Napisano 12 Grudzień 200519 l jak dla mnie wypas pokusisz sie jeszcze kiedys o materiały i w ogole o jakaś scenke? pokaz siateczke
Napisano 12 Grudzień 200519 l o kurka , niezły jest, troche detali mało taki czyściutki jak łza,ale tu to chyba tekstura można rozwiązać,i jak dla mnie troche za symetryczny ale czaszki profeska;)
Napisano 12 Grudzień 200519 l Autor Tak stal jest jak lza, nie wiem dlaczego tego nie poprawilem, wlasnie ja wyginam na wszystkie strony, wrzuce potem razem z siata.
Napisano 12 Grudzień 200519 l Autor Powyginalem troche stal i to by bylo na tyle. Zyl i innych takich modelowac nie bede bo to przesada. Latwiej zrobic na teksturach a to, ze teksturowac mi sie nie chce to juz inna historia :) Siata.
Napisano 12 Grudzień 200519 l nie no wypas, moglbys rzucic normalna siate. Pewnie i tak nie zrobisz textur, jak zwykle :p
Napisano 12 Grudzień 200519 l Super Modelik. Niepodobają mi się mięśnie klatki piersiowej. Są takie jakiś dziwne. Osobiście także dałbym większe rogi ale tak też jest ok...
Napisano 12 Grudzień 200519 l ogólnie bardzo dobrze, jedynie mogę się przyczepić do kopytek, które imho nie pasują do Złego pana ;]
Napisano 12 Grudzień 200519 l Mi tam kopyta pasuja nie sa to kolejne kopyta ala konskie , bardzo ciekawy creature's. Widac ze troche czasu serca wlozyles w tego zwierzaka , teraz zgrzeszysz jak dalej niepojdziesz i go nieotexujesz :). Czekam z niecierpliwoscia na wersje z texa.
Napisano 12 Grudzień 200519 l imho miejscami wypieszczone, miejscami zarys. jakos tak niewywazone, nie czuje spojnosci :P. co nie zmienia faktu, ze jest dobrze.
Napisano 13 Grudzień 200519 l daj mu jakieś pieszczochy na lapy i będzie lepiej bo nie będzie tak wielkich obszarów bez detalu
Napisano 13 Grudzień 200519 l swietny model imo wczesniejsze lepsze, ten chyba bez konceptu jechany? :) mimo to ma w sobie cos i to jest najwaznieszje great work ;]
Napisano 13 Grudzień 200519 l ha ! swietny :) moze te racice nie bardzo mi pasuja, ciekawszy bylby w jakichs buciorach np - tak mi sie wydaje :) pytanko :) łancuch (ogniwa) ukladales recznie czy masz jakis sposob?
Napisano 13 Grudzień 200519 l Świetny model, jest czego zazdrościć. Tylko dlaczego brody nie robisz "z włosów" jakimś pluginem, albo maxem 8-ką ?
Napisano 13 Grudzień 200519 l O kurde... Niezły monster... :))) Koleś nadawałby się do gry Diablo 4 o ile taka powstanie w ogóle... Talent to ty masz... Ogółem wypas
Napisano 13 Grudzień 200519 l Autor Juz odpowiadam: Model w Silo. Ogniwa lancucha recznie, nie bylo to jakims problemem. Za duzo ich tam nie ma. Model jest juz od jakiegos czasu teksturowany tylko juz mi sie nie chce. Wlosy modeluje recznie bo tak jest najprosciej. Na rece cos pojdzie tylko nie mialem pomyslu kiedy go modelowalem, aktualnie juz mam. A co do samego modelu, imo i nie tylko imo najlepszy jaki zrobilem. Opanowalem sie i nie przegialem z ultra wyrzezbionymi miesniami. Koles schab jest ale otluszczony schab. No ale to kwestia opinii :). Detale dopiero dojda na teksturze. Teksturowanie mnie meczy bo mi twardy szaleje non stop. Potrzeba wiecej wegla.
Napisano 13 Grudzień 200519 l zly? jak dla mnie dobry jak cholera ;)... no oprocz z lekka roztopionych ciastolinowych kopytek...
Napisano 13 Grudzień 200519 l no niby wszystko pięknie i w ogóle ale co zamierzasz dalej zrobić z tym modelem? ma tak stac w T-stance? kolesie z forum będą podziwiali detale modelingu ale co dalej? ma robić za rzeźbę? jest tak nasrane polygonami, że nawet teksturować jest ciężko, a co dopiero skinować i animować. czepiam się bo dla mnie jak się robi postać to po to żeby ją wprowadzić w ruch.
Napisano 13 Grudzień 200519 l A dlamnie siako żeźba też wypas:D Mnie się podoba:D aż się prosi o scenke z tym:D Kurde, masz jakieś tutki do modelingu porzadne?
Napisano 13 Grudzień 200519 l no jak dla mnie Bambucia!tylko troszke mnie denerwuje ta brudka wydaje mi sie ze powina byc wysunieta trohe do przodu ale to tyllko taka mala sugestja. kurcze dla mnie jaks sie cos robi to mozna se robic o tak (zwlaszcza jak sie robi takie zyczy od tak, to 100% respekt!) ale mozna i robic do jakiegos wiekszego projektu a po za tym dlaczego by go nie mozna otexturowac??
Napisano 13 Grudzień 200519 l Autor Remi zabawne, ze to mowisz. Na innym forum pytano dlaczego tak zoptymalizowane cialo jest.Gdzie masz za duzo poligonow ? Zbroja to jedyny ciezki element modelu. A kto ci karze ja deformowac ? Podlaczasz pod kosc i jest. Cala reszta jest srednia wagowo. Pomijam fakt, ze jak np. robisz normal mapy to model moze miec 10x tyle poligonow, nie ma to zadnego znaczenia. A w ruch wprowadza sie postac jesli sie chce byc animatorem, mnie animacja nie interesuje. -------- Niestety tutoriali zadnych nie mam, sam tez nigdy nie robilem.
Napisano 13 Grudzień 200519 l Hehehe fajny model, fajny :), po tym co ma przy pasie wnioskuję że taki psycho-fantasy-manikiurzysta ;). Przy łapach są troszkę dziwne aspekty- jak drobniuśki przy reszcie nadgarstek czy dziwnie wykrzywiony biceps (nie rozumiem tego zresztą-siatka wskazuje na to że zrobiłeś to z premedytacją). Szkoda również że nie zacisnąłeś mu mocniej pasa... Tak aby tłuszczyk od góry się wylewał :). Nie wiem też czy postaci takiej wielkości nie powinno się pokazywać troszkę od dołu- podkreślając w ten sposób ich gabaryty. Hmmm, szkoda że nie ma światła dającego lekki cień, dodało by mu to przestrzeni. Ogólnie- tak jak mówiłem bardzo fajny model :], podoba mi się że nie jest jednolicie zalany detalem, tylko gdzieniegdzie tłuszczyk, nawet lekka kluska, a gdzieniegdzie detal wchodzi w ścięgna czy włosy. :] remi- Hehe, zupełnie cię nie rozumiem, Swoma lubi modelować, robi to dobrze... Po co ma się truć rigowaniem czy animowaniem? Poza tym z animek "bo model powstał" jedna na 10 wygląda fajnie. Nie tedy droga ;). btw. Tutaj dużo poly? Malutko widziałeś ;). Edit- sieć padła to się spóźniłem z odpowiedzią ;). Pozdrawiam,
Napisano 13 Grudzień 200519 l Musze przyznac ze troche pracy Cię to kosztowało, podoba mnie sie ten Zly! Czekam na teksturki i zyczę wytrwałości! 3-maj się!
Napisano 14 Grudzień 200519 l świetny model , jedyne do czego bym się czepną to nogi , a zwłaszcza kopyta , reszta jest super..
Napisano 14 Grudzień 200519 l ładny nie powiem, zresztą jak reszta twoich modelików - szkoda tylko ze nie ma textur :D
Napisano 15 Grudzień 200519 l swietna postac, moglbym ogladac w kolko ale tylko do kolan. te kopyta moim zdaniem nieudane jesli chodzi o design. pozdrowionka olo
Napisano 15 Grudzień 200519 l bez ogona,chełmu i rogów to prawie jak ogrim z morrowinda... A ogolnie to wypasiony model
Napisano 17 Grudzień 200519 l Jest zajebisty. Z texturkami to juz wogule wyje.... by byl ;) good work - keep on going
Napisano 18 Grudzień 200519 l Swietny prosiaczek:) Jak sie czepiac to wlasnie tych kopyt i miejsc gdzie przyozdobiles paskude kamelurami, falbankami i innymi dodatkami - są w wielu miejscach zbyt proste, przewidywalne i nie wynikaja z anatomii przez co robią wrażenie dodanych zamiast byc nieodłączną cześcią modelu. Ale to pierdoły, modelik jest naprawde gites.
Napisano 25 Grudzień 200519 l Witam! Witam wszystkich na tym forum. Gdy wlazłem na te forum i zobaczyłem te prace tuta to sobie pomyślałęm- kurde gdzie ja jestem?? czy tu sami graficy od S.T.A.L.K.L.E.R'a siedzą albo coś??. No więc pewnie każdy od czegoś zaczynał, ja bym chciał żebyście mi napisali od czego zaczynaliście albo co byście mi polecali na początki wtaczania sie w świat 3d. Juz modelowałem i animowałem troche w 3ds MAX'ie 5iątce, ale raczej mnie tylko interesuje tworzenie grafiki 3d, nie animacja. A co do pana świniaka to jest super, tylko te kopyta... No i czekam ne wersię otexturowaną:D Byłbym wdzięczny za pisanie odpowiedzi na ten post...
Napisano 25 Grudzień 200519 l Galeria 3D (Finished Works 3D) Jest to miejsce gdzie możecie zamieszczać UKOŃCZONE PRACE (3D) ! NIE TEN DZIAŁ!!!! edit: tyczy sie pana N@w!€DZonY sorry za offtopa, ale irytuja mnie takie posty, N/O, WESOŁYCH ŚWIĄT!
Napisano 25 Grudzień 200519 l Nie wiem, czy mogę cokolwiek krytykować, bo znać zawodowca... Ale jak dla mnie to ten zły kolo ma trochę jakby za delikatne dłonie... Dobrze to widać w rzucie z ukosa - prawie kobiece łapki, jeśli nie liczyć pazokietków :)
Napisano 25 Grudzień 200519 l jak tak bardzo ci przeszkadza ten post to spoko...wyniose się z tąd... a co do Złego albo raczej do jego twórcy. Dlaczego na twojej stronie nie ma tej pracy?? albo dlaczego żadna z twoich tam zamieszczonych prac nie jest otexturowana?? p.s. jaki dział mi dareg polecasz?? żółtodziub?? takiego tutaj nie ma... poleć mi jakiś...
Napisano 25 Grudzień 200519 l nie odbieraj tego jak atak:] co do dzialu to mysle ze WiP moglby Cie wiele nauczyc. pozdrawiam KONIEC OFFTOPA edit do postu nizej: prosze Cie to nie jest watek na takie rozmowy!!! a zaczynalem tak: http://http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=18059
Napisano 25 Grudzień 200519 l no i mi odrazu lepiej...nie odebrałem jako atak... już spoko i o to mi chodziło, o odpowiedź. thx i jeśli ci sie chce to mógłbyś mi powiedzieć jak ty zaczynałęś... o ile ci sie chce.
Napisano 29 Grudzień 200519 l nareszcie moje klimaty!!! a juz myslalem, ze tu sami samochodziarze i architekci. twarz po prostu wymiata, miesnie masakra. jedyne co mi nie pasuje, to kopyta, ale to kwestia gustu, nie wykonania. tez niedlugo zabiore sie za jakiegos dwunoga, ale pierwej musze skonczyc moja kreaturke;]
Napisano 31 Grudzień 200519 l Coś jak "świnka pigi" =P. W wersji uproszczonej dla Polskiego Rządu. =) Super modeling! Szacunek