..:: WIKTOR ::.. Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 Super fajne! :) Ja sie do niczego poki co nie przyczepie ;P
Vorek Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 xeav, xeav, ja nie wiem, może ty masz jakąś klawiaturofobie bo zwykle Twoje posty ograniczają się do jednej linijki ;) Może napisz coś więcej, co to ma być docelowo, jaki pomysł, może jakieś koncepty, jaką metodą modelujesz... no wiesz jak to w WiPi'e :) Pozdrawiam
slayer2004 Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 No pikne. Bardzo klimatyczne. Renderowane w maxwellu ? PS. Vorek dobrze prawi. Mógłbyś nieco przybliżyć nam szczegóły projektu ?
David14 Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 no modelik fajny, tylko mam jedno zastrzeżenie, mianowicie w tylniej ścianie mieszkaja ludzie, jak ktoś by ich zaczął atakować to oni wszyscy zginą ty to projektowałeś czy się na czymś wzorowałeś??
RA Napisano 15 Luty 2006 Napisano 15 Luty 2006 Wróg czyta kartkę "wejście od frontu" i tam pakuje. ;) Może wyjśc ciekawe bardzo.
skiki Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 fajne aczkolwiek widze jeden razacy blad. Okna na tym wysokim budynku wewnatrz w gorym rogu sa za duze. Z tego ujecia wygladaja jak prawie rowne bramom wjazdowym
xeav Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 ..:: Wiktor ::.. - dzięki Vorek - nie chcę za bardzo obciążać serwera :] slayer2004 - tak, maxwell pikSar- teksturowanie omg David14- a niech giną :] RA- dzięki skiki- który? modelowane w maya render w maxwellu. Wymodelowane z nudów :] siatka
Dabrow Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 1.mury obronne - albo krenelaż albo arkadki (-: Zdecyduj się. 2.mury obronne od zewnętrznej strony gładkie - bez wyciśniętych łuków - po co atakującemu ułatwiać sprawę i robić miejsce do ukrycia się? 3. Okna w donżonie za duże. Więcej ale mniejszych. 4. W tej mniejszej budowli - dach kopertowy - no bo ja wiem? Ja bym tam walnął otwarty dziedziniec. Poza tym taki duży dach to byłby spory problem w zamierzchłych czasach - zwłaszcza o takim spadku (niezbyt duży)... 5. Przewiązka nad bramą - nie wyciągałbym jej dachu do wysokości dachów sąsiednich baszt. 6. Układ - trochę zgubiony podział na "dolny zamek" i "górny zamek".... POza tym fajnie będzie.... PS. Ale ze mnie kwękający kontestator... ((-;
hkropinski Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 heh... jak dla mnie to bardzo fajnie, czekam na update'y, pozdr
xeav Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 1.mury obronne - albo krenelaż albo arkadki (-: Zdecyduj się. co to jest? a tutaj mały update + inne widoki
Dabrow Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 krenelaż - to jest to ząbkowanie na szczycie muru obronnego (-; Arkadek nie muszę tłumaczyć? (-; gugle za przewodnika --> krenelaż Pozdrawiam niezmiernie serdecznie!
Dabrow Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 na tym obrazku z wstępnym teksturowaniem dobrze widać pewną alogikę (ale super słowo) konstrukcji. Stawiasz kostkę krenelażu dokładnie nad zwornikiem łuku arkad (vide załącznik) - no pomyśl jak to działa w swej statyce. Rozkład sił taki że największe skupienie w najsłabszym miejscu.. Ide o zakład że nikt tak by nie budował muru obronnego - nawet w średniowieczu potrafili dobrze rozwiązywać zagadki konstrukcji - nie mając wiedzy teoretycznej zbyt opanowanej i polegając na doświadczeniu empirycznym... Jak robisz model to niech będzie tip top (-; I wciąż ten dach na tym osobnym obiekcie - taki dach to gratka dla łuczników z płonącymi strzałami (((-;
xeav Napisano 16 Luty 2006 Autor Napisano 16 Luty 2006 Ty się chyba urodziłeś w zamku :] postaram się to zmienić. thx
Dabrow Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 Noooo - wołają na mnie smok wawelski (-; Ale bajdełej to jak się czepiać to rzeczowo nie? (-; Wiem że to wredne tak wyszukiwać komuś byki (liczę że się kiedyś odpłacicie ((-; ) ale ktoś to musi robić
kliment woroszyłow Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 xeav - na dabrow'a wołają smok wawelski bo.... wiesz czemu? on mieszka pod wawelem w takiej dziurze w skale..:D...ale sie zna bestyjka!
Cug Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 na tym obrazku co wkluil dabrow widac ze zle zrobiles ten drewniany daszek, ukasne belki powinny byc odwrotnie
Dabrow Napisano 16 Luty 2006 Napisano 16 Luty 2006 xeav - bo widzę że w maxwellu rzeźbisz - daj info ile Ci się robił taki preview jaki wklejasz i na jakim sprzęcie (-; Bo mi się strasznie podoba założenie działania maxwella - tylko chyba coś czuję że po prostemu mój sprzęt do tego za słaby - chyba że jakieś kruczki optymalizacyjne (((-; A podoba mi się bo uwielbiam fotografię i renderer ktory "myśli" fotograficznie jest bliski memu sercu....
xeav Napisano 17 Luty 2006 Autor Napisano 17 Luty 2006 te rendery mają ok 7-8 sl czas na każdy 0.5 h na athlon 1900+ 512 ram rad 9200
Dabrow Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 hmmm.... to znaczy że ja coś u siebie coś kiepawo ustawialem...
xeav Napisano 17 Luty 2006 Autor Napisano 17 Luty 2006 oświetlam physical sky'em z sunlight Berlin, godz 10.00, 30 Czerwca ustawienia kamery to: Shutter 2, FSTOP 25
skiki Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 zaznaczylem na czerwono.. nie iwem jak tobie ale mi sie okna w tym budynku wydaja za duze. jesli to ma byc twierdza obronna to chyba powinny byc malutkie okna .;] pozdr :) ale ogolnie bardzo fajnie
Dabrow Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 UHmmm Thnx. Może coś pomęczę sobie dziś testowo - jakieś nieduże żeby w końcu w ogóle zobaczyć efekt (-; Skiki ma rację - już to pisałem - okna w donżonie (tak się taka samodzielna wieża mieszkalno obronna zowie) są kapkę za duże - lepiej zmniejsz je a zrób ich więcej ...
TrojkaT Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 czekam na wiecej, to ma byc taka makieta, czy bedzie cos glebszego ;)
xeav Napisano 17 Luty 2006 Autor Napisano 17 Luty 2006 jeszcze nie wiem, może się tam znajdzie miejsce na katedrę z mojego poprzedniego wipa ale nie wiem czy będzie tam pasować
skiki Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 no teraz sa o niebo lepsze :) aczkolwiek ja bardziej myslalem o takich podluznych. sory za brak odpowiedniego slownictwa ;]
chudy Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 ja mam takie pytanie i pytam całkiem poważnie: po co renderujesz to teraz w maxwellu?? w scanlinie miałbyś to samo w dużo krótszym czasie edit: do postu poniżej oj sorry nie doczytałem, że to maya ;]
xeav Napisano 17 Luty 2006 Autor Napisano 17 Luty 2006 ekhm... scanline w mayce, nie słyszałem :) maxwell, pół godzinki i całkiem fajny preview :)
xeav Napisano 17 Luty 2006 Autor Napisano 17 Luty 2006 update ostatni na dziś :) dodałem: - fosa - most - kilka szczegółóff
Hynol Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 Ładne, ładne, tylko nie sądze aby ktoś używał mostu zwodzonego ;) Po prostu do naszych czasów już chyba żaden działający się nie zachował bo nie było potrzeby stosowania. Nawe fos się pozbywano często z uwagi na to że była to wylęgarnia wszelkiego choróbska.
skiki Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 zgadzam się z hynolem ... moim zdaniem lepiej by było bez fosy i mostu zwodzonego. ;] ja wogole myslalem ze bedzie troche inny zamysl tej pracki :P
xeav Napisano 18 Luty 2006 Autor Napisano 18 Luty 2006 ja wogole myslalem ze bedzie troche inny zamysl tej pracki :P jaki miałeś na myśli, może będzie lepszy i przerobię a tutaj z innym oświetleniem (5.00)
skiki Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 no oswietlenie o wiele lepsze.. szczerze mowiac ja myslalem o czym takim. Taka twierdza jako twierdza II wojny swiatowej (zajeta przez hitlerowcow). Ofkoz na pustyni :P :)
mrkrzysiek Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 no bardzo ładny model i oświetlenie dużo lepsze
zorazek Napisano 18 Luty 2006 Napisano 18 Luty 2006 Bardzo ciekawy model . wip jak wip, czekam na upady pozdrawiam
nielot007 Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 Witam!! bardzo fajnie :) ale: nie podobaja mi sie dachowki na dachu takie "nierealne" i czy te okna to sa tylko "przylozone do domu" czy jest w domu dziura na te okna??
mrkrzysiek Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 no te dachówki troche dziwne ale i tak jest ładnie
mort Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 xeav ile to ma poly jeśli możesz zdradzić..i jakaś siateczka by się przydała jeśli pozwolisz :) piękne, pozdrawiam!
Touch Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 Hmmm... Ciekawe, ale trochę bardziej bajkowe niż realne... Nieważne, i tak daję "+" ;) ...tylko fosa trochę za płytka...
xeav Napisano 25 Luty 2006 Autor Napisano 25 Luty 2006 siatka+ polycount na screenie dodam jeszcze, że w scenie niema obiektu ze smoothem
mort Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 no ładnie to wygląda..nie mogę się końca doczekać.. pozdrawiam!
Dabrow Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 xeav na dachu klocki lego? Zagęść arrayem dwukrotnie i będzie dachówka. BTW to akurat we francyji nie kładli takiej dachóweczki karpióweczki tylko dach był pokrywany łupkiem (taki rodzaj skały) - większość chateau'ów ma takowe... (-; zobacz tutaj Przykłady:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się