Skocz do zawartości

Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??  

127 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??

    • V-Ray
      52
    • finalRender
      6
    • Maxwell Render
      13
    • Scanline Renderer
      15
    • MentalRay
      32
    • Brazil
      9


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

La Radoslawe > Drobny pattern kamyczków odbił się w szkle i w połączeniu z niskim samplingiem obrazu wyszło bleee :] Przynajmniej wiadomo czego nie robić żeby ciekawie pokazać szkło.

  • Odpowiedzi 493
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mintrill - tak wiem wiem... Doszedłem Do perfekcji jeżeli chodzi o ten Kolor :D no ale żeczywiście jak pogasi sie wszystkie światła i włączy ten Redner... to nagle mam Pokojik Jak w SexShopie :D:D:D:D Pozdrawiam :D

Napisano

wrzuciłem wazon na kamyczki :) trochę dziwna ta kaustyka się zrobiła - chyba coś nie tak w geometrii obiektu ? max 8, Vray- 1.46 - caustic subdivs 6.000 , caustics mult. 0,2 , rendering ponad 1 h ale nie sprawdziłem dokładnie.

wazon.jpg

Napisano

Wow.. kaustyka jest spoko, tylko ten wazonik coś jaK by na tych kamyczkach z leksza levitował... No ale Bardzo fajny miałeś Pomysł :) Tzn. Bardzo Udany Render ;] Pozdro 600

 

Już dawno tu nie zaglądałem ,nie mam czasu na nic, tylko Szkoła Albo Dziewczyna albo... nie wiem.. ehhh... Zrobił sie zastoj, trzeba coś z tym poradzić, Trzeba cos Zrobić, postaram się w najbliższym czasie... Pozdro All

 

CC_Fr05.jpg

 

Prosze... :P

 

GI 256, Caustics 2 500 000, 2 Lights

Napisano

no to też wrzucam szybki teścik:

rybka z 3dkingdom :]

1.

r5o6twy0uo639dlj.jpg

2.

sxftjxk2z43yh78n.jpg

 

Glass Physic Phen

1000000 photons

mrAreaSpot x1

czasy:

1 - 7min 35sec

2 - 11min 52sec

 

jestem w pracy więc z braku czasu cudów nie będzie :D

 

Pozdrawiam

 

.

Napisano

Kaustyka wyszła milusi, ale troszkę za mocna jest :) :P

Napisano

Heja, no widzicie, dodałem jedną pracke i nagle wszyscy zaczeli coś dodawać :D:D Widać że trzeba was Oszołomić jakąś pracą byście wy dodali coś od siebie, a nie sie opierdzzielali... :P lOl :P Pozdrawiam Wszystkich, życze owocnych Renderów :)

 

P.S. Kome To jest sztuka :P

Napisano

szybka próba patery dla potrzeb barku:

 

3aqdfx7keou79dpy.jpg

 

Mental Ray

Glass(lume)

Photon DielectricMaterial

1000000 photonków

1x mrAreaSpot

czas: 11min 17sec

 

kome - szkoda :P

 

 

[+]

a tutaj coś co nie wyszło:

zy9rxfkpn3d46ti5.jpg

 

[+2]

kome - wreszcie się przyznałeś :>

 

.

Napisano

tweety - nice zabierasz sie za barek taaak.... Fajnie :) a co do oszołomienia... tak, wiem, jestem, oszałamiający i moje prace tez (tylko co w nich jest oszałamiające??)

Napisano
no widzicie' date=' dodałem jedną pracke i nagle wszyscy zaczeli coś dodawać :D:D Widać że trzeba was Oszołomić jakąś pracą byście wy dodali coś od siebie, a nie sie opierdzzielali... :P[/quote']

no więc taka Twoja rola. motywuj nas do ciężkiej pracy :)

 

prosta popiołka (nie wiem czy znajdzie się w barku):

 

ndvzhn3s660qwblg.jpg

 

czas: 11min 12sec

 

Pozdrawiam

Napisano

za mocne te Twoje kaustyki. Z tą popielniczką to chyba coś nie tak, nie wiem czy kaustyka wogóle może tak wyglądać. I zmień mapkę hdri na jakąś spokojniejszą. Dość narzekania ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

BArdzo dziwnie wygląda ta popielniczka... no ale ogółem Fajna :)

 

P.S. Dobija mnie to że pisze z ludzmi którzy mają od 1500 do 4000 postów.. wy sie kurcze chyba czujecie lepsi ?? nie ma !! ;P lOl :D:D stety 3desa znam już z 5 lat, a forum nie setety od około 1 roq aleje nie logowałem sie wcześni ;( ehhhhh...... No Ale kiedytś was Dogonie ;P nie ma :P Będe górą ;P Hehe, nieno żartuje... Pozdrooooo ;]

 

5%20800%20000.jpg

Pobiłem Rekord... 5 800 000 Photonów :D wszytskie wyliczone co do jednej... nie liczyło sie długo, no ale... ;]

 

Głupi Render no ale ciagle robie różne testy na tym pokoju :) Pozdro 600

 

P.S. to tylko 1 test na Caustyce w tym pokojiku...

Napisano

no i co że pobiłeś rekord jak kijowo wygląda ? ;)

 

Jak widać nie od lości fotonów zależy jakość renderu.

 

Pozdrówka

 

p.s. Tweety, dawaj nasze referki ze zlotu :D

Napisano

1. Wiem !! Ja na tym Pokoju robie testy GI finalRenderem, ale dla jaj zorbiłem 1 test z Coaustyką...

 

2. Tak, wiem, Render jest Dupiaty... no ale mimo wszytko chciałem wam pokazać, ponieważ ustawienią są bardzo dobre, i jak bym chciał na nich ustawić kieliszekl, to była by piękna ostra Caustyka, no a jak widzicie na podłodze na dobra i za ostra to oina nie jest...

 

3. Ale wszystko jest do zrobienia bo w fR do każdego obiektu można dodać inne ustawienia Caustyki, więc np do podłogi małe i prawie nie widoczne, do poręczy które widać w tle można dodać fajną Caustyke, no i jak bym chciał dodać ten Kieliszek do tej sceny... ;]

 

Pozdrooo 600

Napisano
ogolnie to testowanie w takich scenach kaustyki troszke nie pasuje bo do konca nie wiadomo co imituje tą kaustyke

tak więc po raz kolejny apeluję o zmianę tematyki wątku. nie tylko caustic contest na jakiś losowo wybranych obiektach, ale połączmy to też hiperralną sceną. to będzie dopiero wyzwanie. kieliszek z prawdziwego szkła na prawdziwym stole z prawdziwą serwtą przy prawdziwej zastawie odbijającej prawdziwe kaustyki.

 

Imho testowanie i pokazywanie coraz bardziej wymyślnych kaustyk powoli traci sens.

 

Pozdrawiam

 

 

[+] do postu niżej:

ej! to jest sztuka :D

Napisano

Dobrze więc... Jak znajdę w najbiższym czasie "czas" to zrobie scenę w pokoju, gdzie Dam stół, serwetę, wazon oraz kieliszek... ;] To bedzie całkiem nie złe :)

 

P.S. tweety Mogli byśmy wykorzystać twoj model, np popielniczki ;]

 

Mam nowy Avatar ;P z mojim Logiem...

 

Pozdro 600

Napisano

serwusik,

nie mam pojęcia , jak to sie stało , ale nigdy tu nie zagladałem .

Świetny ten contest tu macie. Bardzo mi sie podoba. Teraz juz wiem z zcego sie wzieła w knajpie korba na fotografowanie kaustykow z kufla od piwa :DD ( Vorek, Tweety ) :D.

 

::::::::: EDIT ::::::::::::

zaczynam z ciekawością obserwować mantala na maxa w Waszym wykonaniu :)

Napisano

moze napisze ktos krok po kroku jak zrobic taka najprostrza szklaneczke nakladam material glass (physyc phen) daje swiatlo mr area spot (inverse squere) i ustawiam parametry mental ray rendera i wychodzi mi jedynie ladne szklo ale niema cienia ani tego rozproszenia swiatla, moze ktos poda szybkiego (dokladnego) tutka> bylbym bardzo wdzieczny.

Napisano

Od 2ch tygodni proboje zrobić taki efekt jak na twoim 3. renderze... Mogłbyś podać ustawienia świateł, materiałów i renderingu do tego? Najlepiej na maila, w screenie poprosze ;P

Napisano

Volume Caustics Sie długo oblicza... a co dopiero z Dispersion... Radosławie Szok! ciekawe ile ci tego ostatniego liczyło ;>

Napisano

Cóż... ktoś to wreszcie musial zrobić... więc ja to robie !! Dodaje render z V-Ray'a ;] ponieważ się go ucze to siem zabrałem za Caustyke :)) Pozdrawiam

 

CC_v-ray_kieliszek_FR06.jpg

 

Materiał jest zwyczajny, nad nim sie nie menczyłem :))

 

Light:

Target Direct

Subdivs: 3500

multipler: 1.1

 

material:

Refract:

Subdivids: 60

IrQ: 1.25

 

Ustawienia rendera Standardowe

Napisano

Wiem że standard, widać że nic specialnego, no ale to moje pierwsze caustyki w V-Ray'u :D no ale za to widać dobre ustawienia... heh :D:D

 

Dodaje render z dokładnie takimi ustawieniami jak wyżej, tylko zamiast kieliszka - Wazon... Pozdraiwam :))

 

CC_v-ray_wazonik_FR06.jpg

 

Dziwnie wyszo.. Caustyka jest zbytnio ostara jak na ten mdel, powinna być gładsza.... :))

Napisano

Ja zazwyczaj używam modyfikatora shell, no chyba że robię spline'a i traktuję go lathe'm, wtedy można nadać grubość już na etapie tworzenia spline'a :)

Napisano

Grubość.. no ten kieliszek dla przykładu jest zrobiony ze splajnu połonczonego z Lathe, no i tam sie daje grubość, a jak masz statyczny model poligonowy, to chyba może pomoć Shell, albo Extrude , ale z tym trzeba było by się pobawić...

 

Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły jak dodać Grubość do statycznego modelu poligonowego to pisać :D:D

 

"Pomysłowe Pogrubianie Contest"

Napisano

W tym ostatnim renderze z twojich testów Radziu, nie włączyłęś AA, dlatego światło które przechodzi obok obiektu jest ziarniste... :)) no cóż, renderowałeś to 2 h... i zapomniałeś właczyć AA, no mały błąd ale !! nie możemy sobie na to pozwolić !! w koncu Radziu jesteśmy Profesjonalistami !! :D

 

P.S. Gdybyś miał płyte gł. 4 procesorową, na niej 4 Xeony 3.0 Ghz, Quadro FX 4400 HiEnd... to mogłbyś wyrenderować piękną animację jak ta bryla się kręci i daje piękne rozbłyski z Dispersion...mmmm... Pozdro :D ;]

Napisano

Nowy rok, nowe siły wiec zabieramy się do pracy...

Dzięki wszystkim za pochlebstwa odnośnie testów i przepraszam za brak info, juz to naprawiam

 

A tearaz coś ciekawszego, nie bede już tego poprawiał bo i tak za długo sie z tym bawiłem, ale aż sie prosi o poprawki i chociazby malutki bloomik..

 

Ustawienia ogólne:

 

Renderer: Final Render St1 sp2D;

Render time : 1:36:14;

AA : defaultowe Good;

Ray Treshold : dla wazonu 4, dla kilona 10;

 

Światła:

1 x Direct jako głowne : multipler na 2, kolor na 255-218-138, cienie typu rf-Raytraced shadows z ustawieniem na fallof = 0,65, caustics: photons 100000000 ( czyli max ) energy na 10 i decay na inverse sqare;

1 x doświetlające z okna jako plane z materiałem swięcącym z self-ullum na 700

 

GI włączone:

Bounces na 6;

Flags : Render GI-Caustics;

Engine : FR-Image;

Mulipler/Sec.Mult. : 1,0/0,9;

RH-Rays/Sec.Rays : 1024/512;

Max Density na 30;

Min/Max Ratio na 8;

 

Caustics włączone:

Multiper na 2,0;

Accuracy na 60;

Radius na 20;

Użytych fotonów : 2706816;

 

Matetriały ( nic nadzwyczajnego ):

Wzonik : Fr Advanced z Absorbtion na 20 i GI Receive na 0,7 ( z 1,0 ) oraz Caustics Send/Receive na 1,23/0,13;

Kieliszek : fr-advanced z reflect zblurowanym na 76,9 ( sampling 10 );

Ściany: fr stage 0 z Gi Send na 1,5;

Stolik: FR-advanced z caustics receive na 1,21 i małym reflectem;

 

i to chyba tyle c&c are welcome :]

 

cc_stolik.jpg

 

ps. pomyśle jescze nad wersją nocna...

Napisano

Dobra, teraz koment... Tak, Render bardzo mi się podoba! Jest ładny i realistyczny.

 

Plusy:

-Ładnie wykonane

-Dobra Perspektywa

-Ładne Materiały i Textóry

 

Minusy:

-Po co aż 1024/512 w GI ?? mogłeś dac 512/256 i dać ABS, albo Denisty na 55

-Wazonik torszke zbytnio "Zielony" to nie pasuje do całosći, nie ten ton koloru...

 

Ogółem bardzo ładne :))

 

P.S. Ta textura na "Serwecie" czy "Podkładce" jest idealna, widać jak by to była prawdziwa podkładka... Dodaj Bloom i stonizuk kolorki, możesz też na końcu w byle jakim programie graficznym odjąc kolory troszke, by wsyztsko stało się taką totalną Abstrakcją :))

 

No i mamy Caustics Contest...

 

Pozdrawiam Wsyztskich :))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności