mkk3a Napisano 12 Grudzień 2005 Napisano 12 Grudzień 2005 jak dla mnie wypas pokusisz sie jeszcze kiedys o materiały i w ogole o jakaś scenke? pokaz siateczke
smart Napisano 12 Grudzień 2005 Napisano 12 Grudzień 2005 o kurka , niezły jest, troche detali mało taki czyściutki jak łza,ale tu to chyba tekstura można rozwiązać,i jak dla mnie troche za symetryczny ale czaszki profeska;)
General Straw Napisano 12 Grudzień 2005 Autor Napisano 12 Grudzień 2005 Tak stal jest jak lza, nie wiem dlaczego tego nie poprawilem, wlasnie ja wyginam na wszystkie strony, wrzuce potem razem z siata.
General Straw Napisano 12 Grudzień 2005 Autor Napisano 12 Grudzień 2005 Powyginalem troche stal i to by bylo na tyle. Zyl i innych takich modelowac nie bede bo to przesada. Latwiej zrobic na teksturach a to, ze teksturowac mi sie nie chce to juz inna historia :) Siata.
JohnZi Napisano 12 Grudzień 2005 Napisano 12 Grudzień 2005 nie no wypas, moglbys rzucic normalna siate. Pewnie i tak nie zrobisz textur, jak zwykle :p
Gedeon Napisano 12 Grudzień 2005 Napisano 12 Grudzień 2005 Super Modelik. Niepodobają mi się mięśnie klatki piersiowej. Są takie jakiś dziwne. Osobiście także dałbym większe rogi ale tak też jest ok...
mentaller Napisano 12 Grudzień 2005 Napisano 12 Grudzień 2005 ogólnie bardzo dobrze, jedynie mogę się przyczepić do kopytek, które imho nie pasują do Złego pana ;]
Predator Napisano 12 Grudzień 2005 Napisano 12 Grudzień 2005 Mi tam kopyta pasuja nie sa to kolejne kopyta ala konskie , bardzo ciekawy creature's. Widac ze troche czasu serca wlozyles w tego zwierzaka , teraz zgrzeszysz jak dalej niepojdziesz i go nieotexujesz :). Czekam z niecierpliwoscia na wersje z texa.
darkelf Napisano 12 Grudzień 2005 Napisano 12 Grudzień 2005 imho miejscami wypieszczone, miejscami zarys. jakos tak niewywazone, nie czuje spojnosci :P. co nie zmienia faktu, ze jest dobrze.
AGmakonts Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 daj mu jakieś pieszczochy na lapy i będzie lepiej bo nie będzie tak wielkich obszarów bez detalu
Knysha Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 Hehe prosiak wypasny ;]. W czym modelowales? Pzdr
KLICEK Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 swietny model imo wczesniejsze lepsze, ten chyba bez konceptu jechany? :) mimo to ma w sobie cos i to jest najwaznieszje great work ;]
flesz_gordon Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 ha ! swietny :) moze te racice nie bardzo mi pasuja, ciekawszy bylby w jakichs buciorach np - tak mi sie wydaje :) pytanko :) łancuch (ogniwa) ukladales recznie czy masz jakis sposob?
mr_marchew Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 Świetny model, jest czego zazdrościć. Tylko dlaczego brody nie robisz "z włosów" jakimś pluginem, albo maxem 8-ką ?
yooshi Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 O kurde... Niezły monster... :))) Koleś nadawałby się do gry Diablo 4 o ile taka powstanie w ogóle... Talent to ty masz... Ogółem wypas
General Straw Napisano 13 Grudzień 2005 Autor Napisano 13 Grudzień 2005 Juz odpowiadam: Model w Silo. Ogniwa lancucha recznie, nie bylo to jakims problemem. Za duzo ich tam nie ma. Model jest juz od jakiegos czasu teksturowany tylko juz mi sie nie chce. Wlosy modeluje recznie bo tak jest najprosciej. Na rece cos pojdzie tylko nie mialem pomyslu kiedy go modelowalem, aktualnie juz mam. A co do samego modelu, imo i nie tylko imo najlepszy jaki zrobilem. Opanowalem sie i nie przegialem z ultra wyrzezbionymi miesniami. Koles schab jest ale otluszczony schab. No ale to kwestia opinii :). Detale dopiero dojda na teksturze. Teksturowanie mnie meczy bo mi twardy szaleje non stop. Potrzeba wiecej wegla.
DraB Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 Kocham twoje modele, szczególnie ten. Robiłes to do Diablo III? xD
sir_Bols Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 zly? jak dla mnie dobry jak cholera ;)... no oprocz z lekka roztopionych ciastolinowych kopytek...
remi Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 no niby wszystko pięknie i w ogóle ale co zamierzasz dalej zrobić z tym modelem? ma tak stac w T-stance? kolesie z forum będą podziwiali detale modelingu ale co dalej? ma robić za rzeźbę? jest tak nasrane polygonami, że nawet teksturować jest ciężko, a co dopiero skinować i animować. czepiam się bo dla mnie jak się robi postać to po to żeby ją wprowadzić w ruch.
powelt Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 A dlamnie siako żeźba też wypas:D Mnie się podoba:D aż się prosi o scenke z tym:D Kurde, masz jakieś tutki do modelingu porzadne?
misiold Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 no jak dla mnie Bambucia!tylko troszke mnie denerwuje ta brudka wydaje mi sie ze powina byc wysunieta trohe do przodu ale to tyllko taka mala sugestja. kurcze dla mnie jaks sie cos robi to mozna se robic o tak (zwlaszcza jak sie robi takie zyczy od tak, to 100% respekt!) ale mozna i robic do jakiegos wiekszego projektu a po za tym dlaczego by go nie mozna otexturowac??
General Straw Napisano 13 Grudzień 2005 Autor Napisano 13 Grudzień 2005 Remi zabawne, ze to mowisz. Na innym forum pytano dlaczego tak zoptymalizowane cialo jest.Gdzie masz za duzo poligonow ? Zbroja to jedyny ciezki element modelu. A kto ci karze ja deformowac ? Podlaczasz pod kosc i jest. Cala reszta jest srednia wagowo. Pomijam fakt, ze jak np. robisz normal mapy to model moze miec 10x tyle poligonow, nie ma to zadnego znaczenia. A w ruch wprowadza sie postac jesli sie chce byc animatorem, mnie animacja nie interesuje. -------- Niestety tutoriali zadnych nie mam, sam tez nigdy nie robilem.
nielot007 Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 damn great!!! swietnie to wyglada !! rzedzisz :D pozdro
Gotham Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 Hehehe fajny model, fajny :), po tym co ma przy pasie wnioskuję że taki psycho-fantasy-manikiurzysta ;). Przy łapach są troszkę dziwne aspekty- jak drobniuśki przy reszcie nadgarstek czy dziwnie wykrzywiony biceps (nie rozumiem tego zresztą-siatka wskazuje na to że zrobiłeś to z premedytacją). Szkoda również że nie zacisnąłeś mu mocniej pasa... Tak aby tłuszczyk od góry się wylewał :). Nie wiem też czy postaci takiej wielkości nie powinno się pokazywać troszkę od dołu- podkreślając w ten sposób ich gabaryty. Hmmm, szkoda że nie ma światła dającego lekki cień, dodało by mu to przestrzeni. Ogólnie- tak jak mówiłem bardzo fajny model :], podoba mi się że nie jest jednolicie zalany detalem, tylko gdzieniegdzie tłuszczyk, nawet lekka kluska, a gdzieniegdzie detal wchodzi w ścięgna czy włosy. :] remi- Hehe, zupełnie cię nie rozumiem, Swoma lubi modelować, robi to dobrze... Po co ma się truć rigowaniem czy animowaniem? Poza tym z animek "bo model powstał" jedna na 10 wygląda fajnie. Nie tedy droga ;). btw. Tutaj dużo poly? Malutko widziałeś ;). Edit- sieć padła to się spóźniłem z odpowiedzią ;). Pozdrawiam,
Gość Raffaello Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 Musze przyznac ze troche pracy Cię to kosztowało, podoba mnie sie ten Zly! Czekam na teksturki i zyczę wytrwałości! 3-maj się!
arcade Napisano 13 Grudzień 2005 Napisano 13 Grudzień 2005 Piękny model, gratulacje! :D pozdrawiam :)
Gość User190 Napisano 14 Grudzień 2005 Napisano 14 Grudzień 2005 Concept i model pierwsza klasa - klimatycznie wygląda :)
sith_LORD Napisano 14 Grudzień 2005 Napisano 14 Grudzień 2005 świetny model , jedyne do czego bym się czepną to nogi , a zwłaszcza kopyta , reszta jest super..
Hindus Napisano 14 Grudzień 2005 Napisano 14 Grudzień 2005 ładny nie powiem, zresztą jak reszta twoich modelików - szkoda tylko ze nie ma textur :D
deadparrot Napisano 15 Grudzień 2005 Napisano 15 Grudzień 2005 swietna postac, moglbym ogladac w kolko ale tylko do kolan. te kopyta moim zdaniem nieudane jesli chodzi o design. pozdrowionka olo
Nevariel Napisano 15 Grudzień 2005 Napisano 15 Grudzień 2005 bez ogona,chełmu i rogów to prawie jak ogrim z morrowinda... A ogolnie to wypasiony model
imprecis Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 Dla mnie rewelka ! Jesli mozesz pokaz siateczke ( bez meshsmootha).
TrojkaT Napisano 17 Grudzień 2005 Napisano 17 Grudzień 2005 Jest zajebisty. Z texturkami to juz wogule wyje.... by byl ;) good work - keep on going
biglebowsky Napisano 18 Grudzień 2005 Napisano 18 Grudzień 2005 Swietny prosiaczek:) Jak sie czepiac to wlasnie tych kopyt i miejsc gdzie przyozdobiles paskude kamelurami, falbankami i innymi dodatkami - są w wielu miejscach zbyt proste, przewidywalne i nie wynikaja z anatomii przez co robią wrażenie dodanych zamiast byc nieodłączną cześcią modelu. Ale to pierdoły, modelik jest naprawde gites.
N@w!€DZonY Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 Witam! Witam wszystkich na tym forum. Gdy wlazłem na te forum i zobaczyłem te prace tuta to sobie pomyślałęm- kurde gdzie ja jestem?? czy tu sami graficy od S.T.A.L.K.L.E.R'a siedzą albo coś??. No więc pewnie każdy od czegoś zaczynał, ja bym chciał żebyście mi napisali od czego zaczynaliście albo co byście mi polecali na początki wtaczania sie w świat 3d. Juz modelowałem i animowałem troche w 3ds MAX'ie 5iątce, ale raczej mnie tylko interesuje tworzenie grafiki 3d, nie animacja. A co do pana świniaka to jest super, tylko te kopyta... No i czekam ne wersię otexturowaną:D Byłbym wdzięczny za pisanie odpowiedzi na ten post...
dariusz Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 Galeria 3D (Finished Works 3D) Jest to miejsce gdzie możecie zamieszczać UKOŃCZONE PRACE (3D) ! NIE TEN DZIAŁ!!!! edit: tyczy sie pana N@w!€DZonY sorry za offtopa, ale irytuja mnie takie posty, N/O, WESOŁYCH ŚWIĄT!
SebastianS Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 Nie wiem, czy mogę cokolwiek krytykować, bo znać zawodowca... Ale jak dla mnie to ten zły kolo ma trochę jakby za delikatne dłonie... Dobrze to widać w rzucie z ukosa - prawie kobiece łapki, jeśli nie liczyć pazokietków :)
N@w!€DZonY Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 jak tak bardzo ci przeszkadza ten post to spoko...wyniose się z tąd... a co do Złego albo raczej do jego twórcy. Dlaczego na twojej stronie nie ma tej pracy?? albo dlaczego żadna z twoich tam zamieszczonych prac nie jest otexturowana?? p.s. jaki dział mi dareg polecasz?? żółtodziub?? takiego tutaj nie ma... poleć mi jakiś...
dariusz Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 nie odbieraj tego jak atak:] co do dzialu to mysle ze WiP moglby Cie wiele nauczyc. pozdrawiam KONIEC OFFTOPA edit do postu nizej: prosze Cie to nie jest watek na takie rozmowy!!! a zaczynalem tak: http://http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=18059
N@w!€DZonY Napisano 25 Grudzień 2005 Napisano 25 Grudzień 2005 no i mi odrazu lepiej...nie odebrałem jako atak... już spoko i o to mi chodziło, o odpowiedź. thx i jeśli ci sie chce to mógłbyś mi powiedzieć jak ty zaczynałęś... o ile ci sie chce.
nocny drwal Napisano 29 Grudzień 2005 Napisano 29 Grudzień 2005 nareszcie moje klimaty!!! a juz myslalem, ze tu sami samochodziarze i architekci. twarz po prostu wymiata, miesnie masakra. jedyne co mi nie pasuje, to kopyta, ale to kwestia gustu, nie wykonania. tez niedlugo zabiore sie za jakiegos dwunoga, ale pierwej musze skonczyc moja kreaturke;]
Keisim Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 Coś jak "świnka pigi" =P. W wersji uproszczonej dla Polskiego Rządu. =) Super modeling! Szacunek
Rekomendowane odpowiedzi