RA Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 Witam! Pierwsze kroki w low poly. :) Narazie tyle, co poniżej. 1498 trójkątów, ale muszę jeszcze zoptymalizowac pewną częśc i coś ze szczegółów może dodam, jak będzie taka potrzeba. Powodzenia wszystkim. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość yon Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 ok, jesli moge ;) bardzo fajne, ale tutaj tekstura jest na wage zlota. ja bym, juz podczas modelowania, myslal jak chce rozlozyc teksture, w ktorych miejscach i w jaki sposob ja tilowac (a tilowac warto, bo tekstura bedzie mala). Jesli to juz uwzgledniles to ok. IMHO tarcze moznaby spoko na teksturze zrobic. luk nad brama nie musi byc az tak detaliczny. ale ogolnie spoko jest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 no to bede konkurowal gl. z Toba... ciekawe co z tego wyjdzie. ps od razu mowie, ze nie pokaze modelu za wszesnie bo RA odemnie zerznie rozwiazania:] serio mowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 15 Luty 2006 Autor Share Napisano 15 Luty 2006 yon Te błędy wynikają z braku doświadczenia. Za uwagi bardzo dziękuje. :) A z tarczami miałem takie wydzimisie, hehe. ;) kurt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 Calkiem fajnie sie zapowiada ;) Aby zaoszczedzic poly, staraj sie "dosuwac" elementy a nie laczyc je meshem. Zyskasz sporo poly. A te miejsca i tak nei beda widoczne na txt wiec mozesz olac to co bedzie na nich namalowane (te zasloniete, albo zafortepianione whatever) ;) Czymam kciuki, zapowiada sie samkowicie. BTW - tarcze mozesz dac na luzach na alphie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 jeju, kurt, super jesteś :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 15 Luty 2006 Share Napisano 15 Luty 2006 znow jakies podtexty :\ ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mcode Napisano 16 Luty 2006 Share Napisano 16 Luty 2006 RA w maksie w czym robi się taki render z siatką... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 16 Luty 2006 Autor Share Napisano 16 Luty 2006 To w vrayu za pomocą vray edge map czy jakoś tak się to nazywa. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 16 Luty 2006 Share Napisano 16 Luty 2006 jest taki tool :final toon i mozesz krawedzie , siatke jako rysunkowe renderowac, mozna ustawic tez tak jak na tym jpg wyzej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 17 Luty 2006 Share Napisano 17 Luty 2006 zgrabniutki modelik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 17 Luty 2006 Share Napisano 17 Luty 2006 bardzo ładny model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 17 Luty 2006 Share Napisano 17 Luty 2006 Witam! Pierwsze kroki w low poly. :) Nie bądź taki skromny. Przecież każdy model zaczyna się od lowpoly. A tak wogóle to dobrze ci idzie. Model zgrabny i ładna siatka. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 18 Luty 2006 Autor Share Napisano 18 Luty 2006 heh, jednak LP LP nie równe. :) Dzięki za posty. Zmapowałem wreszcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 18 Luty 2006 Share Napisano 18 Luty 2006 Milusio, widze ze checkery poszly w ruch :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 18 Luty 2006 Autor Share Napisano 18 Luty 2006 hehe, chwała ci za nie. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 18 Luty 2006 Share Napisano 18 Luty 2006 ładny czeker... pokażesz ufałkę? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 18 Luty 2006 Autor Share Napisano 18 Luty 2006 Proszę. :) I pytanie: Lepiej jest malowac teksture w 1024x1025 i potem zmniejszyc czy od razu w 512x512? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 18 Luty 2006 Share Napisano 18 Luty 2006 zależy od preferencji - jak malujesz najpierw 1024 to się narobisz, a połowa detalu i tak pójdzie się kochać przy optymalizacji :] ale z drugiej strony coś tam zostanie - dla niektórych szczytem mistrzostwa jest sub - pixelowy detal, pozostałość po tym co było (to trochę pokręcone, taki mit artystyczny :D) - jak malujesz 512 to od razu wiesz co będziesz w stanie wycisnąć a co nie, ale masz dużo pixel - artowej pracy :) podsumowując - każdy orze tak jak może ;) PS. Ładniutki modelik :D pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 18 Luty 2006 Autor Share Napisano 18 Luty 2006 Wiedziałem, że taka będzie odpowiedz. :D Ale i tak dzięki, zrobię chyba od razu w 512. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 18 Luty 2006 Share Napisano 18 Luty 2006 Ładna, prościutka siateczka.Też chciałbym taką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ognisty Napisano 18 Luty 2006 Share Napisano 18 Luty 2006 ja tam dzialam zawsze juz w podzialce jaka ma byc... no moze poza kilkoma wyjatkami gdy trzeba cos dokladniej... (np wlosy, futerko) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruzh3r Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 żeby były takie isolines. Nastawiasz smootha z autosmooth i prevent indirect smooth threshold 0 -> dodajesz meshsmootha z wyłączonym show smooth results. dodajesz materiał ink and paint(ze smoothing groups), i masz izolinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 żeby były takie isolines. Nastawiasz smootha z autosmooth i prevent indirect smooth threshold 0 -> dodajesz meshsmootha z wyłączonym show smooth results. dodajesz materiał ink and paint(ze smoothing groups), i masz izolinie. O co chodzi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 tez nie mam pojęcia ale chyba o isolinie po ms na renderze zamiast normalnej, gęstej siatki ale co to ma do tego modelu to ch** wi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 model kul, mapownie też, czysto i przyjemnie jak dla mnie, co do textury to chyba lepiej wal od razu 512 mniej starcisz przy zmniejszaniu, tak mi się wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 ja mam juz 70% modelu i dochodze do wniosku, ze mozna o wiele wiecej detali zrobic niz masz ty RA. na samo wciecie wokol wejscia straciles 72 trisy! druga sprawa te kwadraciki > w grze tego nie ebdzie nawet widac! a starciles mase poly... mini detale= textura, poly=ksztalt... tak mi sie wydaje...ale sam zobaczysz jak pokaze model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w!e8 Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 Nom czekamy, czekamy na updejty twoje też kurt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 ja tam lubię jak coś jest okrągłe a nie kwadratowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 19 Luty 2006 Share Napisano 19 Luty 2006 ja mam juz 70% modelu i dochodze do wniosku, ze mozna o wiele wiecej detali zrobic niz masz ty RA. na samo wciecie wokol wejscia straciles 72 trisy! druga sprawa te kwadraciki > w grze tego nie ebdzie nawet widac! a starciles mase poly... mini detale= textura, poly=ksztalt... tak mi sie wydaje...ale sam zobaczysz jak pokaze model. Z jednej strony masz rację bo można zachwiać wtedy trochę konstrukcją i ją zniekształcić, poobrywać przez co jest model ciekawszy, ale z drugiej strony nie robimy tego modelu do jakieś konkretnej gry i nie możemy stwierdzać jak duże przybliżenia będą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 20 Luty 2006 Share Napisano 20 Luty 2006 Mozemy stwierdzic dla jakiej gry :] Sa to koncpety do HoM&M V, limity tez sa zblizone na moje oko wiec ustawienie kjamry takze mozemy sobie mniejwiecej ocenic, przeciez przy takich limat fpp nie bedzie :D ... no chyba ze sie myle ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 20 Luty 2006 Share Napisano 20 Luty 2006 Ja na screenach widzę spore przybliżenia więc wydaje mi się że RA ma siatkę ok a skoro mamy takie limity a nie inne to trzeba je wykorzystać na maxa. Bo po co ja sam miałbym się w okna i dachówki bawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 20 Luty 2006 Autor Share Napisano 20 Luty 2006 Zacząłem bazgrac teksturkę. Do tego dojdzie jeszcze bump, specular i inne bajery w diff. więc to narazie wstęp. :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Barcisz Napisano 20 Luty 2006 Share Napisano 20 Luty 2006 mi sie bardzo podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ognisty Napisano 20 Luty 2006 Share Napisano 20 Luty 2006 uooo super :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 20 Luty 2006 Share Napisano 20 Luty 2006 no, bedziemy mieli podobne tex :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w!e8 Napisano 20 Luty 2006 Share Napisano 20 Luty 2006 W sensie Ty też na to Tomku wpadłeś czy zjedziesz bezlitośnie od RA ?! :> Łatwo tak się wzorować na cudzej pracy nie pokazując swojej ? Ja wiem-moje słowa, atakować z zaskoczenia ale nie bez przesady :) IMO ja na twoim miejscu szedł bym w stronę realności ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 20 Luty 2006 Share Napisano 20 Luty 2006 serwusik :) RA, bardzo mi sie to podoba :) pozdrawiam i zycze powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 fajnie chcoć za czysto jak narazie ale ja wiem ze tego nie wybrudzis ztak jakbym chciał:P no ale ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 CHyba mam faworyta ;) Narazie nic nie powiem pcozekam na kolorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 hyhy, majac dopalacz w postacji bp 3d 2.5 ( 4 miechy polowalem na niego ) postaram sie co nieco namieszac...poczekajcie z ocenami, jeszcze kupa czasu jest. w!e8 - nie zzynam :] > sam zobaczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 21 Luty 2006 Autor Share Napisano 21 Luty 2006 Dzięki za posty. :) kurt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się