Napisano 15 Luty 200619 l xeav, xeav, ja nie wiem, może ty masz jakąś klawiaturofobie bo zwykle Twoje posty ograniczają się do jednej linijki ;) Może napisz coś więcej, co to ma być docelowo, jaki pomysł, może jakieś koncepty, jaką metodą modelujesz... no wiesz jak to w WiPi'e :) Pozdrawiam
Napisano 15 Luty 200619 l No pikne. Bardzo klimatyczne. Renderowane w maxwellu ? PS. Vorek dobrze prawi. Mógłbyś nieco przybliżyć nam szczegóły projektu ?
Napisano 15 Luty 200619 l no modelik fajny, tylko mam jedno zastrzeżenie, mianowicie w tylniej ścianie mieszkaja ludzie, jak ktoś by ich zaczął atakować to oni wszyscy zginą ty to projektowałeś czy się na czymś wzorowałeś??
Napisano 15 Luty 200619 l Wróg czyta kartkę "wejście od frontu" i tam pakuje. ;) Może wyjśc ciekawe bardzo.
Napisano 16 Luty 200619 l fajne aczkolwiek widze jeden razacy blad. Okna na tym wysokim budynku wewnatrz w gorym rogu sa za duze. Z tego ujecia wygladaja jak prawie rowne bramom wjazdowym
Napisano 16 Luty 200619 l Autor ..:: Wiktor ::.. - dzięki Vorek - nie chcę za bardzo obciążać serwera :] slayer2004 - tak, maxwell pikSar- teksturowanie omg David14- a niech giną :] RA- dzięki skiki- który? modelowane w maya render w maxwellu. Wymodelowane z nudów :] siatka
Napisano 16 Luty 200619 l 1.mury obronne - albo krenelaż albo arkadki (-: Zdecyduj się. 2.mury obronne od zewnętrznej strony gładkie - bez wyciśniętych łuków - po co atakującemu ułatwiać sprawę i robić miejsce do ukrycia się? 3. Okna w donżonie za duże. Więcej ale mniejszych. 4. W tej mniejszej budowli - dach kopertowy - no bo ja wiem? Ja bym tam walnął otwarty dziedziniec. Poza tym taki duży dach to byłby spory problem w zamierzchłych czasach - zwłaszcza o takim spadku (niezbyt duży)... 5. Przewiązka nad bramą - nie wyciągałbym jej dachu do wysokości dachów sąsiednich baszt. 6. Układ - trochę zgubiony podział na "dolny zamek" i "górny zamek".... POza tym fajnie będzie.... PS. Ale ze mnie kwękający kontestator... ((-;
Napisano 16 Luty 200619 l Autor 1.mury obronne - albo krenelaż albo arkadki (-: Zdecyduj się. co to jest? a tutaj mały update + inne widoki
Napisano 16 Luty 200619 l krenelaż - to jest to ząbkowanie na szczycie muru obronnego (-; Arkadek nie muszę tłumaczyć? (-; gugle za przewodnika --> krenelaż Pozdrawiam niezmiernie serdecznie!
Napisano 16 Luty 200619 l na tym obrazku z wstępnym teksturowaniem dobrze widać pewną alogikę (ale super słowo) konstrukcji. Stawiasz kostkę krenelażu dokładnie nad zwornikiem łuku arkad (vide załącznik) - no pomyśl jak to działa w swej statyce. Rozkład sił taki że największe skupienie w najsłabszym miejscu.. Ide o zakład że nikt tak by nie budował muru obronnego - nawet w średniowieczu potrafili dobrze rozwiązywać zagadki konstrukcji - nie mając wiedzy teoretycznej zbyt opanowanej i polegając na doświadczeniu empirycznym... Jak robisz model to niech będzie tip top (-; I wciąż ten dach na tym osobnym obiekcie - taki dach to gratka dla łuczników z płonącymi strzałami (((-;
Napisano 16 Luty 200619 l Noooo - wołają na mnie smok wawelski (-; Ale bajdełej to jak się czepiać to rzeczowo nie? (-; Wiem że to wredne tak wyszukiwać komuś byki (liczę że się kiedyś odpłacicie ((-; ) ale ktoś to musi robić
Napisano 16 Luty 200619 l xeav - na dabrow'a wołają smok wawelski bo.... wiesz czemu? on mieszka pod wawelem w takiej dziurze w skale..:D...ale sie zna bestyjka!
Napisano 16 Luty 200619 l na tym obrazku co wkluil dabrow widac ze zle zrobiles ten drewniany daszek, ukasne belki powinny byc odwrotnie
Napisano 16 Luty 200619 l xeav - bo widzę że w maxwellu rzeźbisz - daj info ile Ci się robił taki preview jaki wklejasz i na jakim sprzęcie (-; Bo mi się strasznie podoba założenie działania maxwella - tylko chyba coś czuję że po prostemu mój sprzęt do tego za słaby - chyba że jakieś kruczki optymalizacyjne (((-; A podoba mi się bo uwielbiam fotografię i renderer ktory "myśli" fotograficznie jest bliski memu sercu....
Napisano 17 Luty 200619 l Autor te rendery mają ok 7-8 sl czas na każdy 0.5 h na athlon 1900+ 512 ram rad 9200
Napisano 17 Luty 200619 l Autor oświetlam physical sky'em z sunlight Berlin, godz 10.00, 30 Czerwca ustawienia kamery to: Shutter 2, FSTOP 25
Napisano 17 Luty 200619 l zaznaczylem na czerwono.. nie iwem jak tobie ale mi sie okna w tym budynku wydaja za duze. jesli to ma byc twierdza obronna to chyba powinny byc malutkie okna .;] pozdr :) ale ogolnie bardzo fajnie
Napisano 17 Luty 200619 l UHmmm Thnx. Może coś pomęczę sobie dziś testowo - jakieś nieduże żeby w końcu w ogóle zobaczyć efekt (-; Skiki ma rację - już to pisałem - okna w donżonie (tak się taka samodzielna wieża mieszkalno obronna zowie) są kapkę za duże - lepiej zmniejsz je a zrób ich więcej ...
Napisano 17 Luty 200619 l Autor jeszcze nie wiem, może się tam znajdzie miejsce na katedrę z mojego poprzedniego wipa ale nie wiem czy będzie tam pasować
Napisano 17 Luty 200619 l no teraz sa o niebo lepsze :) aczkolwiek ja bardziej myslalem o takich podluznych. sory za brak odpowiedniego slownictwa ;]
Napisano 17 Luty 200619 l ja mam takie pytanie i pytam całkiem poważnie: po co renderujesz to teraz w maxwellu?? w scanlinie miałbyś to samo w dużo krótszym czasie edit: do postu poniżej oj sorry nie doczytałem, że to maya ;]
Napisano 17 Luty 200619 l Autor ekhm... scanline w mayce, nie słyszałem :) maxwell, pół godzinki i całkiem fajny preview :)
Napisano 17 Luty 200619 l Ładne, ładne, tylko nie sądze aby ktoś używał mostu zwodzonego ;) Po prostu do naszych czasów już chyba żaden działający się nie zachował bo nie było potrzeby stosowania. Nawe fos się pozbywano często z uwagi na to że była to wylęgarnia wszelkiego choróbska.
Napisano 18 Luty 200619 l zgadzam się z hynolem ... moim zdaniem lepiej by było bez fosy i mostu zwodzonego. ;] ja wogole myslalem ze bedzie troche inny zamysl tej pracki :P
Napisano 18 Luty 200619 l Autor ja wogole myslalem ze bedzie troche inny zamysl tej pracki :P jaki miałeś na myśli, może będzie lepszy i przerobię a tutaj z innym oświetleniem (5.00)
Napisano 18 Luty 200619 l no oswietlenie o wiele lepsze.. szczerze mowiac ja myslalem o czym takim. Taka twierdza jako twierdza II wojny swiatowej (zajeta przez hitlerowcow). Ofkoz na pustyni :P :)
Napisano 25 Luty 200619 l Witam!! bardzo fajnie :) ale: nie podobaja mi sie dachowki na dachu takie "nierealne" i czy te okna to sa tylko "przylozone do domu" czy jest w domu dziura na te okna??
Napisano 25 Luty 200619 l xeav ile to ma poly jeśli możesz zdradzić..i jakaś siateczka by się przydała jeśli pozwolisz :) piękne, pozdrawiam!
Napisano 25 Luty 200619 l Hmmm... Ciekawe, ale trochę bardziej bajkowe niż realne... Nieważne, i tak daję "+" ;) ...tylko fosa trochę za płytka...
Napisano 25 Luty 200619 l Autor siatka+ polycount na screenie dodam jeszcze, że w scenie niema obiektu ze smoothem
Napisano 25 Luty 200619 l xeav na dachu klocki lego? Zagęść arrayem dwukrotnie i będzie dachówka. BTW to akurat we francyji nie kładli takiej dachóweczki karpióweczki tylko dach był pokrywany łupkiem (taki rodzaj skały) - większość chateau'ów ma takowe... (-; zobacz tutaj Przykłady:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto