Skocz do zawartości

Jakiego Plug-ina renderującego używacie ?? 127 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakiego Plug-ina renderującego używacie ??

    • V-Ray
      52
    • finalRender
      6
    • Maxwell Render
      13
    • Scanline Renderer
      15
    • MentalRay
      32
    • Brazil
      9

Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Featured Replies

Napisano

La Radoslawe > Drobny pattern kamyczków odbił się w szkle i w połączeniu z niskim samplingiem obrazu wyszło bleee :] Przynajmniej wiadomo czego nie robić żeby ciekawie pokazać szkło.

  • Odpowiedzi 493
  • Wyświetleń 129,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

NIe ma to jak mieć ciemno w pokoju i ujrzeć nagle serducho FAlcom3D'a :)

Spojrzenie prosto w Słońce to przy tym pestka.

Napisano
  • Autor

mintrill - tak wiem wiem... Doszedłem Do perfekcji jeżeli chodzi o ten Kolor :D no ale żeczywiście jak pogasi sie wszystkie światła i włączy ten Redner... to nagle mam Pokojik Jak w SexShopie :D:D:D:D Pozdrawiam :D

Napisano

wrzuciłem wazon na kamyczki :) trochę dziwna ta kaustyka się zrobiła - chyba coś nie tak w geometrii obiektu ? max 8, Vray- 1.46 - caustic subdivs 6.000 , caustics mult. 0,2 , rendering ponad 1 h ale nie sprawdziłem dokładnie.

wazon.jpg

Napisano
  • Autor

Wow.. kaustyka jest spoko, tylko ten wazonik coś jaK by na tych kamyczkach z leksza levitował... No ale Bardzo fajny miałeś Pomysł :) Tzn. Bardzo Udany Render ;] Pozdro 600

 

Już dawno tu nie zaglądałem ,nie mam czasu na nic, tylko Szkoła Albo Dziewczyna albo... nie wiem.. ehhh... Zrobił sie zastoj, trzeba coś z tym poradzić, Trzeba cos Zrobić, postaram się w najbliższym czasie... Pozdro All

 

CC_Fr05.jpg

 

Prosze... :P

 

GI 256, Caustics 2 500 000, 2 Lights

Napisano

no to też wrzucam szybki teścik:

rybka z 3dkingdom :]

1.

r5o6twy0uo639dlj.jpg

2.

sxftjxk2z43yh78n.jpg

 

Glass Physic Phen

1000000 photons

mrAreaSpot x1

czasy:

1 - 7min 35sec

2 - 11min 52sec

 

jestem w pracy więc z braku czasu cudów nie będzie :D

 

Pozdrawiam

 

.

Napisano

Kaustyka wyszła milusi, ale troszkę za mocna jest :) :P

Napisano

s52pvnyln1zveht7.jpg

Glass Physic Phen

5000000 photons

mrAreaSpot x1

czas: 17:48

 

a tutaj to samo tylko ze zwiększonym energy:

zi14fzogt7t2jurb.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

kome - czemu się w koncu nie dołączysz? jak na razie Mental i FinalRender wygrywają :]

Napisano
  • Autor

Heja, no widzicie, dodałem jedną pracke i nagle wszyscy zaczeli coś dodawać :D:D Widać że trzeba was Oszołomić jakąś pracą byście wy dodali coś od siebie, a nie sie opierdzzielali... :P lOl :P Pozdrawiam Wszystkich, życze owocnych Renderów :)

 

P.S. Kome To jest sztuka :P

Napisano

Falcom: tak masz rację jesteśmy oszołomieni. może dodaj jakiś nowy model do Contestu? :P

 

BTW: jeśli się wyrobię to podrzucę render barku :]

Napisano

szybka próba patery dla potrzeb barku:

 

3aqdfx7keou79dpy.jpg

 

Mental Ray

Glass(lume)

Photon DielectricMaterial

1000000 photonków

1x mrAreaSpot

czas: 11min 17sec

 

kome - szkoda :P

 

 

[+]

a tutaj coś co nie wyszło:

zy9rxfkpn3d46ti5.jpg

 

[+2]

kome - wreszcie się przyznałeś :>

 

.

Napisano
  • Autor

tweety - nice zabierasz sie za barek taaak.... Fajnie :) a co do oszołomienia... tak, wiem, jestem, oszałamiający i moje prace tez (tylko co w nich jest oszałamiające??)

Napisano
no widzicie' date=' dodałem jedną pracke i nagle wszyscy zaczeli coś dodawać :D:D Widać że trzeba was Oszołomić jakąś pracą byście wy dodali coś od siebie, a nie sie opierdzzielali... :P[/quote']

no więc taka Twoja rola. motywuj nas do ciężkiej pracy :)

 

prosta popiołka (nie wiem czy znajdzie się w barku):

 

ndvzhn3s660qwblg.jpg

 

czas: 11min 12sec

 

Pozdrawiam

Napisano

za mocne te Twoje kaustyki. Z tą popielniczką to chyba coś nie tak, nie wiem czy kaustyka wogóle może tak wyglądać. I zmień mapkę hdri na jakąś spokojniejszą. Dość narzekania ;)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

BArdzo dziwnie wygląda ta popielniczka... no ale ogółem Fajna :)

 

P.S. Dobija mnie to że pisze z ludzmi którzy mają od 1500 do 4000 postów.. wy sie kurcze chyba czujecie lepsi ?? nie ma !! ;P lOl :D:D stety 3desa znam już z 5 lat, a forum nie setety od około 1 roq aleje nie logowałem sie wcześni ;( ehhhhh...... No Ale kiedytś was Dogonie ;P nie ma :P Będe górą ;P Hehe, nieno żartuje... Pozdrooooo ;]

 

5%20800%20000.jpg

Pobiłem Rekord... 5 800 000 Photonów :D wszytskie wyliczone co do jednej... nie liczyło sie długo, no ale... ;]

 

Głupi Render no ale ciagle robie różne testy na tym pokoju :) Pozdro 600

 

P.S. to tylko 1 test na Caustyce w tym pokojiku...

Napisano

no i co że pobiłeś rekord jak kijowo wygląda ? ;)

 

Jak widać nie od lości fotonów zależy jakość renderu.

 

Pozdrówka

 

p.s. Tweety, dawaj nasze referki ze zlotu :D

Napisano

no ogolnie to testowanie w takich scenach kaustyki troszke nie pasuje bo do konca nie wiadomo co imituje tą kaustyke :p

Napisano

Dokładnie, choć tutaj chyba podłoga miała emitować kautykę choć nie za bardzo to sobie wyobrażam.

Ogólnie render bee.

Napisano
  • Autor

1. Wiem !! Ja na tym Pokoju robie testy GI finalRenderem, ale dla jaj zorbiłem 1 test z Coaustyką...

 

2. Tak, wiem, Render jest Dupiaty... no ale mimo wszytko chciałem wam pokazać, ponieważ ustawienią są bardzo dobre, i jak bym chciał na nich ustawić kieliszekl, to była by piękna ostra Caustyka, no a jak widzicie na podłodze na dobra i za ostra to oina nie jest...

 

3. Ale wszystko jest do zrobienia bo w fR do każdego obiektu można dodać inne ustawienia Caustyki, więc np do podłogi małe i prawie nie widoczne, do poręczy które widać w tle można dodać fajną Caustyke, no i jak bym chciał dodać ten Kieliszek do tej sceny... ;]

 

Pozdrooo 600

Napisano
ogolnie to testowanie w takich scenach kaustyki troszke nie pasuje bo do konca nie wiadomo co imituje tą kaustyke

tak więc po raz kolejny apeluję o zmianę tematyki wątku. nie tylko caustic contest na jakiś losowo wybranych obiektach, ale połączmy to też hiperralną sceną. to będzie dopiero wyzwanie. kieliszek z prawdziwego szkła na prawdziwym stole z prawdziwą serwtą przy prawdziwej zastawie odbijającej prawdziwe kaustyki.

 

Imho testowanie i pokazywanie coraz bardziej wymyślnych kaustyk powoli traci sens.

 

Pozdrawiam

 

 

[+] do postu niżej:

ej! to jest sztuka :D

Napisano
  • Autor

Dobrze więc... Jak znajdę w najbiższym czasie "czas" to zrobie scenę w pokoju, gdzie Dam stół, serwetę, wazon oraz kieliszek... ;] To bedzie całkiem nie złe :)

 

P.S. tweety Mogli byśmy wykorzystać twoj model, np popielniczki ;]

 

Mam nowy Avatar ;P z mojim Logiem...

 

Pozdro 600

Napisano

serwusik,

nie mam pojęcia , jak to sie stało , ale nigdy tu nie zagladałem .

Świetny ten contest tu macie. Bardzo mi sie podoba. Teraz juz wiem z zcego sie wzieła w knajpie korba na fotografowanie kaustykow z kufla od piwa :DD ( Vorek, Tweety ) :D.

 

::::::::: EDIT ::::::::::::

zaczynam z ciekawością obserwować mantala na maxa w Waszym wykonaniu :)

Napisano

moze napisze ktos krok po kroku jak zrobic taka najprostrza szklaneczke nakladam material glass (physyc phen) daje swiatlo mr area spot (inverse squere) i ustawiam parametry mental ray rendera i wychodzi mi jedynie ladne szklo ale niema cienia ani tego rozproszenia swiatla, moze ktos poda szybkiego (dokladnego) tutka> bylbym bardzo wdzieczny.

Napisano

tweety: odstawilem majke i na maxie lece :). Juz jej nie ruszam :)

Napisano

Dobra kilka szybkich testów od radzia :

 

cc_vl.jpg

 

cc_vl_0.jpg

 

fr_vol_cc.jpg

 

cc_vl_prism.jpg

 

to tak na szybko później dam coś ciekawszego...pozdrowionka...

Napisano

Od 2ch tygodni proboje zrobić taki efekt jak na twoim 3. renderze... Mogłbyś podać ustawienia świateł, materiałów i renderingu do tego? Najlepiej na maila, w screenie poprosze ;P

Napisano
  • Autor

Volume Caustics Sie długo oblicza... a co dopiero z Dispersion... Radosławie Szok! ciekawe ile ci tego ostatniego liczyło ;>

Napisano

ładnie, szczególnie podoba mi się ostatni render

Napisano
  • Autor

Cóż... ktoś to wreszcie musial zrobić... więc ja to robie !! Dodaje render z V-Ray'a ;] ponieważ się go ucze to siem zabrałem za Caustyke :)) Pozdrawiam

 

CC_v-ray_kieliszek_FR06.jpg

 

Materiał jest zwyczajny, nad nim sie nie menczyłem :))

 

Light:

Target Direct

Subdivs: 3500

multipler: 1.1

 

material:

Refract:

Subdivids: 60

IrQ: 1.25

 

Ustawienia rendera Standardowe

Napisano

Cienia, cienia brakuje :) poza tym standardzik, nic specjalnego.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Wiem że standard, widać że nic specialnego, no ale to moje pierwsze caustyki w V-Ray'u :D no ale za to widać dobre ustawienia... heh :D:D

 

Dodaje render z dokładnie takimi ustawieniami jak wyżej, tylko zamiast kieliszka - Wazon... Pozdraiwam :))

 

CC_v-ray_wazonik_FR06.jpg

 

Dziwnie wyszo.. Caustyka jest zbytnio ostara jak na ten mdel, powinna być gładsza.... :))

Napisano

sory jak wy nadajecie grubosc tym kieliszka / szklanka

w polygonach czy w nurbs'ach w maya?

Napisano

Ja zazwyczaj używam modyfikatora shell, no chyba że robię spline'a i traktuję go lathe'm, wtedy można nadać grubość już na etapie tworzenia spline'a :)

Napisano

Jeśli masz "płaski" model polygonowy, możesz wyekstrudować, a będziesz miał grubszy :]

Napisano
  • Autor

Grubość.. no ten kieliszek dla przykładu jest zrobiony ze splajnu połonczonego z Lathe, no i tam sie daje grubość, a jak masz statyczny model poligonowy, to chyba może pomoć Shell, albo Extrude , ale z tym trzeba było by się pobawić...

 

Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły jak dodać Grubość do statycznego modelu poligonowego to pisać :D:D

 

"Pomysłowe Pogrubianie Contest"

Napisano

No ja na początku początków mojej działalności rysowałem zamkniętego spaljna, tyle. Teraz raczej shell.

Napisano
  • Autor

W tym ostatnim renderze z twojich testów Radziu, nie włączyłęś AA, dlatego światło które przechodzi obok obiektu jest ziarniste... :)) no cóż, renderowałeś to 2 h... i zapomniałeś właczyć AA, no mały błąd ale !! nie możemy sobie na to pozwolić !! w koncu Radziu jesteśmy Profesjonalistami !! :D

 

P.S. Gdybyś miał płyte gł. 4 procesorową, na niej 4 Xeony 3.0 Ghz, Quadro FX 4400 HiEnd... to mogłbyś wyrenderować piękną animację jak ta bryla się kręci i daje piękne rozbłyski z Dispersion...mmmm... Pozdro :D ;]

Napisano

Nowy rok, nowe siły wiec zabieramy się do pracy...

Dzięki wszystkim za pochlebstwa odnośnie testów i przepraszam za brak info, juz to naprawiam

 

A tearaz coś ciekawszego, nie bede już tego poprawiał bo i tak za długo sie z tym bawiłem, ale aż sie prosi o poprawki i chociazby malutki bloomik..

 

Ustawienia ogólne:

 

Renderer: Final Render St1 sp2D;

Render time : 1:36:14;

AA : defaultowe Good;

Ray Treshold : dla wazonu 4, dla kilona 10;

 

Światła:

1 x Direct jako głowne : multipler na 2, kolor na 255-218-138, cienie typu rf-Raytraced shadows z ustawieniem na fallof = 0,65, caustics: photons 100000000 ( czyli max ) energy na 10 i decay na inverse sqare;

1 x doświetlające z okna jako plane z materiałem swięcącym z self-ullum na 700

 

GI włączone:

Bounces na 6;

Flags : Render GI-Caustics;

Engine : FR-Image;

Mulipler/Sec.Mult. : 1,0/0,9;

RH-Rays/Sec.Rays : 1024/512;

Max Density na 30;

Min/Max Ratio na 8;

 

Caustics włączone:

Multiper na 2,0;

Accuracy na 60;

Radius na 20;

Użytych fotonów : 2706816;

 

Matetriały ( nic nadzwyczajnego ):

Wzonik : Fr Advanced z Absorbtion na 20 i GI Receive na 0,7 ( z 1,0 ) oraz Caustics Send/Receive na 1,23/0,13;

Kieliszek : fr-advanced z reflect zblurowanym na 76,9 ( sampling 10 );

Ściany: fr stage 0 z Gi Send na 1,5;

Stolik: FR-advanced z caustics receive na 1,21 i małym reflectem;

 

i to chyba tyle c&c are welcome :]

 

cc_stolik.jpg

 

ps. pomyśle jescze nad wersją nocna...

Napisano
  • Autor

Dobra, teraz koment... Tak, Render bardzo mi się podoba! Jest ładny i realistyczny.

 

Plusy:

-Ładnie wykonane

-Dobra Perspektywa

-Ładne Materiały i Textóry

 

Minusy:

-Po co aż 1024/512 w GI ?? mogłeś dac 512/256 i dać ABS, albo Denisty na 55

-Wazonik torszke zbytnio "Zielony" to nie pasuje do całosći, nie ten ton koloru...

 

Ogółem bardzo ładne :))

 

P.S. Ta textura na "Serwecie" czy "Podkładce" jest idealna, widać jak by to była prawdziwa podkładka... Dodaj Bloom i stonizuk kolorki, możesz też na końcu w byle jakim programie graficznym odjąc kolory troszke, by wsyztsko stało się taką totalną Abstrakcją :))

 

No i mamy Caustics Contest...

 

Pozdrawiam Wsyztskich :))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności