Skocz do zawartości

Scena 3D: Wędrowiec [update 17.11]


jaras

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 170
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

poprawiłem tło , czyli wodę i miasto. Dorobiłem proste (nie bijcie) domki z dachami które troszkę zburzyły ten efekt boxów (mam nadzieję) ... Ostateczny obrazek bedzie w większej rozdziałce i te szczegóły będę lepiej widoczne. Zastanawiam się też nad wprowadzeniem jakiejś roślinności ?

thx 4 comments :)

Przy okazji życzę wszystkim zdrowych i wesołych Świąt !!

kompozycja2poprawka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skaly na pierwszym i srodkowym planie mdle i zbyt jednorodne. Odnosnie budynkow, to... hmm... troche nie pasuja do biurowcow (proporcje chyba tez).

Mimo to praca emanuje czyms ciekawym, wiec wrazenia jak najbardziej pozytywne. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow Jaras robi wrażenie, utrzymaj to w tej tonacji a będzie super, nasuneła mi się jadna myśl jakaś skała z jaszczurką, albo wężem, trochę ożywić to,

albo pies u nogi, nie wiem może odmiana wilka, super futro i te sprawy,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Praca sliczna, ale to juz wiesz.

Ja mam tylko jedno 'ale'. Swiatlo na ciele jak i na ziemi jest takie ostre, czyste. W tle widac chmury dymow i pylu, wiec wydaje mi sie ze swiatlo do postaci nie docieralo by takie ostre.

Drzew bym nie dodawal, moze jakas korodrzewinke przy ziemi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przesunąłbym go bardziej na krawędź, albo, tak jak pisze Hubi, zmienił kadr.. no i włosy do poprawy - poza tym bombowo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiany kadru juz raczej nie będzie - za dużo roboty a trzeba zawalczyć w bitwie ;) dodam jeszcze "morze" trawy na tych górkach w dalszym planie i zrobię włosy które są na razie tylko dorysowane (tak jak i kilofek) żeby było widać co i jak - powoli się za nie biorę Hair FX'em

diesbonus- światło jest raczej ok, mgła i wszystkie zapylenia zawsze są widoczne w oddali a 1 plan jest ostry. dzięki za wszystkie sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się ujęcie bardzo podoba ... ładnie pokazuje otoczenie bohatera pracy, co bardzo lubie we wszystkich pracach na których istnieje głowny bohater ... śliczności ;) ... tylko sugerowałbym dodania czagoś zywego co już ktoś sugerował ... jakiegoś małego stwora czy coś :) ...

 

Pozdrawiam :)

 

 

Oooo... teraz dostrzegłem coś co mi sie troche nie podoba ... zamieszczam w załączniku ... ta prosta linia oddzielająca jasny fragment od ciemnego ... jakby od linijki :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rusza? Moze ptaki gdzies nad wodospadem? I mozna by dodac jakies zwierzatka na ziemi. Jakis skorpion, pajak, waz grzejacy sie na sloncu. Mozna by tez bohaterowi dorobic psa (raczej na sznurku niz lancuchu), albo jakies inne zwierze... moze kobiete? :D

Kadr jest ok, a umieszczenie postaci w tym miejscu chyba najlepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no racja, Jaras puszczasz się, rusz myszką.

 

fajna praca, kępy trawy pociągnęłabym aż do przepaści, żółty odcień z lewej strony miasta jest trochę zbyt intensywny, natomiast prawa strona miasta wyszła bardzo ładnie.

 

albo jakies inne zwierze... moze kobiete?
wypraszam sobie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Jaras puszczasz się...

Anno przywołuję Cię do porządku :D

co do trawy to czytasz w moich myślach - od 3 dni stoję nad kompem z gaśnicą proszkową i jak się zapala to go gaszę;) Trawka daje mu nieźle popalić i jest na niezłym haju ;) a co do postaci to jest juz nowa lokalizacja , niebawem finał.

dzięki - pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow :) robi wrażenie. SSS wyszło fajnie na paznokciach :D Świetne uczesanie, wyczesany tatuaż, pieprzyki też ciekawe (niby detal, a jednak jest, tam diabeł siedzi!).

 

Rewelka :) Mi się bardzo podoba. Dawaj dalej Jarek !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, wow faktycznie praca wychodzi narazie super, mam tylko 1 ale, nie dalo by sie podniesc reki tak, aby wygladala ze zaslania sie od promieni slonecznych?, bo jesli by sie zaslanial to dostal by jakiegos cienia po twarzy a narazie tak nie jest i nie wiadomo po co macha lapami: ], hehe, reszta bez zazutow, noo moze jeszcze fakt ze miasto troche plastikowo wyglada, glownie problem w wierzowcach ni stad ni z owat nagle wyratstaja, a wiadomo jaka jest geneza powstawania miast i wierzowcow, najpierw masa malych i potem kilka rodzynkow, pozdrawiam i czekam na reszte: ]

EDIT:

hmmm nie to co z skala jest nietak, np wierzowce sa jakies dziwnie male w stosunku do reszty, albo ten najblizej z prawe taki niski jest za duzy w stos do wierzowcow, no i ostatnie odniesienie do wodospadu, w takiej skali wodospad i rozbryzgi byly by prawie plaskie, chodzi mi o to ze oderwanie wody jest ale w tej skali bylo by widac conajwyzej plaska sciane, a nieposzarpane krawedzie wody i kropel w powietrzu, no nic,, pracuj bo praca i tak robi wrazenie: ], cu

EDIT: ]

hehe na srodku tez bym walnol mase malych domkow, taki wierzowiec to kosztowna inwestycja, znacznie taniej jest pudowac na ziemi niz isc do gory, a wierzowce wynikaja z braku miejsca w miescie, hehe u ciebie tego miejsca wydaje sie byc pod dostatkiem: ], pozdro i juz koncze, heheh definitywnie: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za komentarze - ogólnie to jeszcze będzie wiele poprawek - planuję :

1- poprawić shader skóry i dodać jakieś miesjca bardziej i mniej błyszczące od potu, brudu itp.

2- dodam zaplecione małe warkoczyki

3- "ciupaga"

4- sznureczki, rzemyki itp

5- textura spodni do poprawy

6- wzmocnię troszkę flarkę od obiektywu (zwiększę ASec i MSec)

przy mieście już mi się nie chce dłubać :( ale jeszcze zobaczę

dzięki za wszelkie sugestie i rady ! i proszę o jeszcze

edit: do postu poniżej - no mi te spodnie też nie leżą - będę je starał się zrobić bardziej podobne do wstępnego konceptu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

Dałeś czadu chłopie! Gdyby to była bitwa to pierwszą nagrodę juz miał byś w ręku. Gratulacje!

Czekam na te popraweczki o których wspomniałeś. Pierwszy koncept wlosów bardziej mu pasował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WHOA :)) generalnie wypas, krajobraz wypas, kolo wypas

i 2 mikrouwagi

 

1. dopoki nie byla kola to wydawalo mi sie ze warto te dwa miasta ze soba polaczyc mostem albo mostami na tych crackach - ale teraz jak typo zaslania wieksza czesc to juz nie wydaje mi sie tak

 

2. i osobiscie wydaje mi sie ze nikt kto zaslania oczy przed swiatlem nie rozcapierza paluchow, (chyba ze oczekuje ze z tamtej strony ktos w niego rzuca czyms) przynajmniej ja zawsze robie daszek z lapy, nie uzywam sunglasow wiec czesto tak robie w lecie, z reguly tez wlasnie przykladam lape do czola zeby uzyskac lepsze zaciemnienie - ale to nie jest regula, dla kompozycji fajnie ze ta reka jest odsunieta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz troszkę przestarzały zestawik 2 x Athlon 2100 MP , płyta Tyan Tiger, 1 GB ramu , nvidia Quadro 4 700 XGL

aneye - odp.1 - dlatego właśnie nie robiłem mostu nad którym się zastanawiałem

odp2- rozczapierzyłem palce bo ja tak odruchowo robię jak się zasłaniam przed światłem (sprawdzałem organoleptycznie;) poza tym SSS ładniej mi wychodziło na palcach

dzięki za komentarze - jeszcze sporo pracy mi zostało - teraz za spodnie się biorę bo takie jak są mi nie leżą zupełnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności