Skocz do zawartości

Postac 3D: Zły


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 47
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Juz odpowiadam:

 

Model w Silo.

Ogniwa lancucha recznie, nie bylo to jakims problemem. Za duzo ich tam nie ma.

Model jest juz od jakiegos czasu teksturowany tylko juz mi sie nie chce.

Wlosy modeluje recznie bo tak jest najprosciej.

Na rece cos pojdzie tylko nie mialem pomyslu kiedy go modelowalem, aktualnie juz mam.

A co do samego modelu, imo i nie tylko imo najlepszy jaki zrobilem. Opanowalem sie i nie przegialem z ultra wyrzezbionymi miesniami. Koles schab jest ale otluszczony schab. No ale to kwestia opinii :).

Detale dopiero dojda na teksturze. Teksturowanie mnie meczy bo mi twardy szaleje non stop. Potrzeba wiecej wegla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby wszystko pięknie i w ogóle ale co zamierzasz dalej zrobić z tym modelem?

ma tak stac w T-stance? kolesie z forum będą podziwiali detale modelingu ale co dalej? ma robić za rzeźbę? jest tak nasrane polygonami, że nawet teksturować jest ciężko, a co dopiero skinować i animować.

czepiam się bo dla mnie jak się robi postać to po to żeby ją wprowadzić w ruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak dla mnie Bambucia!tylko troszke mnie denerwuje ta brudka wydaje mi sie ze powina byc wysunieta trohe do przodu ale to tyllko taka mala sugestja. kurcze dla mnie jaks sie cos robi to mozna se robic o tak (zwlaszcza jak sie robi takie zyczy od tak, to 100% respekt!) ale mozna i robic do jakiegos wiekszego projektu a po za tym dlaczego by go nie mozna otexturowac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remi zabawne, ze to mowisz. Na innym forum pytano dlaczego tak zoptymalizowane cialo jest.Gdzie masz za duzo poligonow ? Zbroja to jedyny ciezki element modelu. A kto ci karze ja deformowac ? Podlaczasz pod kosc i jest.

Cala reszta jest srednia wagowo.

 

Pomijam fakt, ze jak np. robisz normal mapy to model moze miec 10x tyle poligonow, nie ma to zadnego znaczenia.

 

A w ruch wprowadza sie postac jesli sie chce byc animatorem, mnie animacja nie interesuje.

--------

Niestety tutoriali zadnych nie mam, sam tez nigdy nie robilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe fajny model, fajny :), po tym co ma przy pasie wnioskuję że taki psycho-fantasy-manikiurzysta ;).

 

Przy łapach są troszkę dziwne aspekty- jak drobniuśki przy reszcie nadgarstek czy dziwnie wykrzywiony biceps (nie rozumiem tego zresztą-siatka wskazuje na to że zrobiłeś to z premedytacją).

 

Szkoda również że nie zacisnąłeś mu mocniej pasa... Tak aby tłuszczyk od góry się wylewał :). Nie wiem też czy postaci takiej wielkości nie powinno się pokazywać troszkę od dołu- podkreślając w ten sposób ich gabaryty. Hmmm, szkoda że nie ma światła dającego lekki cień, dodało by mu to przestrzeni.

 

Ogólnie- tak jak mówiłem bardzo fajny model :], podoba mi się że nie jest jednolicie zalany detalem, tylko gdzieniegdzie tłuszczyk, nawet lekka kluska, a gdzieniegdzie detal wchodzi w ścięgna czy włosy. :]

 

 

remi- Hehe, zupełnie cię nie rozumiem, Swoma lubi modelować, robi to dobrze... Po co ma się truć rigowaniem czy animowaniem? Poza tym z animek "bo model powstał" jedna na 10 wygląda fajnie. Nie tedy droga ;). btw. Tutaj dużo poly? Malutko widziałeś ;).

 

Edit- sieć padła to się spóźniłem z odpowiedzią ;).

 

 

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

Musze przyznac ze troche pracy Cię to kosztowało, podoba mnie sie ten Zly!

Czekam na teksturki i zyczę wytrwałości!

3-maj się!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietny prosiaczek:)

Jak sie czepiac to wlasnie tych kopyt i miejsc gdzie przyozdobiles paskude kamelurami, falbankami i innymi dodatkami - są w wielu miejscach zbyt proste, przewidywalne i nie wynikaja z anatomii przez co robią wrażenie dodanych zamiast byc nieodłączną cześcią modelu. Ale to pierdoły, modelik jest naprawde gites.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Witam wszystkich na tym forum. Gdy wlazłem na te forum i zobaczyłem te prace tuta to sobie pomyślałęm- kurde gdzie ja jestem?? czy tu sami graficy od S.T.A.L.K.L.E.R'a siedzą albo coś??. No więc pewnie każdy od czegoś zaczynał, ja bym chciał żebyście mi napisali od czego zaczynaliście albo co byście mi polecali na początki wtaczania sie w świat 3d. Juz modelowałem i animowałem troche w 3ds MAX'ie 5iątce, ale raczej mnie tylko interesuje tworzenie grafiki 3d, nie animacja. A co do pana świniaka to jest super, tylko te kopyta... No i czekam ne wersię otexturowaną:D

 

Byłbym wdzięczny za pisanie odpowiedzi na ten post...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tak bardzo ci przeszkadza ten post to spoko...wyniose się z tąd...

a co do Złego albo raczej do jego twórcy. Dlaczego na twojej stronie nie ma tej pracy?? albo dlaczego żadna z twoich tam zamieszczonych prac nie jest otexturowana??

 

p.s. jaki dział mi dareg polecasz?? żółtodziub?? takiego tutaj nie ma...

poleć mi jakiś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nareszcie moje klimaty!!! a juz myslalem, ze tu sami samochodziarze i architekci. twarz po prostu wymiata, miesnie masakra. jedyne co mi nie pasuje, to kopyta, ale to kwestia gustu, nie wykonania. tez niedlugo zabiore sie za jakiegos dwunoga, ale pierwej musze skonczyc moja kreaturke;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności