Gość raminez Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 okno czy nieuwazasz ze okno balkonowe do tak duzego tarasu ....(moze mi sie wydaje ale ta osoba wyglada jakby byla troszezcke daleko )jest zamale i kojazy mi sie z komunistyczna architektora czasow gierkowskich ....chyba ze nielubisz swiatla ??? ....koperek nad poduszkami ??? balbym sie ze mi jakies robale wskacza z tego na twarz...chyba ze sztuczne??? lapka nocna tylko z jednej strony ??niewydaje mi sie ze spisz tam sam ( kobieta z zdjeciu) ..wiec albo ty nieczytasz albo ona...chyba ze sie zmnieniacie...ale jest druga !!!po co? aby przeszkadzala przy otwieraniu okna albo grzebaniu w miskach na slatke ktore sobie leza na polce...no bo niepowiesz ze do czytania lezac na fotelu ( dobra sprawa ) on jest za daleko..no mozna przestawic ..!! polka u podstawy lozka dobra zecz ale chodniczek przeszkadza przy otwieraniu ...chyba ze to atrapa albo sa tam zadko uzywanie zeczy ?? np skarpetki i bielizna:)... powiem tak niejest w moim guscie ..co do wykoniania niemam zarzutow ...czyste sterylne czytelne....wneka nad luzkiem i obrazy to jedyna czesc ktora mi sie podoba ale to kwestia gustu ..niekupije tej sypialni :)...pozdrawiam
Conrad Napisano 26 Grudzień 2005 Napisano 26 Grudzień 2005 no tak a za okne panienka;) bardzo ladne kolory, osobiście nie pasuje mi material na materacu.
TORCIK Napisano 28 Grudzień 2005 Napisano 28 Grudzień 2005 Dla mnie full wypas :), nie będę się niczego czepiać bo nie mam czego :P hehe. Twoje prace mi się bardzo podobają i jakbyś porobił tutoriale różnorodne to by ludzie byli szczęśliwi :). Tak w ogóle to troche jestem nowy na forum i Witam wszystkich :). Tworze sobie również pokoik i zastosowałem opcje w renderze takie jak podałeś bo również używam v-ray'a. Render trwa na drugim kompie więc później pokaże co mi wyszło :P. Wtedy Mariusz może dasz jakieś wskazówki bo na wnętrzach to Ty się znasz :P.
Marek G Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Mario jak uzyskałeś taka fajna texture drewna podaj jakie masz ustawienia tego materiału i w jakiej rozdzielczości masz texture?Ja mam zawsze z tym problem.pozdr
Dmk Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 Super wizka, co sie bede rozpisywal, tez bym chcial taka zrobic, moze juz nie dlugo :D pozdr !
kajtom Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 Proszę, nie ja błagam! Zdradź mi ustawienie szkła (to nie przezroczyste) w szafie...
Mario Napisano 8 Luty 2006 Autor Napisano 8 Luty 2006 Marek G:: drewno to standardowy materiał z maxa Oak jpg dodałem jedynie Reflect RGB 80 80 80 Refl. Glossines 0,85 i Subdivs 25 kajtom:: to nieprzeźroczyste szkoło to taki mały trik. Jako teksturę użyłem zdjęcie wyblurowane (rozmyte) w PS. Dodałem do tego Reflect (RGB 60 60 60), Refl. Glossines 0,9 Jest to bardzo prosty materiał a daje złudzenie matowej mocno szarej szyby.
daymon Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 Witam.Pracki naprawde super. Mam pytanko. Do dywanu zapewne dodany jest modyfikator displacement. Mógłbyś podać jakich mniej wiecej uzyleś wartości?? Próbuje zrobić ale jakoś mi nie wychodzi.Dziękuje z góry za odpowiedź. Pozdrawiam
Mario Napisano 8 Luty 2006 Autor Napisano 8 Luty 2006 dywan nie jest zrobiony displacementem tylko za pomocą VrayFur-a (Bardzo łatwy w obsłudze)
Pawelkos Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Jak dla mnie max 10/10 nie przyczepie sie do niczego, gratuluje umiejetnosci no i fajnie ze dzielisz sie wiedza, dzieki i pozdrawiam
daymon Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 Witam. Przepraszam ,że tak ciągle pytam ale tworze właśnie sypialnie i zatrzymałem się przy tworzeniu przykrycia na łóżko mniej wiecej takie jak w twej wizualizacji. Z tego co widze to tutaj to przykrycie zrobione jest super i mam pytanko czy mógłbys opisać w skrócie jak stworzyłeś i jak je oteksturowałeś. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
krzemian Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 Nakrycie to zapewne robota SimCloth tudzież Reactor'a (SimCloth darmowy, można ściągnąć z maxplugins.de, Reactor wbudowany w max'a). Było już wiele wątków na forum na temat płacht i podobnych rzeczy, poszukaj Pozdrawiam
Jarosław Borzuchowski Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 ale przy modelach to sie nie napracowałes,bo wiekszosc to z evermotion,ale mimo wszystko brawo za render.
Mario Napisano 13 Luty 2006 Autor Napisano 13 Luty 2006 Witam daymon:: przykrycie bylo zrobione z Planea z dosc duza iloscia segmentow (zeby ladnie sie ukladalo) nastepnie modyfikator UVW Map a dopiero potem plugin SimCloth. Material to standardowy VRayMtl Jarosław Borzuchowski:: z evera to sa zaslonki i zegar reszte to made in Mario
Jarosław Borzuchowski Napisano 13 Luty 2006 Napisano 13 Luty 2006 jesli tak to zwracam honor,i jeszcze raz brawo.
Por@szek Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 To jego modele, bo sam mu du**...tylek trulem za poligony :P A firanek moich nie chcial ... bo zamkowe kotary zrobilem hehe. Dobra men, nastepne robimy wnetrze razem :] Trza wstrzasnac forum heh.
ASY2002 Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 9++++/10 (mAX OCENA) Przyznaj sie, zrobiłes zdjecie a potem korygowałes przez 9h, aby wyglądało jak red :)))!!!! P,S Sepia bardzio tu pasuje :)
thorgal Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 hej. MArio czy zdradzil bys mi tajemnice jak mozna zrobic taki material na kwiatka? mecze sie od jakiegos czasu ale mi sie nie udaje.. wychodzi cartoonowo bylbym ci dozgonnie wdzieczny :)
Lukasz2244 Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 Piekna robota !!!!!!!!!!!!! Moze zrobisz jakiegos tutka?? bo wydaje mi sie ze masa ludzi na forum wlacznie ze mna chetnie by zobaczyla jak to wszystko jest "poustawiane" jak dla mnie to 10/10 Pozdrawiam Łukasz
Mario Napisano 19 Luty 2006 Autor Napisano 19 Luty 2006 ASY2002 :: no dobra przyznaje sie :P ze to zdjecie lekko przeobione w PS thorgal:: kwiatek to Xfrog a czerwony listek to zwyczajna tekstura dostarczona byla do tego modelu. listek ma teksture tiff-a i zeby nie bylo "otoczki" to dodajesz Opacity ta sama teksture (ona ma kanal alpha) Lukasz2244:: co do ustawien to juz bylo predzej
KamilaK Napisano 25 Październik 2013 Napisano 25 Październik 2013 (edytowane) Witam Kolejna scena którą sobie wymodelowałem - sypialnia (taką bym chciał mieć). Mam nadzieje że tym razem tło za oknem będzie pasowało jeśli nie to będę musiał chyba zrezygnować z grafiki 3D i zabrać się za coś innego :D Jak zwykle Max + Vray. Wszelkie Wasze opinie mile widziane. Aranżacja wnętrza genialna. Meble i wszelkie dodatki dobrane niemal idealnie. Patrząc na umieszczona portrety nad łóżkiem wspominam dziecięce lata. Dołożyłabym zabawną, ale stonowaną, klasyczną pościel z animacją Disneya] :) Edytowane 25 Październik 2013 przez Adek
siwy Napisano 25 Październik 2013 Napisano 25 Październik 2013 Niezła archeologia. Fajnie sobie przypomnieć prace które się podziwiało zaczynając zabawę w 3d. p.s. Ciekawe co u Maria, dawno nic nie wrzucał. Może już się w 3d nie bawi.
t0m3k Napisano 25 Październik 2013 Napisano 25 Październik 2013 gornik roku! stare dobre czasy :) wrocily wspomnienia po zobaczeniu renderow...
Paveu69 Napisano 25 Październik 2013 Napisano 25 Październik 2013 Aż mi się głupio zrobiło, jak zobaczyłem daty... Moje prace wyglądają jak szmelc przy 8-letniej wizce, masakra! Chyba trzeba zacząć brać się za co innego... :P
Pawelkos Napisano 26 Październik 2013 Napisano 26 Październik 2013 Na maila dostalem subskrypce tego watku z linkiem do tego postu na poczatku strony. Jak otworzylem to sie zaczalem zastanawialem co to za obrazek, nie pamietam zebym komentowal w takim watku ? Dopiero jak przeczytalem post siwego zwrocilem uwage na date :]. Tak gleboko chyba sie jeszcze nikt nie dokopal ;] Ale trzeba przyznac ze bylo to 8 lat temu a prace Mario wymiataly i nawet dzis moga kon*****c z niektorymi dzisiejszymi
Rekomendowane odpowiedzi