_michal Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 W końcu! oto on! znaczy ja :P koncept: tapetka z gry Lineage 2 model: pozostały limit wykorzystam na stawy i przygotowanie siatki buźki pod mimikę ;) hit me with no mercy ;)
Gość Marioza Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 hym mniam narazie czysto i oszczędnie,podoba mi się, ta z koncepciku jest milutka ; )
Hatred Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 szczerze? wogole niefajne, po tobie empecku spodziewalem sie czegos ekstra :P bierz tio na polserio :) jakos mnie tak za serce siatka nie chwyta, poczekam na texturke moze lepiej :) [edit] glupio mi tak krytykowac ostro skoro sam nic nei pokazalem, ale jakos tak bez polotu tak, sam niewiem do czego by sie przyczepic... jak to u mnie szef mowi: zrobil bys to odnowa :P
_michal Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 hatred, wiesz przecież że ja się nie znam, taki tam noob jestem. Wziąłem udział by się czegoś nauczyć, może mnie przyjmą do jakiegoś teamu ;) a co Ty chciałeś od siatki? że w 1k zrobię topologię jak stahlberg? ;D mario don - thx, cieszę się że się podoba (a nie tak jak temu hatredowi hyhy)
_michal Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 poczekam na Twój model, też mi się nie będzie podobać :D
arcade Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 imho kształt twarzy nie odpowiada do końca konceptowi - powinna być bardziej trójkątna masz jeszcze sporo trisów, ja bym je w buźkę wpakował i zrobił jakieś porządne usta i oczy. ogólnie nie jest źle, ale może być lepiej pozdrawiam :) edit -> no ale ja jestem takim naprawde noobkiem, a nie udaje że noobem jestem jak Hatred ;)
Hatred Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 ale ja jestem noobem, noobem szczesciazem nic poza tym :)
_michal Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 ziomuś - nad buźką pracuję, ale te mangowe gęby to jakiś psychopata wymyślał :/ hatred - me too, my friend ;)
sartr Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 aleź twarzyczke zmasakrował:) strasznie jestem ciekaw jak to bedzie wyglądać po teksturce:) Jesli chodzi o model to Twoj wyglada jak by był w mundurku nałozonym na spodnie - pewnie chcesz to teksturka tuszowac ale narazie niezgadłbym ze to z konceptu:) Niekrzycz na mnie jak na hatreda bo ja tez noob
sartr Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 nad buźką pracuję, ale te mangowe gęby to jakiś psychopata wymyślał :/ przeglądnij "How to draw manga characters" - kilka zasad i wszyttko bazuje na tym samym:) Choc pewnie do modelowania i to w budgecie 1k na postac ma sie to nijak:)
_michal Napisano 31 Grudzień 2005 Autor Napisano 31 Grudzień 2005 Czekałem kiedy mnie jeszcze Ty zjedziesz :) trochę ją już 'podmodelowałem'. Nie pokażę już buźki bez makijażu bo się ze mnie smiejecie *rozpacz* How to draw manga nie mogę przejrzeć bo siostra mi je zwinęła ;) Teraz zaczynam się zastanawiać jak oni pierwsze gry 3d robili, nie dość że budżet jak na beczkę czy skrzynkę jakąś, to jeszcze wówczas używali textur z okrojoną paletą...
Gość Marioza Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 ja tam wierze ze będzie gut jesli tylko texturka da rade, po tym co sie ostatnio naogladalem to nie ma dwoch zdań : )
kurt_hectic Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 ha! zastosowales trick z ugieciami ^^ jako jedyny, poza tym ja bym na kucyki zapodal alphe i lepiej by wygladalo i poly mial bys w kieszeni, wplec je w nia jeszcze... 2 widizeliscie laske- archerke z warcrafta 3 ? > na tym okienku na dole, jak ja zaznaczysz to masz... ona na modre ma 25 trisow, a wyglada genialnie, po prostu policzki itd. mozna na texturce zrobic, tylko nos potrzebuje poly. tylko, nie wiem ja bym zrobil inacxzej aj wogole :\ (to bylo do all wojownikow)
ognisty Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 hehe twarz ma jak wystraszony cyborg... hehe sorki nie moglem sie powstrzymac, sam zreszta nie wiem czy bym lepiej zrobil :D
_michal Napisano 1 Styczeń 2006 Autor Napisano 1 Styczeń 2006 początki malowanka. Nawet kierunek mi się podoba, tylko te (...) warkocze :/
ftorek Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 wyglada jakby zeza miala... sprooboj obrocic 'gauki oczne' lekko do srodka no wporzo jest no... hmm... nic sensownego nie przychodzi mi do glowy... poz
Hatred Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 hie hie daje rade nawet :) czekam na wiecej :)
Gość Marioza Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 daje rade : ), a z tą alfą na włosach to nie głupia myśl
ognisty Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 no, twarzyczka teraz ladniusia :) warkoczyki pieknie Ci wyszly... kiedy ja tak bede robil :>
_michal Napisano 1 Styczeń 2006 Autor Napisano 1 Styczeń 2006 Dzięki za miłe słówka :) oczka już poprawiłem, troche jeszcze podmalowałem bazowych kolorków. Teraz się pixel art zaczyna hehe. Alfa jest jeszcze na spódniczce :) Buziaczek dla oglądających: :*
ftorek Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 nooo - superek :) modelik w koncu zaczyna miec jakas zgrabnosc - bo wczesniej jakos drewnianie... fajnie kolorowo i w ogole - dziewczensko... nie to co u mnie - zuomowisko... :D pozdro
arcade Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 fajnie, nawet bardzo :) teraz mi się podoba - wybacz że w Ciebie wątpiłem ;) pozdro :D
_michal Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 Dzieki! Cieszę się że się podoba :) Będę musiał skina ustawić na nowo - znalazłem buga w siatce, a ten durny MAX nie pozwala na jakąś prostą modyfikację mesha gdy obiekt jest skinowany, do tego jeszcze sypią się ufałki :/ Z XSI nie ma takich problemów. Sama idea modyfikatorów jest poroniona. No, ale za to teraz lala ma równo 1000 trisów. ziomuś - wybaczam ;) mały update:
RA Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 Teraz tylko cienie tu i owdzie, i bedzie bardzo fajnie. :)
_michal Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 będą cienie, będą. A właśnie - obrazek to texturka z 75% self illumination, bez żadnych świateł.
Gość Marioza Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 no wygląda bardzo fajowo, manga lala : ), a co do skina to czemu nie mozesz edytowc siatki? u mnie edytuje sie dobrze, tez koncze swoją panienke jest oskinowana ale oakazlo ze ramiona są nie tak, wiec oskinowany model normalnie tne wywalam wertexy dodaje edge i jest gut uvka tez sie nie sypie
_michal Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 dodałem cięcie slicem, zapomniałem wybrać ścianek do cięcia, przeciął mi cały obiekt, musiałem użyć target weld, który mi spieprzył uvałki, jak dodałem unwrapa pod skinem, wyedytowałem go, to mi się posypało. Ale nic to, naprawione.
Gość Marioza Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 aha, to co innego fakt jak sie welduje to uv sie sypnąc potrafi ; ), niebawem part 2 : )
Gotham Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 Słabo znasz maxa ;), ale model fajny, szczególnie patrząc od przodu (jak na buziaczku). Hmmm, skóra nie wydaje Ci się za biała?
_michal Napisano 2 Styczeń 2006 Autor Napisano 2 Styczeń 2006 Możliwe że słabo, nie przeczę, głównie w nim modeluję, rig i skin to tylko od święta, a nie animuję w ogóle. XSI ma niezależne skinowanie do kości, ufałki i modelowanie, można robić wszystko jednocześnie i jest to o wiele wygodniejsze. Tylko że mój monitor nie wyciąga 1280x1024 w jakimś normalnym odświeżaniu, a tyle co najmniej do wygodnej pracy na XSI jest konieczne :/ Skóra, może, wspomagam się konceptem jeżeli chodzi o kolorki ;) eyedropper rules :) Nóg i ramion jeszcze nie kolorowałem, to taki podkład dopiero
Gotham Napisano 2 Styczeń 2006 Napisano 2 Styczeń 2006 Hehe no podejście do skinowania w XSi jest nie do porównania, jedynie chciałem powiedzieć że mogłeś uniknąć tych problemów ;).
sartr Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 nooo fajowo - szkoda ze brakło poly na odciecie bluzeczki i spudniczki:( Ale efekt finalny jak najbardziej zawodowy:)Daj ja teraz w jakiejs fajnej pozie:)
_michal Napisano 4 Styczeń 2006 Autor Napisano 4 Styczeń 2006 dzięki sartr. Sukienka jest osobnym elementem, ale widocznie za słabo odsunąłem pasek od ciałka. poprawię to jeszcze, została chwila do deadline'u :)
polka dot Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 włosy pro! troche lalkowata wyszła i można się przyczepić do tekstury skarpet i skóry ale reszta bardzo lajtowo :D elo!
Hatred Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 hihi zaduzo sie empeck swojego guru naogladales :) te skarpetki na pixelach :) sprubowal bys wyostrzyc rogi sharpen toolem moze fajniej sie zaznacza :) ogolnie model wyszedl sie bardzo bardzo fajno :) bajerka :)
_michal Napisano 4 Styczeń 2006 Autor Napisano 4 Styczeń 2006 Cieszę się że się podoba :D dzis updejtu nie będzie.
_michal Napisano 4 Styczeń 2006 Autor Napisano 4 Styczeń 2006 Wstydzę się ;) Trochę mi miejsca niewykorzystanego zostało..
Raven Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 Nie martw się tym miejscem też mi zostało ;). Teksturka elegancka, włosy świetne. Wydaje mi się że troszkę za mało intensywne kolorki w stosunku do oryginału. Pozdrawiam.
_michal Napisano 4 Styczeń 2006 Autor Napisano 4 Styczeń 2006 To jest wina mojego monitora. Na nim większość kolorów 'nieco' się różni od rzeczywistych, dlatego w domu staram się nie robić textur. Po prostu wypaliło się biedactwo (monitor, nie texturka), niedługo kupię nowy, będzie lepiej. Dzięki za komentarz.
Gość Marioza Napisano 4 Styczeń 2006 Napisano 4 Styczeń 2006 niop texturka wyglada bardzo dobrze, a mógłbys walnąc render z self ilumination tej dziwczynki zamiast skrin z vieporta?
Gość yon Napisano 5 Styczeń 2006 Napisano 5 Styczeń 2006 bardzo dobre, no i trzyma klimat :) aaaleee duzo elementow udalo ci sie wepchac na teksture - to z pewnoscia nie czynilo tego obiektu latwiejszym do zrobienia w tych limitach. Moze mogles dac ciut wiecej cieniowania na skorze, ale tak tez jest ok. pozdrowienia :)
_michal Napisano 5 Styczeń 2006 Autor Napisano 5 Styczeń 2006 czasu mi brakło na dopracowanie :( chciałem trochę rzeczy jeszcze dopracować, ale juz uznaję ją za skończoną, jestem nawet zadowolony z efektu :) dzięki za komentarze :)
Por@szek Napisano 7 Styczeń 2006 Napisano 7 Styczeń 2006 Jestem z Ciebie dumny ... zaraz sie rozplyne. Klasa man, naprawde podoba mi sie. No crits in here.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się