Skocz do zawartości

Obiekt 3D: metal gear rex


max_1989

Rekomendowane odpowiedzi

rexsmall5io.jpg

 

 

Witam wszystkich chciałbym tutaj pokazać proces powstawania rex'a na potrzeby filmu. Póki co pracuje nad nogami i musze powiedzieć, że jestem całkiem zadowolony. Najgorsza jednak będzie animacja tego giganta ...

 

 

Update's:

 

3final4nm.th.jpg 4final6be.th.jpg final56ie.th.jpgfinal64ha.th.jpg 18copy1rz.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

te "kopytka", "obcasy" muszą być, gdyż są w orginale. Gdyby to była moja praca zapewne bym coś z nimi zrobił ale jako, że jest to projekt komercyjny robiony dla kogoś nic tutaj nie moge zmieniać. To i tak zleceniodawca pozwolił mi na "luźną" interpretacje konceptów :* :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bleh ja ani sie nie znam na terminologi, ani na MGS :p ale jak patrze na ten rysunek ktory dales w zalaczniku, to mi sie wydaje ze te "pazurki" z produ w Twoim modelu sa troche za malo masywne podlug tego co widze na ograzku, nio ale moge sie mylic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie miłe komentarze :* :). Wieczorkiem postaram się coś wrzucić a póki co kilka odpowiedzi:

 

hindus --> postaram sie :)

 

giorgione --> rysunek from google :).

 

Konras --> Mój model różni się w wielu momentach, jednak nie znalazłem jeszcze dokładne opisu jak to powinno wyglądać naprawde a i zleceniodawca nie czepia sie szczególików :* :). Szczerze mówiąc nigdy (kiedyś się zdarzyło grać na psx) nie grałem w mgs.

 

RA --> nie mam ograniczenia poly, staram jednak być oszczędny, nie zawsze wychodzi :). Niezbyt miło się będzie animować postać mającą 2 mln poly :). więc raczej unikam używania mesh smootha i myśle że zamkne postać w przedziale 100 - 200 tys. poly.

 

Jeszcze raz dzięki za wszystkie komentarze bardzo motywują do dalszej pracy ...

 

PS: ma ktoś może jakieś filmiki z ujęcia podczas których ta postać się porusza? byłbym wdzięczny za przesłanie ich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekamy!!! Max [ :) ] dawaj upy!!! Aż się niecierpliwię. Bardzo czekamy. Pozdrawiam i dawaj dawaj, bo sie doczekać nie mogę. Co do renderów to dawaj jakieś większe zbliżenia na prackę i większe renderki, bo na tych niewiele widać [tzn. widac] :] Ale i tak pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka.

 

Jak już mówiłem na forum MGS'a (który padł ostatnio więc nie wiem czy czytałeś) to pisałem, że troche nie leżą mi proporcje nóg do korpusu. Korpus zdecydowanie za mały i wygląda to teraz troche jak chibi królik z wielkimi odnóżami ;). Radziłbym troche zeskalować (jakies +5/+10% ).

 

Jeśli chodzi o sam model to nie mam zupełnie zastrzeżeń, bo wiem że sobie poradzisz :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie ładnie (w wykonaniuS. Tyma). Co do tego czy za duży czy za mały to ja powiem tak ja pamiętam (jak miałem psx to mgs kilka ładnych razy ukończyłem gre) to przeważnie było go tylko widać podczas biegania mu pod "stopami"(po za walką na korpusie oraz lataniu po rusztowaniu w około potwora) i takie robocze ujęcie bym też proponował gdyż było by one najbardziej zbierzne z tym jak większość zapamiętała metal gear rexa (chyba :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kome, różni się bo to nie jest dokładnie REX, to troche inny model. Powiedzmy, że to jest REX MKII.

 

Jednak jednego nie zrobiłeś. On w głowie ma kabinę, a u ciebie jest nieszczelnie i wogóle w środku nic nie ma. To należy definitywnie poprawić, ponieważ jest to bardzo ważny element każdego Metal Gear :). Tak to ogólnie super ;].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności