Skocz do zawartości

Scena 3D: Wędrowiec [update 17.11]


jaras

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 170
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jesli moge wtracic swoje 4 grsiki, to tak wszystko okej, ale imgo lapsze byly by dredy czyli z tego co widzielm na poczatku, i bardziej zruznicuj trawe, jakis glaz, moze gdzie nie gdzie inny gatunek rosliny, i najwazniejszy blad moim skromnum zdaniem, szkoda ze wywaliles drzewa, (imho nie czytalem topika, tylko ogladalem obrazki :) ) wiec pisze co widze, drzewa byly by tu grejt wpi***u :), zamykaly ba calosc, dodawaly spujnosci... i dac jeszcze delikatne wolumetryki, przechodzace lekko pzrez galezie.... pozdrawim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wprowadziłem kilka drobnych retuszy. Zamiast wilka będzie lew który jest w dalszej części WIPa

zaznaczam jeszcze raz że ten nędzny wilk jest tu tylko wklejony "roboczo" jako koncept

Przy okazji dziękuję Krisowi_R za cenne rady

WedrowiecWolf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym dal mistycznego wedrowca i mam jeszcze jedna wizje, ciekawie wygladalo by jak by te miasto podzielone na dwie czesci bylo z jednej strony mastem wspolczesnym a drugie miastem mistycznym. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może niech on (wędrowiec) trzyma tą rękę, co nią sobie zasłania Słońce, bliżej twarzy i mniej tak rozczapirzoną, bo jak narazie to wogóle nie wygląda na to, że on chce zasłonić Słońce...

 

Co do wilka to życzę powodzenia i pozdrawiam Cię jaras, bo wędrowca to pięknie zrobiłeś...

 

Ogólnie tak -> krajobraz może zostać :), wędrowiec też, ale rzeczywiście potrzebuje jakiejś broni... Chyba, że za broń można uznać wilka ;) Ja osobiście bym proponował jakąś włócznię (to tak po prymitywnemu), ale tak jak ktoś już kiedyś mówił -> kałach też jest dobry ;)

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz zrobic wilka to ja bym ta reke ktora tak bezsensownie macha umiescil na glowie wilka jak by go glaskal albo drapal.

 

Nie no ... motyw z przysłanianiem oczu jest dobry ... tylko ręka mogła być blizej oczu ... ale pasowałoby zeby "wędrowiec" robił coś drugą ręką ... może nią głaskał wilka? WIlka umieścić po jego lewej wpatrzonego w miasto, a na jego łbie - dłoń "wedrowcy" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

halo halo tu Londyn - dzięki za komentarze ! wędrowiec będzie miał coś a'la czekan (jest szkic w jakimś poprzednim poście) rękawic też nie przewiduję bo zniknie mi efekt sss , wilka zriguję i zobaczę jaka poza będzie dla niego najlepsza - dam do wglądu kilka propozycji - ale tak jak teraz patrzy też nie jest źle moim zdaniem - odwraca głowę od cywilizacji i bardziej go interesuje przyroda :)

Gedeon - wędrowiec sobie stoi i patrzy a miasto dorobiłem żeby coś było w tle ;) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdyby ten wędrowiec stał sobie na widocznym klifie (czy jak powinienem to nazwac) i nie zasłaniał połowy obrazu? Też wyglądałoby to pomysłowo. Wędrowiec w końcu dotarłby do celu i wszytko byłoby dobrze. Spróbuj wykorzystać rózne położenia tego wędrowce tj. raz tu, raz tam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, czas by był kończyć tą prackę ;) wrzucam model "lwa" który bedzie zamiast wilka u nogi wędrowca (na razie nie zrigowany - nie ustawiłem mu jeszcze końcowej pozy). Klicek obiecał że mi pomoże pozetbruszować go na pyszczku - dzięki z góry :)

lew01.jpg

lew02.jpg

lew03.jpg

lew02a.jpg

lew02c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe to zes panie Jaras zawalczyl, heheeh, ciagle jestem pod wrazeniem opanowania sztuki modelingu, wiekszosc ludu poszla by w Zbrushe, naprawde zazdroszcze poziomu opanowania siatki, bo to wielka sztuka, jesczze mam takie pytanie ty to robisz metoda taka ze 2 boxy jeden rodzic drogi dziecko z tym ze dziecko ma smootha a na rodzicu pracujesz? widzac odrazu efekt czy tak poprostu z glowy, to tu to tam sobie pozaginasz i dop na koncu widzisz rezultat?, hehe mam nadzieje ze zrozumiale jest moje pytanie bo dosc pokretnie je sformuowalem: ], pozdro

AAA i jesczze odnosnie kociaka, zrob mu zebra: ], pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leru - pracuję już nad futrem ale najpierw siatka musi być skończona. Później muszę zamapować i zrobić mu texturkę.

obo- będą jeszcze drobne zmiany w modelu, poza tym idzie do Zbrusha na warsztat Klickensa.

Komic - :) hehe :) cały pierwszy etap to tak jak na 1 obrazku, podstawowa bryła i ogólne zarysy mięśni są modelowane normalnie a 2 etap , czyli bardziej szczegółowe zarysowanie mięśni metodą taką jak podałeś. Często trzeba sprawdzać model w ten sposób bo na wersji LP niekiedy coś trzeba ( aż nienaturalnie) mocniej zarysować. Pewnie że mogłem wrzucić model do Zbrusha ale chciałem mieć też siatkę lżejszą bo będzie z tym lwem animacja.

Z żebrami to gut ajdija ... choć z 2 strony będzie futro - pomyslę, dzięki ! pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

h4sh - hehe nie do końca się zgodzę ale już mówię - model potrzebuję w 2 wersjach - pierwsza do animacji - zrobiłem riga i siatka odkształca się właściwie - nie mam potrzeby poprawianaia czegokolwiek - tym bardziej że dojdzie jeszcze futerko.

2 sprawa - model w Zbruszu całkiem dobrze się zaadoptował i tak wygląda po kilku poprawkach. Przy okazji , Klicek dzięki za intensywne podszkolenie mnie w Zbruszu ( nie jest jeszcze skończony i dojdą zębiska a właściwie szablozębiska)

vv3k70r - ja też nie wiem co to za zwierze :) robiłem coś na kształt geparda, lwa i hieny ( będzie grzywa jeszcze) anatomicznie też się posiłkowałem mięśniami konia w przypadku łap + trochę improwizacji. Ta bestia dlatego jest taka bo chciałbym bardziej zróżnicować te 2 światy i troszkę odrealnić - nie kładę tu nacisku na poprawności anatomiczne tylko na "plastyczność" i klimat pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no po zbrushu fajnie wygląda :) łapy się już dość dobrze prezentują.

podobają mi się żebra, delikatnie zaznaczone - good work ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

full wypas - zasłużona rekomka dla wątku :) zapowiada sie debeściacko :] tylko czekac kiedy bedzie koniec :) nie przegladam wszystkich stron bo za duzo tego jest ale naprawde z tego co widze niezle sobie tutaj poczynacie :] tak 3mac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z h4sh'em- straszna zadyma w topo. Jest bez znaczenia? No nie sądzę zważywszy że determinuje "pryszcze" na mięśniach po podpodziałach w z2.

 

Na razie jakoś nie czuję tego modelu, nie wiem czy to przez proporcje, czy dziwną muskulaturę ale jakoś nie przyciąga mnie. No ale to w sumie tylko półśrodek więc trzymam kciuki za finish.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gotham 3jki dobrze ustawione w zb nie wplywaja na siatke wplywaja na zageszczenie ale bubkow nie ma , a 5tki podczas exportu do obj z maxa zamieniaja sie w 3jki ktore sie niekiedy dziwnie ustawiaja i to powoduje bubki :)

 

Tak czy siak model bardzo mi sie podoba , fajne experymentowanie z miesniami najlepsza mimo wszystko facjata :)

 

Jarek dodaj jakies supppper kielki :D taki z pazurem ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seredcznie wszystkich przepraszam za wszelkie uchybienia w siatce , nie znam jeszcze Zbrusha i to pewnie dlatego tyle błędów zrobiłem :) postaram się w przyszłości tego unikać

Klicek - nad zębami pracuje - wrzucam apdejta przy okazji

p.s. model jeszcze nie jest skończony i wszystkie błędy będą poprawione :) babolek o którym wspomniał Gotham jest juz poprawiony i wymieniłem obrazek

a poza lwa też jeszcze nie jest ustawiona - będzie jakoś wygięty ale jeszcze nie wiem jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot007- nie przepadam za sytuacją w której prawda jest rozmywana, poza tym sympatii do prac actimelowych nigdy mi nie brakowało ;), stąd post.

 

Co do kwestii ngonów to tak jak Klicek napisał są zamieniane prostym skryptem przy imporcie- niestety niesymetrycznie więc zostawianie ich zawsze rodzi problemy.

 

Tyle że i poly trójkątne prawie zawsze rodzą problemy (stąd są odradzane jeśli się myśli o poważnym zbrushowanku). Niestety ale wiąże się to innym tempem zagęszczania (łatwo wyliczyć kalkulatorem rozbieżności) jak i z koncentrycznego charakteru tych podpodziałów.

 

Może dla zilustrowania weźmy prosty modelik (obrazek 1).

 

Przy modelowaniu na zwykłym poly (podpodziały x2 czy x3) problem nie występuje (obrazek 2).

 

Jednak gdy podpodziały sięgną 5 czy 6 rozbieżności w gęstości siatki w środku i na brzegach byłego poly trójkątnego stwarzają zupełnie niepotrzebne- duże utrudnienia (obrazek 3).

 

 

jaras- wiem że to Twoje pierwsze kroki w z2 i dlatego właśnie to piszę :), bardzo lubię to Twoje zacięcie stillkowe i zawsze dopinguje ;).

 

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gotham zgadzam sie z Toba pokazales wlasnie nie wlasciwe uzycie 3jkatow buduja 2 takie same obok siebie przez co podwoiles ilosc wierzcholkow, mi chodzilo o cos innego 3 ka obok 2ch czworek zageszcza siatke identycznie jak 4 rka zostawiajac prawie identyczny wierzcholek jak 4 rka i wydaje mi sie ze 3jka uzyta wten sposob odwraca tylko zageszczenie nie tworzac bagow moge sie oczywiscie mylic to tylko takie moje male spostrzezenia nic wiecej niechce wywolywac zadnej klotni czy sporow w zadnym wypadku :)

 

Wrzucam scrinka o co mi biega int1 int 4 i int 6 albo 7 nie pamietam

int.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności