Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 53
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

xeav, xeav, ja nie wiem, może ty masz jakąś klawiaturofobie bo zwykle Twoje posty ograniczają się do jednej linijki ;) Może napisz coś więcej, co to ma być docelowo, jaki pomysł, może jakieś koncepty, jaką metodą modelujesz... no wiesz jak to w WiPi'e :)

 

Pozdrawiam

Napisano

No pikne. Bardzo klimatyczne. Renderowane w maxwellu ?

PS. Vorek dobrze prawi. Mógłbyś nieco przybliżyć nam szczegóły projektu ?

Napisano

no modelik fajny, tylko mam jedno zastrzeżenie, mianowicie w tylniej ścianie mieszkaja ludzie, jak ktoś by ich zaczął atakować to oni wszyscy zginą

ty to projektowałeś czy się na czymś wzorowałeś??

Napisano

Wróg czyta kartkę "wejście od frontu" i tam pakuje. ;)

Może wyjśc ciekawe bardzo.

Napisano

fajne aczkolwiek widze jeden razacy blad. Okna na tym wysokim budynku wewnatrz w gorym rogu sa za duze. Z tego ujecia wygladaja jak prawie rowne bramom wjazdowym

Napisano
  • Autor

..:: Wiktor ::.. - dzięki

Vorek - nie chcę za bardzo obciążać serwera :]

slayer2004 - tak, maxwell

pikSar- teksturowanie omg

David14- a niech giną :]

RA- dzięki

skiki- który?

 

modelowane w maya render w maxwellu. Wymodelowane z nudów :]

 

siatka

 

wirechateau5wr.th.jpg

Napisano

1.mury obronne - albo krenelaż albo arkadki (-: Zdecyduj się.

2.mury obronne od zewnętrznej strony gładkie - bez wyciśniętych łuków - po co atakującemu ułatwiać sprawę i robić miejsce do ukrycia się?

3. Okna w donżonie za duże. Więcej ale mniejszych.

4. W tej mniejszej budowli - dach kopertowy - no bo ja wiem? Ja bym tam walnął otwarty dziedziniec. Poza tym taki duży dach to byłby spory problem w zamierzchłych czasach - zwłaszcza o takim spadku (niezbyt duży)...

5. Przewiązka nad bramą - nie wyciągałbym jej dachu do wysokości dachów sąsiednich baszt.

6. Układ - trochę zgubiony podział na "dolny zamek" i "górny zamek"....

POza tym fajnie będzie....

 

PS. Ale ze mnie kwękający kontestator... ((-;

Napisano
  • Autor
1.mury obronne - albo krenelaż albo arkadki (-: Zdecyduj się.

co to jest?

 

a tutaj mały update + inne widoki

 

10ik.th.jpg

 

25yw.th.jpg

Napisano

krenelaż - to jest to ząbkowanie na szczycie muru obronnego (-;

Arkadek nie muszę tłumaczyć? (-;

gugle za przewodnika --> krenelaż

 

Pozdrawiam niezmiernie serdecznie!

Napisano

na tym obrazku z wstępnym teksturowaniem dobrze widać pewną alogikę (ale super słowo) konstrukcji. Stawiasz kostkę krenelażu dokładnie nad zwornikiem łuku arkad (vide załącznik) - no pomyśl jak to działa w swej statyce. Rozkład sił taki że największe skupienie w najsłabszym miejscu.. Ide o zakład że nikt tak by nie budował muru obronnego - nawet w średniowieczu potrafili dobrze rozwiązywać zagadki konstrukcji - nie mając wiedzy teoretycznej zbyt opanowanej i polegając na doświadczeniu empirycznym...

Jak robisz model to niech będzie tip top (-;

I wciąż ten dach na tym osobnym obiekcie - taki dach to gratka dla łuczników z płonącymi strzałami (((-;

Napisano
  • Autor

Ty się chyba urodziłeś w zamku :] postaram się to zmienić. thx

Napisano

Noooo - wołają na mnie smok wawelski (-;

 

Ale bajdełej to jak się czepiać to rzeczowo nie? (-; Wiem że to wredne tak wyszukiwać komuś byki (liczę że się kiedyś odpłacicie ((-; ) ale ktoś to musi robić

Napisano

na tym obrazku co wkluil dabrow widac ze zle zrobiles ten drewniany daszek, ukasne belki powinny byc odwrotnie

Napisano

xeav - bo widzę że w maxwellu rzeźbisz - daj info ile Ci się robił taki preview jaki wklejasz i na jakim sprzęcie (-;

Bo mi się strasznie podoba założenie działania maxwella - tylko chyba coś czuję że po prostemu mój sprzęt do tego za słaby - chyba że jakieś kruczki optymalizacyjne (((-;

A podoba mi się bo uwielbiam fotografię i renderer ktory "myśli" fotograficznie jest bliski memu sercu....

Napisano
  • Autor

te rendery mają ok 7-8 sl czas na każdy 0.5 h na athlon 1900+ 512 ram rad 9200

Napisano
  • Autor

oświetlam physical sky'em z sunlight

Berlin, godz 10.00, 30 Czerwca

ustawienia kamery to: Shutter 2, FSTOP 25

Napisano

chateau26pk9js.th.jpg

zaznaczylem na czerwono.. nie iwem jak tobie ale mi sie okna w tym budynku wydaja za duze. jesli to ma byc twierdza obronna to chyba powinny byc malutkie okna .;] pozdr :) ale ogolnie bardzo fajnie

Napisano

UHmmm Thnx. Może coś pomęczę sobie dziś testowo - jakieś nieduże żeby w końcu w ogóle zobaczyć efekt (-;

 

Skiki ma rację - już to pisałem - okna w donżonie (tak się taka samodzielna wieża mieszkalno obronna zowie) są kapkę za duże - lepiej zmniejsz je a zrób ich więcej ...

Napisano

no teraz sa o niebo lepsze :) aczkolwiek ja bardziej myslalem o takich podluznych. sory za brak odpowiedniego slownictwa ;]

Napisano

ja mam takie pytanie i pytam całkiem poważnie: po co renderujesz to teraz w maxwellu??

 

w scanlinie miałbyś to samo w dużo krótszym czasie

 

edit: do postu poniżej

oj sorry nie doczytałem, że to maya ;]

Napisano
  • Autor

ekhm... scanline w mayce, nie słyszałem :)

maxwell, pół godzinki i całkiem fajny preview :)

Napisano
  • Autor

update ostatni na dziś :)

 

dodałem:

- fosa

- most

- kilka szczegółóff

 

xeavr1lt.th.jpg

Napisano

Ładne, ładne, tylko nie sądze aby ktoś używał mostu zwodzonego ;) Po prostu do naszych czasów już chyba żaden działający się nie zachował bo nie było potrzeby stosowania. Nawe fos się pozbywano często z uwagi na to że była to wylęgarnia wszelkiego choróbska.

Napisano

zgadzam się z hynolem ... moim zdaniem lepiej by było bez fosy i mostu zwodzonego. ;] ja wogole myslalem ze bedzie troche inny zamysl tej pracki :P

Napisano
  • Autor
ja wogole myslalem ze bedzie troche inny zamysl tej pracki :P
jaki miałeś na myśli, może będzie lepszy i przerobię

 

a tutaj z innym oświetleniem (5.00)

 

fr6dp.th.jpg

Napisano

no oswietlenie o wiele lepsze.. szczerze mowiac ja myslalem o czym takim. Taka twierdza jako twierdza II wojny swiatowej (zajeta przez hitlerowcow). Ofkoz na pustyni :P :)

Napisano

Witam!!

bardzo fajnie :)

ale:

nie podobaja mi sie dachowki na dachu takie "nierealne"

i czy te okna to sa tylko "przylozone do domu" czy jest w domu dziura na te okna??

Napisano

xeav ile to ma poly jeśli możesz zdradzić..i jakaś siateczka by się przydała jeśli pozwolisz :)

 

piękne, pozdrawiam!

Napisano

Hmmm... Ciekawe, ale trochę bardziej bajkowe niż realne... Nieważne, i tak daję "+" ;) ...tylko fosa trochę za płytka...

Napisano
  • Autor

siatka+ polycount na screenie

 

untitled15bl1.th.jpg

 

dodam jeszcze, że w scenie niema obiektu ze smoothem

Napisano

no ładnie to wygląda..nie mogę się końca doczekać..

 

pozdrawiam!

Napisano

xeav na dachu klocki lego? Zagęść arrayem dwukrotnie i będzie dachówka. BTW to akurat we francyji nie kładli takiej dachóweczki karpióweczki tylko dach był pokrywany łupkiem (taki rodzaj skały) - większość chateau'ów ma takowe... (-;

zobacz tutaj

Przykłady:

lupek_dla_wymagajacych_zaj.jpg

2414.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności