Napisano 29 Grudzień 200519 l Mam pytanko bo też wezme sobie udział w bitwie : ) Ten 1k trójkątów to do dziewczynki a gdyby ona miała jakiś trybut mieczyk lub cuś to do tego liczy się osobno trójkąciki ?? Czy po py po prostu wszytsko co przedstawione musi mieć 1k ?? p.s. nie wydaje wam sie jednak że 1k to troszke mało jak na postać ??
Napisano 29 Grudzień 200519 l moim zdaniem jak 1k to 1k - nie ma sie co rozdrabniac - bo potem bedzie: a co jak ma duze buty... a co jak ma beret... - limit to limit i juz :D inna sprawa ze ja juz widze ze u mnie bedzie ciezko z 1k - ale coz... wyzwania, wyzwania - o to chodzi, no nie?? :D pozdro
Napisano 29 Grudzień 200519 l niby tak ale ja waśnie skończyłem wstępnie moedel ciałka bez główki jeszcze i mam 1092 Triangles. Gdyby jednak limicik był 2k to podejrzewam że wyzwanie by nie zmalało a wrażenia estetyczne by wzrosły :P P.S. Czy wszystkie poly muszą mieć 3 lub cztery narożniki czy mzna tworzyć i takie po 5, 6, czy nie będzie to wbrew regułom gameart bo do gier sie takich np. raczej nie robi
Napisano 29 Grudzień 200519 l Chyba mogą mieć więcej, bo i tak potem dzielonę są na trójkąty. Ale to troszkę, moim zdaniem, bez sensu. No i pamiętaj, że w limit to tysiąc trójkątów. Powodzenia w bitwie.
Napisano 29 Grudzień 200519 l czytaj uwaznie - wszyscy (prawie :) moowia o trojkatach - a to jest absolutnie jednoznaczne :) a z tego co widze - limit na 1k daje naprawde frajde - bo trzeba sie niezle nagimnastykowac zeby to jakos wygladalo :D pozdro
Napisano 29 Grudzień 200519 l możesz robić n-gony, ale to obniża jakość siatki :) do ilości poly liczy się i tak tylko tri, więc w ten sposób sobie polycountu nie uratujesz :) Jak masz jakiś wielokąt, to najlepiej potnij go odpowiednio i po krzyku :) pozdro T.Kowalski, ftorek, a ja tak chciałem zaszpanować wiedzą ;) szybcy jesteście :P
Napisano 29 Grudzień 200519 l powinienem jutro zacząć, dziś miałem 4th rocznicę ślubu :) I trochę mniej przyjemnych zdarzeń też. Dobra, wracam do picia.
Napisano 29 Grudzień 200519 l Nie chce krakać, ale myślę, że wielu uczestników zbyt szczegółowo zaczęło modelować i obawiam się, że będzie im ciężko się zmieścić w tym 1k trisów... Mam przeogromną prośbę - można by zwiększyć limit do 1,5 k? 1k to stanowczo za mało - żadne szczegóły nie wchodzą w grę... W tych czasach taki limit już nigdzie się nie sprawdzi.. Nawet postacie w RTSach mają więcej poly.. Przemyślcie to, please! Pozdro!
Napisano 29 Grudzień 200519 l Jak ja się pomeczylem i sie zmiescilem to Ty tez dasz rade : ) Możliwe i to bardzo, że w następnej limit ten zostanie podniesiony jednak na podniesienie trójkątów w tej bitwie nie ma raczej szans : )
Napisano 29 Grudzień 200519 l Nigdy nie jest za późno - problem w tym, że ja się NIE zmieściłem... Przekroczyłem limit o dobre 400 tris i już dosłownie czego optymalizować :( Pozdro!
Napisano 29 Grudzień 200519 l no, maszyna poszła już w ruch, więc teraz tylko jęczeć i ciąć polygony :)
Napisano 29 Grudzień 200519 l Chris dokładnie tak jak mówi ziomuś maszyna już ruszyła i nie da się nic zrobić. Poza tym to było by nie fer w stostunku do tych, którzy np. zmieścili się w 1k i już zaczeli teksturować, bo albo mieli by mniejsze szanse lub musieliby zaczynać od nowa. Dlatego nie ma marudzenia (z doświadczenia wiem, że jedyne co marudzeniem możesz tu uzyskać to bana :P) i do pracy :)
Napisano 29 Grudzień 200519 l bana sie dostje gdy ma sie odmienne zdanie od moderatora (mam 8 na karq)(pozdr. leru)
Napisano 30 Grudzień 200519 l oj chris, chris ;): 805 trisów: więcej tu: http://www.planetquake.com/polycount/cottages/souldesigns/personal.html
Napisano 30 Grudzień 200519 l hyhy - no i empeck jak to zwykle przybil ostatniego do trumny gwozdzia :D pozdrawiam
Napisano 30 Grudzień 200519 l Buuu.. Biole śwoje ziabawki i ide z tej piaśkownici do domu... :( :P Pozdro!
Napisano 30 Grudzień 200519 l Autor przeca tio nie empecka tylko przykladowa praca na 1k (niecale) :) a wgole to ladnie sie porobilo :) duzo watkow i odwiedzin w gamearcie :D ale fajno :)
Napisano 30 Grudzień 200519 l To jest laska SouL'a Ja jeszcze swojej nie zacząłem :P ognisty - to jest postać wg konceptu z Castlevanii, tam wszyscy są bladzi ;D
Napisano 30 Grudzień 200519 l Hatred -> fajno, fajno, a gdzie twój modelik? :P edit -> uh, sorrka, nie zauważyłem twojego wątku :)
Napisano 31 Grudzień 200519 l Następnym razem może nowocześniejsze limity? Robienie low poly na komórki jakoś mnie nie bawi :). No offence oczywiście :) -bo zamysł fajny.
Napisano 31 Grudzień 200519 l Autor jest golwna bitwa i tam niema limitow, zawsze mozesz wystartowac tam z game artem :) jak narazie jest maly limit, by bitewka ne trwala miesiaca ale tydzien, wraz z wzrostem apetytu bedziemy rozszerzac/pozerzac limity i czasy... chodz narazie mysle ze dlugo ebdziesz czekal na konkurs wstylu wymodeluj samochod: limit 50K i 4 texturki 2048x2048 czemu? bo tio wiekszy projekt i zanim by ktos skonczyl to polowa sie tym znudzi
Napisano 1 Styczeń 200619 l Hatred- no nie popadajmy w skrajności :D, dużym plusem minibitewki jest nastawienie na projekt do szybkiego wykonania i tutaj niczego bym nie zmieniał. Chodzi tylko o przesunięcie limitu tak by można było spokojnie wymodelować zgrabną dłoń czy różne detale stroju bez popadania w pudełkowość. 3-6k poly nie spowoduje że postać będzie robiona dwa lata ;). W tej edycji nic bym nie zmieniał, taka propozycja na przyszłość po prostu :). Zresztą zgodnie z wszelkimi prawidłami im więcej się nagadam tym większe jest prawdopodobieństwo że potem nie będę mieć czasu niczego wykonać więęęęc... Siedzę już cichutko ;). A co do bitwy to jest nastawiona na grafikę o konkretnej formie- pchanie się tam z 3D jest bez większego sensu. Pozdrawiam,
Napisano 1 Styczeń 200619 l zgadzam sie z Gothamem jesli chodzi o polycount - raz sie mozna w 1k pobawic ale nastepnym razem bym troche dołozył - mowie to z kąta obserwatora, fajniej sie podziwia:) "grubsze: modele:)
Napisano 2 Styczeń 200619 l nom, ja też tak uważam - ale z małym ale - jakby następnym razem temat był nieorganiczny, to limity mi jak najbardziej pasują... Np. 1k na broń białą czy palną to aż za dużo imo ;) pzdr
Napisano 2 Styczeń 200619 l hej wszystkim! fajny pomysl z minibitwa. Do kiedy deadline? Juz chyba nie zdaze na ta edycje :o
Napisano 4 Styczeń 200619 l Autor teraz mi powiedzcie jak tio organizujemy: zakladam jeden watek i tam kazdy daje finalowego rendera(max 3 swiatla, bez gi), texturke, i screeny z vievporta z perspektywy (ukos przod i tyl), oraz perspektywy z siatka jeden?? zeby to tak pro zorganizowac?? (najfaniej jak by folderek sie pojawil, i tam by kazdy topik tworzyl z tym co u gory napisalem, to by sie burdel nie zroibl) inna opcja bylo by ze zrobie temat i kazdy kto linka daje do swojego tematu wip tio sie liczy ze to jego wpis (a w wipku shooty takie jakie napisalem0 ,aha jesli za duzo zamieszania z tymi shootami mozna by olac i dac jakies wedlug was ustawienia w ilosci jakiej kcecie wsumie tio poczatek, a tam przy kolejnych bitewkach by sie cos wprowadzilo takie submisje z ograniczona i wymagana liczba obrazkow co wy na to?? moze jakies mody zauwaza minibitwe i sprawia nam folderki jakies na przyszle bitwy (bo popyt na to jest chyba), opcjonalnie uprawnienia kogos do robienia takich folderkow?
Napisano 4 Styczeń 200619 l głosuję za jednym wątkiem w którym każdy po kolei w jednym poście wrzuca link do swojego wipa + rendery o których mówisz. Tak bedzie ładnie widać wszystkie prace razem. Jak wszyscy wrzucą swoje prace to robisz ankietę na przykład na 24 godziny. ja tak to widzę. Tylko że każdy będzie głosować na swoją pracę :P
Napisano 4 Styczeń 200619 l hmm - a nie bedzie jakiegos zewnetrznego jury?? (zasluzeni z max3d.pl) moze na kolejne edycje sie postaramy o jakies uznane miedzynarodowe gremium?? :D ja jestem za jednym watkiem w ktorym kazdy robi JEDEN post (zeby nie bylo burdelu) a tym poscie kilka obrazkow (w tym jakies zrzuty z maxa - zeby nie bylo oczukiwania i prerenderow :D pozdro -
Napisano 4 Styczeń 200619 l Autor i camera mapingu :) hehe :) no i wszytskie obrazki w jednym poscie! (a najlepiej tak zey szerokosc nie rozciagnela nam forum :P ) jury zewneczne: wspominalem cos na pocatku, ale mysle ze jak narazie ankieta styknie, ja bedziemy w bitwach bardziej zaawansowane rzeczy robic tio sie jury zalatwi :)
Napisano 4 Styczeń 200619 l jtruo dedlajn czy za tydzien? bo tak se dopieszczam ufałki i nie wiem czy sie mam spieszyc bo czasu malo.
Napisano 4 Styczeń 200619 l hhyhy - darkelf sie obudzil z reka w krzakach :D - hyhy dajesz darkelf dajesz - na jutro ma byc gotowe :D pozoer
Napisano 5 Styczeń 200619 l Autor dobra jak nazwac posta z "submisjami"kurde te slowo takie malo olskie jest
Napisano 5 Styczeń 200619 l To co w końcu trzeba wrzucic do wątku "MINIBITWA1 - zgłoszenia"? 1. Link do swojego wątku WIP. 2. Prezentacje modelu. 3. Screeny z viewporu. Czy coś jeszcze? np. koncept?
Napisano 5 Styczeń 200619 l Autor kazdy daje finalowego rendera(max 3 swiatla, bez gi), texturke, i screeny z viewporta z perspektywy (ukos przod i tyl), oraz perspektywa z siatka wszystko w jednym poscie obrazki moznecie zalanczac na http://imageshack.us/ i dawac direct link do
Napisano 5 Styczeń 200619 l hyhy - boja sie :D pozdr - ja zaraz montuje - co mi tam :D - tylko skoncze :D
Napisano 5 Styczeń 200619 l Autor jeszcze tylko 24 minuty :) gratuluje wszystkim i mam nadzieje ze dobrze sie bawioiliscie! i kazdy cos wyniosl z takie zabawy :) troche mi glupio ze sam nie zaczolem ale chyba sie nie obraziliscie??? za niedlugo zrobie ankiete, ale niech ktos mi powie jak sie ja tworzy :)
Napisano 5 Styczeń 200619 l a kiedy wyniki?? bo ja w sobote raniutko wyjezdzam i na tydzien moze byc kruche z netem - a zaglosowac chcialbym jeszcze :D moze by dac adkowi znac to nam zrobi rekome na glownej?? moze inne ludki z forum zaglosuja?? - bo potem sie okarze ze glosowalo szesc osob z czego cztery byly bezposrednio zaintereoswane :D pozdro dzienks jeszcze raz wszystkim za rady i komenty
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto