Napisano 14 Grudzień 200519 l witam, jestem w trakcie tworzenia scenki 3d , na razie mam (mniej więcej) skończone tło. Zainspirowałem się troszkę obrazkiem Amruna - a ponieważ on nie wykorzystał mojej rady żeby dodać wodospad to postanowiłem sobie zrobić swoją scenkę :) Na 1 planie będzie postać wędrowca który patrzy w kierunku miasta i zasłania się ręką przed rażącym słońcem. 3ds max8, mental, Max Sculpt, PS
Napisano 14 Grudzień 200519 l O kurde jaras ale teraz to takiego pomysła odwaliłeś że szok :D Co do wędrowca to zrób takiego mistycznego... Fajniej będzie wyglądać... :D Ja dziękuje ale mi się podoba koncepcja pracki. Co do tego obrazka 2d to bardzo fajowy efekt uzyskałeś. Pozdro ;)
Napisano 14 Grudzień 200519 l Ja piernicze naprawde fajna panoramka...ja równiez ostawałbym przy mistycznym wedrowcu w łachmanach, z rozwianymi włosami i jakimś temblakiem na ramieniu ;). Pozdrawiam
Napisano 14 Grudzień 200519 l Autor dzięki za komentarze widzę że jak na razie moja wizja (mistycznego wędrowca) bardziej się podoba :) wrzucam kilka obrazków z procesu powstawania. acha- do modelowania terenu użyłem Max Sculpta - fajna rzecz - coś a'la biedniejszy brat zbusha lae całkiem fajnie daje radę
Napisano 14 Grudzień 200519 l fajnie fajnie! ja zawsze chcialem sie wziąść za zrobienie miasta podobnego do Twojego ale jakoś moje lenistwo mi na to nie pozwala ;/ ;) Również obstaje przy mistycznym wędrowcu! Moglbyś moze napisać jak zrobiłeś te wodospady? (tu albo na pw jak wolisz - dzięki! )
Napisano 14 Grudzień 200519 l Autor miasto nawet nie jest tak skomplikowane jak myślałem - najwięcej experymentów przeszedłem z efektami volumetrycznymi i fogiem. Wodospad to mieszanka super sprayów - jedne z blurem drugie bez z różnymi prędkościami i różne stopnie variation (patrz 3 obrazek)
Napisano 14 Grudzień 200519 l Masz zdrowie do tych stilli Jaras ;), kto jak kto ale wierze że Ty skończysz :). Dobra ale do rzeczy- Wydaje mi się że w scence jest problem ze skalą, przy wieżowcach- kropelki wody wielkością dorównywały by co najmniej samochodom. Jako że woda najpierw zwraca uwagę całe miasto przywodzi na myśl małą makietę. Szukał bym rozwiązania przesuwając miasto w głąb + zwiększając je jednak (nie ma co zmieniać wodospadów bo bardzo fajnie wyszły)... ;) Teren pod miastem musi być albo równy albo poziomowany, nie ma miast na skałach, przez co traci to też na realizmie. Kropki morza przy horyzoncie muszą być po prostu spójnym kolorem, to jest jeden z aspektów potwornie odbierających głębię w scenie. Tyle uwag, teraz rada.... Nie żałuj 2D, podmalówki, mapowanie z kamerki etc. Bez ogródek i na całego. Bez tego się nie obejdzie, czy może raczej nie obchodzi ;). Miłej pracy i wytrwałości- bo zapowiada się słodki stillek :), Pozdrawiam
Napisano 14 Grudzień 200519 l fajne światło.....mam pytanie w jakiej rozdiałce robiłes mape dla terenu?
Napisano 14 Grudzień 200519 l wow, jaraz to żeś teraz pojechał ostro:) pięknie to wygląda już na takim etapie. Gotham dobrze gada:) a co do wedrowca to ja bym zrobił go takim nie tylko mistycznym wedrowcem ale mistycznym magiem, Jakaś podarda dłga szata, w ręce jakiś magiczny kostur np. opleciony bluszczem a na górze kryształowa kula z światełkiem w środku
Napisano 14 Grudzień 200519 l Nie wiem czy Ci się to spodoba, ale tym wędrowcem mógłby być ktoś w stylu renegata... Facet w skórzanym plaszczu, długimi włosami trzymający w ręku spluwę:) Pozdrawiam
Napisano 14 Grudzień 200519 l nie no odlotowy jestes chłopak takie graficzki to je lubie 8-) Bardzo pozytywnie
Napisano 14 Grudzień 200519 l Autor Gotham- no teraz to mi wlazłeś na ambicję ;) będę musiał to skończyć ! ;) co do Twoich uwag - to masz qrna rację :( buuuuuuu , 3 dni ślęczę przy tym i nie zauważyłem takiej rzeczy jak skala . Co do sensowności budowy miasta na skarpie to .... też masz rację ale nie chciałem się tu trzymać żadnych prawideł architektonicznych - to jest taka sobie ogólna, luźna wizja .... na 1 planie będzie postać którą mam zamiar bardzo dopracować i to ona ma być najważniejszym elementem tego obrazka - poza tym pewnie przysłoni te wodospady i 2/3 miasta :) kliment- textury zawsze robię duże - ok. 3000 pix - ( te na 1 planie są jeszcze do poprawy) AG- mosz recht ;) też tak to widza ;) MohSeth- niestety decyzja zapadła - będzie bardziej mistycznie ta postać to trochę zmodyfikowny model z projektu The Guardian - twarz mu wymieniłem + kilka poprawek
Napisano 15 Grudzień 200519 l Ladnie, mosci jarasie, ladnie. Moglbys urozmaicic troche budowle, bo wygladaja na zwykle boxy ;]. Co do teksturki - tu i owdzie bym poprawil. Postac - lepiej daj starego dziada w obdartych lachmanach, niz harleyowca [LOL ;] ]. Pzdr :)
Napisano 15 Grudzień 200519 l Jak zwykle w wypadku Jarasa zanosi się na prawdziwy wypas. Czekam na więcej.
Napisano 15 Grudzień 200519 l Świetnie, świetnie, wspaniały klimacik się szykuje. Knysha dobrze gada co do tych budowli, przydało by się bardziej urozmaicić :) Pozdrawiam
Napisano 15 Grudzień 200519 l bardzo fajnie, ale oprocz tego co gotham pisal zastanawia mnie brak jakiegokolwiek polaczenia pomiedzy dwoma czesciami miasta, most jakis czy cus, chyba ze cos przeoczylem albo to juz taka przyszloc ze tego nie potrzeba powodzenia w dalszej pracy :]
Napisano 15 Grudzień 200519 l ja bym postawił na tej skarpie jakąs super babke z odsłoniętym tyłkiem i tyle :D co do pracki to fajna chociaz drugi wodospad od prawej cos sie kaszani moim zdaniem - na tym załamaniu gdzie konczy płynac w poziomie a zaczyna spadac. maciekG tutaj :D ?
Napisano 15 Grudzień 200519 l Pracka bardzo ciekawie się zapowiada :) ładne kolorki i klimacik. Przyłaczam się do hindusa - wolałbym wędrowniczkę :)
Napisano 16 Grudzień 200519 l Autor no niestety będzie wędrownik :) testuję materiały w mentalu i ustawiam pozę wędrownika. Mam problem z ubraniem - tak żeby pasowało do całości a jednocześnie nie było nowoczesne tylko bardziej .... hmm.... inne :) Na razie myślę o czymś w klimacie traperskim czyli skórzane spodnie wiązane rzemieniem po bokach itp. ale średnio mi to pasuje do tego miasta - choć kto wie ? wszelkie wskazówki mile widziane. pozdrawiam
Napisano 17 Grudzień 200519 l hm...skoro ma pasowac do miasta to moze jaki "mistyczny zapomniany cyborg"? ale nie no postac daje rade! Dawaj dalej !
Napisano 17 Grudzień 200519 l Autor właśnie chciałem zrobić postać która byłaby toszkę inna ... na razie mam taki pomysł. Przy okazji dziękuję Gothamowi za rady i wskazówki :)
Napisano 17 Grudzień 200519 l Kurde nieźle bardzo nawet :D Wyrąbistą ma czupirzynkę :D Fajowo wygląda w tym ubranku. Pozdrawiam i powodzenia ;)
Napisano 17 Grudzień 200519 l szok.. tyle powiem.. :P moze zamiast tego jego narzedzia/broni powinno byc cos "mocniejszego w sile razenia" (?)
Napisano 17 Grudzień 200519 l "mocniejszego w sile razenia" ta .. kałach bardzo ladnie jaras nie mam slow ;)
Napisano 17 Grudzień 200519 l nie musi byc od razu kalah.. mimo ze to najdoskonalsza bron jaka dotad wynaleziono.. ale cos w stylu grubego shot gun'a .. ;) jakos polaczyc przeszlosc i prostote z przyszlocia i technika.. :P
Napisano 17 Grudzień 200519 l no postać miodek, ale dla świętego spokoju może przestudiuj ilustracje z podręcznika do Gasnących słońc, powinny być na necie, jak znajde to dam, tam jest sporo fajnych postaci w takim stulu może coś Ci sie spodoba
Napisano 17 Grudzień 200519 l Na mój gust postać na renerze taka trochę niezdecydowana. Jak kogoś porazi słońce to albo odwraca głowę no albo właśnie się zasłania i jakby się przed czymś bronił. A ta postać taka niezdecydowana. No na rysunku wygląda już lepiej, ale ciągle mi coś nie pasuje. Jako broń to polecam klasycznego shotguna.
Napisano 17 Grudzień 200519 l Autor AG - chętnie się zapoznam z takimi ilustracjami - daj linke jak możesz Leru - hmmm może by mógł i być płaszczyk ale żal mi zasłaniać tatuaży ;) Pinki - to nie jest broń , raczej kilofek bo to klimaty wspinaczkowo/górskie Lis- on się zasłania przed rażącym słońcem dzięki za komentarze załączam przy okazji fryzurkę - reszta włosów to będzie hair fx
Napisano 17 Grudzień 200519 l cos mocniejszego w sile raznienia:|... ja mysle ze cos mocniejszego niz AK_47.
Napisano 17 Grudzień 200519 l Ja nie wiem Jaras jak ty tak możesz fajnie wszysko robić :] skąd pomysły i taka wytrwałość w tobie :D Praca zapowiada sie jak zwykle fajowo i napewno tak będzie. Powodzenia.
Napisano 17 Grudzień 200519 l nooo...3d co nie wyglada jak 3d to luubie!!! Baardzo zejefanie! Kip it goin man!!
Napisano 17 Grudzień 200519 l Wydaje mi się, że może mieć rękę [prawą] trochę bliżej czoła... Ciupirzynka jest, tak jak mówiłem, wyje fajowa ;)
Napisano 17 Grudzień 200519 l Spodenki mogą być ale na boga nie przyszywaj mu do nich kieszeni, to go zabardzo urealni, lub raczej osadzi w naszych reliach. Podoba mi się za to pomysł z wiszącymi sakwami czy też zasobnikami (przybornikami). Tak sobie umyśliłem, że powinny być wykonane solidnie ale mocno już podniszczone. A w pasie zamiast paska, gruba lina z rozplontanymi końcówkami. Całość wpleciona nie w szlówki ale w jakieś metalowe kółka przyszyte do spodni. No i broń, nie zmieniaj konceptu, nie dawaj niczego o "mocniejszej (większej) sile rażenia". To tyle narazie.
Napisano 18 Grudzień 200519 l łoohoł imponujące, gotham jak narazie mówi wszystko co jest do powiedzenia (plus dodatki nawet) więc ograniczę się do życzenia jak najszybszego ukończenia pracy ;] uwielbiam spektuakularność twoich prac :)
Napisano 18 Grudzień 200519 l koncepcior boski 3m sie go i bedzie super ;) a i zrob mu sprzet jakis wielki jak u.... ;)
Napisano 18 Grudzień 200519 l Autor hehe- żadnych sprzętów nie będzie :) zrobiłem spodnie i buciory - biorę się za ich zmiętoszenie i dodawanie detalu. thx 4 c&c edit- dorzucam pomiętoszone spodnie i pas z kieszeniami
Napisano 18 Grudzień 200519 l Mi to opadła szczena jak zobaczyłem tego ziomusia. Zadziwia mnie tez to ze z takiej stosunkowo prostej siatki wychodzi coś tak boskiego...
Napisano 21 Grudzień 200519 l Autor skończyłem tatuaże kliment - to mi i tak idzie za wolno ;) praca już dawno powinna być skończona bo następne czekają ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto