kopytkami ktoś zaszalał :P
ledyr Napisano 1 Listopad 2005 Napisano 1 Listopad 2005 z pierwszej częsci, w drugiej był metal gear ray :D
Hindus Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 powiało mangą ;) ładnie Ci idzie - tylko niezchrzań.
giorgione Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 Ja proponuję sobie jeszce raz zagrać w metala :D - jeśli chodzi o kwestie animowania - podczas walki z rexem mozna ładnie uchwycić sposób poruszania. Ahas - skad ty wytrzasnąłeś ten rysuek - z mangi MGS?? pozdrówka giorgione
RA Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 uuu, mam plakat MGS w pokoju. Ladnie wychodzi, ale czy nie za kanciasto? pozdrawiam
_michal Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 Rex był kanciasty :) PSX wyciągał kiepski polycount :)
Konras Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 Bleh ja ani sie nie znam na terminologi, ani na MGS :p ale jak patrze na ten rysunek ktory dales w zalaczniku, to mi sie wydaje ze te "pazurki" z produ w Twoim modelu sa troche za malo masywne podlug tego co widze na ograzku, nio ale moge sie mylic :)
RA Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 Ale to jest high poly czy low poly? Bo juz nie wiem. :)
_michal Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 To jest wersja hipoly obiektu który był lowpoly :)
Koniu_PL Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 Moim zdaniem i tak bardzo fajnie mu wychodzi. Trzymaj sie max ;) Jak dla mnie i tak trzyma się konceptu pracy :] Kończ szybko, bo czekamy :]
max_1989 Napisano 2 Listopad 2005 Autor Napisano 2 Listopad 2005 Dzięki za wszystkie miłe komentarze :* :). Wieczorkiem postaram się coś wrzucić a póki co kilka odpowiedzi: hindus --> postaram sie :) giorgione --> rysunek from google :). Konras --> Mój model różni się w wielu momentach, jednak nie znalazłem jeszcze dokładne opisu jak to powinno wyglądać naprawde a i zleceniodawca nie czepia sie szczególików :* :). Szczerze mówiąc nigdy (kiedyś się zdarzyło grać na psx) nie grałem w mgs. RA --> nie mam ograniczenia poly, staram jednak być oszczędny, nie zawsze wychodzi :). Niezbyt miło się będzie animować postać mającą 2 mln poly :). więc raczej unikam używania mesh smootha i myśle że zamkne postać w przedziale 100 - 200 tys. poly. Jeszcze raz dzięki za wszystkie komentarze bardzo motywują do dalszej pracy ... PS: ma ktoś może jakieś filmiki z ujęcia podczas których ta postać się porusza? byłbym wdzięczny za przesłanie ich :)
ledyr Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 poszukaj na necie trailera mgs the twin snakes 27 min tam mozesz jakoś wylukać albo http://speeddemosarchive.com/mgs.html http://speeddemosarchive.com/mgstts.html
bugas Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 nie wiem moze juz tam byłes ale pamietam ze na forum 3dtotal ktos go robił w majce zawsze moze pomóc, pozdro
max_1989 Napisano 2 Listopad 2005 Autor Napisano 2 Listopad 2005 Tak jak wspomniałem kilka postów wyżej zamieszczam postęp pracy. Troszke ubogo jednak to przez najukochańszą edukacje która w tak inteligenty sposób wypełnia niewykorzystany czas młodzieży :). aj hołp ju lajk it :)
Koniu_PL Napisano 2 Listopad 2005 Napisano 2 Listopad 2005 Fajnie fajnie, tylko jestem ciekawy jak to się będzie poruszało... ale to juz chyba w grze było zrobione... [nie grałem w MGS, ale podobno fajne] Poza tym bardzo oki. Jest bardzo fajnie. PoWoDzEnIa ;)
boggoo Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 Ja lubię bardzo MGS i mi się podoba model, powiedz skąd bierzesz referki ukazujące wszystkie elementy Metal Gear Rex'a?? Mi się wydaje że ten Metal gear jest lepszy niż ten z MGS2bo tamten był zabardzo udziwniony.
GOUKI Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 Siemka! zleceniodawca z tej mańki :) masz rację ten Metal Gear RAY z dwójki MGS`a był przegięty- za bardzo obcy.
giorgione Napisano 5 Listopad 2005 Napisano 5 Listopad 2005 No no no - na prawde zaczyna świetnie wyglądać - nie mogę sie doczekac skończonego modelu :) a co do raya - wcale nie była taki zły - swietnie wyszły im organiczne formy połaczone metalem - chociaż rexa i tak nie pobije. pozdr giorgione
MonsterDream Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 Modelik piękny ale jeżeli to ma być animowane to hoho, będzie robota :)
_michal Napisano 6 Listopad 2005 Napisano 6 Listopad 2005 Trochę góra mi się mała wydaje w porównaniu z dolem, ale może to tylko wrażenie...
Koniu_PL Napisano 7 Listopad 2005 Napisano 7 Listopad 2005 Czekamy!!! Max [ :) ] dawaj upy!!! Aż się niecierpliwię. Bardzo czekamy. Pozdrawiam i dawaj dawaj, bo sie doczekać nie mogę. Co do renderów to dawaj jakieś większe zbliżenia na prackę i większe renderki, bo na tych niewiele widać [tzn. widac] :] Ale i tak pozdrawiam.
arev Napisano 7 Listopad 2005 Napisano 7 Listopad 2005 model bardzo ladnie i szczegolowo wyglada, ale rex nie mial lufy na ramieniu :] tylko takie fajne "cuś" - chyba rail gun'a, ale zrobisz jak uwazasz. i tak jest sliczne ;) pozdrawiam
ledyr Napisano 7 Listopad 2005 Napisano 7 Listopad 2005 co wy cały czas z tą animacją, wkońcu mu wmówice, ze tego nie zanimuje :D
Gacu666 Napisano 8 Listopad 2005 Napisano 8 Listopad 2005 Hejka. Jak już mówiłem na forum MGS'a (który padł ostatnio więc nie wiem czy czytałeś) to pisałem, że troche nie leżą mi proporcje nóg do korpusu. Korpus zdecydowanie za mały i wygląda to teraz troche jak chibi królik z wielkimi odnóżami ;). Radziłbym troche zeskalować (jakies +5/+10% ). Jeśli chodzi o sam model to nie mam zupełnie zastrzeżeń, bo wiem że sobie poradzisz :).
max_1989 Napisano 26 Listopad 2005 Autor Napisano 26 Listopad 2005 Więc już prawie finish pracy. Zostało jeszcze troszke pracy nad uzbrojeniem i biore sie za animacje. Robot zmapowany, textury hand painting :). Czekam na komentarze. PS: otoczenie jest 2d ;)
Koniu_PL Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 Bardzo fajnie to wygląda :D Podoba mi się, ale na tamtej ilustracji był chyba w kolorze pustynnym... No w każdym razie zrobisz i tak, jak będziesz uważał ;) Fajnie wyszło. Pozdrowienia.
Knysha Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 Imo troche slabo ci compositing wyszedl :/. Model dobry, ale przedstawienie srednie :/. Pzdr
JohnZi Napisano 26 Listopad 2005 Napisano 26 Listopad 2005 no srednio raczej mi sie podoba, gralem w mgsa wiele razy i on tam byl bardziej masywny i troche wyzszy. poskaluj go rozsadnie jak juz tam kolega wspomnial. Popraw to bo fajne rexik z tego moze byc :], a wierze ze bedzie;)
mus_Spajder Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 No ładnie ładnie (w wykonaniuS. Tyma). Co do tego czy za duży czy za mały to ja powiem tak ja pamiętam (jak miałem psx to mgs kilka ładnych razy ukończyłem gre) to przeważnie było go tylko widać podczas biegania mu pod "stopami"(po za walką na korpusie oraz lataniu po rusztowaniu w około potwora) i takie robocze ujęcie bym też proponował gdyż było by one najbardziej zbierzne z tym jak większość zapamiętała metal gear rexa (chyba :))
polka dot Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 a dlaczego on się tak różni od rysunku? ja bym zrobił od nowa :)
Gacu666 Napisano 27 Listopad 2005 Napisano 27 Listopad 2005 Kome, różni się bo to nie jest dokładnie REX, to troche inny model. Powiedzmy, że to jest REX MKII. Jednak jednego nie zrobiłeś. On w głowie ma kabinę, a u ciebie jest nieszczelnie i wogóle w środku nic nie ma. To należy definitywnie poprawić, ponieważ jest to bardzo ważny element każdego Metal Gear :). Tak to ogólnie super ;].
Shogun 3D Napisano 28 Listopad 2005 Napisano 28 Listopad 2005 Mówicie, że compositing słaby. No jasne, że słaby, BO NA FOTCE SŁOŃCE ŚWIECI Z PRZECIWNEJ STRONY NIŻ ŚWIATŁO PADAJĄCE NA MECHA!!!!!! I to o wiele słabiej, jakby to już była godzina 17 czy 17:30. Ech...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się