Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 53
  • Wyświetleń 4,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

xeav, xeav, ja nie wiem, może ty masz jakąś klawiaturofobie bo zwykle Twoje posty ograniczają się do jednej linijki ;) Może napisz coś więcej, co to ma być docelowo, jaki pomysł, może jakieś koncepty, jaką metodą modelujesz... no wiesz jak to w WiPi'e :)

 

Pozdrawiam

Napisano

No pikne. Bardzo klimatyczne. Renderowane w maxwellu ?

PS. Vorek dobrze prawi. Mógłbyś nieco przybliżyć nam szczegóły projektu ?

Napisano

no modelik fajny, tylko mam jedno zastrzeżenie, mianowicie w tylniej ścianie mieszkaja ludzie, jak ktoś by ich zaczął atakować to oni wszyscy zginą

ty to projektowałeś czy się na czymś wzorowałeś??

Napisano

Wróg czyta kartkę "wejście od frontu" i tam pakuje. ;)

Może wyjśc ciekawe bardzo.

Napisano

fajne aczkolwiek widze jeden razacy blad. Okna na tym wysokim budynku wewnatrz w gorym rogu sa za duze. Z tego ujecia wygladaja jak prawie rowne bramom wjazdowym

Napisano
  • Autor

..:: Wiktor ::.. - dzięki

Vorek - nie chcę za bardzo obciążać serwera :]

slayer2004 - tak, maxwell

pikSar- teksturowanie omg

David14- a niech giną :]

RA- dzięki

skiki- który?

 

modelowane w maya render w maxwellu. Wymodelowane z nudów :]

 

siatka

 

wirechateau5wr.th.jpg

Napisano

1.mury obronne - albo krenelaż albo arkadki (-: Zdecyduj się.

2.mury obronne od zewnętrznej strony gładkie - bez wyciśniętych łuków - po co atakującemu ułatwiać sprawę i robić miejsce do ukrycia się?

3. Okna w donżonie za duże. Więcej ale mniejszych.

4. W tej mniejszej budowli - dach kopertowy - no bo ja wiem? Ja bym tam walnął otwarty dziedziniec. Poza tym taki duży dach to byłby spory problem w zamierzchłych czasach - zwłaszcza o takim spadku (niezbyt duży)...

5. Przewiązka nad bramą - nie wyciągałbym jej dachu do wysokości dachów sąsiednich baszt.

6. Układ - trochę zgubiony podział na "dolny zamek" i "górny zamek"....

POza tym fajnie będzie....

 

PS. Ale ze mnie kwękający kontestator... ((-;

Napisano
  • Autor
1.mury obronne - albo krenelaż albo arkadki (-: Zdecyduj się.

co to jest?

 

a tutaj mały update + inne widoki

 

10ik.th.jpg

 

25yw.th.jpg

Napisano

krenelaż - to jest to ząbkowanie na szczycie muru obronnego (-;

Arkadek nie muszę tłumaczyć? (-;

gugle za przewodnika --> krenelaż

 

Pozdrawiam niezmiernie serdecznie!

Napisano

na tym obrazku z wstępnym teksturowaniem dobrze widać pewną alogikę (ale super słowo) konstrukcji. Stawiasz kostkę krenelażu dokładnie nad zwornikiem łuku arkad (vide załącznik) - no pomyśl jak to działa w swej statyce. Rozkład sił taki że największe skupienie w najsłabszym miejscu.. Ide o zakład że nikt tak by nie budował muru obronnego - nawet w średniowieczu potrafili dobrze rozwiązywać zagadki konstrukcji - nie mając wiedzy teoretycznej zbyt opanowanej i polegając na doświadczeniu empirycznym...

Jak robisz model to niech będzie tip top (-;

I wciąż ten dach na tym osobnym obiekcie - taki dach to gratka dla łuczników z płonącymi strzałami (((-;

Napisano
  • Autor

Ty się chyba urodziłeś w zamku :] postaram się to zmienić. thx

Napisano

Noooo - wołają na mnie smok wawelski (-;

 

Ale bajdełej to jak się czepiać to rzeczowo nie? (-; Wiem że to wredne tak wyszukiwać komuś byki (liczę że się kiedyś odpłacicie ((-; ) ale ktoś to musi robić

Napisano

na tym obrazku co wkluil dabrow widac ze zle zrobiles ten drewniany daszek, ukasne belki powinny byc odwrotnie

Napisano

xeav - bo widzę że w maxwellu rzeźbisz - daj info ile Ci się robił taki preview jaki wklejasz i na jakim sprzęcie (-;

Bo mi się strasznie podoba założenie działania maxwella - tylko chyba coś czuję że po prostemu mój sprzęt do tego za słaby - chyba że jakieś kruczki optymalizacyjne (((-;

A podoba mi się bo uwielbiam fotografię i renderer ktory "myśli" fotograficznie jest bliski memu sercu....

Napisano
  • Autor

te rendery mają ok 7-8 sl czas na każdy 0.5 h na athlon 1900+ 512 ram rad 9200

Napisano
  • Autor

oświetlam physical sky'em z sunlight

Berlin, godz 10.00, 30 Czerwca

ustawienia kamery to: Shutter 2, FSTOP 25

Napisano

chateau26pk9js.th.jpg

zaznaczylem na czerwono.. nie iwem jak tobie ale mi sie okna w tym budynku wydaja za duze. jesli to ma byc twierdza obronna to chyba powinny byc malutkie okna .;] pozdr :) ale ogolnie bardzo fajnie

Napisano

UHmmm Thnx. Może coś pomęczę sobie dziś testowo - jakieś nieduże żeby w końcu w ogóle zobaczyć efekt (-;

 

Skiki ma rację - już to pisałem - okna w donżonie (tak się taka samodzielna wieża mieszkalno obronna zowie) są kapkę za duże - lepiej zmniejsz je a zrób ich więcej ...

Napisano

no teraz sa o niebo lepsze :) aczkolwiek ja bardziej myslalem o takich podluznych. sory za brak odpowiedniego slownictwa ;]

Napisano

ja mam takie pytanie i pytam całkiem poważnie: po co renderujesz to teraz w maxwellu??

 

w scanlinie miałbyś to samo w dużo krótszym czasie

 

edit: do postu poniżej

oj sorry nie doczytałem, że to maya ;]

Napisano
  • Autor

ekhm... scanline w mayce, nie słyszałem :)

maxwell, pół godzinki i całkiem fajny preview :)

Napisano
  • Autor

update ostatni na dziś :)

 

dodałem:

- fosa

- most

- kilka szczegółóff

 

xeavr1lt.th.jpg

Napisano

Ładne, ładne, tylko nie sądze aby ktoś używał mostu zwodzonego ;) Po prostu do naszych czasów już chyba żaden działający się nie zachował bo nie było potrzeby stosowania. Nawe fos się pozbywano często z uwagi na to że była to wylęgarnia wszelkiego choróbska.

Napisano

zgadzam się z hynolem ... moim zdaniem lepiej by było bez fosy i mostu zwodzonego. ;] ja wogole myslalem ze bedzie troche inny zamysl tej pracki :P

Napisano
  • Autor
ja wogole myslalem ze bedzie troche inny zamysl tej pracki :P
jaki miałeś na myśli, może będzie lepszy i przerobię

 

a tutaj z innym oświetleniem (5.00)

 

fr6dp.th.jpg

Napisano

no oswietlenie o wiele lepsze.. szczerze mowiac ja myslalem o czym takim. Taka twierdza jako twierdza II wojny swiatowej (zajeta przez hitlerowcow). Ofkoz na pustyni :P :)

Napisano

Witam!!

bardzo fajnie :)

ale:

nie podobaja mi sie dachowki na dachu takie "nierealne"

i czy te okna to sa tylko "przylozone do domu" czy jest w domu dziura na te okna??

Napisano

xeav ile to ma poly jeśli możesz zdradzić..i jakaś siateczka by się przydała jeśli pozwolisz :)

 

piękne, pozdrawiam!

Napisano

Hmmm... Ciekawe, ale trochę bardziej bajkowe niż realne... Nieważne, i tak daję "+" ;) ...tylko fosa trochę za płytka...

Napisano
  • Autor

siatka+ polycount na screenie

 

untitled15bl1.th.jpg

 

dodam jeszcze, że w scenie niema obiektu ze smoothem

Napisano

no ładnie to wygląda..nie mogę się końca doczekać..

 

pozdrawiam!

Napisano

xeav na dachu klocki lego? Zagęść arrayem dwukrotnie i będzie dachówka. BTW to akurat we francyji nie kładli takiej dachóweczki karpióweczki tylko dach był pokrywany łupkiem (taki rodzaj skały) - większość chateau'ów ma takowe... (-;

zobacz tutaj

Przykłady:

lupek_dla_wymagajacych_zaj.jpg

2414.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.